Is dit van jou?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Ja...
ik was schilderijen aan het schoonmaken....
met Groene zeep
maar er is meer.....![]()
[ afbeelding ]
even koffiepauze
Beginnen ze hier ook al over kloonsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het wel lastig dat hij de laatste was ... nu denk iedereen weer dat hij mijn kloon is
Je hebt nog steeds een behoorlijke collectiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Ja...
ik was schilderijen aan het schoonmaken....
met Groene zeep
maar er is meer.....![]()
[ afbeelding ]
even koffiepauze
Zozoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:06 schreef FANN het volgende:
[..]
JA!![]()
Allemaal en dit is nog maar een klein deel
Vrij vaak jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Beginnen ze hier ook al over kloons
Ja, de hele huis hangt vol.... weet je toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds een behoorlijke collectie
Mijne ook, maar dan met foto's van mezelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, de hele huis hangt vol.... weet je toch?
Ik denk dat niet meer. Niet iedereen dus. En tof om je schilderijen weer te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:05 schreef FANN het volgende:
Maar goed.... niks aan te doen.... @:Voxs have fun!
ja ja dacht dat je ooit wat verkocht had ...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, de hele huis hangt vol.... weet je toch?
Chufgod (1)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja dacht dat je ooit wat verkocht had ...
ja ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja dacht dat je ooit wat verkocht had ...
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat niet meer. Niet iedereen dus.
ik ben er ook nog steeds trots opquote:Nou ja ik weet het niet, maakt ook niet uit,,,
En tof om je schilderijen weer te zien.
en de dikke damequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was meer een Kaart toch? en geen Lichtenstein.....
Oh.... ja zijn ze al bezig?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en het is gewoon de hel. Ik had afgelopen jaren geleerd dat ik geen grote woorden moet gebruiken want dat maakt het in je hoofd ook veel te groot. Nou ik heb het gister geprobeerd te verkleinen maar ik ben wie ik ben en ik vind het momenteel hel hier in huis. Zo, dat wou ik ff gezegd hebben.![]()
Dag 2 is begonnen.
volgens mij denkt niemand dat. Denk zelfs dat het merendeel hier geen zak interessseert wie een kloon is of niet. Maak je niet druk Fann...no worries till tomorrowquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het wel lastig dat hij de laatste was ... nu denk iedereen weer dat hij mijn kloon is
Je mag er ook trots op zijn. Ik vind het een hele prestatie en artistiekerig. Ik kan het niet iig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ik ben er ook nog steeds trots opmaar het gaat me niet lukken hoor,,
alleen een kleintje af en toe,,,,
quote:
Xdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef chufi het volgende:
[..]
al dat gepoch over een schilderij van Fann...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |