quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef Gnunix het volgende:
dus basically is 40+ een verzameling van vrouwen die met smacht op jong vlees zitten te wachten?
Wat moet je testen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:32 schreef Prisha het volgende:
Ik moet gaan testen. Zo geen zin in. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het testen
een wijziging die aangebracht is in een programma. Door mensen uit India. Meestal klopt er dan ook geen hout van.quote:
vergeet niet dat nederlands niet mijn moedertaal is!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor een taalnazi gebruik je wel rare uitdrukkingen....
Ojee, succes er mee dan maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
een wijziging die aangebracht is in een programma. Door mensen uit India. Meestal klopt er dan ook geen hout van.
hahaha ik voel je pijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
een wijziging die aangebracht is in een programma. Door mensen uit India. Meestal klopt er dan ook geen hout van.
Wat is wel je moedertaal dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:34 schreef Gnunix het volgende:
[..]
vergeet niet dat nederlands niet mijn moedertaal is!
en ja dat zeg ik vaker als ik fouten maak
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:34 schreef Gnunix het volgende:
[..]
vergeet niet dat nederlands niet mijn moedertaal is!
en ja dat zeg ik vaker als ik fouten maak
Ik geef ze dan echt bijkant de hele code en waar ze het aan moeten passen...en dan nog doen ze het verkeerd. Arghhh.quote:
quote:
ik merk vooral bij netwerkconfiguraties, dat ze dan, als er op het papiertje staat dat het 3 minuten duurt, dat ze ook echt 3 minuten bezig zijn met een stuk config dat misschien in 1 minuut getypt is..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik geef ze dan echt bijkant de hele code en waar ze het aan moeten passen...en dan nog doen ze het verkeerd. Arghhh.
Zo beginnen dan maar.
ja precies. En dat mag ik dus nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je wilt dat het goed gedaan wordt, moet je het zelf doen.
Friesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is wel je moedertaal dan?
Dan krijg en al Nederlands vanaf de basisschool, geen excuus dusquote:
Als hij school gehad heeft danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijg en al Nederlands vanaf de basisschool, geen excuus dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |