Oh nou dat valt mee dan ja, had je wel een bar of zo als dekking?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het viel me echt 100% mee. Ladderzat en niemand was vervelend.
Tafel. Maar iedereen was eigenlijk vriendelijk. Ook stomdronken zei praktisch iedereen nog fijne avond.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh nou dat valt mee dan ja, had je wel een bar of zo als dekking?
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zei ik kom gelukkig nooit
Iig niet in plakjes. Mijn reet is geen sjoelbak.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wilt u uw komkommer met of zonder zaad?
Nou goede promotie voor Brabanders weerquote:Op maandag 24 februari 2020 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Tafel. Maar iedereen was eigenlijk vriendelijk. Ook stomdronken zei praktisch iedereen nog fijne avond.
Tussen je tanden had ook nog gekundquote:Op maandag 24 februari 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig niet in plakjes. Mijn reet is geen sjoelbak.
In welke wereld woon ik in Brabantquote:Op maandag 24 februari 2020 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou goede promotie voor Brabanders weer
Oost of west scheelt ook nog wel wat.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
In welke wereld woon ik in Brabant
Hij raadt nooit dat je in Tilligte woont.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef mootie het volgende:
Gb voert nu druk overleg in dm over mijn woonplaats
Nee, ik had twee gedachten tegelijkertijd.quote:
Nee maar je kon toch naar Brabant gereden zijnquote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef mootie het volgende:
Gb voert nu druk overleg in dm over mijn woonplaats
Daar heb ik dan weer mazzel mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij raadt nooit dat je in Tilligte woont.
Ja, ik ben totaal van de pot gerukt.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar je kon toch naar Brabant gereden zijn
Je weet toch wel dat mootie bij mij in de buurt woont?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet echt niet waar iedereen woont zo kliekerig
Dat weet je welquote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij denkt zelfs dat je zelf in Haastrecht woont.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Woensdag is de kust weer veilig, lekker rustig ook waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik ben totaal van de pot gerukt.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij denkt zelfs dat je zelf in Haastrecht woont.
Niet echt logisch dat ze bij jou carnaval vieren of zat je in Duitsland?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik ben totaal van de pot gerukt.
Maaaaan, carnaval is echt groot hier! Winkels hebben speciale openingstijden etc.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt logisch dat ze bij jou carnaval vieren of zat je in Duitsland?
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaan, carnaval is echt groot hier! Winkels hebben speciale openingstijden etc.
Er zijn wat katholieke enclaves in het oosten.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt logisch dat ze bij jou carnaval vieren of zat je in Duitsland?
Oh wowquote:Op maandag 24 februari 2020 22:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Er zijn wat katholieke enclaves in het oosten.
Echt nooit geweten ik dacht onder de rivieren alleen, en een paar verdwaalde dwazen her en derquote:Op maandag 24 februari 2020 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, de optocht van Oldenzaal is behoorlijk groot. Komen meer dan 100,000 mensen op af.
En hoe was je verkleed?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Op 10.000 inwoners 4 carnavalsverenigingen.
Op Vlieland wordt het ook groots gevierd.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt nooit geweten ik dacht onder de rivieren alleen, en een paar verdwaalde dwazen her en der
Daar wordt de optocht traditiegetrouw elk jaar wegens de wind afgelast natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Vlieland wordt het ook groots gevierd.
De plaatselijke kroeg op stelten.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Vlieland wordt het ook groots gevierd.
Inmiddels houden ze die optocht ieder jaar in de Alpen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar wordt de optocht traditiegetrouw elk jaar wegens de wind afgelast natuurlijk.
Ah, de alternatieve optocht in Bleiburg.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inmiddels houden ze die optocht ieder jaar in de Alpen.
Mario is al wel paar dagen zoek.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, de alternatieve optocht in Bleiburg.
Ja, waar zou hij zijn?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mario is al wel paar dagen zoek.
Sacha en ik moesten nog aan hem denken toen we dit weekend Gnugerbuckel Torte aten bij de koffie.quote:
ja morgen zijn nog veranstaltungen,maar ik was zaterdag,is genoegquote:Op maandag 24 februari 2020 22:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoe is het daar op de carnaval in Bleiburg, heb je jas nog?
Morgen laatste dag en dan vasten.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja morgen zijn nog veranstaltungen,maar ik was zaterdag,is genoeg
Dat is traditie met carnaval.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sacha en ik moesten nog aan hem denken toen we dit weekend Gnugerbuckel Torte aten bij de koffie.
Teveel gedronken of een beetje grieperig?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:47 schreef mario390 het volgende:
ik heb gisteren en vandaag op de dag niks gegeten
nur vanavond
Het niet meer eten dieet?quote:
teveel gedronken bier en gin tonic,thuis van vanochtend tot 14 00 op de wc geslapenquote:Op maandag 24 februari 2020 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Teveel gedronken of een beetje grieperig?
Dat is wel handig, hoef je je bed niet uit als je naar de WC moet.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
teveel gedronken bier en gin tonic,thuis van vanochtend tot 14 00 op de wc geslapen
Les 1: Met carnaval alleen bierquote:Op maandag 24 februari 2020 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
teveel gedronken bier en gin tonic,thuis van vanochtend tot 14 00 op de wc geslapen
Een gat in de dag dus. Beter want zo raak je je jas niet kwijtquote:Op maandag 24 februari 2020 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
Niet meer eten tussen de maaltijden door. Klinkt als een goed planquote:
Mag hij die meenemen naar het nieuwe seizoen?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:56 schreef Recce het volgende:
Scrut, je staat nog steeds twee punten voor.
Yep. Komend seizoen nieuwe kansen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:56 schreef Recce het volgende:
Scrut, je staat nog steeds twee punten voor.
Je moet voorspellen dan ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Komend seizoen nieuwe kansen.
Nu mag er vast niemand meer wegquote:Op maandag 24 februari 2020 22:57 schreef mario390 het volgende:
vanavond is in italie big brother de moderator en 1 immunant arts gekomen en de hebben de deelnehmers von de corona virus vertelt en informiert
Van mij wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag hij die meenemen naar het nieuwe seizoen?
Tot vrijdagavond 23:59 voor de eerste race.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Tot wanneer kan je je team samenstellen?
In BB zti je velig lijkt mequote:Op maandag 24 februari 2020 22:57 schreef mario390 het volgende:
vanavond is in italie big brother de moderator en 1 immunant arts gekomen en de hebben de deelnehmers von de corona virus vertelt en informiert
Dat is aardig, je geeft hem een kleine voorsprongquote:
Ik ben benieuwd welk team dit jaar de voordelige keuze is.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Komend seizoen nieuwe kansen.
Alpha Tauri of Racing Point, gok ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk team dit jaar de voordelige keuze is.
Waar zijn ze dat aan het opnemen?quote:
Ik denk dat ze RP al wel duur maken. Die hebben grotendeels de Mercedes van vorig jaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alpha Tauri of Racing Point, gok ik.
Klinkt lucratief voor de broker.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, een team samenstellen met een startkapitaal.
ohhh even kijken dan van de weekquote:Op maandag 24 februari 2020 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot vrijdagavond 23:59 voor de eerste race.
Ja er is maar een klein gebied waar een echt slot op zitquote:
Geruststellend!twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 24-02-2020 om 22:40:27WaPo last week: Trump has told advisers that he does not want the administration to do or say anything regarding the Coronavirus outbreak that would further spook the markets. He remains worried that any large-scale outbreak could hurt his reelection bid. https://t.co/0QeqNu0C0X reageer retweet
En de AT lijkt wel heel erg op de RB van vorig jaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze RP al wel duur maken. Die hebben grotendeels de Mercedes van vorig jaar.
Hij is nog niet actief, volgens mij. Of wel, Recce?quote:Op maandag 24 februari 2020 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ohhh even kijken dan van de week
Geen idee, ik kijk nu net pasquote:Op maandag 24 februari 2020 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet? deswegen huilen somige? clizia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |