Als Rob de mol is, vond ik dat dit jaar wel een stuk duidelijker te achterhalen dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:59 schreef Tinos85 het volgende:
Het is tegenwoordig voor de kijker toch niet meer te achterhalen wie de mol is, helaas.
Wees gerust, het is Miljuschka en Rob verliestquote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef Burdie het volgende:
Als Rob de mol is, vind ik dat net zo'n anticlimax als toen Kim Pieterse destijds de mol was.
Twee streepjes nodig, werden twee streepjes en een stip/punt. Kan het toch Nathan de Mol. worden? Met zo'n zaken is het vaak te toevallig dat het niet per ongeluk zo lang kloppend is geweest. Maar we gaan het volgende week zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:22 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Niet uitgekomen. Er waren nog twee streepjes nodig (twee opdrachttitels bestaande uit 1 woord dus), maar we kregen drie opdrachten, waarbij de tweede opdracht ook nog eens uit twee delen bestond en dus volgens de theorie een stipje was.
Dit, al heb ik dat seizoen met Kim niet live gezien destijds (alleen stukjes teruggekeken toen ik al wist dat ze de mol was, dus da’s anders), maar voor mij zou de anticlimax van Rob als mol vergelijkbaar zijn met Merel vorig jaar of met Susan in 2014.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef Burdie het volgende:
Als Rob de mol is, vind ik dat net zo'n anticlimax als toen Kim Pieterse destijds de mol was.
Wat is het tijdstip van dat fragment?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:02 schreef ender_xenocide het volgende:
Miljuschka is de Mol.
Ze zegt niet voor niets tijdens de laatste test: “de minst gekozen mol ooit”
Sowieso zijn al die laatste afleveringen retesaai nu ze het tegenwoordig live doen. Dan ook nog eens de opdrachten die stukken minder zijnquote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit, al heb ik dat seizoen met Kim niet live gezien destijds (alleen stukjes teruggekeken toen ik al wist dat ze de mol was, dus da’s anders), maar voor mij zou de anticlimax van Rob als mol vergelijkbaar zijn met Merel vorig jaar of met Susan in 2014.
Ik verwacht dan ook een retesaaie 10e aflevering met matige lauwe molacties.
53:59quote:
Die afleveringen in dat kasteelquote:Op zondag 8 maart 2020 11:24 schreef roos94 het volgende:
De vroegere reunie afleveringen waren veel leuker dan dit chaotische live gebeuren waarin het klaarblijkelijk erg boeiend is om te weten op wie Pietje en Klaasje uit het publiek sinds aflevering 3 zitten.
Nee hoor ze brachten in die aflevering in beeld dat iedereen echt op Leonie stemde, alleen bij Leonie zag je het niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Het kan Mil niet zijn, want Leonie heeft bijna zeker weten de test op haar ingevuld toch?
Ze heeft gespreid in de test en daarbij mogelijk teveel op een man ingezet. Anderen zitten op de 'verkeerde' vrouw, maar hebben daarmee meer overeenkomsten dan Leonie met haar 'man'.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Het kan Mil niet zijn, want Leonie heeft bijna zeker weten de test op haar ingevuld toch?
Het gaat toch niet puur om het geslacht? Je moet juist kijken met wie Leonie de meeste opdrachten samen heeft gedaan, gevoelsmatig zijn dat Rob en Nathan.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze heeft gespreid in de test en daarbij mogelijk teveel op een man ingezet. Anderen zitten op de 'verkeerde' vrouw, maar hebben daarmee meer overeenkomsten dan Leonie met haar 'man'.
Ja, dat waren leuke uitzendingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die afleveringen in dat kasteel
De kandidaten uitlachen dat ze sommige acties gemist hadden, lekker dat harde spel
Klopt, maar dit soort dingen kunnen wel de doorslag geven afhankelijk van de vraagstelling.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het gaat toch niet puur om het geslacht? Je moet juist kijken met wie Leonie de meeste opdrachten samen heeft gedaan, gevoelsmatig zijn dat Rob en Nathan.
Jup dat vond ik ook al verdacht tijdens de opdracht.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:08 schreef roos94 het volgende:
Nathan is 100% zeker de mol.
Niet zelf verzonnen maar zag deze hint onder dit youtube linkje, de aflevering van gister.
Op 36:28 loopt een random iemand ver achter Rob langs, met een wit tshirt aan. Wie heeft een wit tshirt? Nathan. Deze figuur lijkt op een man met een masker oid op.
Bij elke kandidaat in deze opdracht is er een shot dat ze "worden begluurd" van ver af.
39:22 miljuschka
43:21 buddy
34:24 rob
Enkel Nathan heeft niet zo'n begluur shot, want hij kan zichzelf niet van een afstand bekijken.
De titel van de opdracht is Richtingsgevoel, als de kandidaten het juiste richtingsgevoel hadden dan keken ze die kant op en zagen Nathan lopen.
Zowel bij Susan als Merel was het echter geheel niet duidelijk wie de mol was.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit, al heb ik dat seizoen met Kim niet live gezien destijds (alleen stukjes teruggekeken toen ik al wist dat ze de mol was, dus da’s anders), maar voor mij zou de anticlimax van Rob als mol vergelijkbaar zijn met Merel vorig jaar of met Susan in 2014.
Ik verwacht dan ook een retesaaie 10e aflevering met matige lauwe molacties.
Dat idee had ik ook gelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 15:54 schreef Cirilico het volgende:
Ik had bij die laatste opdracht vanaf het begin het idee dat die mollenstem bij Miljuschka Paste te vanwege de intonatie, zinsbouw en woordgebruik. Toen Miljuschka aan de beurt was, leek dit alle drie te veranderen en bij Buddy leek weer dezelfde persoon terug te zijn aan de andere kant van de lijn.
Kwenie.
Dit zou wel leuke beelden geven in de laatste afleveringquote:Op zondag 8 maart 2020 14:08 schreef roos94 het volgende:
Nathan is 100% zeker de mol.
Niet zelf verzonnen maar zag deze hint onder dit youtube linkje, de aflevering van gister.
Op 36:28 loopt een random iemand ver achter Rob langs, met een wit tshirt aan. Wie heeft een wit tshirt? Nathan. Deze figuur lijkt op een man met een masker oid op.
Bij elke kandidaat in deze opdracht is er een shot dat ze "worden begluurd" van ver af.
39:22 miljuschka
43:21 buddy
34:24 rob
Enkel Nathan heeft niet zo'n begluur shot, want hij kan zichzelf niet van een afstand bekijken.
De titel van de opdracht is Richtingsgevoel, als de kandidaten het juiste richtingsgevoel hadden dan keken ze die kant op en zagen Nathan lopen.
Buddy heeft 500 winst toch? Zet 1500 in, pakt 1000 = mogelijk 2000 voor de pot.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Die laatste opdracht doet me juist weer een beetje twijfelen aan Nathan omdat ie daar ook echt geld voor de pot verdient, al is het maar 500 EUR. Rob speelt quitte en Buddy kost 500 EUR. Buddy wil ik gewoon niet als Mol zien
Miljuschka pakt helemaal de volle buit en die durf ik nu wel volledig af te schrijven als Mol (of ze is echt een hele slechte)
Oh ja je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Buddy heeft 500 winst toch? Zet 1500 in, pakt 1000 = mogelijk 2000 voor de pot.
Maar is er een reden dat er maar 1 kistje werd getoond? Ik zit sinds alf 1 op nathan, maar vond dat vooral afwijkendquote:Op zondag 8 maart 2020 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk.
Bij Rob kan ik die serviesopdracht maar niet vergeten, als Mol zou je daar altijd voor het geld moeten zijn gegaan. Nathan heeft dan alleen bij de laatste opdracht niet optimaal gemold. Had eigenlijk gewoon voor 1500 EUR moeten gaan en dan drie lege dozen trekken, maar wellicht vonden ze dat voor het thuispubliek te obvious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |