quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
hm Boswachter zoekt kech gast?
Ja, knaagt lekker weg, hè?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat eet je snel een kilo wortels op
Eet je ook wortels? wel romantisch dezelfde hobbiesquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat eet je snel een kilo wortels op
Trustenquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:12 schreef FANN het volgende:
Bijgelezen.......
gelijk helemaal kapot![]()
Truste allemaal
Strijkt die automatisch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik toch deze maand heel asociaal een nieuw en veel te duur strijkijzer ga kopen.
Nee maar de gigolo moet wel een goede strijkijzer hebben als hij gaat strijkenquote:
Moet-ie direct de hele klerenkast doen na jou gedaan te hebben?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee maar de gigolo moet wel een goede strijkijzer hebben als hij gaat strijken
Hij moet wel werken hè?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet-ie direct de hele klerenkast doen na jou gedaan te hebben?
Sterker nog, als je het slim speelt kan je flink wat duiten bijverdienen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly is een stuk goedkoper dan een gigolo.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sterker nog, als je het slim speelt kan je flink wat duiten bijverdienen.
Tuulk! Een man die met z'n handen bezig is, en den boel ook nog aan kant, what's not to likequote:Op woensdag 26 februari 2020 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Het strijken?Rare fantasieën hebben vrouwen.
Ik zou denken dat je het zelf zou willen doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tuulk! Een man die met z'n handen bezig is, en den boel ook nog aan kant, what's not to like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |