https://www.ad.nl/binnenl(...)-man-bezig~af9f43d1/quote:Gezin woont nog steeds tegenover homo-seksplek: ‘Niets lijkt deze heren tegen te houden’
Kim Duin-Oosterman en haar gezin betrokken in de zomer van 2018 een karakteristieke jaren 30-woning in Benningbroek. Wisten ze toen veel dat de kinderkamers uitkeken op een ontmoetingsplaats voor homoseksuele mannen. Uit wanhoop stapte Duin-Oosterman vorig jaar naar diverse media. Nu, een jaar later, is er nog maar bar weinig veranderd. ,,Onze kinderen houden hun gordijnen permanent gesloten’’, verzucht de bewoonster aan de telefoon.
De kleine parkeerplaats achter het huis van het gezin is al ruim drie decennia een ontmoetingsplek voor homoseksuele mannen. Maar toen Kim Duin en haar man het koopcontract tekenden, wisten ze van niets. ,,We waren zo blij. Niemand heeft ons ingelicht’’, vertelt ze. ,,Zelfs de vorige bewoners niet. Als we dit hadden geweten, dan woonden we hier nu niet. Zo simpel is het.’’
Hoewel het opmerkelijke verhaal vorig jaar veel aandacht kreeg, wordt de ontmoetingsplek nog veelvuldig gebruikt, aldus de bewoonster. ,,Vorig jaar kwamen er regelmatig agenten. Maar niets lijkt deze heren tegen te houden.’’
Oplossing
De gemeente Medemblik, waartoe Benningbroek behoort, heeft het gezin en andere omwonenden verzekert dat er snel een oplossing komt. Volgens een medewerker zijn de gemeente, politie en omwonenden het eens geworden over een oplossing voor de overlast. ,,We gaan een hekwerk met anti-zichtdoek plaatsen. Dit moet ervoor zorgen dat omwonden geen of beduidend minder zicht hebben op de ontmoetingsplek’’, aldus Silvia Hania van de gemeente Medemblik.
Om niet geconfronteerd te worden met de seksuele capriolen, mag het kroost van het gezin de gordijnen onder geen beding openen. Op de vraag of ze niet liever zouden verhuizen zegt hun moeder: ,,Zo simpel is dat niet. Verhuizen is duur en een hoop gedoe. Eigenlijk vinden we de locatie top. Behalve dan dat uitzicht.’’ Het gezin is opgelucht dat een oplossing eindelijk in zicht is. ,,We zijn heel blij. Hopelijk merken we er straks niets meer van.’’
Het is maar goed dat ik daar niet woon, dat had het einde betekent van de afwerkplek.quote:Toen Kim Duin-Oosterman en haar man een karakteristieke jaren 30-woning kochten in Benningbroek, hadden ze geen idee dat de kinderkamers uitkeken op een homo-ontmoetingsplek. Achter hun huis vinden dagelijks seksuele ontmoetingen tussen mannen plaats. ,,Soms zijn ze met z’n zessen bezig’’, vertelt de gefrustreerde moeder van drie.
De eerste keer dat Kim de mannen zag, geloofde ze haar ogen bijna niet. ,,Ik stond in de kamer van mijn kleinste, bij de vensterbank. Opeens zag ik daar twee naakte mannen die elkaar aan het afwerken waren. Op klaarlichte dag! Ik stond perplex.’’ De moeder hoopte dat het een incident was, maar de mannen komen dagelijks naar de bosjes naast de parkeerplaats. ,,Er zijn vaste gasten, maar er komen ook eenmalige bezoekers’’, vertelt ze. ,,Vanuit het raam van de kinderkamers is álles te zien.’’
Kim belt bijna elke dag met de politie, want de plek is geen officiële homo-ontmoetingsplaats. Maar als de agenten arriveren, zijn de mannen alweer verdwenen. ,,Een paar keer heb ik ze zelf gevraagd of ze willen ophouden. Ze stoppen dan meteen, maar komen de volgende dag gewoon terug.’’
Controles
De vrouw deed haar beklag ook bij de gemeente Medemblik. Die zeiden in eerste instantie dat ze niets konden doen, omdat het terrein niet onder hun beheer valt. Na een nieuwe oproep heeft de politie beloofd dat er meer controles achter het huis gaan plaatsvinden.
,,Ik weet gewoon niet wat ik tegen mijn kinderen moet zeggen’’, zegt Kim. ,,Mijn middelste vraagt: ‘Mama, waarom zit die man op zijn knieën?’ En: ‘Waarom heeft die meneer zijn broek uit?’’ Van hun ouders mogen de drie meisjes hun gordijnen niet meer opendoen.
Volgens buren van het gezin worden de bosjes al 32 jaar door mannen gebruikt als cruiseplek voor anonieme seks. Ook zij hebben vaak met de politie gebeld, maar worden naar eigen zeggen niet serieus genomen.
,,Als ik wist dat dít het uitzicht zou zijn, dan had ik het huis natuurlijk niet gekocht’’, gaat Kim verder. ,,Maar de makelaar heeft er niets over verteld. Het lijkt me ook niet normaal dat dit zo dicht bij gezinswoningen gebeurt.’’
Voor de jonge kinderen is zelfs de tuin niet veilig. ,,Onze heg is te laag. Als mijn dochters in de tuin spelen zien ze het nog beter. Ik word er enorm verdrietig van.’’
Tja, het lijkt me dat je vooronderzoek doet als je een huis koopt.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
Gezin woont nog steeds tegenover homo-seksplek: ‘Niets lijkt deze heren tegen te houden’
Kim Duin-Oosterman en haar gezin betrokken in de zomer van 2018 een karakteristieke jaren 30-woning in Benningbroek. Wisten ze toen veel dat de kinderkamers uitkeken op een ontmoetingsplaats voor homoseksuele mannen.
NWS / Uitzicht op homo-ontmoetingsplaats maakt gezin uit Benningbroek wanhopquote:Op maandag 24 februari 2020 19:39 schreef BasEnAad het volgende:
Zoiets was jaren geleden ook al eens in het nieuws.
Ja oud nieuws is geen nieuwsquote:Op maandag 24 februari 2020 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NWS / Uitzicht op homo-ontmoetingsplaats maakt gezin uit Benningbroek wanhop
Nog niet zo lang geleden dusquote:Op maandag 24 februari 2020 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NWS / Uitzicht op homo-ontmoetingsplaats maakt gezin uit Benningbroek wanhop
Dat kan ook in het bos of op een afgelegen parkeerplek. Daar hoef je echt geen overlast mee te bezorgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:42 schreef Hexagon het volgende:
Ach het is het enige lolletje dat die mannen hebben voor ze naar moeder de vrouw moeten aan wie ze al jaren voordoen dat ze een brave huisvader zijn.
Dit is een bossige afgelegen parkeerplek.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat kan ook in het bos of op een afgelegen parkeerplek. Daar hoef je echt geen overlast mee te bezorgen.
Nog steeds niks aan gedaan dus.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ja oud nieuws is geen nieuws
Ja klopt, het kan beter buiten de bewoonde wereld.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat kan ook in het bos of op een afgelegen parkeerplek. Daar hoef je echt geen overlast mee te bezorgen.
Ik maakte een no go area van die ontmoetingsplek. Ga maar aangifte doen. Ik zou ze persoonlijk het leven zuur maken.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja klopt, het kan beter buiten de bewoonde wereld.
Ik zie het.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is een bossige afgelegen parkeerplek.
Haha ene kant een gezin. Andere kant een hoop Marokkaanse schandknaapjes en brave stiekeme huisvaders met geblurrede gezichten.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:51 schreef Nober het volgende:
Lijkt mij een prachtige zaak voor Mr. Frank Visser.
Je kan ook stellen dat de kopers van die woning de woning gekocht hebben met verborgen gebreken. Het is voor een gezin met jonge kinderen niet mogelijk daar normaal te wonen en te leven.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je kan ook ff wat onderzoek doen voor je iets koopt. Sneeuwvlokjes gonna sneeuw. Was vast een aantrekkelijke prijs. Pun
HIV oplopen op zon ranzige afwerkplek en dan als je thuis komt je vrouw ook een beurt geven. Dit soort mannenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:42 schreef Hexagon het volgende:
Ach het is het enige lolletje dat die mannen hebben voor ze naar moeder de vrouw moeten aan wie ze al jaren voordoen dat ze een brave huisvader zijn.
Zoiets wilde ik ook al posten.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Struiken laten verwijderen, brandnetels inzaaien en boobietraps plaatsen.
Paar goeie bramen struiken lost ook wat problemen op.
![]()
En bij de hardnekkige de banden laten leeglopen.
Dat kun je stellen maar ik ben het daar niet mee eens. Niet mogelijk om te leven is vervelend. Verhuizen dan maarquote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan ook stellen dat de kopers van die woning de woning gekocht hebben met verborgen gebreken. Het is voor een gezin met jonge kinderen niet mogelijk daar normaal te wonen en te leven.
Nou nee, dit is eerder een uitwas van de delen van de samenleving waar "homoseksualiteit niet voorkomt"quote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Dit hoort er nu eenmaal bij in een inclusieve samenleving
Ja en dat kan op hele natuurlijke wijze.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook al posten.
Maak de plek zo onaantrekkelijk als het maar kan, desnoods iets rondstrooien wat enorm stinkt ofzo.
Boterzuur. Dan heb je gegarandeerd geen last meer van ze.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook al posten.
Maak de plek zo onaantrekkelijk als het maar kan, desnoods iets rondstrooien wat enorm stinkt ofzo.
Ja een boobietrap met boterzuur! Succes gegarandeerd!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Boterzuur. Dan heb je gegarandeerd geen last meer van ze.
Dit idd, paar bordjes erbij en streamen maar...quote:
Gelukkig wel 1 persoon die hier ook nog denkt aan de eendjes.quote:
Yea right want homoseksualiteit is zo'n taboe in Nederland dat het stiekem in de bosjes moetquote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, dit is eerder een uitwas van de delen van de samenleving waar "homoseksualiteit niet voorkomt"
Ken je hem niet?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gelukkig wel 1 persoon die hier ook nog denkt aan de eendjes.
daarom altijd een huisdetective inschakelen als je een huis wil gaan kopenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je kan ook ff wat onderzoek doen voor je iets koopt. Sneeuwvlokjes gonna sneeuw. Was vast een aantrekkelijke prijs. Pun
Als je uit de Bible belt of een of andere moslimenclave komt zeker.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yea right want homoseksualiteit is zo'n taboe in Nederland dat het stiekem in de bosjes moet
Die paar homo's uit die paar dorpen op de Veluwe hebben het maar druk al ze deze viezigheid door het hele land weten te veroorzakenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je uit de Bible belt of een of andere moslimenclave komt zeker.
Dit zijn niet de blije homo's die op de Gaypride staan te springen
Denk maar zo, beter een bestaan als dekkingsmantel voor een laffe homo dan een bestaan als dekkingsmantel voor een pedoseksueel.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:42 schreef Hexagon het volgende:
Blaffende honden bijten niet. De bewoners hadden beter vooronderzoek moeten doen. Niet nu achteraf de samenleving voor je problemen laten opdraaien. Dan verhuis je maar gewoon nog een keer. Maar ja, nu het groot in het nieuws heeft gestaan wil geen hond daar meer wonen, natuurlijk. Eigen ramen ingegooid.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik maakte een no go area van die ontmoetingsplek. Ga maar aangifte doen. Ik zou ze persoonlijk het leven zuur maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |