Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch is pas een toffe naamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Maar vind Djibouti ook super vette naam
Dorp in Anglesey, Walesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch is pas een toffe naam
Als je in Brabant niet het middelpunt van een groepsverkrachting bent geweest heb je volgens die standaarden niet eens carnaval gevierd johquote:
Brabant, Nederlands India.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je in Brabant niet het middelpunt van een groepsverkrachting bent geweest heb je volgens die standaarden niet eens carnaval gevierd joh
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dorp in Anglesey, Wales
[ afbeelding ]
Ken je dan ook Liberland?quote:
En minstens één keer de vrouw van een ander hebt geneuktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je in Brabant niet het middelpunt van een groepsverkrachting bent geweest heb je volgens die standaarden niet eens carnaval gevierd joh
Die wil ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees op de wiki dat je een paspoortstempel kunt halen :p
hier ben ik geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dorp in Anglesey, Wales
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dan ook Liberland?
Een man die zijn eigen staat heeft geclaimd![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Liberland
https://liberland.org/en/
Die klank is wel heel mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
Oorspronkelijk heette de plaats gewoon Llanfair Pwllgwyngyll, wat al aardig lastig is voor mensen die de stemloze, geaspireerde laterale fricatief ll niet machtig zijn (zoals de Engelsen).
Ja ik heb plannen voor Yasminie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ken ik niet, maar het brengt me wel op ideeën. Misschien moet ik Budaland stichten
Dat gebeurd daar het hele jaar door of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En minstens één keer de vrouw van een ander hebt geneukt
Ik heb het geleerd van dit liedjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die klank is wel heel mooiHij komt ook voor in het IJslands en in het Nahuatl. Ik kan hem zelf redelijk uitspreken tegenwoordig, het vereist wel wat oefening.
Niet voor Bitterbalkije?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb plannen voor Yasminie.
Dat is wel geniaal ja. Er was ook een man die Bir Tawil geclaimd heeft, dat is nog een flink wat groter stuk land tussen Egypte en Sudan dat beide landen niet willen hebben. Enige jammere daaraan is de reden (hij deed het puur omdat zijn dochter graag een prinses wilde zijn en zo haar droom werkelijkheid kon wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dan ook Liberland?
Een man die zijn eigen staat heeft geclaimd![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Liberland
https://liberland.org/en/
Awwwww hoe lief is datquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal ja. Er was ook een man die Bir Tawil geclaimd heeft, dat is nog een flink wat groter stuk land tussen Egypte en Sudan dat beide landen niet willen hebben. Enige jammere daaraan is de reden (hij deed het puur omdat zijn dochter graag een prinses wilde zijn en zo haar droom werkelijkheid kon worden)
Liedjes zijn een zeer effectieve manier om de uitspraak van talen te lerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd van dit liedje![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook niet slecht. Maar dan word je snel als balkan land gezien
Yasminie heeft iets vrolijks.
Nou, als je zulke dingen voor je dochter doet groeit ze gegarandeerd op met een prinsesjes syndroomquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Awwwww hoe lief is dat![]()
Serieus. Dan ben je toch een top vader.
Ja kan ze trouwen met de zoon van de president van Liberland.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, als je zulke dingen voor je dochter doet groeit ze gegarandeerd op met een prinsesjes syndroom
Dunno. Ik krijg altijd een beetje jeuk van die moderne opvoeding waarin kinderen alles krijgen wat ze maar willenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Awwwww hoe lief is dat![]()
Serieus. Dan ben je toch een top vader.
En cola.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]het klinkt inderdaad wel vrolijker. En vanzelfsprekend wordt het nationale gerecht bitterballen
Bir Tawil is een van de weinige gebieden in de wereld die onopgeëist zijn door een overheid. Door deze status van niemandsland wordt het vaak opgeëist door personen bij wijze van grap of de oprichting van een micronatie met territoriale claim. Deze gevallen worden door geen enkele erkende overheid serieus genomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dunno. Ik krijg altijd een beetje jeuk van die moderne opvoeding waarin kinderen alles krijgen wat ze maar willenEven een heel land claimen, doen we even.
Had het mooier gevonden als het een kunstproject of een ideologisch statement was.
De uitspraak van het Hongaars is verrassend eenvoudig als je weet hoe je de verschillende letters van het Hongaarse alfabet uitspreekt. Zelf blijf ik moeite houden met de letter ‘gy’quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Liedjes zijn een zeer effectieve manier om de uitspraak van talen te leren
Zo kan ik ook redelijk goed Hongaars uitspreken (hoewel ik het niet kan spreken in die zin dat ik niet begrijp wat ik zeg) door het Songfestival
Hongaars is niet de allermoeilijkste taal qua uitspraak, dat is waar. Het lastigste vind ik om zs, sz, en s uit elkaar te houden. Maar het is wel heel prettig dat de spelling vrijwel volledig fonetisch is, net als in veel Slavische talen*.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De uitspraak van het Hongaars is verrassend eenvoudig als je weet hoe je de verschillende letters van het Hongaarse alfabet uitspreekt. Zelf blijf ik moeite houden met de letter ‘gy’
En niemand hoeft te werkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s de nationale drank, naast koffie
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hongaars is niet de allermoeilijkste taal qua uitspraak, dat is waar. Het lastigste vind ik om zs, sz, en s uit elkaar te houden. Maar het is wel heel prettig dat de spelling vrijwel volledig fonetisch is, net als in veel Slavische talen*.
* (niet dat Hongaars Slavisch is)
Hoeren neuken, nooit meer werkenquote:
Dat wordt de sloganquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeren neuken, nooit meer werken
Zeker welquote:
Dat moet bij de ambassade in Morisnetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |