Wat een gepriegel?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, letterlijk plakken.
[..]
https://www.jobastores.nl/Diamond-Painting-Crazy-Cats-01-30x30-(FULL)
En nog zoiets, want geinig om te doen.
Kun je vergeten denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik wacht op het hoesje van banggood voor mijn telefoon.
Ik hou van priegelen.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je vergeten denk ik
Ik heb al van meerdere orders van Ali geld terug gekregen omdat lockdownnnn
Omahobbiesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, letterlijk plakken.
[..]
https://www.jobastores.nl/Diamond-Painting-Crazy-Cats-01-30x30-(FULL)
En nog zoiets, want geinig om te doen.
Ja, echt larp of meer cosplay?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Omahobbies![]()
En ja man, ergens in mei ofzo? We moeten nog even uitzoeken hoe die incrowd in elkaar zit. En eigenlijk moet ik nog een Harry Potter pak scoren via AliExpress maar ja
Je kunt vaak shipping extenden toch? Dan krijg je het misschien volgend jaar zomerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Noooo. Deze was juist zo goedkoop en precies wat ik zocht
Deze maand?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Hij staat wel op verzonden op de 23ste
Er staat heel veel op ome Ali.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien vind ik zo iets ook wel leuk
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, echt larp of meer cosplay?
Krijg je voorlopig niet denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja.
Deze
https://nl.banggood.com/B(...)810&cur_warehouse=CN
Larp is echt het spel erbij, cosplay is alleen verkleden als een bekend karakter. Maar bij larp "maak" je dus ook meer je karakter in plaats van (bijvoorbeeld) een Hagrid-pak aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het verschil?![]()
Ik wil dat met zo'n spel in het bos. Veel ceremonie en ongein, net als de katholieke kerk
Gezien mijn improvisatiekunsten is dat laatste nul probleemquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Larp is echt het spel erbij, cosplay is alleen verkleden als een bekend karakter. Maar bij larp "maak" je dus ook meer je karakter in plaats van (bijvoorbeeld) een Hagrid-pak aan te trekken.
Wat heb je gekocht dannnnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ja
Vrijdag jarig dus.. Moniez to blow
Dan is het geen spel meer he, dan bén je de nerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien mijn improvisatiekunsten is dat laatste nul probleem![]()
En dat spel lijkt me lollig, eindelijk een eckte nerd nadoen
Bol heeft ook wel verrassend betaalbare hoesjes kwam ik achter. Ook voor mijn oneplus bijvoorbeeld, gek merk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Momenteel geen verzendinfo beschikbaar.
![]()
Wil niet zon lelijk ding voor 25 euro kopen
Ook goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het geen spel meer he, dan bén je de nerd.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Bol heeft ook wel verrassend betaalbare hoesjes kwam ik achter. Ook voor mijn oneplus bijvoorbeeld, gek merk.
Rugged shield, ook wel wat voor jou qua kneusfactor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |