Ik moet ook niet zeuren denk ik...maar na vier jaar nul komma nul...en dan dit. En dan verwachten ze dat ik ga juichenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is te achterlijk natuurlijk.
Eigen bedrijf is ook niet zaligmakend, weet ik wel.
pfffffffff wat een ellende....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht. Toen had ik ineens geen internet meer want stroom eraf. Ik zit nu nog ff op hotspot vriend. Zucht. En kreeg net te horen dat ik in mijn badkamer niet meer tegelijk kan wassen en drogen want 2 kabbels door 1 leiding mag helemaal niet dus de nieuwe aansluiting wordt er nog maar 1. Blah blah blah. Zucht steun kreun klaag klaag klaag ik ga denk ik met bouwvakkers gooien. Oh en tering koud hier ook want de panelen onder de ramen zijn nu weg en voordeur open en dadelijk krijg ik nieuwe ramen in mijn slaapkamer en woonkamer. Zucht steun klaag.oh krijg wel een nieuwe campingwc straks.
Dank je. Schoonmaakse.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffff wat een ellende....
en het is pas dinsdagSterkte.... ja heb je niet veel aan, maar ik meen het wel
![]()
ik ga verder met mijn schilderijen schoonmaak....
tot later!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht. . Zucht. . Blah blah blah. Zucht steun kreun klaag klaag klaag ik ga denk ik met bouwvakkers gooien. tering koud Zucht steun klaag.oh krijg wel een nieuwe campingwc straks.
Kan je je droger dan misschien een een andere kamer zetten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht. Toen had ik ineens geen internet meer want stroom eraf. Ik zit nu nog ff op hotspot vriend. Zucht. En kreeg net te horen dat ik in mijn badkamer niet meer tegelijk kan wassen en drogen want 2 kabbels door 1 leiding mag helemaal niet dus de nieuwe aansluiting wordt er nog maar 1. Blah blah blah. Zucht steun kreun klaag klaag klaag ik ga denk ik met bouwvakkers gooien. Oh en tering koud hier ook want de panelen onder de ramen zijn nu weg en voordeur open en dadelijk krijg ik nieuwe ramen in mijn slaapkamer en woonkamer. Zucht steun klaag.oh krijg wel een nieuwe campingwc straks.
quote:
Is ook wel mijn bedoeling om het grappig te laten klinken want dan wordt het misschien minder erg in mijn hoofdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:07 schreef Prisha het volgende:
[..]sorry choco op de een of ander manier klinkt het grappig maar het is natuurlijk niet grappig.
Nieuwe campingwc
Ze moesten ook al op elkaar ineens omdat de wasbak ergens anders komt in de douche maar dat ding nu ergens anders neerzetten kan ook. Ik ga er nog even niet over nadenken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je je droger dan misschien een een andere kamer zetten?
Sterkte Choco!
Hey men!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze moesten ook al op elkaar ineens omdat de wasbak ergens anders komt in de douche maar dat ding nu ergens anders neerzetten kan ook. Ik ga er nog even niet over nadenken.en dank.
Hoeveel ramen heb je?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:22 schreef ChocoFan het volgende:
Raam 1 is eruit. Dat ging snel. KOUD gelijk. Zon helpt nietik pak dadelijk een kleedje hoor en mijn handschoenen en muts
Warm blijven ja...niet ziek worden nu. Na zondag mag het welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:22 schreef ChocoFan het volgende:
Raam 1 is eruit. Dat ging snel. KOUD gelijk. Zon helpt nietik pak dadelijk een kleedje hoor en mijn handschoenen en muts
Zal meevallen, ben aan het werkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:15 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Hopen dat de buren er geen aanstoot aan nemen
Verbouwing/renovatie van flat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Raam eruit? Waarom?(geen zin om terug te lezen)
Krijg je nieuwe kozijnen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3 in de woonkamer. Nummer 2 is er ook al uit en 1 kozijn. Gaat snel
Van kou wordt je niet ziek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Warm blijven ja...niet ziek worden nu. Na zondag mag het wel
Bij mij ging dat redelijk snel...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3 in de woonkamer. Nummer 2 is er ook al uit en 1 kozijn. Gaat snel
oh jaquote:
Ja en nieuwe kachels en leidingen en badkamer en wc en weet ik het allemaal. 2 weken hel hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je nieuwe kozijnen?
Lekker man. Kunststof kozijnen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en nieuwe kachels en leidingen en badkamer en wc en weet ik het allemaal. 2 weken hel hier.
Zijn gewoon een stel rouwdouwersquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen als ik zie hoe het hier nu gaat.
Ik zie een huurverhoging in het verschietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en nieuwe kachels en leidingen en badkamer en wc en weet ik het allemaal. 2 weken hel hier.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie een huurverhoging in het verschiet
Ja en kunstof ja. Wij zijn ook flat nummer 3 die ze nu doen en ik woon in het 1 na laatste rijtje. Dus ze weten inmiddels precies wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn gewoon een stel rouwdouwers
hij is er weerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:32 schreef Gnunix het volgende:
dat was een beetje teveel koffie gisteren, hele nacht niet geslapen
Hadden we toch al. Is ook een vaag verhaal nu met die vernieuwing. Je gaat meer betalen maar door de isolatie en verniewing gaan de verwarmingskosten omlaag dus zou hetzelfde moeten blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie een huurverhoging in het verschiet
Ja precies. Weten alles, lekker vlot. Kunststof is mooi. Heb ik ook laten zetten twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en kunstof ja. Wij zijn ook flat nummer 3 die ze nu doen en ik woon in het 1 na laatste rijtje. Dus ze weten inmiddels precies wat ze moeten doen.
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Veroorzaakt ook een hoop pleuris zooi in je woning.
e-normquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaklikte wel tussen hem en tonja volgens mij.
Maar uiteindelijk ging puzzie met de prijs ervandoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaklikte wel tussen hem en tonja volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies. Weten alles, lekker vlot. Kunststof is mooi. Heb ik ook laten zetten twee jaar geleden.
Toch wel? Ik begreep het op een gegeven moment niet meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ging puzzie met de prijs ervandoor
warm welkomquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi hoi welkom terug.ja je bent een prijs nu
Ah snap ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en verstandig. Mijn eerste koophuis 25 jaar geleden hadden we ook nieuwe kunstof kozijnen in laten zetten. Is mooi. Hier zaten er ook al kunstof in maar die waren niet goed of zo of het glas was niet goed want tocht volgens veel mensen dus vandaar nieuwe.
quote:
En nog steeds geen coca-cola lightbreakers? Damnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]2 kozijnen ook al. Nog 1 te gaan.
Luckyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze gaan wel lekker stevig door daar.
Of hele jonge broekies of ouwe lullen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
En nog steeds geen coca-cola lightbreakers? Damn
Misschien morgenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of hele jonge broekies of ouwe lullen.er waren er net wel 2 grapjes aan het maken dus heb wel ff gelachen
Uhuh derde kozijn er nu ook uitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze gaan wel lekker stevig door daar.
Hij had de leiding?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet. Kwam net weer een ander binnen met leidingen. Weer een broekie
Doe eens voor de lol coca cola light break roepenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet. Kwam net weer een ander binnen met leidingen. Weer een broekie
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe eens voor de lol coca cola light break roepen
dan jij*quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.![]()
Dus ik liep net naar de keuken en toen zei 1 van de mannekes goedemorgen mevrouwtje dus ik zeg, mevrouwtje ik ben langer dan jou.
lig je nuquote:
is LOL nog wel in eigenlijk? Ik loop altijd achter met dit soort dingen, het is makkelijker als je kinderen hebtquote:
ik gebruik dagelijks lol!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
is LOL nog wel in eigenlijk? Ik loop altijd achter met dit soort dingen, het is makkelijker als je kinderen hebt
Half, heb hele luie heerlijke stoelen aan de eettafel.quote:
Veel pijn? Ik hoop dat het meevaltquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:12 schreef espri het volgende:
[..]
Half, heb hele luie heerlijke stoelen aan de eettafel.
Benen onder de tafel waar een dwarsbalk zit dus hang wel goed zo, hoop alleen dat ik niet snel moet plassen oid…
ah...dus het kan nogquote:
Ja best wel eigenlijk, de fibro is me weer aan het jennen. Ik wil over gebakken worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Veel pijn? Ik hoop dat het meevalt
Pris pris pris 1e lekkertje gespot. Wel wat jong maar dat maakt niet uit nu. Hij gaat een gaatje in mijn woonkamer boren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
is LOL nog wel in eigenlijk? Ik loop altijd achter met dit soort dingen, het is makkelijker als je kinderen hebt
oh damnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk, de fibro is me weer aan het jennen. Ik wil over gebakken worden eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:15 schreef espri het volgende:
[..]
Was dat maar waar, nee ik probeer me rustig te houden om zaterdag te kunnen stappen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pris pris pris 1e lekkertje gespot. Wel wat jong maar dat maakt niet uit nu. Hij gaat een gaatje in mijn woonkamer boren.
Oh en ik vind dat lol nog mag.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pris pris pris 1e lekkertje gespot. Wel wat jong maar dat maakt niet uit nu. Hij gaat een gaatje in mijn woonkamer boren.
Oh en ik vind dat lol nog mag.
Thnx, we zitten het maar weer uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh damnVeel sterkte en ik hoop dat de pijn in elk geval gauw afneemt.
Zo'n karper stretcherquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ik krijg al een stretcher van silverfox begreep ik.
Oke, ik wil met 3 standen ja? Wil ook wel eens in een andere houding dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zit mobiel groen camo kleuren stretcher
Gaat lekkerrrrquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:20 schreef ChocoFan het volgende:
Bouwvaker net, oh zit jij me te appen, ikke, ja dan trilt het zo lekker voor je.de lolbroeken zijn aanwezig vandaag hoor.
was dat die cutiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:20 schreef ChocoFan het volgende:
Bouwvaker net, oh zit jij me te appen, ikke, ja dan trilt het zo lekker voor je.de lolbroeken zijn aanwezig vandaag hoor.
Nou ik zou niet plat gaan met die smeerlappen erbijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
Oke, ik wil met 3 standen ja? Wil ook wel eens in een andere houding dan.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zou niet plat gaan met die smeerlappen erbij
Oh deze had ik nog niet gezien en ja dank jequote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:15 schreef espri het volgende:
[..]Wat een ellende zo in je huis maar veel plezier met het gaatje boren.
phew ik ben nog bijquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:23 schreef oma-Nijn het volgende:
* noteert: de Zonnebloem regelen..
Ruimte voor karperdingesrelaxstoel regelen..![]()
Ik doe mn best.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh deze had ik nog niet gezien en ja dank je![]()
En jij goed uitrusten nu he.
tsjong..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
Over bouwvakkers, stretchers,LOL en nog veel meer onzinnige dingen.
ondeugdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee. Daar zei ik tegen, jij hebt wel een goede boormachine
Sjoko…..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee. Daar zei ik tegen, jij hebt wel een goede boormachine
Eigenlijk geven we teveel prijs nuquote:
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk geven we teveel prijs nu
nee dat is alleen @tonjaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef Gnunix het volgende:
dus basically is 40+ een verzameling van vrouwen die met smacht op jong vlees zitten te wachten?
Nope, hier 50+ en gelukkig getrouwd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef Gnunix het volgende:
dus basically is 40+ een verzameling van vrouwen die met smacht op jong vlees zitten te wachten?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef Gnunix het volgende:
Wat moet je testen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:32 schreef Prisha het volgende:
Ik moet gaan testen. Zo geen zin in. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het testen
een wijziging die aangebracht is in een programma. Door mensen uit India. Meestal klopt er dan ook geen hout van.quote:
vergeet niet dat nederlands niet mijn moedertaal is!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor een taalnazi gebruik je wel rare uitdrukkingen....
Ojee, succes er mee dan maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
een wijziging die aangebracht is in een programma. Door mensen uit India. Meestal klopt er dan ook geen hout van.
hahaha ik voel je pijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
een wijziging die aangebracht is in een programma. Door mensen uit India. Meestal klopt er dan ook geen hout van.
Wat is wel je moedertaal dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:34 schreef Gnunix het volgende:
[..]
vergeet niet dat nederlands niet mijn moedertaal is!
en ja dat zeg ik vaker als ik fouten maak
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:34 schreef Gnunix het volgende:
[..]
vergeet niet dat nederlands niet mijn moedertaal is!
en ja dat zeg ik vaker als ik fouten maak
Ik geef ze dan echt bijkant de hele code en waar ze het aan moeten passen...en dan nog doen ze het verkeerd. Arghhh.quote:
quote:
ik merk vooral bij netwerkconfiguraties, dat ze dan, als er op het papiertje staat dat het 3 minuten duurt, dat ze ook echt 3 minuten bezig zijn met een stuk config dat misschien in 1 minuut getypt is..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik geef ze dan echt bijkant de hele code en waar ze het aan moeten passen...en dan nog doen ze het verkeerd. Arghhh.
Zo beginnen dan maar.
ja precies. En dat mag ik dus nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je wilt dat het goed gedaan wordt, moet je het zelf doen.
Friesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is wel je moedertaal dan?
Dan krijg en al Nederlands vanaf de basisschool, geen excuus dusquote:
Als hij school gehad heeft danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijg en al Nederlands vanaf de basisschool, geen excuus dus
Fries stond ook gewoon op je rapport, als je daar een onvoldoende op had dan bleef je gewoon zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijg en al Nederlands vanaf de basisschool, geen excuus dus
hoe beviel je tijd op de LTS vriend?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als hij school gehad heeft dan
LTS? Wat weet jij daar nou van als 19-jarige?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:39 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hoe beviel je tijd op de LTS vriend?
Triple glas is wel goed hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zeg. Krijg achter gewoon houten kozijnen. Alleen voor krijgen we kunstof want triple glas. Net of ik weet wat dat dan isverder ook niet boeiend. Wou het ff melden.
triple glasquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zeg. Krijg achter gewoon houten kozijnen. Alleen voor krijgen we kunstof want triple glas. Net of ik weet wat dat dan isverder ook niet boeiend. Wou het ff melden.
Prima alleen dachten de leraren daar anders over, en ben ik mbo gaan doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:39 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hoe beviel je tijd op de LTS vriend?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Triple glas is wel goed hoor.
Wel handig voor gluurdersquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aan voorzijde heb ik ook nog zonwerend glas. Dat spiegelt als de neten als de zon erop staat. Vind mijn overbuurman leuk in in de zomer
Dat is helemaal genotquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:41 schreef cafca het volgende:
[..][ [url=https://cdn.zilvercms.nl/http://cookinglife.zilver(...)lazen.jpg]afbeelding[/url] ]
Die ga ik dit weekend brouwenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:41 schreef cafca het volgende:
[..][ [url=https://cdn.zilvercms.nl/http://cookinglife.zilver(...)lazen.jpg]afbeelding[/url] ]
Och gossie dat wist ik helemaal niet johquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:38 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Fries stond ook gewoon op je rapport, als je daar een onvoldoende op had dan bleef je gewoon zitten
ik weet meer over "vroegah" dan je denkt hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
LTS? Wat weet jij daar nou van als 19-jarige?
Ja je bent dik 40 tochquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:42 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik weet meer over "vroegah" dan je denkt hoor
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:41 schreef cafca het volgende:
Heeft goed gesmaakt zo te zienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft duidelijk bijdehante sarcastische brood op deze ochtend
quote:
Hola, op werk en totaal geen zin om iets te doen.quote:
Wattuh?quote:
Ai en je kan er niet tussen uit sneaken?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Hola, op werk en totaal geen zin om iets te doen.
Nee, en thuiswerken kan ook al niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ai en je kan er niet tussen uit sneaken?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, en thuiswerken kan ook al niet.
Ik ken het gevoel. En ik moet nog een rapport afmaken vandaagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Hola, op werk en totaal geen zin om iets te doen.
Hoop ik wel dat ze sneakers aanheeftquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ai en je kan er niet tussen uit sneaken?
Om 9.00 uur al overleg om een teamdoel voor dit jaar vast te stellen. A. Overlegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. En ik moet nog een rapport afmaken vandaag
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Om 9.00 uur al overleg om een teamdoel voor dit jaar vast te stellen. A. OverlegB. Overleg om 9.00 uur
![]()
C. Teamdoel
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:01 schreef Prisha het volgende:
Echt gewoon nóg verkeerd!!!!! Dit is toch hartstikke duidelijk of wah?![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik moet nu een call in via Skype, mijn scherm delen en precies aangeven. Echt dit is soms zoquote:
Tja, code schrijven uitbesteden aan Indianen. Heb ik ook slechte ervaring mee. Jij ook sterkte!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:01 schreef Prisha het volgende:
Echt gewoon nóg verkeerd!!!!! Dit is toch hartstikke duidelijk of wah?![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
thanksquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, code schrijven uitbesteden aan Indianen. Heb ik ook slechte ervaring mee. Jij ook sterkte!
Maar SAP is natuurlijk sowieso drama Prish...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nu een call in via Skype, mijn scherm delen en precies aangeven. Echt dit is soms zo
Hey men! 😎quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar SAP is natuurlijk sowieso drama Prish...
Indiërsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, code schrijven uitbesteden aan Indianen. Heb ik ook slechte ervaring mee. Jij ook sterkte!
Hey girlquote:
"Scheisse Aus Preussen" noemden wij dat vroeger altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds roepenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:09 schreef cafca het volgende:
[..]
"Scheisse Aus Preussen" noemden wij dat vroeger altijd
Kussens zijn ook noodzaak om lekker te zitten hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo irritant mensen met veel kussens op de bank, 2 voor de sier done
Een goed bankstel zit al goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kussens zijn ook noodzaak om lekker te zitten hoor.
tsja...het gaat beter worden schijnt. Moet die studie nog afmaken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:29 schreef Voxs het volgende:
Een groets vanuit vliegtuig, dank voor de reis wensen @:mensenkinderen!
Dagdag whieeeeee!
Veel plezier in de Grote Appel!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:29 schreef Voxs het volgende:
Dagdag whieeeeee!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef Cici het volgende:
Ik mag nu ook hier posten.![]()
Vandaag jarig, 40![]()
Feliiiiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef Cici het volgende:
Vandaag jarig, 40![]()
Gefeliciteerd en welkom hierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef Cici het volgende:
Vandaag jarig, 40![]()
Ha... nu ben ik ook onlinequote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:38 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Fries stond ook gewoon op je rapport, als je daar een onvoldoende op had dan bleef je gewoon zitten
WELKOM IN DEZE FIJNE SLOWCHATquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef Cici het volgende:
Vandaag jarig, 40![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef Cici het volgende:
Vandaag jarig, 40![]()
Oh jij bent heen kloonquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef Cici het volgende:
Vandaag jarig, 40![]()
Volgens mij komen ze hier allemaal via Launchquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
tsja...het gaat beter worden schijnt. Moet die studie nog afmaken.
Hmmm...hebben jullie geen externe SAP consultants nodig toevallig?
Kijk dat zijn de niet naivequote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh jij bent heen kloon![]()
Fefeliciteerd!!!
Have fun in NY Voxsiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:29 schreef Voxs het volgende:
Dagdag whieeeeee!
Nee ik heb effe gechecktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar ken jij die weer FANN dan?
Goede reis! Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:29 schreef Voxs het volgende:
Dagdag whieeeeee!
Launch zegt me niets. Een recruiter?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze hier allemaal via Launch
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik heb effe gecheckt![]()
ik blijf gewoon onlinemaar ik ga wel zo effe slapen
Feliquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef Cici het volgende:
Vandaag jarig, 40![]()
Lol nee ben geen kloon hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh jij bent heen kloon![]()
Fefeliciteerd!!!
Zeg FANN, in welke tijdzone zit jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik heb effe gecheckt![]()
ik blijf gewoon onlinemaar ik ga wel zo effe slapen
Nee klopt ...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:43 schreef Cici het volgende:
Dank allemaal!!
[..]
Lol nee ben geen kloon haha
Dat weet ik zelf niet somsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeg FANN, in welke tijdzone zit jij eigenlijk?
Gefeliciteerd en welkomquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:43 schreef Cici het volgende:
Dank allemaal!!
[..]
Lol nee ben geen kloon haha
Sterktequote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:31 schreef Cici het volgende:
Vandaag jarig, 40![]()
Ik ben geen typische vrouw. Niet 1 sierkussen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is vast een vrouwen probleem: ik heb teveel kussens.
daarom heet het ook een wegtrekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf niet soms![]()
als ik een wegtrekker krijg ben ik weg....
Alles wel ok?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf niet soms![]()
als ik een wegtrekker krijg ben ik weg....
Damn dat is snelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:47 schreef ChocoFan het volgende:
Alle ramen zitten er weer in.gelijk weer stiller hier.
Jij bent zelf het sierkussenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben geen typische vrouw. Niet 1 sierkussen.
Ja die lui dachten snel dichtmaken deze met dat slappe gelulquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:47 schreef ChocoFan het volgende:
Alle ramen zitten er weer in.gelijk weer stiller hier.
Ja, zoiets geloof ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Launch zegt me niets. Een recruiter?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben te moe maar ik zie je posts later wel
prima!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben te moe maar ik zie je posts later wel
oh ok dan is t goed. Slaap lekker dan Fannquote:
thanksquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ok dan is t goed. Slaap lekker dan Fann
dinsdag 25 februari 2020 11:47 schreef D. het volgende:[/b]quote:
Jij leeft in de twilight zone.quote:
quote:
Schijnbaar niet want die 2 mannetje waren net ff weg en toen kwam er een ander mannetje en die zei dat de ramen er al in hadden moeten zitten.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die lui dachten snel dichtmaken deze met dat slappe gelul
Zij ogen worden steeds beter.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij ogen worden steeds beter.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn ogen worden steeds beter.
Hoe is t met de allergie?quote:
zitten gewoon aan de voorkant hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij ogen worden steeds beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |