quote:
ik zie Seth Rogan bij James Franco achterop de brommert met op de achtergrond een besneeuwde berg. Volgens mij is de film zelfs pas nog op tv geweest. Verder heb ik geen idee....ik heb gegoegeld hahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:15 schreef pipster het volgende:
Wat heeft dit met muziek te maken?
[ afbeelding ]
Ofwel welk nummer van wie?
Dat is goed, kijk nog even aan of iemand de titel weet!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:31 schreef Burnett het volgende:
The interview, parodie op Kanye West en Kim Kardashian, dacht ik. Titel geen idee.
correct!quote:
Tuurlijk. Heerlijk plaatje gemaakt weer!quote:
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:02 schreef methodmich het volgende:
Is dat dan niet gewoon Bootsy Collins?
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:02 schreef methodmich het volgende:
Is dat dan niet gewoon Bootsy Collins?
Een Dolly Dot...quote:Op maandag 24 februari 2020 12:28 schreef methodmich het volgende:
Dingetje, die ooit een grote hit scoorde met Kaplaarzen, bracht meerdere singles uit. Onder meer een carnavalskraker in 1982. Wat wilde hij, getuige de songtitel van dit nummer, graag hebben voor zijn verjaardag?
Lekker hoor. En weer zeer actueel door de tour die de Dots binnenkort gaan maken.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:20 schreef cafca het volgende:
Ik zal een voorzetje geven, vul maar aan:
Doris D and the Pins (5 dames)
Frizzle Sizzle (4 dames)
Mai Tai (in den beginnen 3 dames. Nu 5, waarvan 3 achtergrondzangeressen)
Genoeg zo, hoewel ik Sweet Sixteen nooit als meidengroep had bedacht...quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef pipster het volgende:
Was Mai Tai niet met zijn drietjes?
Mrs Einstein
Sweet Sixteen
Bad Candy
Welke band isquote:is een Nederlandse punkrock-band uit Nijmegen, die in 1988 werd opgericht door Wick
. De groep bestond oorspronkelijk alleen uit vrouwen.
Het Nederlandse trio speelt energieke punkrock voorzien van melodieuze vrouwelijke zang. In hun teksten beschrijven ze, zoals ze zelf noemen, "how people feel when their asses are on fire but they can't find water anywhere
Bambix it isquote:
quote:is an American independent music group formed in San Francisco in 1994. It currently consists of founding drummer Greg Saunier, bassist and singer Satomi Matsuzaki, and guitarists John Dieterich and Ed Rodriguez
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:10 schreef cafca het volgende:
Of een Big Mama die Spaanse bubbeltjeswijn verkoopt...
Dat laatste komt er nog het dichtst bij in de buurt, maar is per definitie niet juist...quote:
Ik ben in elk geval blij dat ik niet naar Deerhoof te luisteren.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deerhoof?
De enige band die ik ken met een Japanse op bas die (een soort van) zingt...
Sterker nog, het is de officiële naam van wat The Shadows uitbrachten al 'Theme From The Deer Hunter'...quote:
Heel erg warm. Maar toch fout.quote:
GRMBL..., maakten een fraaie cover van Buddy Joe...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:59 schreef Ulx het volgende:
Ze maken instrumentale muziek, maar toch hebben ze ooit een plaat opgenomen met Rudeboy op zang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Wie isquote:is een hip-hopcollectief uit Philadelphia, Pennsylvania, VS. Het werd in 1995 opgericht. De teksten van de groep richten zich vooral op sociale, persoonlijke en politieke problemen. De groep is vooral bekend vanwege hun single Things I've Seen uit 2000,
.quote:
quote:werd aanvankelijk in 1996 opgericht door Stefan Kuil en Clyde Lowell, maar al gauw ontmoetten ze Cliften Nille bij producer Dr. Doom.
ik ook....ooit als opener gezien voor Melvins en dat vond ik niet al te best....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval blij dat ik niet naar Deerhoof te luisteren.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:45 schreef bartrid het volgende:
Raveonettes aan de hand van die eerste foto.
quote:I ain't takin' shit off no one
Baby that was yesterday
I'm an all American rebel
Making my big getaway
Yeah you know it's time
I gotta fly
quote:
Goeie gokquote:
Wat van wie?quote:I may win on the roundabout
Then I'll lose on the swings
In or out, there is never a doubt
Just who's pulling the strings
I'm all tied up to you
But where's it leading me to?
Ook niet, maar het is wel een evergreen die de #1 positie in de UK haalde...quote:Op maandag 9 maart 2020 09:03 schreef Burnett het volgende:
You Don't Have To Say You Love Me - Dusty Springfield
Ik dacht dat 'ie na de vorige hint wel geraden zou worden, maar we moeten nog even verder:quote:
Stand #1414quote:
Welk nummer van wie?quote:OK, you're on your own, it's late
Your girlfriend is on another date with the hero in your dream
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:55 schreef pipster het volgende:
[..]
OK, you're on your own, it's late
Your girlfriend is on another date with the hero in your dream
Turn around, ask yourself. So, you think you're gonna win this time?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:47 schreef lubje25 het volgende:
Op basis van "turn around, ask yourself "😆
Opgezocht: dat is niet correct.quote:
Klopt.quote:
Dank u!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:40 schreef Blogman het volgende:
[..]
Klopt.
Stand #1414
pipster 4
methodmich 2
cafca 2
Blogman 1
MadMaster 3
bartrid 2
Ulx 2
lubje25 3
Starflyer 1
belsen 1
quote:
Volgens mij moet er een punt naar methodmichquote:Op maandag 16 maart 2020 15:43 schreef belsen het volgende:
[..]
[ [url=http://www.pjlgroep.nl/03_downloads/covers/cd_audio_artiest/D/D/Doe%20Maar/Doe%20Maar%20-%204us%20[vk].jpg]afbeelding[/url] ]
Inclusief gebruiksaanwijzing.
Stand #1414
pipster 4
methodmich 2
cafca 3
Blogman 1
MadMaster 3
bartrid 2
Ulx 2
lubje25 3
Starflyer 1
belsen 1
Leek me wel toepasselijk.
Yes!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:43 schreef belsen het volgende:
[..]
[ [url=http://www.pjlgroep.nl/03_downloads/covers/cd_audio_artiest/D/D/Doe%20Maar/Doe%20Maar%20-%204us%20[vk].jpg]afbeelding[/url] ]
Inclusief gebruiksaanwijzing.
Stand #1414
pipster 4
methodmich 2
cafca 3
Blogman 1
MadMaster 3
bartrid 2
Ulx 2
lubje25 3
Starflyer 1
belsen 1
Leek me wel toepasselijk.
Tuurlijk! Was 5 misschien nog te weinig haha.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef Berkery het volgende:
Billy Idol - Dancing with myself
House of Pain - Jump around
Roger Waters - Watching TV
Tom Robinson - Listen to the radio
Doobie Brothers - Listen to the music
Over welke historische gebeurtenis heeft Waters het in dat nummer?quote:Roger Waters - Watching TV
quote:
Stand #1414quote:We were watching T.V.
Watching T.V.
We were Watching T.V.
Watching T.V.
In Tiananmen Square
Lost my baby there
My yellow rose
In her bloodstained clothes
Elvis Costello - I want youquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:06 schreef lubje25 het volgende:
Wat van wie?
You've had your fun, you don't get well no more
Natuurlijk!quote:
Zekers!quote:
quote:Never gonna stop, give it up, such a dirty mind
I always get it up, for the touch of the younger kind
Evenmin...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:35 schreef methodmich het volgende:
Dan is het scheidsrechter Shukrula, Shona!
quote:
quote:
Klopt! Stig Anderson brak in 1959 door als liedjesschrijver met "Är du kär i mig ännu, Klas-Göran?, de Zweedse versie van Rockin' Billy, voor de zangeres Lill-Babs.quote:
Yup. Ook een typische Zweedquote:
Stand #1414quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:22 schreef PilgrimSands het volgende:
Pancho and Lefty, van Townes van Zandt!
Stand #1414quote:
Dat zou ik wel denken!quote:
Stand #1414quote:
Wat van wie?quote:Listen, it's getting louder every day
Listen, it's like a bolt out of the blue
Ah
Listen, it could be calling now for you.
Wat van wie?quote:Pour toute la planète
Je voulais, j'espérais
Que la paix règne en maître
En ce soir de Noël
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:19 schreef belsen het volgende:
Stupid marriage van The Specials.
Order in court!
Boudewijn de Groot en Elly Nieman?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:58 schreef belsen het volgende:
Liesbeth List overleden dus:
Voor welk duo werd het nummer Pastorale, dat zij zong met Ramses Shaffy, eigenlijk geschreven?
Maar Elly had geen zin meer in een vervolg op Prikkebeen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot en Elly Nieman?
Wat van wie?quote:My friends wonder why I call you all of the time
What can I say
I don't feel the need to give such secrets away
You think maybe I need help, no, I know that I'm right
I'm just better off not listening to friends' advice
Ongetwijfeld...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:35 schreef Ulx het volgende:
Dat gaat een hele grote oooooo jaaaaa worden.
Stand #1414quote:
quote:are a Juno Award-winning Canadian instrumental rock band, formed in 1984. They remain best known for the track
, which was used as the theme to the Canadian sketch comedy TV show The Kids in the Hall. Although commonly classified as a surf rock band they rejected the label, going so far as to release a track called "We're Not a Fucking Surf Band", although they also later released a compilation box set titled Oh, I Guess We Were a Fucking Surf Band After All.
Nee, het is wat schimmiger.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:48 schreef Blogman het volgende:
Barenaked Ladies? Maar die zijn niet instrumentaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Mike Oldfield (Moonlight Shadow & Shadow On The Wall), gok ik...quote:Op maandag 30 maart 2020 22:04 schreef cafca het volgende:
Wie scoorde er in één jaar in Nederland twee hits met Shadow in de titel?
Helemaal correct!quote:Op maandag 30 maart 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mike Oldfield (Moonlight Shadow & Shadow On The Wall), gok ik...
Die zit het dichtstbij van alle antwoorden...quote:Op maandag 30 maart 2020 22:46 schreef slaveloos het volgende:
1984? Dan was t vast the reflex van Duran Duran, stond lang op 1 in 84
Are we living in a landquote:
Die van Sister Sledge?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:15 schreef Ulx het volgende:
Welke Frankie kwam een jaartje later tot de tweede plek in de tipparade?
Daar dacht ik ook aan, maar die heeft de Top 40 wel gehaald.quote:
Klopt. Kwam ook in de top40.quote:
Vraagstelling met een kromming, dan toch.quote:
Ja, dat welquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vraagstelling met een kromming, dan toch.
Juist!quote:
Gespiekt: klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |