HIV oplopen op zon ranzige afwerkplek en dan als je thuis komt je vrouw ook een beurt geven. Dit soort mannenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:42 schreef Hexagon het volgende:
Ach het is het enige lolletje dat die mannen hebben voor ze naar moeder de vrouw moeten aan wie ze al jaren voordoen dat ze een brave huisvader zijn.

Zoiets wilde ik ook al posten.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Struiken laten verwijderen, brandnetels inzaaien en boobietraps plaatsen.
Paar goeie bramen struiken lost ook wat problemen op.
![]()
En bij de hardnekkige de banden laten leeglopen.

Dat kun je stellen maar ik ben het daar niet mee eens. Niet mogelijk om te leven is vervelend. Verhuizen dan maarquote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan ook stellen dat de kopers van die woning de woning gekocht hebben met verborgen gebreken. Het is voor een gezin met jonge kinderen niet mogelijk daar normaal te wonen en te leven.

Nou nee, dit is eerder een uitwas van de delen van de samenleving waar "homoseksualiteit niet voorkomt"quote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Dit hoort er nu eenmaal bij in een inclusieve samenleving

Ja en dat kan op hele natuurlijke wijze.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook al posten.
Maak de plek zo onaantrekkelijk als het maar kan, desnoods iets rondstrooien wat enorm stinkt ofzo.

Boterzuur. Dan heb je gegarandeerd geen last meer van ze.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook al posten.
Maak de plek zo onaantrekkelijk als het maar kan, desnoods iets rondstrooien wat enorm stinkt ofzo.

Ja een boobietrap met boterzuur! Succes gegarandeerd!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Boterzuur. Dan heb je gegarandeerd geen last meer van ze.

Dit idd, paar bordjes erbij en streamen maar...quote:

Gelukkig wel 1 persoon die hier ook nog denkt aan de eendjes.quote:

Yea right want homoseksualiteit is zo'n taboe in Nederland dat het stiekem in de bosjes moetquote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, dit is eerder een uitwas van de delen van de samenleving waar "homoseksualiteit niet voorkomt"

Ken je hem niet?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gelukkig wel 1 persoon die hier ook nog denkt aan de eendjes.

daarom altijd een huisdetective inschakelen als je een huis wil gaan kopenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je kan ook ff wat onderzoek doen voor je iets koopt. Sneeuwvlokjes gonna sneeuw. Was vast een aantrekkelijke prijs. Pun

Als je uit de Bible belt of een of andere moslimenclave komt zeker.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yea right want homoseksualiteit is zo'n taboe in Nederland dat het stiekem in de bosjes moet

Die paar homo's uit die paar dorpen op de Veluwe hebben het maar druk al ze deze viezigheid door het hele land weten te veroorzakenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je uit de Bible belt of een of andere moslimenclave komt zeker.
Dit zijn niet de blije homo's die op de Gaypride staan te springen

Denk maar zo, beter een bestaan als dekkingsmantel voor een laffe homo dan een bestaan als dekkingsmantel voor een pedoseksueel.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:42 schreef Hexagon het volgende:
Ach het is het enige lolletje dat die mannen hebben voor ze naar moeder de vrouw moeten aan wie ze al jaren voordoen dat ze een brave huisvader zijn.

Blaffende honden bijten niet. De bewoners hadden beter vooronderzoek moeten doen. Niet nu achteraf de samenleving voor je problemen laten opdraaien. Dan verhuis je maar gewoon nog een keer. Maar ja, nu het groot in het nieuws heeft gestaan wil geen hond daar meer wonen, natuurlijk. Eigen ramen ingegooid.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik maakte een no go area van die ontmoetingsplek. Ga maar aangifte doen. Ik zou ze persoonlijk het leven zuur maken.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |