Als bijna iedereen loopt te mollen niet neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:49 schreef jpjedi het volgende:
Maar denk dat voor veel opdrachten de Mol ook echt niets hoeft te doen.
Dat klinkt wel gaaf, dat wist ik nog niet. Zou wel cool zijn als ze dat ook zouden kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:49 schreef jpjedi het volgende:
Precies ja, daarom vind ik de Mol Vlaanderen veel leuker. Alleen al omdat die opdrachten vooraf met animatie worden uitgelegd.
Het gaat NL nauwelijks meer om het geld. In Vlaanderen wel. Daarom vind ik de Belgische versie de laatste jaren beterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:36 schreef Earless het volgende:
[..]
Als bijna iedereen loopt te mollen niet nee
Zeker, iedereen is vooral bezig met naar de finale gaan, en minder met geld. Maar ja, iedereen die mee doet heeft toch ook genoeg geld? Dan is dat wel te verklaren, hoe jammer ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat NL nauwelijks meer om het geld. In Vlaanderen wel. Daarom vind ik de Belgische versie de laatste jaren beter
De url in Gemist Downloader plakkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Is de Vlaamse versie ergens te streamen / downloaden?
Nou, die op die glazen brug leek me vrij ondoenlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:35 schreef Earless het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat het dit jaar aan de moeilijkheid van de opdrachten ligt.
Fair enough; al werd het ook lastiger omdat Mil niet meedeedquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, die op die glazen brug leek me vrij ondoenlijk
Ff lezen https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/quote:
Je hoeft niet uit België te komen maar je moet wel een Belgische postcode invullenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:20 schreef Cirilico het volgende:
Voor een account hoef je niet uit België te komen. Of is dat onlangs veranderd?
Ah superquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:11 schreef snivoos het volgende:
[..]
Ff lezen https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
ik download de aflevering altijd via linkjes op een ander WIDM forum. Er is altijd wel iemand die ze online zet. Ze stonden trouwens vorig jaar ook een paar dagen op youtube.
je kunt ook een account maken op VIER, de zender waar het wordt uitgezonden. Wel ff liegen dat je uit belgie komt. Dan kun je de aflevering terugkijken.
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:43 schreef roos94 het volgende:
Zegt ze nou helemaal aan het begin: ik ben Moljuschka Witzenhausen?
Niet uitgekomen. Er waren nog twee streepjes nodig (twee opdrachttitels bestaande uit 1 woord dus), maar we kregen drie opdrachten, waarbij de tweede opdracht ook nog eens uit twee delen bestond en dus volgens de theorie een stipje was.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:20 schreef Rickymeliese het volgende:
Is er iemand die kan vertellen of de grote hint? Van Nathandemol is uitgekomen na de laatste aflevering of hebben we hier allemaal zwijgplicht?
Er waren wel 2 titels bestaande uit 1 woordquote:Op zondag 8 maart 2020 00:22 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Niet uitgekomen. Er waren nog twee streepjes nodig (twee opdrachttitels bestaande uit 1 woord dus), maar we kregen drie opdrachten, waarbij de tweede opdracht ook nog eens uit twee delen bestond en dus volgens de theorie een stipje was.
Dat is waar, maar als we selectief twee van de drie opdrachten gaan uitkiezen, wordt de 'hint' behoorlijk random, denk je niet?quote:Op zondag 8 maart 2020 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
Er waren wel 2 titels bestaande uit 1 woord Cijferkunst en richtingsgevoel
Hoezo selectief? De morse hint is zo ontstaan he. Er MOESTEN 2 opdrachttitels in deze aflevering zijn bestaande uit 1 woord om de hint kloppend te maken en dat is ook gelukt.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:35 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als we selectief twee van de drie opdrachten gaan uitkiezen, wordt de 'hint' behoorlijk random, denk je niet?
Ja er moesten twee opdrachten zijn die precies in het plaatje passen. Dat er een opdracht tussen zit die er dus niks mee te maken heeft vergeten we voor het gemak maar even?quote:Op zondag 8 maart 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo selectief? De morse hint is zo ontstaan he. Er MOESTEN 2 opdrachttitels in deze aflevering zijn bestaande uit 1 woord om de hint kloppend te maken en dat is ook gelukt.
Dat hou je toch altijd? Er zijn namelijk altijd 3 opdrachten in de laatste aflevering, althans vaak. Misschien is het wel een uitroepteken? Of vraagteken?quote:Op zondag 8 maart 2020 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja er moesten twee opdrachten zijn die precies in het plaatje passen. Dat er een opdracht tussen zit die er dus niks mee te maken heeft vergeten we voor het gemak maar even?
Heb je dat overzicht plaatje wel bekeken? Volgens mij wordt er weinig gehusseld.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:49 schreef MMunkun het volgende:
Oke, en hoe gaan ze dat dan verwoorden op tv of op het internet? Ik ben oprecht benieuwd, want ik kom niet verder dan:
'Dus, je gebruikt voor alle opdrachttitels bestaande uit 1 woord een morse-streepjes, en voor de opdrachttitels een stipje. Dan krijg je uit het geheel via het morse-alfabet letters door op willekeurige plekken een letter af te kappen (of eigenlijk, op de plek die je het beste uitkomt voor je Nathan-tunnel). Dan hussel je de letters nog even door elkaar, want anders klopt het natuurlijk niet. O, en ten slotte, in de laatste afleveringen hebben we eigenlijk maar twee tekentjes nodig, dus laten we om het nog even passend te maken de tweede opdrachttitel weg, want die is niet meer nodig om het kloppend te krijgen'.
Als het echt een bewuste hint van de productie is, waarom dan die tweede opdracht geen andere titel geven? Waarom niet de derde opdracht een symbool als titel geven?
Ik vind het leuk dat iemand dit in z'n vrije tijd en enthousiasme bij elkaar gepuzzeld heeft en het is leuk dat die persoon zijn puzzel zo lang heeft kunnen volhouden, maar een kloppende, duidelijke hint kan ik dit toch niet meer noemen...
We husselen toch wel? We zoeken toch twee streepjes van de O voor de laatste aflevering, en niet de L. Dus er gaat gehusseld moeten worden om het 'passend' te krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
Heb je dat overzicht plaatje wel bekeken? Volgens mij wordt er weinig gehusseld.
Dit is willekeurige info pakken om je eigen hint te laten kloppenquote:Op zondag 8 maart 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo selectief? De morse hint is zo ontstaan he. Er MOESTEN 2 opdrachttitels in deze aflevering zijn bestaande uit 1 woord om de hint kloppend te maken en dat is ook gelukt.
Zou niet overeenkomen met de uitspraak van Rik in aflevering 8; Als je weet wie De Mol is.... De Mol opereert onder de radar, is niet verdacht en is voor iedereen een grote verrassing etc etc, zoiets maakte Rik ervan, dan kan het Rob dus niet zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:17 schreef QIXL het volgende:
[..]
Dit is willekeurige info pakken om je eigen hint te laten kloppen
Dat mag voor random hints (in 2013 het geboortejaar van Kees en Zarayda dat als hint op mol Kees). Maar voor zo'n lopende hint waarin elke opdracht verwerkt zit, dan kan ie maar beter kloppen en dat doet ie niet.
Deze leidraad hint is dus fout. En Rob is de mol, dus sws is ie fout
Op dat moment waren Rob en Nathan de minst verdachten.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou niet overeenkomen met de uitspraak van Rik in aflevering 8; Als je weet wie De Mol is.... De Mol opereert onder de radar, is niet verdacht en is voor iedereen een grote verrassing etc etc, zoiets maakte Rik ervan, dan kan het Rob dus niet zijn.
Rob werd al eerder door kandidaten genoemd. Mil wordt samen met Nathan bijna niet verdacht.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Op dat moment waren Rob en Nathan de minst verdachten.
Als Rob de mol is, vond ik dat dit jaar wel een stuk duidelijker te achterhalen dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:59 schreef Tinos85 het volgende:
Het is tegenwoordig voor de kijker toch niet meer te achterhalen wie de mol is, helaas.
Wees gerust, het is Miljuschka en Rob verliestquote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef Burdie het volgende:
Als Rob de mol is, vind ik dat net zo'n anticlimax als toen Kim Pieterse destijds de mol was.
Twee streepjes nodig, werden twee streepjes en een stip/punt. Kan het toch Nathan de Mol. worden? Met zo'n zaken is het vaak te toevallig dat het niet per ongeluk zo lang kloppend is geweest. Maar we gaan het volgende week zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:22 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Niet uitgekomen. Er waren nog twee streepjes nodig (twee opdrachttitels bestaande uit 1 woord dus), maar we kregen drie opdrachten, waarbij de tweede opdracht ook nog eens uit twee delen bestond en dus volgens de theorie een stipje was.
Dit, al heb ik dat seizoen met Kim niet live gezien destijds (alleen stukjes teruggekeken toen ik al wist dat ze de mol was, dus da’s anders), maar voor mij zou de anticlimax van Rob als mol vergelijkbaar zijn met Merel vorig jaar of met Susan in 2014.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef Burdie het volgende:
Als Rob de mol is, vind ik dat net zo'n anticlimax als toen Kim Pieterse destijds de mol was.
Wat is het tijdstip van dat fragment?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:02 schreef ender_xenocide het volgende:
Miljuschka is de Mol.
Ze zegt niet voor niets tijdens de laatste test: “de minst gekozen mol ooit”
Sowieso zijn al die laatste afleveringen retesaai nu ze het tegenwoordig live doen. Dan ook nog eens de opdrachten die stukken minder zijnquote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit, al heb ik dat seizoen met Kim niet live gezien destijds (alleen stukjes teruggekeken toen ik al wist dat ze de mol was, dus da’s anders), maar voor mij zou de anticlimax van Rob als mol vergelijkbaar zijn met Merel vorig jaar of met Susan in 2014.
Ik verwacht dan ook een retesaaie 10e aflevering met matige lauwe molacties.
53:59quote:
Die afleveringen in dat kasteelquote:Op zondag 8 maart 2020 11:24 schreef roos94 het volgende:
De vroegere reunie afleveringen waren veel leuker dan dit chaotische live gebeuren waarin het klaarblijkelijk erg boeiend is om te weten op wie Pietje en Klaasje uit het publiek sinds aflevering 3 zitten.
Nee hoor ze brachten in die aflevering in beeld dat iedereen echt op Leonie stemde, alleen bij Leonie zag je het niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Het kan Mil niet zijn, want Leonie heeft bijna zeker weten de test op haar ingevuld toch?
Ze heeft gespreid in de test en daarbij mogelijk teveel op een man ingezet. Anderen zitten op de 'verkeerde' vrouw, maar hebben daarmee meer overeenkomsten dan Leonie met haar 'man'.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Het kan Mil niet zijn, want Leonie heeft bijna zeker weten de test op haar ingevuld toch?
Het gaat toch niet puur om het geslacht? Je moet juist kijken met wie Leonie de meeste opdrachten samen heeft gedaan, gevoelsmatig zijn dat Rob en Nathan.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze heeft gespreid in de test en daarbij mogelijk teveel op een man ingezet. Anderen zitten op de 'verkeerde' vrouw, maar hebben daarmee meer overeenkomsten dan Leonie met haar 'man'.
Ja, dat waren leuke uitzendingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die afleveringen in dat kasteel
De kandidaten uitlachen dat ze sommige acties gemist hadden, lekker dat harde spel
Klopt, maar dit soort dingen kunnen wel de doorslag geven afhankelijk van de vraagstelling.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het gaat toch niet puur om het geslacht? Je moet juist kijken met wie Leonie de meeste opdrachten samen heeft gedaan, gevoelsmatig zijn dat Rob en Nathan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |