Nope, nog niet actief.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is nog niet actief, volgens mij. Of wel, Recce?
Ik zou er wel chagrijnig van worden als ik bij McLaren werkte.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de AT lijkt wel heel erg op de RB van vorig jaar.
Het is mechanisch en niet automatisch dus lijkt me wel voor 1 jaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk echt toegestaan wordt.
Dat laatste in ieder geval.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is mechanisch en niet automatisch dus lijkt me wel voor 1 jaar.
In 2021 is het al wel verboden schijnt.
Die lijken ook wel een snelle auto te hebben. Maar goed: dat is natuurlijk nog wel koffiedik kijken.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou er wel chagrijnig van worden als ik bij McLaren werkte.
Williams gaat ook ineens stuk sneller.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lijken ook wel een snelle auto te hebben. Maar goed: dat is natuurlijk nog wel koffiedik kijken.
Het verbaast me niet. Niemand meer denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:02 schreef Recce het volgende:
Geruststellend!twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 24-02-2020 om 22:40:27WaPo last week: Trump has told advisers that he does not want the administration to do or say anything regarding the Coronavirus outbreak that would further spook the markets. He remains worried that any large-scale outbreak could hurt his reelection bid. https://t.co/0QeqNu0C0X reageer retweet
Langzamer kon ook haast niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Williams gaat ook ineens stuk sneller.
Kun je zien dat een goed chassis belangrijker is dan motor.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Langzamer kon ook haast niet.
Kijken wat jouw oogappel er dit jaar mee kan.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kun je zien dat een goed chassis belangrijker is dan motor.
Allemaal hetzelfde haar ookquote:
Jackie Stewart was mijn held vroegerquote:Op maandag 24 februari 2020 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijken wat jouw oogappel er dit jaar mee kan.
quote:Op maandag 24 februari 2020 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even de hond uitlaten en dan m'n bedje in.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Dag gluten, rijst en koemelkproducten :W
Zo dat wordt puzzelen..... in heel veel producten zit koemelkquote:Op maandag 24 februari 2020 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal even wennen zijn, maar ben wel blij het te weten, omdat ik nu weet wat ik moet laten staan om geen ellendige buikpijn en opgeblazen pens te krijgen.
ze mag juist géén rijstquote:Op maandag 24 februari 2020 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon allerlei nieuwe recepten uitproberen! *O*
![]()
https://www.ah.nl/allerha(...)glutenvrije-recepten
ah.... gossiequote:Op maandag 24 februari 2020 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even de hond uitlaten en dan m'n bedje in.
[ afbeelding ]
Trusten
Fan(n)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:23 schreef FANN het volgende:
hmmmm Ghost is meteen weer weg....
oké, dan ga ik maar iets anders doen
het waait hier nog steeds keihardquote:
De hoer waaitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
het waait hoer nog steeds keihard
Dank je wel TillyB! Als ik een Celeb zie dan zal ik gepast inwendig gillen en fangirlenquote:
Dat moet idd een avontuur zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 02:54 schreef zuz het volgende:
Fijne tijd in NY @:Voxs Geniet ervan!
Laaaang geleden was ik er ook, veel teveel indrukken in te korte tijd toen.
De eerste dag in het hotel in de lift met Hans van Willigenburg was toen al een belevenis![]()
![]()
Maar echt wow! wat een Mega-stad voor zo'n plattelandertje uit een Nederlands dorpje
Have fun daarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je wel TillyB! Als ik een Celeb zie dan zal ik gepast inwendig gillen en fangirlen
[..]
Dat moet idd een avontuur zijn geweest.
Ik ken je niet, al heb ik een vermoeden gezien je schrijfstijl, maar : dank je!
Fijne vakantie!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je wel TillyB! Als ik een Celeb zie dan zal ik gepast inwendig gillen en fangirlen
[..]
Ja Ja...quote:
ik vind het wel lastig dat hij de laatste was ... nu denk iedereen weer dat hij mijn kloon isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:54 schreef Voxs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |