Half, heb hele luie heerlijke stoelen aan de eettafel.quote:
Veel pijn? Ik hoop dat het meevaltquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:12 schreef espri het volgende:
[..]
Half, heb hele luie heerlijke stoelen aan de eettafel.
Benen onder de tafel waar een dwarsbalk zit dus hang wel goed zo, hoop alleen dat ik niet snel moet plassen oid…
ah...dus het kan nogquote:
Ja best wel eigenlijk, de fibro is me weer aan het jennen. Ik wil over gebakken worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Veel pijn? Ik hoop dat het meevalt
Pris pris pris 1e lekkertje gespot. Wel wat jong maar dat maakt niet uit nu. Hij gaat een gaatje in mijn woonkamer boren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
is LOL nog wel in eigenlijk? Ik loop altijd achter met dit soort dingen, het is makkelijker als je kinderen hebt
oh damnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk, de fibro is me weer aan het jennen. Ik wil over gebakken worden eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:15 schreef espri het volgende:
[..]
Was dat maar waar, nee ik probeer me rustig te houden om zaterdag te kunnen stappen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pris pris pris 1e lekkertje gespot. Wel wat jong maar dat maakt niet uit nu. Hij gaat een gaatje in mijn woonkamer boren.
Oh en ik vind dat lol nog mag.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pris pris pris 1e lekkertje gespot. Wel wat jong maar dat maakt niet uit nu. Hij gaat een gaatje in mijn woonkamer boren.
Oh en ik vind dat lol nog mag.
Thnx, we zitten het maar weer uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh damnVeel sterkte en ik hoop dat de pijn in elk geval gauw afneemt.
Zo'n karper stretcherquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ik krijg al een stretcher van silverfox begreep ik.
Oke, ik wil met 3 standen ja? Wil ook wel eens in een andere houding dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zit mobiel groen camo kleuren stretcher
Gaat lekkerrrrquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:20 schreef ChocoFan het volgende:
Bouwvaker net, oh zit jij me te appen, ikke, ja dan trilt het zo lekker voor je.de lolbroeken zijn aanwezig vandaag hoor.
was dat die cutiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:20 schreef ChocoFan het volgende:
Bouwvaker net, oh zit jij me te appen, ikke, ja dan trilt het zo lekker voor je.de lolbroeken zijn aanwezig vandaag hoor.
Nou ik zou niet plat gaan met die smeerlappen erbijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
Oke, ik wil met 3 standen ja? Wil ook wel eens in een andere houding dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |