Raar verhaal hoor. Misschien was de druk van die ring iets teveel ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef shiitake het volgende:
Leuk van Ferry en José. Heb net ook Jinek gekeken waarin hij vertelde dat ze weer daten.
Aan haar 2 jank verhalen vooraf was al geen touw aan vast te knopen, dus volgens mij is ze een beetje labiel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep niet waarom Chantal2 wegliep voordat haar eindgesprek begon. Ze zei zoiets als dat ze dingen gehoord had die niet klopten...? Snapt iemand wat/wie ze bedoelde?
Er is behoorlijk heftig geknipt in het eindgesprek van Ingeborg en Chantal, ik vond het heel chaotisch overkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep niet waarom Chantal2 wegliep voordat haar eindgesprek begon. Ze zei zoiets als dat ze dingen gehoord had die niet klopten...? Snapt iemand wat/wie ze bedoelde?
Dat was een vriendin of kennis van Henk. Die kent hij al jaren maar toen speelde er nog niks. Dat kwam na dit programma pas. Las dat een paar weken terug ergens toen die nieuwe liefde bekend was.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:27 schreef Postbus100 het volgende:
Maarreh, nog even over die vriendin van Henk he? Zei hij nou dat zij ook al aanwezig was op de bruiloft? Was het dan een goede vriendin van hem? Of zat zij in het gevolg van Chantal, en is Henk er dus met een kennis/vriendin van Chantal van doorgegaan? Nee toch?
Die heeft ze niet zelf geschrevenquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:48 schreef linebear het volgende:
Vond dat Wenkies wel een nette brief had geschreven, ondanks dat het een strafkamp was
nou netjes voorgelezen dan hahaquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die heeft ze niet zelf geschreven
QFT! Helemaal mee eens. Hoe kan het nou dat wij direct al zin dat iets helemaal niks wordt en de zogenaamde experts denken dat het een geweldige match is?quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:48 schreef Injetta het volgende:
Mennn, ik vind het wederom een teleurstellende uitkomst. En het lijkt wel of die experts nog minder snappen van mensen en relaties dan een gemiddeld normaal mens.
Hoe kun je nu niet doorzien wat een hufter die Robin is en die koppelen aan iemand die juist erg oprecht en serieus er in stond?
Hoe kunnen ze nu twee van die verknipte vrouwen bij elkaar zetten? Doen Chantal zit zo overduidelijk vol met issues en die Ingeborg zo overheersend.
Die homo’s had wat kunnen worden, maar ook daar matchten de karakters van geen kant.
Het lijkt wel alsof ze door hun testjes de mensen zelf niet meer zien.
Sta hier niet raar van te kijken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:40 schreef Lingue het volgende:
Ik lees net dat Sanne en Thierry toch hebben besloten inmiddels om te gaan scheiden. Jammer!
Over hem zegt zij niets.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]
plaatje via Twitter.
Eens, en de makers hadden haar vervolgens niet moeten selecteren. Als je een gedegen test uitvoert voor de opnames zouden dit soort zaken er wel uit moeten komen, anders ben je als psycholoog ook geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ze had zichzelf nooit moeten opgeven voor zo'n programma als je nog in de ontdekkingsfase zit.
Helemaal mee eens. Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:48 schreef Injetta het volgende:
Mennn, ik vind het wederom een teleurstellende uitkomst. En het lijkt wel of die experts nog minder snappen van mensen en relaties dan een gemiddeld normaal mens.
Hoe kun je nu niet doorzien wat een hufter die Robin is en die koppelen aan iemand die juist erg oprecht en serieus er in stond?
Hoe kunnen ze nu twee van die verknipte vrouwen bij elkaar zetten? Doen Chantal zit zo overduidelijk vol met issues en die Ingeborg zo overheersend.
Die homo’s had wat kunnen worden, maar ook daar matchten de karakters van geen kant.
Het lijkt wel alsof ze door hun testjes de mensen zelf niet meer zien.
Waarschijnlijk omdat men de 'opbrengst' te matig vond. Maar deze doen het niet beterquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:28 schreef nils7 het volgende:
Weer 0 resultaat....
Echt alleen de eerste 2 seizoenen hebben wat opgeleverd, misschien toch die "wetenschappers" terug brengen? Waarom zijn die vervangen eigenlijk.
Zo zie je maar, liefde is geen exacte wetenschapquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat men de 'opbrengst' te matig vond. Maar deze doen het niet beter
Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:46 schreef RamboDirk het volgende:
Net alsof het hele experiment de programmamakers wat boeit. Het gaat alleen om de entertainment waarde en de kijkcijfers. Niet zo naïef mensen.
Nou ja dat is ook de reden dat we kijken toch? De entertainment, het experiment boeit mij verder ook niet zo. Hooguit dat je zegt: ja goed gematched of slecht gematched.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:46 schreef RamboDirk het volgende:
Net alsof het hele experiment de programmamakers wat boeit. Het gaat alleen om de entertainment waarde en de kijkcijfers. Niet zo naïef mensen.
Ze zegt er ook helemaal niets over in haar bericht. Alleen maar over de steun van haar familie en vrienden. Like, who cares.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:59 schreef roos94 het volgende:
Ben heeeel benieuwd wat er tussen thierry en sanne is gebeurd. dat ze elkaar ook ontvolgd hebben.
We zullen het wss nooit weten
Dan is 95% nog steeds geen match. Onnodig rekken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Je zou dat beslismoment over wel of niet doorgaan ook wel verder naar achteren kunnen schuiven, laat die mensen eerst eens wennen aan elkaar buiten de snelkookpan van het programma en laat ze dan beslissen...
Mwuah heel die kliek volgt elkaar allemaal, ook de andere deelnemers, alleen kim-robin niet en thierry-sanne en henk-wenk. Maar van henk/wenk en kim/robin weten we duidelijk waaromquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zegt er ook helemaal niets over in haar bericht. Alleen maar over de steun van haar familie en vrienden. Like, who cares.
Trouwens, niet zo gek als je je ex niet meer volgt toch? Hoeft niets bijzonders voor gebeurt te zijn.
Hij moest vast weer een ijsje ofzo eten waar hij geen zin in had.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:59 schreef roos94 het volgende:
Ben heeeel benieuwd wat er tussen thierry en sanne is gebeurd. dat ze elkaar ook ontvolgd hebben.
Inderdaad. Je ziet duidelijk dat die druk van het 'getrouwd moeten zijn' averechts werkt. Mooi voorbeeld daarvan zijn Ferry en Jose.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Het is allemaal 1 grote fake show. Leuk om te kijken, maar laten we nu niet doen of dat trouwen echt het verschil gaat maken. De omgekeerde wereld kan gewoon niet, en dan kun je er tig 'experts en zelf benoemde wetenschappers' op zetten het is grote flauwekul. Punt.
Natuurlijk komt er een nieuw seizoen, iets met plaat en kop...quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet duidelijk dat die druk van het 'getrouwd moeten zijn' averechts werkt. Mooi voorbeeld daarvan zijn Ferry en Jose.
En toch hebben ze het nieuwe seizoen alweer aangekondigd.
Hopeloos dit, en kansloos. Dit ging niet over Sanne en Theirry maar over Ferry en Jose, dus Linda is in de war...quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:07 schreef JufMariska het volgende:
Er is nog hoop voor Thierry & Sanne
Lol dat was Ferry , niet Thierry.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:07 schreef JufMariska het volgende:
Er is nog hoop voor Thierry & Sanne
Dat dus.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:11 schreef Revanches het volgende:
[..]
Lol dat was Ferry , niet Thierry.
Nee. Iets met geld en geldquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk komt er een nieuw seizoen, iets met plaat en kop...
Dan is het blijkbaar nog steeds rendabel qua inkomsten en kijkcijfers. Want daar draait het uiteindelijk om.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
En toch hebben ze het nieuwe seizoen alweer aangekondigd.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die er ook op die manier naar kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Het is allemaal 1 grote fake show. Leuk om te kijken, maar laten we nu niet doen of dat trouwen echt het verschil gaat maken. De omgekeerde wereld kan gewoon niet, en dan kun je er tig 'experts en zelf benoemde wetenschappers' op zetten het is grote flauwekul. Punt.
Dat was nu een stel waarvan ik dacht dat dat nog wel zou kunnen slagen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:59 schreef roos94 het volgende:
Thierry is een beetje een zouteloos figuur hoor, ik vraag me af wat daar wel bij past.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:46 schreef freaky40 het volgende:
Neuh, ik vond met name die Sanne maar een rare hittepetit, die Theirry paste totaal niet bij haar.
Wat joh.. jij hebt het over een plaat voor hun kop hebben. Wat dus gewoon niet kloptquote:
Jawel dus, omdat ze maar door blijven gaan op een doelloze weg, alsof dat experiment dus een succes is wat het pertinent dus NIET is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat joh.. jij hebt het over een plaat voor hun kop hebben. Wat dus gewoon niet klopt
Ze gaan door omdat er genoeg mensen naar kijken om er geld aan te verdienen.. niet omdat ze het zo geweldig succes vinden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel dus, omdat ze maar door blijven gaan op een doelloze weg, alsof dat experiment dus een succes is wat het pertinent dus NIET is.
Zou der wel raken denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:46 schreef freaky40 het volgende:
Neuh, ik vond met name die Sanne maar een rare hittepetit, die Theirry paste totaal niet bij haar.
Bedankt voor de mosterdquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
Alleen Ferry en José hebben nog een relatie met elkaar, niet meer getrouwd btw.
Thierry en Sanne zijn uit elkaar gegaan na de opnames.
Bron?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
Alleen Ferry en José hebben nog een relatie met elkaar, niet meer getrouwd btw.
Thierry en Sanne zijn uit elkaar gegaan na de opnames.
Met mijn pener ook welquote:
Ok, nu kan ik niet meer slapen, bedankt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:02 schreef roos94 het volgende:
Trouwens wat een enge foto vond ik van Chantal.
Lijkt wel een duiveluitdrijving
[ afbeelding ]
In deze belichting zie je die enge zwarte “wenkbrauwen” nauwelijksquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:02 schreef roos94 het volgende:
Trouwens wat een enge foto vond ik van Chantal.
Lijkt wel een duiveluitdrijving
[ afbeelding ]
Dat is ook iets waar ik mezelf kapot aan erger. Mensen matchen die ontzettend ver uit elkaar wonen. Dat is gewoon vragen om problemen als het echte leven weer begint.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:59 schreef roos94 het volgende:
Thierry heeft een filmpje geplaatst op instagram.
Hij zegt dat Sanne te snel wilde gaan met bepaalde dingen en dat hij meer tijd nodig had. Ook heeft de afstand Zwolle-Rijswijk hen genekt omdat met drukke werkschema's dit niet goed te combineren viel. Thierry wenst Sanne veel geluk bij het vinden van een partner.
Ik wilde net zeggen, dat zou toch ook wel een criteria mogen zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik mezelf kapot aan erger. Mensen matchen die ontzettend ver uit elkaar wonen. Dat is gewoon vragen om problemen als het echte leven weer begint.
Wat een onzin. Mijn vriend en ik woonde 3,5 uur bij elkaar vandaan toen we aan het daten waren. Je vindt elkaar de moeite of je vindt dat niet. Inmiddels zijn we al 3 jaar samen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik mezelf kapot aan erger. Mensen matchen die ontzettend ver uit elkaar wonen. Dat is gewoon vragen om problemen als het echte leven weer begint.
Dat is denk ik het verschil als je op een 'reguliere manier' met elkaar gaat daten of gelijk in het diepe wordt gegooid, zonder verdere basis.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mijn vriend en ik woonde 3,5 uur bij elkaar vandaan toen we aan het daten waren. Je vindt elkaar de moeite of je vindt dat niet. Inmiddels zijn we al 3 jaar samen.
Als die twee echt bij elkaar hadden willen zijn had dat ze echt niet tegengehouden. Maar blijkbaar bestond die drang al niet.
in Thierry's tempo waren ze in 2030 nog aan het 'aftasten'quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:59 schreef roos94 het volgende:
Hij zegt dat Sanne te snel wilde gaan met bepaalde dingen en dat hij meer tijd nodig had. Ook heeft de afstand Zwolle-Rijswijk hen genekt omdat met drukke werkschema's dit niet goed te combineren viel. Thierry wenst Sanne veel geluk bij het vinden van een partner.
Ja, waar kwam ingeborg nou vandaan? Twente? Brabant? Vind ik ook geen match met Winschoten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Woonde iig in Arnhem.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, waar kwam ingeborg nou vandaan? Twente? Brabant? Vind ik ook geen match met Winschoten.
Oja. Kan je nagaan... 3 uur reistijd met de trein, twee uur met de auto.quote:
Sanne wilde haar flatje al in de verkoop doen en Thierry wilde nog lang niet samenwonen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:59 schreef roos94 het volgende:
Geen racefietsquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:46 schreef Meke het volgende:
Ik hoor op Boulevard dat Robin een nieuwe vriendin heeft! Ze heet... Kim![]()
![]()
(Mét racefiets)
Heel snel gezien is het de blonde dochter van Helga van Leurquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:48 schreef Meke het volgende:
Bron:https://www.rtlboulevard.(...)endin-van-mafs-robin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |