Nope, nog niet actief.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is nog niet actief, volgens mij. Of wel, Recce?
Ik zou er wel chagrijnig van worden als ik bij McLaren werkte.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de AT lijkt wel heel erg op de RB van vorig jaar.
Het is mechanisch en niet automatisch dus lijkt me wel voor 1 jaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk echt toegestaan wordt.
Dat laatste in ieder geval.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is mechanisch en niet automatisch dus lijkt me wel voor 1 jaar.
In 2021 is het al wel verboden schijnt.
Die lijken ook wel een snelle auto te hebben. Maar goed: dat is natuurlijk nog wel koffiedik kijken.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou er wel chagrijnig van worden als ik bij McLaren werkte.
Williams gaat ook ineens stuk sneller.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lijken ook wel een snelle auto te hebben. Maar goed: dat is natuurlijk nog wel koffiedik kijken.
Het verbaast me niet. Niemand meer denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:02 schreef Recce het volgende:
Geruststellend!twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 24-02-2020 om 22:40:27WaPo last week: Trump has told advisers that he does not want the administration to do or say anything regarding the Coronavirus outbreak that would further spook the markets. He remains worried that any large-scale outbreak could hurt his reelection bid. https://t.co/0QeqNu0C0X reageer retweet
Langzamer kon ook haast niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Williams gaat ook ineens stuk sneller.
Kun je zien dat een goed chassis belangrijker is dan motor.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Langzamer kon ook haast niet.
Kijken wat jouw oogappel er dit jaar mee kan.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kun je zien dat een goed chassis belangrijker is dan motor.
Allemaal hetzelfde haar ookquote:
Jackie Stewart was mijn held vroegerquote:Op maandag 24 februari 2020 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijken wat jouw oogappel er dit jaar mee kan.
quote:Op maandag 24 februari 2020 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even de hond uitlaten en dan m'n bedje in.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Dag gluten, rijst en koemelkproducten :W
Zo dat wordt puzzelen..... in heel veel producten zit koemelkquote:Op maandag 24 februari 2020 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal even wennen zijn, maar ben wel blij het te weten, omdat ik nu weet wat ik moet laten staan om geen ellendige buikpijn en opgeblazen pens te krijgen.
ze mag juist géén rijstquote:Op maandag 24 februari 2020 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon allerlei nieuwe recepten uitproberen! *O*
![]()
https://www.ah.nl/allerha(...)glutenvrije-recepten
ah.... gossiequote:Op maandag 24 februari 2020 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even de hond uitlaten en dan m'n bedje in.
[ afbeelding ]
Trusten
Fan(n)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:23 schreef FANN het volgende:
hmmmm Ghost is meteen weer weg....
oké, dan ga ik maar iets anders doen
het waait hier nog steeds keihardquote:
De hoer waaitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
het waait hoer nog steeds keihard
Dank je wel TillyB! Als ik een Celeb zie dan zal ik gepast inwendig gillen en fangirlenquote:
Dat moet idd een avontuur zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 02:54 schreef zuz het volgende:
Fijne tijd in NY @:Voxs Geniet ervan!
Laaaang geleden was ik er ook, veel teveel indrukken in te korte tijd toen.
De eerste dag in het hotel in de lift met Hans van Willigenburg was toen al een belevenis![]()
![]()
Maar echt wow! wat een Mega-stad voor zo'n plattelandertje uit een Nederlands dorpje
Have fun daarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je wel TillyB! Als ik een Celeb zie dan zal ik gepast inwendig gillen en fangirlen
[..]
Dat moet idd een avontuur zijn geweest.
Ik ken je niet, al heb ik een vermoeden gezien je schrijfstijl, maar : dank je!
Fijne vakantie!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je wel TillyB! Als ik een Celeb zie dan zal ik gepast inwendig gillen en fangirlen
[..]
Ja Ja...quote:
ik vind het wel lastig dat hij de laatste was ... nu denk iedereen weer dat hij mijn kloon isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:54 schreef Voxs het volgende:
Is dit van jou?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Ja...
ik was schilderijen aan het schoonmaken....
met Groene zeep
maar er is meer.....![]()
[ afbeelding ]
even koffiepauze
Beginnen ze hier ook al over kloonsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het wel lastig dat hij de laatste was ... nu denk iedereen weer dat hij mijn kloon is
Je hebt nog steeds een behoorlijke collectiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Ja...
ik was schilderijen aan het schoonmaken....
met Groene zeep
maar er is meer.....![]()
[ afbeelding ]
even koffiepauze
Zozoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:06 schreef FANN het volgende:
[..]
JA!![]()
Allemaal en dit is nog maar een klein deel
Vrij vaak jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Beginnen ze hier ook al over kloons
Ja, de hele huis hangt vol.... weet je toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds een behoorlijke collectie
Mijne ook, maar dan met foto's van mezelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, de hele huis hangt vol.... weet je toch?
Ik denk dat niet meer. Niet iedereen dus. En tof om je schilderijen weer te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:05 schreef FANN het volgende:
Maar goed.... niks aan te doen.... @:Voxs have fun!
ja ja dacht dat je ooit wat verkocht had ...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, de hele huis hangt vol.... weet je toch?
Chufgod (1)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja dacht dat je ooit wat verkocht had ...
ja ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja dacht dat je ooit wat verkocht had ...
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat niet meer. Niet iedereen dus.
ik ben er ook nog steeds trots opquote:Nou ja ik weet het niet, maakt ook niet uit,,,
En tof om je schilderijen weer te zien.
en de dikke damequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was meer een Kaart toch? en geen Lichtenstein.....
Oh.... ja zijn ze al bezig?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en het is gewoon de hel. Ik had afgelopen jaren geleerd dat ik geen grote woorden moet gebruiken want dat maakt het in je hoofd ook veel te groot. Nou ik heb het gister geprobeerd te verkleinen maar ik ben wie ik ben en ik vind het momenteel hel hier in huis. Zo, dat wou ik ff gezegd hebben.![]()
Dag 2 is begonnen.
volgens mij denkt niemand dat. Denk zelfs dat het merendeel hier geen zak interessseert wie een kloon is of niet. Maak je niet druk Fann...no worries till tomorrowquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het wel lastig dat hij de laatste was ... nu denk iedereen weer dat hij mijn kloon is
Je mag er ook trots op zijn. Ik vind het een hele prestatie en artistiekerig. Ik kan het niet iig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ik ben er ook nog steeds trots opmaar het gaat me niet lukken hoor,,
alleen een kleintje af en toe,,,,
quote:
Xdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef chufi het volgende:
[..]
al dat gepoch over een schilderij van Fann...
okéquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
volgens mij denkt niemand dat. Denk zelfs dat het merendeel hier geen zak interessseert wie een kloon is of niet. Maak je niet druk Fann...no worries till tomorrow
tis wel een soort van natekenen eigenlijk natuurlijk....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je mag er ook trots op zijn. Ik vind het een hele prestatie en artistiekerig. Ik kan het niet iig.
Om half 8 stond de eerste al vrolijk hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.... ja zijn ze al bezig?Man man man... Sterkte
Ja. Ik ken het wel. Dat heb ik vroeger op school geleerd maar ben ik inmiddels al weer vergeten dus daarom vind ik het knap. Ik ben niet zo crea.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:17 schreef FANN het volgende:
[..]
oké
[..]
tis wel een soort van natekenen eigenlijk natuurlijk....
maar toch.. wel een hele klus vooral die hele grote
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:18 schreef Prisha het volgende:
Goh. Na vier jaar helemaal niks, niet eens inflatiecorrectie, heb ik nu 100 euro loonsverhoging gehad. Krijg net mijn loonstrook. Wat hou ik er netto aan over....46 euro
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Om half 8 stond de eerste al vrolijk hier.ik zei iets over vroeg en dat ik dat niet leuk vind en toen maakte hij een grapje dat ze smorgens aan een infuus van red bull hangen. Toen moest ik wel lachen.
Yep. Ik was al aan het denken om te stoppen. Op de berg het definitieve besluit genomen. En nu helemaal. Moet nu even alles uitzoeken hoe en wat.quote:
Ja het is wel even een gedoetje, ik heb er vannacht wakker van gelegen om een beetje variatie in mijn lunch te bedenken en op te zoekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:09 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Zo dat wordt puzzelen..... in heel veel producten zit koemelk![]()
of Sporen van…
Op de verpakking kan de vermelding ‘bevat mogelijk sporen van...’ staan. Soms staat hier een dierlijk ingrediënt, zoals melk. Dit betekent niet dat er daadwerkelijk melk in het product zit, maar dat er sporen van melk in kunnen zitten omdat er bij de fabrikant ook andere producten worden geproduceerd die wel melk bevatten. Veel van deze producten zijn gewoon plantaardig.
[..]
ze mag juist géén rijst
Nee kunnen hun niks aan doen en volgens mij zijn ze wel geschikt maar elk ding wat moet gebeuren heeft zijn eigen team dus allemaal verschillende mensen hier iedere keer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]grappig... maar ja je zit er mooi mee, maar daar kunnen zij ook niks aan doen, het
is hun werk natuurlijk, maar ik het zo hoor, zijn het wel geschikte lui
Oh dat is wel heftig. Succes met uitzoeken wat je gaat doen dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Ik was al aan het denken om te stoppen. Op de berg het definitieve besluit genomen. En nu helemaal. Moet nu even alles uitzoeken hoe en wat.
Helemaal voor mezelf beginnen, of een soort tussen constructie.
Thanks!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel heftig. Succes met uitzoeken wat je gaat doen dan.
of online bestellenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is wel even een gedoetje, ik heb er vannacht wakker van gelegen om een beetje variatie in mijn lunch te bedenken en op te zoeken![]()
Sowieso met een leesbril op boodschappen doen in het vervolg
Beter een loep i.p.v. een leesbrilquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is wel even een gedoetje, ik heb er vannacht wakker van gelegen om een beetje variatie in mijn lunch te bedenken en op te zoeken![]()
Sowieso met een leesbril op boodschappen doen in het vervolg
bleh..... lullig is dat...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:18 schreef Prisha het volgende:
Goh. Na vier jaar helemaal niks, niet eens inflatiecorrectie, heb ik nu 100 euro loonsverhoging gehad. Krijg net mijn loonstrook. Wat hou ik er netto aan over....46 euro
ja. Zet weinig zoden aan de dijk dit.quote:
Ik ga liever naar de winkel, maar online is wel weer handig om de ingrediënten te checken.quote:
Ja johquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Beter een loep i.p.v. een leesbrildie lettertje zijn zooooooooo klein
![]()
of je kan eerst googelen naar wat je nodig hebt en dan de ingrediënten na kijken....
Maar het is wel lastig, ook die gluten..hebben ze dat met een test ontdekt?
Glutenvrij brood is écht niet te etenmaar ik ken niet alle soorten hoor....
zal écht zoeken zijn...
en dat je niet rijst kan is ook wel speciaalje bent een speciaal geval Dees
dat inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de winkel, maar online is wel weer handig om de ingrediënten te checken.
Wel net een lippenstift toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:18 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |