Ja vraten ze ook bushmeat met hun ebola. En die chinezen met hun vleermuizensoep.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
In afrika maken ze hamburgers van vliegen
[ afbeelding ]
ik las dat dat een hoax was, op de polinesische eilanden eten ze dat palau geloof ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vraten ze ook bushmeat met hun ebola. En die chinezen met hun vleermuizensoep.
Doe nou maar gewoon allemaal
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
In afrika maken ze hamburgers van vliegen
[ afbeelding ]
Was het dan toch de pangolian of hoe dat beestje ook heet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik las dat dat een hoax was, op de polinesische eilanden eten ze dat palau geloof ik
https://soranews24.com/20(...)u-is-pretty-intense/
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo mijn vleermuisfileetje even snijden.
Discussies voeren op facebook. Waarom?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
Ben al de hele dag in discussie met die zogenaamde conscious mensen op die facebook groep![]()
Mijn claim was dat het niet getuigt van een conscious mindset als je nu besluit te reizen. Gezien de kans dat je onbewust het virus verspreidt.
Maar ik ben sheeple en onder invloed van de overheid die ons voor de gek houdt
Omdat ik het leuk vind om die gekkies op de kast te krijgen :pquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Discussies voeren op facebook. Waarom?
Ik ben vast begonnenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
Ja als mensen nu besluiten geen kinderen meer te nemen, dan zijn we over honderd jaar van het klimaat probleem af en is de mensheid uitgestorven
Ik probeer facebook zo weinig mogelijk open te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om die gekkies op de kast te krijgen :p
Doen we op fok toch ook, discussies voeren?
Ja, maar hier hebben we een block functie en worden in de serieuzere SC's gekkies en idioten meestal links gelaten of voeren ze hun eigen discussies. Zie KLB voor dat laatste.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om die gekkies op de kast te krijgen :p
Doen we op fok toch ook, discussies voeren?
Nou dit is een serieuze aangelegenheid voor ze hoor. Ze geloven ook in de chemtrailsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar hier hebben we een block functie en worden in de serieuzere SC's gekkies en idioten meestal links gelaten of voeren ze hun eigen discussies. Zie KLB voor dat laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |