Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven, ja echt, gehaktballen gemaakt.
Gaan vanaaf in de pan. Met mijn skills zullen ze wel ontploffen ofzo
Das al gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?
Goed hard in knijpen, jeweetz.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)alt-in-de-smaak.html
Vuur niet te hoog, lekker laten pruttelenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven, ja echt, gehaktballen gemaakt.
Gaan vanaaf in de pan. Met mijn skills zullen ze wel ontploffen ofzo
Ik ben gewoon aan het werk ja ...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
@:LTVDK begon ineens over zelfgemaakte gehaktballen. Water liep mij in de mond. Dus net app ik hem om om hulp te vragen en dan geeft die niet meer thuis. Bewuste poging om mij te saboteren
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag zoveel nationaliteiten gezien dat ik eigenlijk 2 weken in quarantaine zou moeten
Woon twee weekjes thuis aan zelfontplooing doen!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas daar anders over denkt
Weet wel zeker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas daar anders over denkt
Vast niet in zuid Spanjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Mijn baas gaat ook skien maar weet niet waar
RIP aan de nabestaanden.quote:
* Molo blijft voorlopig uit de buurtquote:
Ja truequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij staat ook wel wat eerder op.
RIP rekeningquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
Mijn salaris komt morgen, gelukkig, want mijn spaarrekening aardig geplunderd afgelopen weken
Boksquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
Mijn salaris komt morgen, gelukkig, want mijn spaarrekening aardig geplunderd afgelopen weken
Werden gisteren in de trein en in de Melkweg wel mooie grappen gemaakt over Coronaquote:
Ik vind het nog steeds hilarisch dat dat FB-maatje van me ze geweldig vond spelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Werden gisteren in de trein en in de Melkweg wel mooie grappen gemaakt over Corona
Zanger likte aan zijn plectrums en gooide die dan de zaal in, roepend dat hij een Chinees had gezien enzo![]()
Voor zover te verstaan, want vercrackt as fuck
Nieuwe baan, dus heb nieuwe schoenen en jurken en panty's, en jasje, en vest, en van alles nodig toch?quote:
Ik ben niet enorm kritisch qua geluid hoor, maar holy shitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds hilarisch dat dat FB-maatje van me ze geweldig vond spelen.
Nee, ze ging er heen "omdat het kon".quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben niet enorm kritisch qua geluid hoor, maar holy shit![]()
Maar hij is enorm fan ofzo?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Nieuwe baan, dus heb nieuwe schoenen en jurken en panty's, en jasje, en vest, en van alles nodig toch?![]()
Plus reisje natuurlijk, en nog £710,- aan onkosten in rekening uit staan bij British Airways. Tikt aan 😅
Plakpaten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ze ging er heen "omdat het kon".
[..]
Zo heb ik ook echt een borduurstandaard en twee nieuwe plakplaten nodig.
Snap ik wel. Zo sta ik tegenwoordig ook in het leven, frigging awesomequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ze ging er heen "omdat het kon".
[..]
Zo heb ik ook echt een borduurstandaard en twee nieuwe plakplaten nodig.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en ik kreeg mail van Amazon dat ik blijkbaar nagelmeuk gekocht heb. Dronken online shoppen yo.
Nee, nee, letterlijk plakken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zo sta ik tegenwoordig ook in het leven, frigging awesome![]()
Genieten van foute zut
/Me mompelt iets over larpen
En twee plakplaten?![]()
Ik dacht alleen my little pony?
https://www.jobastores.nl/Diamond-Painting-Crazy-Cats-01-30x30-(FULL)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |