Luckyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze gaan wel lekker stevig door daar.
Of hele jonge broekies of ouwe lullen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
En nog steeds geen coca-cola lightbreakers? Damn
Misschien morgenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of hele jonge broekies of ouwe lullen.er waren er net wel 2 grapjes aan het maken dus heb wel ff gelachen
Uhuh derde kozijn er nu ook uitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze gaan wel lekker stevig door daar.
Hij had de leiding?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet. Kwam net weer een ander binnen met leidingen. Weer een broekie
Doe eens voor de lol coca cola light break roepenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet. Kwam net weer een ander binnen met leidingen. Weer een broekie
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe eens voor de lol coca cola light break roepen
dan jij*quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.![]()
Dus ik liep net naar de keuken en toen zei 1 van de mannekes goedemorgen mevrouwtje dus ik zeg, mevrouwtje ik ben langer dan jou.
lig je nuquote:
is LOL nog wel in eigenlijk? Ik loop altijd achter met dit soort dingen, het is makkelijker als je kinderen hebtquote:
ik gebruik dagelijks lol!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
is LOL nog wel in eigenlijk? Ik loop altijd achter met dit soort dingen, het is makkelijker als je kinderen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |