abonnement Unibet Coolblue
pi_191765154
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:22 schreef Henno het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen hoor, maar NATHAN RUTJES in morse zijn sowieso 28 puntjes / streepjes, dus niet precies 9 afleveringen met 3 opdrachten? Bij NATHAN DE MOL zijn het er 26.
Kan je husselen wat je wil, maar komt dan toch nooit uit? :')
Ik ga niet zeggen dat de morse hint niet kan, wel dat er veel haken en ogen aan zitten. Maar goed, die kritische houding wordt niet gewaardeerd, weggehoond zelfs. Hoe bubbel kan je zijn?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191765319
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:45 schreef Montagui het volgende:
Ik ga niet zeggen dat de morse hint niet kan, wel dat er veel haken en ogen aan zitten. Maar goed, die kritische houding wordt niet gewaardeerd, weggehoond zelfs. Hoe bubbel kan je zijn?
Ik ben het wel met je eens hoor :Y
pi_191765350
Deze gast legt het goed uit.


Nog 2 streepjes te gaan, en normaal gesproken zijn er 3 opdrachten in een aflevering.

Dus het laatste teken is een punt of een streepje.1 punt of 1 streepje? Is dat iets in Morse? Of gewoon 'Nathan de mol.'? Dus 'punt' op het einde?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191765467
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:54 schreef Montagui het volgende:
Deze gast legt het goed uit.


Nog 2 streepjes te gaan, en normaal gesproken zijn er 3 opdrachten in een aflevering.

Dus het laatste teken is een punt of een streepje.1 punt of 1 streepje? Is dat iets in Morse? Of gewoon 'Nathan de mol.'? Dus 'punt' op het einde?
Exact. Nathan is gewoon de Mol dit seizoen en wat voor een _O_ Niemand verdenkt hem _O_

- Nathan was aan het zweten als een otter bij die laseropdracht
- Vrijstellingenspel speelt hij als een koning. Komt over als de ideale kandidaat, maar geeft ala Merel de vrijstelling weg.
- Haalt elke keer belachelijk weinig geld op. Minste van allemaal geloof ik.
pi_191765636
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Exact. Nathan is gewoon de Mol dit seizoen en wat voor een _O_ Niemand verdenkt hem _O_

- Nathan was aan het zweten als een otter bij die laseropdracht
- Vrijstellingenspel speelt hij als een koning. Komt over als de ideale kandidaat, maar geeft ala Merel de vrijstelling weg.
- Haalt elke keer belachelijk weinig geld op. Minste van allemaal geloof ik.
Als Nathan de mol is dan is hij by far de beste mol ever. Zo fanatiek, zo grappig, zo likeable, niemand van de kandidaten verdenkt hem. Echt, _O_
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191765675
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:11 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als Nathan de mol is dan is hij by far de beste mol ever. Zo fanatiek, zo grappig, zo likeable, niemand van de kandidaten verdenkt hem. Echt, _O_
Dennis Weening was ook zo ;)
pi_191765693
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dennis Weening was ook zo ;)
Exact, staat bij mij nu op 1.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191765719
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Exact, staat bij mij nu op 1.
Bij mij ook en dan Kees Tol en dan Miljoeska Meulens _O_ Die was zo irritant, verdiende een Oscar _O_
pi_191765739
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
- Nathan was aan het zweten als een otter bij die laseropdracht

Hij was gewoon enthousiast. In de podcast heeft Rik gezegd dat er zelfs pauzes in waren gelast, om te voorkomen dat de mol te zweterig zou worden. En Rob en Buddy zweette volgens mij ook.

quote:
- Vrijstellingenspel speelt hij als een koning. Komt over als de ideale kandidaat, maar geeft ala Merel de vrijstelling weg.
Merel houdt bij hoog en laag vol dat ze echt even een black out had en het per ongeluk ging.
En ik vind hem als mol het wel erg riskant spelen door in de sussen death de eerste vraag goed te beantwoorden. En zou hij als mol niet proberen Leonie een vrijstelling te gunnen (waar toch bijna iedereen deels op zit) in plaats van haar te naaien bij jaar vraag?

quote:
- Haalt elke keer belachelijk weinig geld op. Minste van allemaal geloof ik.
Toegegeven, ik hou het niet exact bij, maar volgens mij is het Leonie die niets ophaalt. Uit mijn hoofd heeft Nathan geld opgehaald bij de waaiers in het park (als enige), vandaag bij de fietsen, en nog wel een paar.
pi_191765760
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bij mij ook en dan Kees Tol en dan Miljoeska Meulens _O_ Die was zo irritant, verdiende een Oscar _O_
Met Kees kan ik meegaan, met Miljoeska niet (het irritante stootte me af). In haar plaats wat mij betreft Jan Versteeg (als de meest superfanatieke mol)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191765770
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:18 schreef QIXL het volgende:

[..]

Hij was gewoon enthousiast. In de podcast heeft Rik gezegd dat er zelfs pauzes in waren gelast, om te voorkomen dat de mol te zweterig zou worden. En Rob en Buddy zweette volgens mij ook.
[..]

Merel houdt bij hoog en laag vol dat ze echt even een black out had en het per ongeluk ging.
En ik vind hem als mol het wel erg riskant spelen door in de sussen death de eerste vraag goed te beantwoorden. En zou hij als mol niet proberen Leonie een vrijstelling te gunnen (waar toch bijna iedereen deels op zit) in plaats van haar te naaien bij jaar vraag?
[..]

Toegegeven, ik hou het niet exact bij, maar volgens mij is het Leonie die niets ophaalt. Uit mijn hoofd heeft Nathan geld opgehaald bij de waaiers in het park (als enige), vandaag bij de fietsen, en nog wel een paar.
Nee hoor Nathan minste van allemaal:

pi_191765785
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Met Kees kan ik meegaan, met Miljoeska niet (het irritante stootte me af). In haar plaats wat mij betreft Jan Versteeg (als de meest superfanatieke mol)
Jan was niet zo goed. Werd enorm geholpen door de productie die zelf kwamen met dat langslopen etc. Miljoeska was idd irritant, des te knapper dat ze dat vol kon houden die rol. Moet je maar kunnen _O_
pi_191765835
Quote van Tweakers: _O_

Ik wil ook nog even kwijt dat ik het erg vreemd vond dat bij de fiets opdracht Nathan eigenlijk als enige op tijd zijn fiets gevonden heeft, zich behoorlijk uitgesloofd heeft.
Het lijkt me dat de opdracht eigenlijk op een "normaal" tempo te doen moet zijn geweest.

Dat zou dus kunnen betekenen dat Nathan in de tussen tijd nog wat andere dingen gedaan heeft. Wellicht heeft hij en of twee fietsen verplaatst?

Ook hield hij Rob continue aan de lijn, zodat Miljuschka twee mensen moest begeleiden, wat voor geen meter lukte.

Vervolgens komt hij triomfantelijk binnen, want hij heeft even 250 euro gescoord voor de pot.
pi_191765854
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee hoor Nathan minste van allemaal:

[ afbeelding ]
Dit verschil van 500 tussen Nathan en Rob en miljouska komt volledig doordat jij de -1200 van theepot volledig op zijn conto zet, terwijl dit een 4-4 discussie was, waar nooit uitgekomen was als er niemand een knoop had doorgehakt. Hij heeft mss wel een groot deel daar aan verspeeld, maar zeker niet alles.
pi_191765879
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:25 schreef QIXL het volgende:

[..]

Dit verschil van 500 tussen Nathan en Rob en miljouska komt volledig doordat jij de -1200 van theepot volledig op zijn conto zet, terwijl dit een 4-4 discussie was, waar nooit uitgekomen was als er niemand een knoop had doorgehakt. Hij heeft mss wel een groot deel daar aan verspeeld, maar zeker niet alles.
Hij maakt de beslissing. Mocht hij de Mol zijn is dat wel een van DE molacties van dit seizoen en misschien wel ooit. Ballen van staal als je daar zogenaamd als kandidaat kiest voor zekerheid, wat achteraf nepzekerheid blijkt te zijn. Daarnaast gaat er nogmaals 200 uit de pot als hij De Mol blijkt te zijn door de laseropdracht. Hij pakte daar immers +200 en dat gaat eruit als hij De Mol blijkt te zijn.
pi_191765994
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Ballen van staal als je daar zogenaamd als kandidaat kiest voor zekerheid, wat achteraf nepzekerheid blijkt te zijn.
Ik vind het een leuke molactie, mocht Nathan de mol zijn, maar om dit nu 'ballen van staal' te noemen, is mijn inziens wel een beetje overdreven.

De kandidaten komen er nooit achter dat die theepotjes meer geld waard waren dan die 1500 euro, dus het is nu niet dat Nathan hiermee een enorm risico neemt wat betreft ontmaskerd worden...

Daarnaast is zijn gedrag niet alleen te classificeren als molgedrag: een kandidaat had dezelfde tactiek ook toe kunnen passen. Die theepotjes hadden wat hen betreft ook 10 euro waard kunnen zijn. De opdracht vormt voor Nathan dus eigenlijk geen enkel risico om zonder-twijfel-ontmaskerd-als-mol / exposed te worden, iets wat voor mij het criterium is om 'ballen met staal' te hebben als mol.
pi_191766039
Wat er verder bij is, Margriet heeft in 2015 hetzelfde gedaan met kleinere bedragen (het was aflevering 2). Ze mocht als ze de penningmeester werd 200 euro de pot uithalen. Bij de discussie wie het zou worden, trekt ze het gewoon uit de handen van Art met hetzelfde excuus: klaar met de discussie. Iets wat je van meerdere oud kandidaten hoort. Iedereen wordt chagrijnig van dat oeverloze bediscussiëren
pi_191766378
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:36 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Ik vind het een leuke molactie, mocht Nathan de mol zijn, maar om dit nu 'ballen van staal' te noemen, is mijn inziens wel een beetje overdreven.

De kandidaten komen er nooit achter dat die theepotjes meer geld waard waren dan die 1500 euro, dus het is nu niet dat Nathan hiermee een enorm risico neemt wat betreft ontmaskerd worden...

Daarnaast is zijn gedrag niet alleen te classificeren als molgedrag: een kandidaat had dezelfde tactiek ook toe kunnen passen. Die theepotjes hadden wat hen betreft ook 10 euro waard kunnen zijn. De opdracht vormt voor Nathan dus eigenlijk geen enkel risico om zonder-twijfel-ontmaskerd-als-mol / exposed te worden, iets wat voor mij het criterium is om 'ballen met staal' te hebben als mol.
Natuurlijk wel. Ze weten wat de opdracht maximaal kon opleveren namelijk 2600 euro geloof ik.
  zondag 1 maart 2020 @ 03:37:37 #119
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191766742
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Ze weten wat de opdracht maximaal kon opleveren namelijk 2600 euro geloof ik.
Ehh, als dat waar zou zijn.. waarom kozen ze dan niet allemaal voor het theeservies?! Waarom gaf Rik ze eigenlijk überhaupt de keuze tussen 1500 of 2600 euro?!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 1 maart 2020 @ 09:51:00 #120
231633 Xummon
of toch niet?
pi_191768050
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Finale volgende week dus met 4 spelers?
Opdracht —-> Test en executie
Opdracht
Finale opdracht —-> eindtest
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_191768391
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Ze weten wat de opdracht maximaal kon opleveren namelijk 2600 euro geloof ik.
Nee, dat hebben ze van te voren niet geweten :)
Brutal. Fucking. Metal.
  Miss 200.000.000! zondag 1 maart 2020 @ 10:23:41 #122
367000 roos94
pi_191768398
Snap echt die nathan fetish niet. Irritant eendimensionaal karikatuur.
  zondag 1 maart 2020 @ 10:32:52 #123
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_191768523
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze van te voren niet geweten :)
Alleen achteraf.
Toen Rik meldde hoe hoog de pot had kunnen zijn. In die berekening werd gerekend met de werkelijke waarde van het servies.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_191768801
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 10:32 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Alleen achteraf.
Toen Rik meldde hoe hoog de pot had kunnen zijn. In die berekening werd gerekend met de werkelijke waarde van het servies.
Precies :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191768990
George is nog steeds mijn favoriete mol.

"Het is niet gelukt" Elke keer als ik hem dat hoor zeggen ga ik stuk.
  zondag 1 maart 2020 @ 11:10:39 #126
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_191769045
Dit plaatje van wieisdemol.com geeft een duidelijk overzicht van de eventuele hint.

pi_191769314
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 11:10 schreef Piperidine het volgende:
Dit plaatje van wieisdemol.com geeft een duidelijk overzicht van de eventuele hint.

[ afbeelding ]
Het is 'een' mogelijkheid. Want .-- is een 'w'. Wie of wat bepaald dat de eerste letter maar 2 karakters heeft? Waarom stoppen na .- en niet doorgaan naar .--?

Maar goed, feit blijft dat de onderhavige oplossing via morse 'kan'.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191775994
Snap niet waarom iedereen Nathan zo geweldig vindt.
Zal wel liggen dat het een voetballer is.

Voor mij is het een irritante mannetje die te veel aan het woord komt in wie is de mol
  Redactie Frontpage zondag 1 maart 2020 @ 16:42:23 #129
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_191776383
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Snap niet waarom iedereen Nathan zo geweldig vindt.
Zal wel liggen dat het een voetballer is.

Voor mij is het een irritante mannetje die te veel aan het woord komt in wie is de mol
Nathan is een cultheld. Als voetballer altijd positief, zelfs na met 0-10 te hebben verloren
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_191776821
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nathan is een cultheld. Als voetballer altijd positief, zelfs na met 0-10 te hebben verloren
OPGEPAST HETE SOEP HETE SOEP _O_ _O_
pi_191777098
Zou mooi zijn als De Mol de politie heeft lopen bellen tijdens die fietsopdracht _O- _O-
pi_191777227
Nog een Nathan hint:

Nathan stuurde bij The Voice een filmpje in voor een kandidaat. In dat filmpje waren er steeds flikkerende beelden en als je die op stop zette kwam het logo van Talpa. Talpa betekent in het Latijn mol. Nathan is dus de mol.
pi_191777395
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Snap niet waarom iedereen Nathan zo geweldig vindt.
Zal wel liggen dat het een voetballer is.

Voor mij is het een irritante mannetje die te veel aan het woord komt in wie is de mol
Ik vind Nathan een irritante act :') :@
pi_191777915
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 17:31 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Ik vind Nathan een irritante act :') :@
Nathan is geen act.
  zondag 1 maart 2020 @ 19:02:27 #135
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_191779107
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mooi zijn als De Mol de politie heeft lopen bellen tijdens die fietsopdracht _O- _O-
Rare opmerking als je op Nathan zit :')

Maar goed, ben benieuwd naar wie de kandidaten (en mol) zullen gaan wisselen nu Leonie eruit is.

Al denk ik dat we in 1 of 2 gevallen nu pas de werkelijke molverdachte in beeld gaan krijgen.

Zelf denk dat het als volgt is:

Mil verdenkt Rob
Nathan verdenkt Mil
Rob verdenkt Buddy
Buddy verdenkt Rob

Bij een afwijking ben ik benieuwd, want zou weleens kunnen betekenen dat ze in de testbiecht van de mol hebben lopen knippen.

Vooral interessant of iemand (eindelijk) de test op Nathan invult. Als dat niet zo is dan denk ik dat hij gaat afvallen. Op basis van de afleveringen is alleen Mil een optie (als ze niet voor Rob gaat).

Ga er voorlopig vanuit dat we volgende week gewoon een executie krijgen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_191780395
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 19:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Rare opmerking als je op Nathan zit :')

Maar goed, ben benieuwd naar wie de kandidaten (en mol) zullen gaan wisselen nu Leonie eruit is.

Al denk ik dat we in 1 of 2 gevallen nu pas de werkelijke molverdachte in beeld gaan krijgen.

Zelf denk dat het als volgt is:

Mil verdenkt Rob
Nathan verdenkt Mil
Rob verdenkt Buddy
Buddy verdenkt Rob

Bij een afwijking ben ik benieuwd, want zou weleens kunnen betekenen dat ze in de testbiecht van de mol hebben lopen knippen.

Vooral interessant of iemand (eindelijk) de test op Nathan invult. Als dat niet zo is dan denk ik dat hij gaat afvallen. Op basis van de afleveringen is alleen Mil een optie (als ze niet voor Rob gaat).

Ga er voorlopig vanuit dat we volgende week gewoon een executie krijgen.
Hoezo? We zien nog niet de helft van de fietstocht. Kan prima afgestapt zijn etc.
pi_191783934
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee hoor Nathan minste van allemaal:

[ afbeelding ]
_O-

Hoewel ik Nathan wel verdenk, heb ik op basis van de afleveringen niet het idee gehad dat hij het minste geld binnen heeft gehaald _O_
pi_191789675


Als dit geen hint is, weet ik het ook niet meer.
  maandag 2 maart 2020 @ 10:45:09 #139
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191790743
Ik had inmiddels wel een beeld van Buddy bij de graffiti verwacht
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_191801655
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2020 09:28 schreef thabit het volgende:
[ afbeelding ]

Als dit geen hint is, weet ik het ook niet meer.
Wat is de hint?
  PR en moderator maandag 2 maart 2020 @ 22:27:45 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191803682
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2020 09:28 schreef thabit het volgende:
[ afbeelding ]

Als dit geen hint is, weet ik het ook niet meer.
Ik word wel gek als Buddy gewoon een 2e Jan blijkt te zijn :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191804908
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:27 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik word wel gek als Buddy gewoon een 2e Jan blijkt te zijn :')
Het zou ook gewoon niet leuk zijn ofzo. Niks ten nadele van Buddy, maar dat hebben we al gezien zeg maar.
pi_191804994
Buddy heten :')

Wel een leuke gozer trouwens
  Redactie Sport dinsdag 3 maart 2020 @ 00:05:12 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191805034
Buddy is meer Kim 2.0
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191806963
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Snap niet waarom iedereen Nathan zo geweldig vindt.
Zal wel liggen dat het een voetballer is.

Voor mij is het een irritante mannetje die te veel aan het woord komt in wie is de mol
Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind Nathan geweldig. Echt een teamspeler, altijd vrolijk. Ik lach me kapot om hem! :)
pi_191807232
Ik vind de hints tot nu toe echt mager tot minimaal. Zelfs de morse-hint is zo vrij interpreteerbaar dat er als het ware "appelmoes" staat.

Daarnaast zijn de opdrachten zo chaotisch, onvolgbaar en niet voor tv bestemd dat je daar ook niks wijzer van wordt.

Waar zijn de echte hints en theorieën? Volgens mij lopen de grootste molloten hier zelfs tegenaan.
pi_191807953
quote:
18s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:58 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de hints tot nu toe echt mager tot minimaal. Zelfs de morse-hint is zo vrij interpreteerbaar dat er als het ware "appelmoes" staat.

Daarnaast zijn de opdrachten zo chaotisch, onvolgbaar en niet voor tv bestemd dat je daar ook niks wijzer van wordt.

Waar zijn de echte hints en theorieën? Volgens mij lopen de grootste molloten hier zelfs tegenaan.
Dit is al jaren het euvel van WIDM. Opdrachten zijn te lastig en hints moeten zo goed verborgen worden dat ze altijd op minstens 2 of 3 verschillende manieren geïnterpreteerd kunnen worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 3 maart 2020 @ 10:20:45 #148
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191808878
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit is al jaren het euvel van WIDM. Opdrachten zijn te lastig
Eens. De opdrachten moeten wel vaker haalbaar zijn. Dan maar wat minder geld met een opdracht te verdienen, maar het maakt ‘t wel leuker. Er zitten zoveel opdrachten tussen die zonder mol ook bijna niet te doen zijn.
pi_191809288
Precies ja, daarom vind ik de Mol Vlaanderen veel leuker. Alleen al omdat die opdrachten vooraf met animatie worden uitgelegd. Bij WIDM ben ik er soms halverwege pas achter dat er ineens nog wat spelregels waren die ik gemist had. Dat is toch een stukje betrokkenheid dat mist.

Maar denk dat voor veel opdrachten de Mol ook echt niets hoeft te doen.
pi_191815075
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:20 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens. De opdrachten moeten wel vaker haalbaar zijn. Dan maar wat minder geld met een opdracht te verdienen, maar het maakt ‘t wel leuker. Er zitten zoveel opdrachten tussen die zonder mol ook bijna niet te doen zijn.
Ik heb niet het gevoel dat het dit jaar aan de moeilijkheid van de opdrachten ligt. Leonie heeft veel lopen klooien, en volgens mij zijn kandidaten ook gewoon bezig met de mol spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')