Ik moet ook niet zeuren denk ik...maar na vier jaar nul komma nul...en dan dit. En dan verwachten ze dat ik ga juichenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is te achterlijk natuurlijk.
Eigen bedrijf is ook niet zaligmakend, weet ik wel.
pfffffffff wat een ellende....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht. Toen had ik ineens geen internet meer want stroom eraf. Ik zit nu nog ff op hotspot vriend. Zucht. En kreeg net te horen dat ik in mijn badkamer niet meer tegelijk kan wassen en drogen want 2 kabbels door 1 leiding mag helemaal niet dus de nieuwe aansluiting wordt er nog maar 1. Blah blah blah. Zucht steun kreun klaag klaag klaag ik ga denk ik met bouwvakkers gooien. Oh en tering koud hier ook want de panelen onder de ramen zijn nu weg en voordeur open en dadelijk krijg ik nieuwe ramen in mijn slaapkamer en woonkamer. Zucht steun klaag.oh krijg wel een nieuwe campingwc straks.
Dank je. Schoonmaakse.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffff wat een ellende....
en het is pas dinsdagSterkte.... ja heb je niet veel aan, maar ik meen het wel
![]()
ik ga verder met mijn schilderijen schoonmaak....
tot later!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht. . Zucht. . Blah blah blah. Zucht steun kreun klaag klaag klaag ik ga denk ik met bouwvakkers gooien. tering koud Zucht steun klaag.oh krijg wel een nieuwe campingwc straks.
Kan je je droger dan misschien een een andere kamer zetten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht. Toen had ik ineens geen internet meer want stroom eraf. Ik zit nu nog ff op hotspot vriend. Zucht. En kreeg net te horen dat ik in mijn badkamer niet meer tegelijk kan wassen en drogen want 2 kabbels door 1 leiding mag helemaal niet dus de nieuwe aansluiting wordt er nog maar 1. Blah blah blah. Zucht steun kreun klaag klaag klaag ik ga denk ik met bouwvakkers gooien. Oh en tering koud hier ook want de panelen onder de ramen zijn nu weg en voordeur open en dadelijk krijg ik nieuwe ramen in mijn slaapkamer en woonkamer. Zucht steun klaag.oh krijg wel een nieuwe campingwc straks.
quote:
Is ook wel mijn bedoeling om het grappig te laten klinken want dan wordt het misschien minder erg in mijn hoofdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:07 schreef Prisha het volgende:
[..]sorry choco op de een of ander manier klinkt het grappig maar het is natuurlijk niet grappig.
Nieuwe campingwc
Ze moesten ook al op elkaar ineens omdat de wasbak ergens anders komt in de douche maar dat ding nu ergens anders neerzetten kan ook. Ik ga er nog even niet over nadenken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je je droger dan misschien een een andere kamer zetten?
Sterkte Choco!
Hey men!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze moesten ook al op elkaar ineens omdat de wasbak ergens anders komt in de douche maar dat ding nu ergens anders neerzetten kan ook. Ik ga er nog even niet over nadenken.en dank.
Hoeveel ramen heb je?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:22 schreef ChocoFan het volgende:
Raam 1 is eruit. Dat ging snel. KOUD gelijk. Zon helpt nietik pak dadelijk een kleedje hoor en mijn handschoenen en muts
Warm blijven ja...niet ziek worden nu. Na zondag mag het welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:22 schreef ChocoFan het volgende:
Raam 1 is eruit. Dat ging snel. KOUD gelijk. Zon helpt nietik pak dadelijk een kleedje hoor en mijn handschoenen en muts
Zal meevallen, ben aan het werkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:15 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Hopen dat de buren er geen aanstoot aan nemen
Verbouwing/renovatie van flat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Raam eruit? Waarom?(geen zin om terug te lezen)
Krijg je nieuwe kozijnen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3 in de woonkamer. Nummer 2 is er ook al uit en 1 kozijn. Gaat snel
Van kou wordt je niet ziek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Warm blijven ja...niet ziek worden nu. Na zondag mag het wel
Bij mij ging dat redelijk snel...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3 in de woonkamer. Nummer 2 is er ook al uit en 1 kozijn. Gaat snel
oh jaquote:
Ja en nieuwe kachels en leidingen en badkamer en wc en weet ik het allemaal. 2 weken hel hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je nieuwe kozijnen?
Lekker man. Kunststof kozijnen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en nieuwe kachels en leidingen en badkamer en wc en weet ik het allemaal. 2 weken hel hier.
Zijn gewoon een stel rouwdouwersquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen als ik zie hoe het hier nu gaat.
Ik zie een huurverhoging in het verschietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en nieuwe kachels en leidingen en badkamer en wc en weet ik het allemaal. 2 weken hel hier.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie een huurverhoging in het verschiet
Ja en kunstof ja. Wij zijn ook flat nummer 3 die ze nu doen en ik woon in het 1 na laatste rijtje. Dus ze weten inmiddels precies wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn gewoon een stel rouwdouwers
hij is er weerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:32 schreef Gnunix het volgende:
dat was een beetje teveel koffie gisteren, hele nacht niet geslapen
Hadden we toch al. Is ook een vaag verhaal nu met die vernieuwing. Je gaat meer betalen maar door de isolatie en verniewing gaan de verwarmingskosten omlaag dus zou hetzelfde moeten blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie een huurverhoging in het verschiet
Ja precies. Weten alles, lekker vlot. Kunststof is mooi. Heb ik ook laten zetten twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en kunstof ja. Wij zijn ook flat nummer 3 die ze nu doen en ik woon in het 1 na laatste rijtje. Dus ze weten inmiddels precies wat ze moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |