quote:Uitzicht op homo-ontmoetingsplaats maakt gezin uit Benningbroek wanhopig
BENNINGBROEK - Kim Duin-Oosterman woont met haar gezin aan de stationsbuurt in Benningbroek en dacht daar haar droomhuis te hebben gevonden. Totdat ze begin februari te maken krijgen met vrijpartijen van mannen achter hun woning.
"Er komen allemaal mannen bij elkaar en die zijn elkaar aan het afwerken. Mijn kinderen zien het vanuit hun slaapkamer", aldus Kim die een half jaar gelden de woning kocht. Dag en nacht ontmoeten homoseksuele mannen elkaar ter hoogte van Texaco Broerdijk, achter de geluidsmuur aan de A7 bij Benningbroek.
Niet uit te leggen
Het probleem speelt al sinds eind februari en de klachten lopen op. Aan haar twee dochters van zes en negen jaar die in de desbetreffende kamer slapen, valt het niet uit te leggen. "Mijn kinderen vragen dan aan me: Mama, wat doet die meneer nou met zijn hand en waarom zit die ander op zijn knieëen?" De enige oplossing voor het gezin is op de hoede blijven en de gordijnen sluiten. Maar zo willen ze uiteraard niet verder.
Extra controle
Oosterman heeft als eerst aangeklopt bij de gemeente Medemblik. Die laat in een reactie weten in gesprek te zijn met de politie erover. Het probleem is bekend en niet alleen iets van de afgelopen tijd. Kim: "Onze buren wonen hier al 36 jaar en het is al 32 jaar aan de gang". Een woordvoerder van de politie laat aan NH Nieuws weten dat er extra controles gaan plaatsvinden en meer gesurveilleerd zal worden.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)mos-naast-achtertuin
Ik weet zeker dat je dit, als de verkopende partij er niets over gezegd heeft, als "verborgen gebrek" kan beschouwen. Ik zou dus een flinke claim neerleggen bij de verkopers.quote:Het probleem is bekend en niet alleen iets van de afgelopen tijd. Kim: "Onze buren wonen hier al 36 jaar en het is al 32 jaar aan de gang".
Die gooien het vast op "gebrek aan onderzoek" door de kopende partij. Ik ben heel nieuwsgierig hoe dit juridisch inelkaar steekt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dit, als de verkopende partij er niets over gezegd heeft, als "verborgen gebrek" kan beschouwen. Ik zou dus een flinke claim neerleggen bij de verkopers.
quote:Een wijkagent die er bovenop zat?
quote:Zijn de gemeentelijke belastingen van dit huis dan ook 'aftrekbaar'?
quote:Maakt toch niet meer uit, de droom van deze mensen om hier te wonen is toch in 1 keer weg 'gerukt'.
Worden ze hard vanquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Sneu voor die mensen, maar waarom zou je uberhaupt zo dicht bij de snelweg willen wonen? Dat die kinderen getuige zijn van die smeerlappen is erg, maar dat fijnstof van de snelweg dat ze inademen lijkt me ook geen goede zaak.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:49 schreef Mariocash het volgende:
Terechte klacht.
Boelen doe je lekker thuis of op een plek waar andere mensen er geen last van hebben. Niet op een plek waar gezinswoningen uitzicht op hebben.
Doe dit gewoon op een plek waar anderen je niet zien. Of zit jij er wel op te wachten dat je tijdens het BBQ-en uitzicht hebt op mannen die gepepen worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]preuts type in het topic gespot
Dan vergeet je iig de worstjes niet om te draaienquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe dit gewoon op een plek waar anderen je niet zien. Of zit jij er wel op te wachten dat je tijdens het BBQ-en uitzicht hebt op mannen die gepepen worden.
Lekker man pikquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe dit gewoon op een plek waar anderen je niet zien. Of zit jij er wel op te wachten dat je tijdens het BBQ-en uitzicht hebt op mannen die gepepen worden.
Godverquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan vergeet je iig de worstjes niet om te draaien
Valt wel mee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Sex ongevraagd vol in het beeld van anderen hebben wordt door maar weinig mensen gewaardeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Maar hetero seks is dan minder erg ofzo?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Maar mannen leeg zuigen doe je maar lekker op een verlaten parkeerplaats of aan de noordzijde van het Kralingse Bos in de avonduren.
Niet overdag op een plek waar kinderen daar zicht op hebben.
Lekker man beetje voyeurquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sex ongevraagd vol in het beeld van anderen hebben wordt door maar weinig mensen gewaardeerd.
Is leuk als je er op zit te wachten. Ik hoef niet dagelijks met neuken de mensen in zicht geconfronteerd worden als ik met andere shit bezig ben. Kies die momenten wel gewoon zelf uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |