Tafel. Maar iedereen was eigenlijk vriendelijk. Ook stomdronken zei praktisch iedereen nog fijne avond.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh nou dat valt mee dan ja, had je wel een bar of zo als dekking?
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zei ik kom gelukkig nooit
Iig niet in plakjes. Mijn reet is geen sjoelbak.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wilt u uw komkommer met of zonder zaad?
Nou goede promotie voor Brabanders weerquote:Op maandag 24 februari 2020 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Tafel. Maar iedereen was eigenlijk vriendelijk. Ook stomdronken zei praktisch iedereen nog fijne avond.
Tussen je tanden had ook nog gekundquote:Op maandag 24 februari 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig niet in plakjes. Mijn reet is geen sjoelbak.
In welke wereld woon ik in Brabantquote:Op maandag 24 februari 2020 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou goede promotie voor Brabanders weer
Oost of west scheelt ook nog wel wat.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
In welke wereld woon ik in Brabant
Hij raadt nooit dat je in Tilligte woont.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef mootie het volgende:
Gb voert nu druk overleg in dm over mijn woonplaats
Nee, ik had twee gedachten tegelijkertijd.quote:
Nee maar je kon toch naar Brabant gereden zijnquote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef mootie het volgende:
Gb voert nu druk overleg in dm over mijn woonplaats
Daar heb ik dan weer mazzel mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij raadt nooit dat je in Tilligte woont.
Ja, ik ben totaal van de pot gerukt.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar je kon toch naar Brabant gereden zijn
Je weet toch wel dat mootie bij mij in de buurt woont?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet echt niet waar iedereen woont zo kliekerig
Dat weet je welquote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij denkt zelfs dat je zelf in Haastrecht woont.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Woensdag is de kust weer veilig, lekker rustig ook waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik ben totaal van de pot gerukt.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij denkt zelfs dat je zelf in Haastrecht woont.
Niet echt logisch dat ze bij jou carnaval vieren of zat je in Duitsland?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik ben totaal van de pot gerukt.
Maaaaan, carnaval is echt groot hier! Winkels hebben speciale openingstijden etc.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt logisch dat ze bij jou carnaval vieren of zat je in Duitsland?
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaan, carnaval is echt groot hier! Winkels hebben speciale openingstijden etc.
Er zijn wat katholieke enclaves in het oosten.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt logisch dat ze bij jou carnaval vieren of zat je in Duitsland?
Oh wowquote:Op maandag 24 februari 2020 22:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Er zijn wat katholieke enclaves in het oosten.
Echt nooit geweten ik dacht onder de rivieren alleen, en een paar verdwaalde dwazen her en derquote:Op maandag 24 februari 2020 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, de optocht van Oldenzaal is behoorlijk groot. Komen meer dan 100,000 mensen op af.
En hoe was je verkleed?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Op 10.000 inwoners 4 carnavalsverenigingen.
Op Vlieland wordt het ook groots gevierd.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt nooit geweten ik dacht onder de rivieren alleen, en een paar verdwaalde dwazen her en der
Daar wordt de optocht traditiegetrouw elk jaar wegens de wind afgelast natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Vlieland wordt het ook groots gevierd.
De plaatselijke kroeg op stelten.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Vlieland wordt het ook groots gevierd.
Inmiddels houden ze die optocht ieder jaar in de Alpen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar wordt de optocht traditiegetrouw elk jaar wegens de wind afgelast natuurlijk.
Ah, de alternatieve optocht in Bleiburg.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inmiddels houden ze die optocht ieder jaar in de Alpen.
Mario is al wel paar dagen zoek.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, de alternatieve optocht in Bleiburg.
Ja, waar zou hij zijn?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mario is al wel paar dagen zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |