Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven, ja echt, gehaktballen gemaakt.
Gaan vanaaf in de pan. Met mijn skills zullen ze wel ontploffen ofzo
Das al gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?
Goed hard in knijpen, jeweetz.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)alt-in-de-smaak.html
Vuur niet te hoog, lekker laten pruttelenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven, ja echt, gehaktballen gemaakt.
Gaan vanaaf in de pan. Met mijn skills zullen ze wel ontploffen ofzo
Ik ben gewoon aan het werk ja ...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
@:LTVDK begon ineens over zelfgemaakte gehaktballen. Water liep mij in de mond. Dus net app ik hem om om hulp te vragen en dan geeft die niet meer thuis. Bewuste poging om mij te saboteren
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag zoveel nationaliteiten gezien dat ik eigenlijk 2 weken in quarantaine zou moeten
Woon twee weekjes thuis aan zelfontplooing doen!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas daar anders over denkt
Weet wel zeker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas daar anders over denkt
Vast niet in zuid Spanjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Mijn baas gaat ook skien maar weet niet waar
RIP aan de nabestaanden.quote:
* Molo blijft voorlopig uit de buurtquote:
Ja truequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij staat ook wel wat eerder op.
RIP rekeningquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
Mijn salaris komt morgen, gelukkig, want mijn spaarrekening aardig geplunderd afgelopen weken
Boksquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
Mijn salaris komt morgen, gelukkig, want mijn spaarrekening aardig geplunderd afgelopen weken
Werden gisteren in de trein en in de Melkweg wel mooie grappen gemaakt over Coronaquote:
Ik vind het nog steeds hilarisch dat dat FB-maatje van me ze geweldig vond spelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Werden gisteren in de trein en in de Melkweg wel mooie grappen gemaakt over Corona
Zanger likte aan zijn plectrums en gooide die dan de zaal in, roepend dat hij een Chinees had gezien enzo![]()
Voor zover te verstaan, want vercrackt as fuck
Nieuwe baan, dus heb nieuwe schoenen en jurken en panty's, en jasje, en vest, en van alles nodig toch?quote:
Ik ben niet enorm kritisch qua geluid hoor, maar holy shitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds hilarisch dat dat FB-maatje van me ze geweldig vond spelen.
Nee, ze ging er heen "omdat het kon".quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben niet enorm kritisch qua geluid hoor, maar holy shit![]()
Maar hij is enorm fan ofzo?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Nieuwe baan, dus heb nieuwe schoenen en jurken en panty's, en jasje, en vest, en van alles nodig toch?![]()
Plus reisje natuurlijk, en nog Ŗ710,- aan onkosten in rekening uit staan bij British Airways. Tikt aan 😅
Plakpaten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ze ging er heen "omdat het kon".
[..]
Zo heb ik ook echt een borduurstandaard en twee nieuwe plakplaten nodig.
Snap ik wel. Zo sta ik tegenwoordig ook in het leven, frigging awesomequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ze ging er heen "omdat het kon".
[..]
Zo heb ik ook echt een borduurstandaard en twee nieuwe plakplaten nodig.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en ik kreeg mail van Amazon dat ik blijkbaar nagelmeuk gekocht heb. Dronken online shoppen yo.
Nee, nee, letterlijk plakken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zo sta ik tegenwoordig ook in het leven, frigging awesome![]()
Genieten van foute zut
/Me mompelt iets over larpen
En twee plakplaten?![]()
Ik dacht alleen my little pony?
https://www.jobastores.nl/Diamond-Painting-Crazy-Cats-01-30x30-(FULL)quote:
Wat een gepriegel?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, letterlijk plakken.
[..]
https://www.jobastores.nl/Diamond-Painting-Crazy-Cats-01-30x30-(FULL)
En nog zoiets, want geinig om te doen.
Kun je vergeten denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik wacht op het hoesje van banggood voor mijn telefoon.
Ik hou van priegelen.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je vergeten denk ik
Ik heb al van meerdere orders van Ali geld terug gekregen omdat lockdownnnn
Omahobbiesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, letterlijk plakken.
[..]
https://www.jobastores.nl/Diamond-Painting-Crazy-Cats-01-30x30-(FULL)
En nog zoiets, want geinig om te doen.
Ja, echt larp of meer cosplay?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Omahobbies![]()
En ja man, ergens in mei ofzo? We moeten nog even uitzoeken hoe die incrowd in elkaar zit. En eigenlijk moet ik nog een Harry Potter pak scoren via AliExpress maar ja
Je kunt vaak shipping extenden toch? Dan krijg je het misschien volgend jaar zomerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Noooo. Deze was juist zo goedkoop en precies wat ik zocht
Deze maand?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Hij staat wel op verzonden op de 23ste
Er staat heel veel op ome Ali.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien vind ik zo iets ook wel leuk
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, echt larp of meer cosplay?
Krijg je voorlopig niet denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja.
Deze
https://nl.banggood.com/B(...)810&cur_warehouse=CN
Larp is echt het spel erbij, cosplay is alleen verkleden als een bekend karakter. Maar bij larp "maak" je dus ook meer je karakter in plaats van (bijvoorbeeld) een Hagrid-pak aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het verschil?![]()
Ik wil dat met zo'n spel in het bos. Veel ceremonie en ongein, net als de katholieke kerk
Gezien mijn improvisatiekunsten is dat laatste nul probleemquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Larp is echt het spel erbij, cosplay is alleen verkleden als een bekend karakter. Maar bij larp "maak" je dus ook meer je karakter in plaats van (bijvoorbeeld) een Hagrid-pak aan te trekken.
Wat heb je gekocht dannnnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ja
Vrijdag jarig dus.. Moniez to blow
Dan is het geen spel meer he, dan bén je de nerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien mijn improvisatiekunsten is dat laatste nul probleem![]()
En dat spel lijkt me lollig, eindelijk een eckte nerd nadoen
Bol heeft ook wel verrassend betaalbare hoesjes kwam ik achter. Ook voor mijn oneplus bijvoorbeeld, gek merk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Momenteel geen verzendinfo beschikbaar.
![]()
Wil niet zon lelijk ding voor 25 euro kopen
Ook goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het geen spel meer he, dan bén je de nerd.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Bol heeft ook wel verrassend betaalbare hoesjes kwam ik achter. Ook voor mijn oneplus bijvoorbeeld, gek merk.
Rugged shield, ook wel wat voor jou qua kneusfactor
Nog best een actief wereldje.quote:
Tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Sla ik op voor mijn werktelefoonquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze
https://nl.aliexpress.com(...)02_,searchweb201603_
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik ga weer even verder schilderen hier
We houden contact
Ja. AI gaat ook mee
AI valt binnenkort neer dankzij corona vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zofra?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
Net halve slaapkamer verbouwd qua inrichting want meer ruimte. Eerste wat ik doe zofra alles op zijn plek staat is me aan het bed stoten en halve kop koffie eroverheen flikkeren
Let op, bijna uitverkocht!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Deze is ook wel mooi
https://www.bol.com/nl/p/(...)_0_3.10.ProductTitle
Deze is maar 11 euro maar niet zo positiefquote:
Die 2e.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze is maar 11 euro maar niet zo positief
https://www.bol.com/nl/p/(...)g_0_3.7.ProductTitle
deze 24 maar ziet er beter uit
https://www.bol.com/nl/p/(...)_7_8.17.ProductImage
Beter dan andere soorten dampenquote:
Zoalsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter dan andere soorten dampen
nicequote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 onwijze kut dagen, maar nu 10 weken vrij.. altijd goed
Lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 onwijze kut dagen, maar nu 10 weken vrij.. altijd goed
Ik heb er net al een cracker in gestopt en nu zit ik aan de koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Oh dan zit het wel vol jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er net al een cracker in gestopt en nu zit ik aan de koffie
*probeert Budarona te blocken*quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
En mijn verkoudheid corona wordt erger
HATSJIEquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Rip Budaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rip Buda![]()
Dibs op je vakantie adresjes in Hongarije
Ik zal mijn booking.com-account aan jou nalatenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rip Buda![]()
Dibs op je vakantie adresjes in Hongarije
Weer naar buiten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
Thuis, ik wist dat ik iets heel belangrijks nodig had toen ik in de de supermarkt stond net. Maar ik kon er niet op komen
Nu net toen ik in de koelkast keek wel, MAYONAISE!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal mijn booking.com-account aan jou nalaten
Hebben ze daar mac donalds?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks sperzieboontjes.Iets teveel junkfood gegeten de afgelopen week
Gewoon je eigen verse mayonaise makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:56 schreef Karzai het volgende:
ja weer naar buiten , ik heb nu mijn schoenen nog aan
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben ze daar mac donalds?
Tuinerwtjes beste erwtjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:14 schreef Karzai het volgende:
mja soms vind ik het wel lekker, ik ga straks ook van die dunne frietjes frituren![]()
Speciaal met mayo, ketchup en uitjes, stukkie vis erbij en tuinerwtjes
Burger King heeft veel betere burgers idd!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vanzelfsprekend. Maar daar ben ik niet geweest. Sowieso ga ik dan naar Burger King. Maar ik heb me tegoed gedaan aan pizza, broodje kebab, schnitzel, worstjes, taart, koekjes en andere lekkere dingetjes
onder die nikaab zijn zijn ze ook naaktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel bijzonder.
Ik heb een oud collega in mijn instagram. Afkomst Djibouti en nog ietsMoslim. Getrouwd met zon baardaap. Geen idee waar vandaan maar echt zon moslimreligekie look
Nu zijn ze dus op het carnaval in trinidad en tobago. Fucking vet. Dus volg die instagram stories. Die chick is dus praktisch naaktEn al die vrouwen daar praktisch naakt.
Die tegenstelling zijn echt zo bizar
Ja dat heb ik haar nooit zien dragen maar ze heeft veel van die familiefeesten en dan is ze helemaal bedekt met hoofddoek. Maar nu heeft ze praktisch niets aanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
onder die nikaab zijn zijn ze ook naakt
Dat wordt een fatwa van hun bidlipquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel bijzonder.
Ik heb een oud collega in mijn instagram. Afkomst Djibouti en nog ietsMoslim. Getrouwd met zon baardaap. Geen idee waar vandaan maar echt zon moslimreligekie look
Nu zijn ze dus op het carnaval in trinidad en tobago. Fucking vet. Dus volg die instagram stories. Die chick is dus praktisch naaktEn al die vrouwen daar praktisch naakt.
Die tegenstelling zijn echt zo bizar
Ik wil nog weleens een McKroket of een McFlurry halen. Maar ik kom er hooguit een, twee keer per jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Burger King heeft veel betere burgers idd!
McD kom ik alleen voor losse burgers of cheese burgers als ik snel van honger af wil zijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een fatwa van hun bidlip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel als je dit durft
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]Zo zo, ze stond niet achteraan toen de borsten werden uitgedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel als je dit durft
En nee, dit is niet erg zedig![]()
Wat ze hier voor aan had was nog bloter.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, ze stond niet achteraan toen de borsten werden uitgedeeld
En nee, dit is niet erg zedig
Alleen die schoenen passen er niet bijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ze hier voor aan had was nog bloter.
Wel fucking tof mens is het trouwens.
Die McKroket vind ik gort gort gort droog. Dan liever een broodje kroket van bij een snackbar. Ik ben voor het laatste ergens vorig jaar zomer bij de maccie geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens een McKroket of een McFlurry halen. Maar ik kom er hooguit een, twee keer per jaar.
Als ik zulke borsten had, had ik thuis genoeg afleiding.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Zou zo echt niet over straat durven :p
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel als je dit durft
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee zag ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen die schoenen passen er niet bij
Hm, dat ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die McKroket vind ik gort gort gort droog. Dan liever een broodje kroket van bij een snackbar. Ik ben voor het laatste ergens vorig jaar zomer bij de maccie geweest
Vet hequote:
In Brabant ook johquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
In brasil word zo geneukt midden tussen de mensen tijdens carnaval.
Ies cultoer
Dan ga ik wel naar Lewis and Harrisquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zag ik ook![]()
Maar ja hele dag dansen en zo. Zal ze zelf ook wel zien:D
Moet er toch een keer heen denk ik. Alleen al voor de naam Trinidad en Tobago.
[ afbeelding ]
Ja das ook vet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar Lewis and Harris
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch is pas een toffe naamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Maar vind Djibouti ook super vette naam
Dorp in Anglesey, Walesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch is pas een toffe naam
Als je in Brabant niet het middelpunt van een groepsverkrachting bent geweest heb je volgens die standaarden niet eens carnaval gevierd johquote:
Brabant, Nederlands India.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je in Brabant niet het middelpunt van een groepsverkrachting bent geweest heb je volgens die standaarden niet eens carnaval gevierd joh
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dorp in Anglesey, Wales
[ afbeelding ]
Ken je dan ook Liberland?quote:
En minstens één keer de vrouw van een ander hebt geneuktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je in Brabant niet het middelpunt van een groepsverkrachting bent geweest heb je volgens die standaarden niet eens carnaval gevierd joh
Die wil ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees op de wiki dat je een paspoortstempel kunt halen :p
hier ben ik geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dorp in Anglesey, Wales
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dan ook Liberland?
Een man die zijn eigen staat heeft geclaimd![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Liberland
https://liberland.org/en/
Die klank is wel heel mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
Oorspronkelijk heette de plaats gewoon Llanfair Pwllgwyngyll, wat al aardig lastig is voor mensen die de stemloze, geaspireerde laterale fricatief ll niet machtig zijn (zoals de Engelsen).
Ja ik heb plannen voor Yasminie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ken ik niet, maar het brengt me wel op ideeën. Misschien moet ik Budaland stichten
Dat gebeurd daar het hele jaar door of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En minstens één keer de vrouw van een ander hebt geneukt
Ik heb het geleerd van dit liedjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die klank is wel heel mooiHij komt ook voor in het IJslands en in het Nahuatl. Ik kan hem zelf redelijk uitspreken tegenwoordig, het vereist wel wat oefening.
even kijken of ik die nog op de computer hebquote:
Niet voor Bitterbalkije?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb plannen voor Yasminie.
Dat is wel geniaal ja. Er was ook een man die Bir Tawil geclaimd heeft, dat is nog een flink wat groter stuk land tussen Egypte en Sudan dat beide landen niet willen hebben. Enige jammere daaraan is de reden (hij deed het puur omdat zijn dochter graag een prinses wilde zijn en zo haar droom werkelijkheid kon wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dan ook Liberland?
Een man die zijn eigen staat heeft geclaimd![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Liberland
https://liberland.org/en/
Awwwww hoe lief is datquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal ja. Er was ook een man die Bir Tawil geclaimd heeft, dat is nog een flink wat groter stuk land tussen Egypte en Sudan dat beide landen niet willen hebben. Enige jammere daaraan is de reden (hij deed het puur omdat zijn dochter graag een prinses wilde zijn en zo haar droom werkelijkheid kon worden)
Liedjes zijn een zeer effectieve manier om de uitspraak van talen te lerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd van dit liedje![]()
die uitleg er onder is ook goedquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook niet slecht. Maar dan word je snel als balkan land gezien
Yasminie heeft iets vrolijks.
Nou, als je zulke dingen voor je dochter doet groeit ze gegarandeerd op met een prinsesjes syndroomquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Awwwww hoe lief is dat![]()
Serieus. Dan ben je toch een top vader.
Ja kan ze trouwen met de zoon van de president van Liberland.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, als je zulke dingen voor je dochter doet groeit ze gegarandeerd op met een prinsesjes syndroom
Dunno. Ik krijg altijd een beetje jeuk van die moderne opvoeding waarin kinderen alles krijgen wat ze maar willenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Awwwww hoe lief is dat![]()
Serieus. Dan ben je toch een top vader.
En cola.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]het klinkt inderdaad wel vrolijker. En vanzelfsprekend wordt het nationale gerecht bitterballen
Bir Tawil is een van de weinige gebieden in de wereld die onopgeëist zijn door een overheid. Door deze status van niemandsland wordt het vaak opgeëist door personen bij wijze van grap of de oprichting van een micronatie met territoriale claim. Deze gevallen worden door geen enkele erkende overheid serieus genomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dunno. Ik krijg altijd een beetje jeuk van die moderne opvoeding waarin kinderen alles krijgen wat ze maar willenEven een heel land claimen, doen we even.
Had het mooier gevonden als het een kunstproject of een ideologisch statement was.
De uitspraak van het Hongaars is verrassend eenvoudig als je weet hoe je de verschillende letters van het Hongaarse alfabet uitspreekt. Zelf blijf ik moeite houden met de letter ‘gy’quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Liedjes zijn een zeer effectieve manier om de uitspraak van talen te leren
Zo kan ik ook redelijk goed Hongaars uitspreken (hoewel ik het niet kan spreken in die zin dat ik niet begrijp wat ik zeg) door het Songfestival
Hongaars is niet de allermoeilijkste taal qua uitspraak, dat is waar. Het lastigste vind ik om zs, sz, en s uit elkaar te houden. Maar het is wel heel prettig dat de spelling vrijwel volledig fonetisch is, net als in veel Slavische talen*.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De uitspraak van het Hongaars is verrassend eenvoudig als je weet hoe je de verschillende letters van het Hongaarse alfabet uitspreekt. Zelf blijf ik moeite houden met de letter ‘gy’
En niemand hoeft te werkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s de nationale drank, naast koffie
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hongaars is niet de allermoeilijkste taal qua uitspraak, dat is waar. Het lastigste vind ik om zs, sz, en s uit elkaar te houden. Maar het is wel heel prettig dat de spelling vrijwel volledig fonetisch is, net als in veel Slavische talen*.
* (niet dat Hongaars Slavisch is)
Hoeren neuken, nooit meer werkenquote:
Dat wordt de sloganquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeren neuken, nooit meer werken
Zeker welquote:
Dat moet bij de ambassade in Morisnetquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
Cola en bitterballen, weet je in ieder geval zeker dat niemand in het land zijn pensioen haalt, slim
Vergrijzing geen probleem.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de tandartsen trekken er lustig op los
Geen lelijke ouwe wijven meerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergrijzing geen probleem.
*gemiddelde levensverwachting 45 jaar
Volgens mij heeft Yasminië een consulaat in Den Haagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet bij de ambassade in Morisnet
O, dan heb ik nog drie jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergrijzing geen probleem.
*gemiddelde levensverwachting 45 jaar
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan heb ik nog drie jaar
Die hebben ze in Roemenië ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker welpálinka, de nationale sterke drank, is vaak van pruimen gemaakt. Maar abrikozen is lekkerder.
(Ik heb een trauma van dat spul dus ik raak het niet aan)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ze in Roemenië ook
Als ik met mensen ga eten daar schotelen ze het me altijd voor. Sowieso niet echt fan van de Roemeense keukenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
(Ik heb een trauma van dat spul dus ik raak het niet aan)
Ze vreten alleen maar bitterballen. Weet niet hoe blij je met die rokjes moet zijn dan :pquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Overal gratis voetballen op straat en kratten bier voor de mannen en gratis lippenstift en zomerjurkjes voor de vrouwen![]()
Gaat čcht wel een mooi land worden.
Overal gratis voetballen op straat en kratten bier voor de mannen en gratis liposuctie en lange wijde jurken voor de vrouwenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Overal gratis voetballen op straat en kratten bier voor de mannen en gratis lippenstift en zomerjurkjes voor de vrouwen
Ik vond de keuken ook een beetje tegenvallen. Erg vet en steeds zo’n klont polenta op je bordquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik met mensen ga eten daar schotelen ze het me altijd voor. Sowieso niet echt fan van de Roemeense keuken
Onze vriend McDonald zit gelukkig overalquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de keuken ook een beetje tegenvallen. Erg vet en steeds zo’n klont polenta op je bord
Ik ben geen fan van lippenstiftquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Overal gratis voetballen op straat en kratten bier voor de mannen en gratis lippenstift en zomerjurkjes voor de vrouwen![]()
Dierenvoer is dat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de keuken ook een beetje tegenvallen. Erg vet en steeds zo’n klont polenta op je bord
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van lippenstift
In Transsylvanië maar twee keer gezienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze vriend McDonald zit gelukkig overal
Geen vampieren gezien?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Transsylvanië maar twee keer gezien
Ja vraten ze ook bushmeat met hun ebola. En die chinezen met hun vleermuizensoep.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
In afrika maken ze hamburgers van vliegen
[ afbeelding ]
ik las dat dat een hoax was, op de polinesische eilanden eten ze dat palau geloof ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vraten ze ook bushmeat met hun ebola. En die chinezen met hun vleermuizensoep.
Doe nou maar gewoon allemaal
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
In afrika maken ze hamburgers van vliegen
[ afbeelding ]
Was het dan toch de pangolian of hoe dat beestje ook heet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik las dat dat een hoax was, op de polinesische eilanden eten ze dat palau geloof ik
https://soranews24.com/20(...)u-is-pretty-intense/
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo mijn vleermuisfileetje even snijden.
Discussies voeren op facebook. Waarom?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
Ben al de hele dag in discussie met die zogenaamde conscious mensen op die facebook groep![]()
Mijn claim was dat het niet getuigt van een conscious mindset als je nu besluit te reizen. Gezien de kans dat je onbewust het virus verspreidt.
Maar ik ben sheeple en onder invloed van de overheid die ons voor de gek houdt
Omdat ik het leuk vind om die gekkies op de kast te krijgen :pquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Discussies voeren op facebook. Waarom?
Ik ben vast begonnenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
Ja als mensen nu besluiten geen kinderen meer te nemen, dan zijn we over honderd jaar van het klimaat probleem af en is de mensheid uitgestorven
Ik probeer facebook zo weinig mogelijk open te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om die gekkies op de kast te krijgen :p
Doen we op fok toch ook, discussies voeren?
Ja, maar hier hebben we een block functie en worden in de serieuzere SC's gekkies en idioten meestal links gelaten of voeren ze hun eigen discussies. Zie KLB voor dat laatste.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om die gekkies op de kast te krijgen :p
Doen we op fok toch ook, discussies voeren?
Nou dit is een serieuze aangelegenheid voor ze hoor. Ze geloven ook in de chemtrailsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar hier hebben we een block functie en worden in de serieuzere SC's gekkies en idioten meestal links gelaten of voeren ze hun eigen discussies. Zie KLB voor dat laatste.
Met dat soort mensen gelief ik mij niet te associërenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dit is een serieuze aangelegenheid voor ze hoor. Ze geloven ook in de chemtrails
En dat je autistisch wordt van een inenting?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dit is een serieuze aangelegenheid voor ze hoor. Ze geloven ook in de chemtrails
Ja ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat je autistisch wordt van een inenting?
Ik werd op mijn werk ook door een vegan aangekeken alsof ik een holbewoner ben omdat ik kaas op mijn brood hadquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook.
en ze kijken neer op nietvegans
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd op mijn werk ook door een vegan aangekeken alsof ik een holbewoner ben omdat ik kaas op mijn brood had
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een rauwe, ongeplukte kip tussen mijn boterham. Dat zal ze leren.
Met een beetje mayo gaat het bestquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Zal er vast smakelijk uit zien :p
Voortaan ketchup erop doen, lijkt het net alsof je het dier diezelfde ochtend nog geslacht hebtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje mayo gaat het best
Let je er wel op dat er geen veren tussen je tanden blijven zitten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje mayo gaat het best
Oehquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voortaan ketchup erop doen, lijkt het net alsof je het dier diezelfde ochtend nog geslacht hebt
Altijd even flossen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Let je er wel op dat er geen veren tussen je tanden blijven zitten?
En natuurlijk vragen of ze ook een hapje wil nu het vlees nog warm isquote:
Dit soort slecht geschreven teksten ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Dit soort mensen dus
u are so tv manipulated that i makes no sence 2 explain u anything. Stay away from the iland - we brought the german flew which killed massifly more ❣❣❣ this is only fake fear making 2 bring economy down 4 installing the NEW WORLD ORDER - more not. Inform urself in alternativ channels please ❣❣ and go on antiviral food diät if u want 2 stay healthy. Vegan ❣ and do a heavy metal detoxification. So no virus can get u 🦋 be the butterfly and expand ur conciousness and knowlegde. Im tired of those fear makers and consumers
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit soort slecht geschreven teksten ook
Jezus, Bittertrolletjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Vraag of ze met het duitse virus de nazi's bedoeld.
Geen idee. We hebben wel hele Indianenstammen uitgeroeid met onze griep.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet waar ze anders op doelt
eitje, paneermeel en kruiden naar keuze even rondom aanbraden, glaasje water 15 minuten laten sudderen klaar, tenzij je echt grote hebt dan moet het wat langerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe kan ik het beste die gehaktballen bakken?
Het maken heb k al gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
eitje, paneermeel en kruiden naar keuze even rondom aanbraden, glaasje water 15 minuten laten sudderen klaar, tenzij je echt grote hebt dan moet het wat langer
Wat staat hierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Dit soort mensen dus
u are so tv manipulated that i makes no sence 2 explain u anything. Stay away from the iland - we brought the german flew which killed massifly more ❣❣❣ this is only fake fear making 2 bring economy down 4 installing the NEW WORLD ORDER - more not. Inform urself in alternativ channels please ❣❣ and go on antiviral food diät if u want 2 stay healthy. Vegan ❣ and do a heavy metal detoxification. So no virus can get u 🦋 be the butterfly and expand ur conciousness and knowlegde. Im tired of those fear makers and consumers
na het aanbraden doe ik altijd een glaasje water, vuur zacht en deksel op de panquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het maken heb k al gedaan.
Moet ik ze dan nog met water doen in de pan?
Ah ik heb alleen een koekenpan,quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
na het aanbraden doe ik altijd een glaasje water, vuur zacht en deksel op de pan
Even laten sudderen
ja kan wel, maar is meer werk veel omdraaienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ik heb alleen een koekenpan,
Kan ik het ook alleen met boter doen?
Ben bang dat als ik er water bij doe het een een sompige boel wordt?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja kan wel, maar is meer werk veel omdraaien
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
eitje, paneermeel en kruiden naar keuze even rondom aanbraden, glaasje water 15 minuten laten sudderen klaar, tenzij je echt grote hebt dan moet het wat langer
Lijkt wel alsof het er steeds meer worden die in die dingen geloven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
Er zijn echt mensen die daar nu nog in geloven
nee heur je moet eerst bruin randje bakkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben bang dat als ik er water bij doe het een een sompige boel wordt?
Daarom eerst aanbradenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben bang dat als ik er water bij doe het een een sompige boel wordt?
En wat doet dat water dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee heur je moet eerst bruin randje bakken
zorgt dat je ballen niet zwart wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat doet dat water dan?
#durftevragen
Mja, als je in een kringetje zit dat steeds dezelfde "waarheid" verkondigt... Genoeg mensen die daar gevoelig voor zijn, ook dankzij het groepsgevoel dat er vaak bij komt kijken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het er steeds meer worden die in die dingen geloven.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
zorgt dat je ballen niet zwart worden
Ja en het pushende. Zie je ook in deze post. het agressieve.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als je in een kringetje zit dat steeds dezelfde "waarheid" verkondigt... Genoeg mensen die daar gevoelig voor zijn, ook dankzij het groepsgevoel dat er vaak bij komt kijken.
Dat zie je vaker bij dit soort groepen terug komen. Als je het maar hard en heftig genoeg blijft herhalen gaan andere het vanzelf geloven, als je er gevoelig voor bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en het pushende. Zie je ook in deze post. het agressieve.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
De ontslagen man noemde zijn gedrag "humoristisch" en "passend in de op de de afdeling heersende werksfeer".
![]()
Een ambtenaar van de gemeente Utrecht is in 2016 terecht ontslagen voor grensoverschrijdend en intimiderend gedrag op de werkvloer. Dat heeft de Centrale Raad van Beroep dinsdag geoordeeld.
De senior medewerker werkte sinds 1993 bij de gemeente Utrecht en maakte onder meer seksistische en intimiderende opmerkingen. In 2016 werd door een collega een klacht ingediend vanwege structureel pesten en intimidatie. Na een onderzoek werd de man ontslagen vanwege plichtsverzuim.
De ambtenaar stapte daarop naar de rechter, maar kreeg te horen dat zijn ontslag terecht was. Ook de Centrale Raad van Beroep stelt nu in een hoger beroep dat zijn ontslag terecht was, onder meer omdat hij zorgde voor een onveilige werksfeer op de afdeling.
De ontslagen werknemer zou gezegd hebben collega's te kunnen maken of breken en maakte regelmatig seksistische opmerkingen. Soms raakte hij vrouwen ook ongevraagd aan. Daarnaast maakte hij kleinerende opmerkingen over het uiterlijk van medewerkers, schoot hij stukjes snot naar collega's en liet hij regelmatig boeren en winden.
Ontslagen werknemer noemt eigen gedrag 'humoristisch'
De man stuurde bovendien foto's naar collega's van een vrouwelijk geslachtsdeel met een geslachtsziekte omdat een vrouwelijke collega had verteld over een operatie aan haar vagina. Ook maakte hij "een volstrekt ongepast sinterklaasgedicht" voor een vrouwelijke collega die volgens de tekst "zou stinken en daarom zelfmoord moest plegen".
https://www.nu.nl/utrecht(...)smEaY8DFpbRRGz2KJ6i8
Zou het MCH zijn?
Samenvatting: MCH is terecht ontslagenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |