quote:
ik zie Seth Rogan bij James Franco achterop de brommert met op de achtergrond een besneeuwde berg. Volgens mij is de film zelfs pas nog op tv geweest. Verder heb ik geen idee....ik heb gegoegeld hahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:15 schreef pipster het volgende:
Wat heeft dit met muziek te maken?
[ afbeelding ]
Ofwel welk nummer van wie?
Dat is goed, kijk nog even aan of iemand de titel weet!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:31 schreef Burnett het volgende:
The interview, parodie op Kanye West en Kim Kardashian, dacht ik. Titel geen idee.
correct!quote:
Tuurlijk. Heerlijk plaatje gemaakt weer!quote:
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:02 schreef methodmich het volgende:
Is dat dan niet gewoon Bootsy Collins?
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:02 schreef methodmich het volgende:
Is dat dan niet gewoon Bootsy Collins?
Een Dolly Dot...quote:Op maandag 24 februari 2020 12:28 schreef methodmich het volgende:
Dingetje, die ooit een grote hit scoorde met Kaplaarzen, bracht meerdere singles uit. Onder meer een carnavalskraker in 1982. Wat wilde hij, getuige de songtitel van dit nummer, graag hebben voor zijn verjaardag?
Lekker hoor. En weer zeer actueel door de tour die de Dots binnenkort gaan maken.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:20 schreef cafca het volgende:
Ik zal een voorzetje geven, vul maar aan:
Doris D and the Pins (5 dames)
Frizzle Sizzle (4 dames)
Mai Tai (in den beginnen 3 dames. Nu 5, waarvan 3 achtergrondzangeressen)
Genoeg zo, hoewel ik Sweet Sixteen nooit als meidengroep had bedacht...quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef pipster het volgende:
Was Mai Tai niet met zijn drietjes?
Mrs Einstein
Sweet Sixteen
Bad Candy
Welke band isquote:is een Nederlandse punkrock-band uit Nijmegen, die in 1988 werd opgericht door Wick
. De groep bestond oorspronkelijk alleen uit vrouwen.
Het Nederlandse trio speelt energieke punkrock voorzien van melodieuze vrouwelijke zang. In hun teksten beschrijven ze, zoals ze zelf noemen, "how people feel when their asses are on fire but they can't find water anywhere
Bambix it isquote:
quote:is an American independent music group formed in San Francisco in 1994. It currently consists of founding drummer Greg Saunier, bassist and singer Satomi Matsuzaki, and guitarists John Dieterich and Ed Rodriguez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |