abonnement Unibet Coolblue
pi_191608891
quote:
Doden bij schietpartijen in shishalounges Hanau, Duitsland.

HANAU - Bij twee schietpartijen in het Duitse Hanau zijn meerdere doden en gewonden gevallen. In twee shishalounges zouden schoten zijn gelost. Hoeveel slachtoffers er zijn gevallen, is nog niet bekend.

Volgens Duitse media zouden de schutters bij de eerste schietpartij zijn gevlucht en later in een andere shishalounge wederom het vuur hebben geopend. De politie is een grote zoektocht naar de schutters gestart.

Volgens Duitse media zouden de schutters bij de eerste schietpartij zijn gevlucht en later in een andere shishalounge wederom het vuur hebben geopend. De politie is een grote zoektocht naar de schutters gestart.

De eerste schietpartij zou plaats hebben gevonden op het Kurt-Schumacher-Platz. Daarvandaan zouden de schutters de wijk Kesselstadt in gevlucht zijn en vanuit de auto nogmaals hebben geschoten.

https://www.telegraaf.nl/(...)alounges-duits-hanau
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:57:39 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_191608967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:53 schreef Scrummie2.1 het volgende: [..] Waar haal je 2. vandaan? Volgens mij staat dat nergens in mijn post.
quote:
Aanslag uit hoek van extreem rechts:
Niemand gaat hier de VVD of het CDA erbij gooien als zijnde schuldig aan het verspreiden van haat. "Links" (absoluut bespottelijk dat je denkt dat dit voorbehouden is aan Links, maar goed, typisch voor tribale tunnelvisie) zegt alleen dat het probleem bij extreem rechts ligt, niet bij geheel rechts. Net zoals het probleem bij een extreme interpretatie van de Islam zit, niet bij geheel de Islam.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191609111
quote:
5s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom vind je het zo moeilijk toe te geven dat islam een oorzaak is van dergelijke aanslagen?
Nogmaals, hoe kom je erbij dat ik dat ontken?

Ben je zo teleurgesteld dat ik niet in je frame pas dat je mij maar woorden in de mond gaat leggen?

Of was de discussie die je binnen kwam vallen simpelweg te ingewikkeld voor je?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 20 februari 2020 @ 23:08:39 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191609135
Was dit een lone wolf, of was ie aangesloten bij een clubje van geljikgestemden?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 20 februari 2020 @ 23:10:37 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_191609169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
Was dit een lone wolf, of was ie aangesloten bij een clubje van geljikgestemden?
De manier waarop zijn complottheorien geen duidelijke signatuur hadden en hij narcistisch dacht dat Trump zijn gedachtes kopieerde, lijkt op een lone wolf.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191609238
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:57 schreef speknek het volgende:

Niemand gaat hier de VVD of het CDA erbij gooien als zijnde schuldig aan het verspreiden van haat. "Links" (absoluut bespottelijk dat je denkt dat dit voorbehouden is aan Links, maar goed, typisch voor tribale tunnelvisie) zegt alleen dat het probleem bij extreem rechts ligt, niet bij geheel rechts. Net zoals het probleem bij een extreme interpretatie van de Islam zit, niet bij geheel de Islam.
Extremisten van welke leest dan ook zijn een bedreiging van onze samenleving. Dit klinkt heel redelijk, zou je zeggen, maarja, zal wel aan mij liggen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191609242
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:57 schreef speknek het volgende:

[..]


[..]

Niemand gaat hier de VVD of het CDA erbij gooien als zijnde schuldig aan het verspreiden van haat. "Links" (absoluut bespottelijk dat je denkt dat dit voorbehouden is aan Links, maar goed, typisch voor tribale tunnelvisie) zegt alleen dat het probleem bij extreem rechts ligt, niet bij geheel rechts. Net zoals het probleem bij een extreme interpretatie van de Islam zit, niet bij geheel de Islam.
Ja precies, nergens dus.
  donderdag 20 februari 2020 @ 23:14:39 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191609245
Wel apart trouwens dat al die ontwaakte borealen een eigen nevenirritatie hebben. De een ergert zich aan atonale muziek, de ander is de trainerscarriere van Jurgen Klopp een doorn in het oog maar bij allemaal zit er wel een flink steekje los. Koekoek.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191609270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
Was dit een lone wolf, of was ie aangesloten bij een clubje van geljikgestemden?
Die rechts extremisten zijn doorgaans Line Wolfs in de uitvoering. Lijkt dat deze ook zo te werk is gegaan. Neemt niet weg dat hij zich online in rechts extremistische kringen en daardoor ook beïnvloed is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191609282
Pas twee topics?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 20 februari 2020 @ 23:30:00 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_191609456
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

Extremisten van welke leest dan ook zijn een bedreiging van onze samenleving. Dit klinkt heel redelijk, zou je zeggen, maarja, zal wel aan mij liggen.
Hypocriet!!!!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191609823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:17 schreef marsan het volgende:
Pas twee topics?
Beetje gebruikelijk met vergelijkbare topics. De aanslag op die synagoge van vorig jaar in Duitsland had ook maar 3 delen. Extreem rechtse aanslagen trekken veel minder clicks dan jihadistische aanslagen. Kennelijk vindt de gemiddelde fokker extreem rechtse aanslagen minder interessant, minder erg misschien zelfs, of op zijn minst voelen ze zich niet geroepen om zich erover te uiten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191609850
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 00:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Beetje gebruikelijk met vergelijkbare topics. De aanslag op die synagoge van vorig jaar in Duitsland had ook maar 3 delen. Extreem rechtse aanslagen trekken veel minder clicks dan jihadistische aanslagen. Kennelijk vindt de gemiddelde fokker extreem rechtse aanslagen minder interessant, minder erg misschien zelfs, of op zijn minst voelen ze zich niet geroepen om zich erover te uiten.
Er valt dan ook weinig over te zeggen/discussieren. Zulke eenmansacties kan niemand aan zien komen of wat tegen doen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191609894
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 00:11 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Er valt dan ook weinig over te zeggen/discussieren. Zulke eenmansacties kan niemand aan zien komen of wat tegen doen.
Maar dat geldt wel voor meerdere dingen. Dan gaan de topics er in sneltreinvaart doorheen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_191609900
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 00:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Beetje gebruikelijk met vergelijkbare topics. De aanslag op die synagoge van vorig jaar in Duitsland had ook maar 3 delen. Extreem rechtse aanslagen trekken veel minder clicks dan jihadistische aanslagen. Kennelijk vindt de gemiddelde fokker extreem rechtse aanslagen minder interessant, minder erg misschien zelfs, of op zijn minst voelen ze zich niet geroepen om zich erover te uiten.
Klopt idd. Blijft raar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_191610028
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 00:21 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar dat geldt wel voor meerdere dingen. Dan gaan de topics er in sneltreinvaart doorheen.
Ja die Nikkie die transgender youtube ster of zoon van Femke Halsema. Meteen 10 topics in een dag.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 05:36:17 #18
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_191610593
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 00:22 schreef marsan het volgende:

[..]

Klopt idd. Blijft raar.
Ik vind dat niet zo gek. Als roomblanke heiden (waarvan ik gemakshalve er even van uit ga dat de meesten hier dat zijn) vind ik een Islamitische aanslag enger dan een extreem-rechtse aanslag, aangezien ik van die laatste niet het doelwit zal zijn. En ik denk dat dat voor veel anderen ook geldt.
It's okay to be white
pi_191611070
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 00:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Beetje gebruikelijk met vergelijkbare topics. De aanslag op die synagoge van vorig jaar in Duitsland had ook maar 3 delen. Extreem rechtse aanslagen trekken veel minder clicks dan jihadistische aanslagen. Kennelijk vindt de gemiddelde fokker extreem rechtse aanslagen minder interessant, minder erg misschien zelfs, of op zijn minst voelen ze zich niet geroepen om zich erover te uiten.
Dat komt doordat topics over jihadistische aanslagen veelal gepaard gaan met pleidooien om alle moslims ter verantwoording te roepen, de grenzen te sluiten, godsdienstvrijheid aan banden te leggen en nog meer vergaande maatregelen. Dat leidt tot discussie.

De wens om extreem-rechts hard aan te pakken leeft daarentegen veel minder sterk op dit forum.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191611248
Plus je kan jezelf niet echt identificeren met shisha hangende mannen in trainingspak. De algemene tendens is dat er toch louche figuren in dat soort establishments komen. Zo nu en dan wordt er een gesloten op last van justitie of ligt er een afgesneden hoofd op het trottoir.

Niet iets wat Henk&Ingrid aanspreekt om verontwaardigd over te zijn als er dan een keer aanslag is.
pi_191611374
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:17 schreef marsan het volgende:
Pas twee topics?
Plus, de dader is een zolderkamerautist, en daar kun je als FOK!ker weinig commentaar op geven, zonder eerst naar jezelf te kijken.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 08:51:20 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191611420
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:45 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Plus, de dader is een zolderkamerautist, en daar kun je als FOK!ker weinig commentaar op geven, zonder eerst naar jezelf te kijken.
Ooh dus FOK!ers zijn ook van die achterlijke idioten die zomaar 10 mensen neerknallen? :') Wat een vergelijking weer.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191611455
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ooh dus FOK!ers zijn ook van die achterlijke idioten die zomaar 10 mensen neerknallen? :') Wat een vergelijking weer.
Nee, zo bedoel ik dat niet. Maar ik zit 's nachts ook wel YouTubefilmpjes te kijken, dus ik kan geen commentaar geven over iemands nachtelijke internetgebruik, of om dat tegen te gaan.
pi_191611483
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ooh dus FOK!ers zijn ook van die achterlijke idioten die zomaar 10 mensen neerknallen? :') Wat een vergelijking weer.
Sommigen hier zijn radicaal genoeg in hun denkbeelden jegens links en de gehele moslim gemeenschap. Het zou me niets verbazen. _O-
  vrijdag 21 februari 2020 @ 09:01:02 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_191611499
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Sommigen hier zijn radicaal genoeg in hun denkbeelden jegens links en de gehele moslim gemeenschap. Het zou me niets verbazen. _O-
lol als domme meningen op het internet de belangrijkste voorwaarde zijn voor zo'n actie dan hadden we elke dag wel een dergelijke moordpartij me dunkt.
pi_191611524
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

lol als domme meningen op het internet de belangrijkste voorwaarde zijn voor zo'n actie dan hadden we elke dag wel zo'n moordpartij.
Domme meningen of radicale racistische uitlatingen en daarmee groepen tegen elkaar opzetten zijn een wereld van verschil.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 09:05:58 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_191611547
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Domme meningen of radicale racistische uitlatingen en daarmee groepen tegen elkaar opzetten zijn een wereld van verschil.
Als jij je zo laat uitdagen door de uitlatingen van een willekeurige FOK!er dan heb je ook een serieus probleem en moet je daar misschien eens met iemand over gaan praten.
pi_191611649
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:05 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als jij je zo laat uitdagen door de uitlatingen van een willekeurige FOK!er dan heb je ook een serieus probleem en moet je daar misschien eens met iemand over gaan praten.
Waar laat ik mij uitdagen?

Zelf hier wat dingen verzinnen ik weet dan wel wie eerder geestelijke hulp nodig heeft. :W
  vrijdag 21 februari 2020 @ 09:36:07 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191611807
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:27 schreef RamboDirk het volgende:
Plus je kan jezelf niet echt identificeren met shisha hangende mannen in trainingspak. De algemene tendens is dat er toch louche figuren in dat soort establishments komen. Zo nu en dan wordt er een gesloten op last van justitie of ligt er een afgesneden hoofd op het trottoir.

Niet iets wat Henk&Ingrid aanspreekt om verontwaardigd over te zijn als er dan een keer aanslag is.
Tja, zo is het natuurlijk wel een beetje.

Net als met aanslagen in verre landen. Als er in Somalie een kerk wordt opgeblazen interesseert het veel mensen ook niks.
pi_191612402
Korte getuigenis van 1 van de overlevenden van de aanslag

https://www.bbc.com/news/(...)tim-describes-attack
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191612808
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat komt doordat topics over jihadistische aanslagen veelal gepaard gaan met pleidooien om alle moslims ter verantwoording te roepen, de grenzen te sluiten, godsdienstvrijheid aan banden te leggen en nog meer vergaande maatregelen. Dat leidt tot discussie.

De wens om extreem-rechts hard aan te pakken leeft daarentegen veel minder sterk op dit forum.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 05:36 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo gek. Als roomblanke heiden (waarvan ik gemakshalve er even van uit ga dat de meesten hier dat zijn) vind ik een Islamitische aanslag enger dan een extreem-rechtse aanslag, aangezien ik van die laatste niet het doelwit zal zijn. En ik denk dat dat voor veel anderen ook geldt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:45 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Plus, de dader is een zolderkamerautist, en daar kun je als FOK!ker weinig commentaar op geven, zonder eerst naar jezelf te kijken.
All of the above inderdaad. Naar jezelf kijken is lastig. Splinter en balk. Het lijden van "de ander" vinden we minder erg in vergelijking met het lijden van mensen waar we ons mee identificeren. We zijn vreselijk tribaal. En fok rechts, anti islamitisch zijnde bolwerk, lijdt zoals een ieder aan "confirmation bias". Bij jihadistische terreur, is het "zie je nou wel! Weer die moslims. Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn moslim." Dat laatste is overigens een leugen eerste klas is natuurlijk, maar omdat het zo vaak wordt herhaald beklijft de leugen. İnsert Hitler citaat herhaal een leugen vaak genoeg en mensen zullen het geloven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 21 februari 2020 @ 11:49:08 #33
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191613210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat komt doordat topics over jihadistische aanslagen veelal gepaard gaan met pleidooien om alle moslims ter verantwoording te roepen, de grenzen te sluiten, godsdienstvrijheid aan banden te leggen en nog meer vergaande maatregelen. Dat leidt tot discussie.

De wens om extreem-rechts hard aan te pakken leeft daarentegen veel minder sterk op dit forum.
Of,

iedereen is het er over eens dat deze extreem-rechtse groepen aangepakt moeten worden en dat deze niet in de samenleving thuishoren. Daar valt weinig over the discussiëren. Bij Jihadistische aanslagen, geïnspireerd door de Islam, is er altijd een klein groepje mensen dat maar blijft volhouden dat de Islam er niks mee te maken heeft. Dit leid vervolgens tot veel discussie.
pi_191613457
Extreme debielen lokken extreme debielen uit.

En dan krijg je dit soort ranzigheid waarbij veelal onschuldigen de prijs betalen over en weer.

De ene doet het grootschalig,de ander doet het kleinschalig.

Zien we al jaren in toenemende mate en wereldwijd.

Je zou zeggen dat het genoeg stof tot nadenken geeft en dat politiek correcte taboes een keer volledig doorbroken en open gebroken zouden moeten worden.

Beestjes openlijk en duidelijk en op feiten gebaseerd bij namen noemen, evenredig veel aandacht geven en even hard aanpakken.

Maar ik vrees dat dat in het huidige politieke en vooral neo religieuze klimaat zo goed als onmogelijk is geworden.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 12:18:19 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191613560
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:11 schreef DrMabuse het volgende:
Extreme debielen lokken extreme debielen uit.

En dan krijg je dit soort ranzigheid waarbij veelal onschuldigen de prijs betalen over en weer.

De ene doet het grootschalig,de ander doet het kleinschalig.

Zien we al jaren in toenemende mate en wereldwijd.

Je zou zeggen dat het genoeg stof tot nadenken geeft en dat politiek correcte taboes een keer volledig doorbroken en open gebroken zouden moeten worden.

Beestjes openlijk en duidelijk en op feiten gebaseerd bij namen noemen, evenredig veel aandacht geven en even hard aanpakken.

Maar ik vrees dat dat in het huidige politieke en vooral neo religieuze klimaat zo goed als onmogelijk is geworden.
We moeten ook een keer ophouden met denken in termen als 'links' en 'rechts'. Extremisten zijn altijd gevaarlijk, ongeacht hun onderliggende drijfveren.

Zo'n imam die we van de week zagen is net zo gevaarlijk als deze volidioot die een wapen leeg schiet.
pi_191613571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

We moeten ook een keer ophouden met denken in termen als 'links' en 'rechts'. Extremisten zijn altijd gevaarlijk, ongeacht hun onderliggende drijfveren.

Zo'n imam die we van de week zagen is net zo gevaarlijk als deze volidioot die een wapen leeg schiet.
Juist.
pi_191614359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

We moeten ook een keer ophouden met denken in termen als 'links' en 'rechts'. Extremisten zijn altijd gevaarlijk, ongeacht hun onderliggende drijfveren.

Zo'n imam die we van de week zagen is net zo gevaarlijk als deze volidioot die een wapen leeg schiet.
Maar zo wordt die discussie niet gevoerd.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 21 februari 2020 @ 13:35:30 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191614617
Ik ben banger voor extreemrechtse witte mannen dan voor Moslims. De wereldrecord voor meeste doden tijdens een schietpartij in recente is toch echt wel een knappe blonde man.

Anders Breivik heeft een duidelijke manifest geschreven en een aantal voorspellingen gemaakt. Ik zie die voorspellingen uitkomen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_191614843
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:49 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Of,

iedereen is het er over eens dat deze extreem-rechtse groepen aangepakt moeten worden en dat deze niet in de samenleving thuishoren. Daar valt weinig over the discussiëren. Bij Jihadistische aanslagen, geïnspireerd door de Islam, is er altijd een klein groepje mensen dat maar blijft volhouden dat de Islam er niks mee te maken heeft. Dit leid vervolgens tot veel discussie.
Dit ja.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191614881
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Sommigen hier zijn radicaal genoeg in hun denkbeelden jegens links en de gehele moslim gemeenschap. Het zou me niets verbazen. _O-
Namen en rugnummers aub. Plus een @.

:D
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191615031
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:49 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Of,

iedereen is het er over eens dat deze extreem-rechtse groepen aangepakt moeten worden en dat deze niet in de samenleving thuishoren. Daar valt weinig over the discussiëren. Bij Jihadistische aanslagen, geïnspireerd door de Islam, is er altijd een klein groepje mensen dat maar blijft volhouden dat de Islam er niks mee te maken heeft. Dit leid vervolgens tot veel discussie.
Islam is verantwoordelijk voor aanslagen door extreme islamieten.
Rechts is verantwoordelijk voor aanslagen door extreem-rechtsen?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191615232
Aanslag laatst in London, berichtgeving nu.nl: De Marokkanen tweet van Baudet was groter nieuws. Een grote foto van Baudet met bijschrift was die hele zondag boven 1 regeltje "aanslag London".

Even doorspoelen naar vandaag:

Grote foto:
https://www.nu.nl/buitenl(...)anslag-in-hanau.html

Eronder:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-in-duitsland.html

Er worden dus complete specials geschreven over deze kwestie. Terecht als je het mij vraagt, maar ik begrijp werkelijk waar niet waarom er zoveel verschil zit tussen de aandacht die een aanslag vanuit de Islam hoek krijgt, en nu het extreem rechtse.

Iemand een verklaring?
pi_191615287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Aanslag laatst in London, berichtgeving nu.nl: De Marokkanen tweet van Baudet was groter nieuws. Een grote foto van Baudet met bijschrift was die hele zondag boven 1 regeltje "aanslag London".

Even doorspoelen naar vandaag:

Grote foto:
https://www.nu.nl/buitenl(...)anslag-in-hanau.html

Eronder:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-in-duitsland.html

Er worden dus complete specials geschreven over deze kwestie. Terecht als je het mij vraagt, maar ik begrijp werkelijk waar niet waarom er zoveel verschil zit tussen de aandacht die een aanslag vanuit de Islam hoek krijgt, en nu het extreem rechtse.

Iemand een verklaring?
Waarschijnlijk omdat er bij de aanslag in Londen geen dodelijke slachtoffers zijn gevallen, maar slechts gewonden. In Duitsland werden 9 mensen doodgeknald. Dat is toch even andere koek.

Een steekpartij is ook groter nieuws dan een knokpartij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 21 februari 2020 @ 14:27:20 #44
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191615310
Altijd grappig als degenen die roepen dat de MSM wegkijkt voor aanslagen, klagen dat er teveel aandachtnis voor een aanslag. Treurig dat er zoveel doden moeten vallen natuurlijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 14:30:34 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191615362
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Namen en rugnummers aub. Plus een @:.

:D
Ja ik ben nu ook wel nieuwsgierig :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191615458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat er bij de aanslag in Londen geen dodelijke slachtoffers zijn gevallen, maar slechts gewonden. In Duitsland werden 9 mensen doodgeknald. Dat is toch even andere koek.

Een steekpartij is ook groter nieuws dan een knokpartij.
Kan ik inkomen, een beetje.

Echter zag ik hetzelfde bij aanslagen waarbij er wel doden vielen, dat kan ik alleen niet meer terughalen.

Goed, zal het in de gaten houden bij een volgende aanslag, als het dan weer 'krom' is maak ik er wel een nieuw topic over ;)
pi_191615572
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Kan ik inkomen, een beetje.

Echter zag ik hetzelfde bij aanslagen waarbij er wel doden vielen, dat kan ik alleen niet meer terughalen.

Goed, zal het in de gaten houden bij een volgende aanslag, als het dan weer 'krom' is maak ik er wel een nieuw topic over ;)
Dat staat je uiteraard vrij.

Maar wanneer een aanslag meerdere dodelijke slachtoffer eist, is dat gewoon groot nieuws. Het is ook in het belang van nieuwsmedia om daar uitgebreid over te berichten, want dergelijke artikelen leveren gewoon een hoop kliks op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 21 februari 2020 @ 14:48:25 #48
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191615671
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Kan ik inkomen, een beetje.

Echter zag ik hetzelfde bij aanslagen waarbij er wel doden vielen, dat kan ik alleen niet meer terughalen.

Goed, zal het in de gaten houden bij een volgende aanslag, als het dan weer 'krom' is maak ik er wel een nieuw topic over ;)
Je hebt wel een beetje gelijk. Ik denk dat het deels komt omdat we islamitische aanslagen 'gewoner' vinden, minder een noviteit en deels omdat er toch een zekere bias is bij de media dat de extreem-rechtse ideologie de meest verwerpelijke is die er bestaat. Hoewel ook de London bridge aanslag (met een vergelijkbare magnitude) veel aandacht kreeg.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191616046
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben banger voor extreemrechtse witte mannen dan voor Moslims. De wereldrecord voor meeste doden tijdens een schietpartij in recente is toch echt wel een knappe blonde man.

Anders Breivik heeft een duidelijke manifest geschreven en een aantal voorspellingen gemaakt. Ik zie die voorspellingen uitkomen.
Ga je nu hier je onzin verkopen?
pi_191616562
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben banger voor extreemrechtse witte mannen dan voor Moslims. De wereldrecord voor meeste doden tijdens een schietpartij in recente is toch echt wel een knappe blonde man.

Anders Breivik heeft een duidelijke manifest geschreven en een aantal voorspellingen gemaakt. Ik zie die voorspellingen uitkomen.
Bang zijn voor wie dan ook is eigenlijk niet rationeel omdat de kans erg klein is dat je slachtoffer wordt van een haatbaard of een extreem-rechtse wappie.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 15:58:52 #51
319979 Fok-it
All is well
pi_191616622
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:13 schreef Questular het volgende:

[..]

Ga je nu hier je onzin verkopen?
Nou ja, bang zijn voor extreem rechts is toch net zo irrationeel als bang zijn voor moslims? En er zijn er genoeg hier die die angst ook uiten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:00:34 #52
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191616642
Een gek die de zoon was van een extreemlinkse politicus van de Groenen, die dacht dat hij achtervolgd werd en dat de overheid zijn hersenen had ''gehackt'', die zijn eigen moeder en zichzelf doodschoot...

Koolmees: ''Het komt door taal zoals die van Thierry Baudet''!

:')
pi_191616674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bang zijn voor wie dan ook is eigenlijk niet rationeel omdat de kans erg klein is dat je slachtoffer wordt van een haatbaard of een extreem-rechtse wappie.
Als men lang, krachtig en geoefend is in vechtsporten hoeft men ook geen angst te hebben, want dan denken ze dat jij ook een crimineel bent en dus geen verrader. De angsten van de jongeren zijn dus nooit irrationeel.
pi_191616677
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou ja, bang zijn voor extreem rechts is toch net zo irrationeel als bang zijn voor moslims? En er zijn er genoeg hier die die angst ook uiten
Net zo kansloos wat mij betreft.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:03:28 #55
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191616680
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:13 schreef Questular het volgende:

[..]

Ga je nu hier je onzin verkopen?
De ''knappe blonde man'' nog wel. _O- Zo knap zijn die paar zeldzame blanke terreur-mannen meestal helemaal niet, het zijn vaak incels die vanwege hun uiterlijk geen vrouw kunnen krijgen...

Ik denk dat de verhouding ongeveer 1 blanke man op 30 schuimbekkende moslimterroristen is. Maar dat is nog vrij bescheiden, want de meeste aanslagen zijn moslim-on-moslim in het buitenland en daar krijgen we niet eens over te horen.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:59:27 #56
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191617388
Nee hoor, geen reden om bang te zijn.

Kijk, deze vrouw wilde heel veel doden maken bij een aanslag op een Engelse Kathedraal. Gelukkig is het niet gelukt. Bericht van vandaag.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-nederland~a057c706/
  vrijdag 21 februari 2020 @ 17:03:03 #57
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191617444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een gek die de zoon was van een extreemlinkse politicus van de Groenen, die dacht dat hij achtervolgd werd en dat de overheid zijn hersenen had ''gehackt'', die zijn eigen moeder en zichzelf doodschoot...

Koolmees: ''Het komt door taal zoals die van Thierry Baudet''!

:')
We have always been at war with Eastasia.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 17:03:46 #58
319979 Fok-it
All is well
pi_191617456
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee hoor, geen reden om bang te zijn.

Dat ging over moslims. Dit is een terreurorganisatie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191617479
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een gek die de zoon was van een extreemlinkse politicus van de Groenen, die dacht dat hij achtervolgd werd en dat de overheid zijn hersenen had ''gehackt'', die zijn eigen moeder en zichzelf doodschoot...

Koolmees: ''Het komt door taal zoals die van Thierry Baudet''!

:')
Erg kwalijk ja dat Koolmees hier garen bij wil spinnen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191617574
Zolang mensen anderen niet gewoon hun eigen leven laten leiden en zichzelf superieur voelen, zal je altijd dit soort gekken houden. Ongeacht geloof, aankomst... Etcetera.
Mensen willen maar al te graag in hokjes denken omdat dat stukken makkelijker is
pi_191617595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben banger voor extreemrechtse witte mannen dan voor Moslims. De wereldrecord voor meeste doden tijdens een schietpartij in recente is toch echt wel een knappe blonde man.

Anders Breivik heeft een duidelijke manifest geschreven en een aantal voorspellingen gemaakt. Ik zie die voorspellingen uitkomen.
1400 jaar geleden heeft ook ooit eens iemand een manifest geschreven, een manifest aanhangen en gevolgd door 1.5 miljard mensen, en die voorspellingen en manier van oorlog voeren komt al 1400 jaar uit. Ik zie die manifesten van Breivik, die mafklapper uit Nieuw-Zeeland en deze idioot weer toch nergens in een kast staan en nergens zie ik aanhangers de inhoud verdedigen.

Maar ik zou mij drukker maken om keukentrapjes, daar vallen immers nog veel meer doden door, en daarna staat islamitisch en links terrorisme toch nog een stukje hoger dan een gestoorde gast die natuurlijk weer in het rechtse hoekje geschoven dient te worden.

Het is wel weer genieten in de media, o.a. ook op FOK! en sites zoals Joop.nl, over de slachtoffers gaat het nooit het moet immers weer vooral over die rechtse partijtjes gaan, dat zou de oorzaak zijn immers, maar de oorzaak van die rechtse partijtjes wordt weer genegeerd. Mensen die jarenlang genegeerd worden door o.a. een cordon sanitaire en ondertussen nog voor gek, facicst en racist worden versleten kunnen zich op een gegeven moment wanhopig gaan voelen en dan heb je altijd een enkele uitzondering die naar geweld grijpt. Alhoewel ik iemand die zijn eigen moeder toch wat verwarder vindt dan een persoon die allah akbarrend met de koran in zijn hand los gaat.

Maar blijf maar vooral negeren mensen, blijf maar vooral weer vingerwijzen en verketteren, dat het velen nog niet duidelijk is of dat ze het weigeren te zien is mij allang duidelijk. En laat ik de shock nog een beetje verlichten, die rechtse partijtjes gaan nog vele malen groter worden met elke radicaal en gelukszoeker die hier wordt binnengehaald, het proberen mensen een schuldgevoel aan te praten door ze te vergelijken met radicalen omdat ze rechts stemmen drijft mensen als mij alleen maar meer in de armen van zulke rechtse-populistische partijen.

[ Bericht 31% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 21-02-2020 17:21:28 ]
  vrijdag 21 februari 2020 @ 17:18:46 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191617670
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
links terrorisme toch nog een stukje hoger dan een gestoorde gast die natuurlijk weer in het rechtse hoekje geschoven dient te worden.
We have always been at war with Eastasia.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 17:19:22 #63
319979 Fok-it
All is well
pi_191617683
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

1400 jaar geleden heeft ook ooit eens iemand een manifest geschreven, een manifest aanhangen en gevolgd door 1.5 miljard mensen, en die voorspellingen en manier van oorlog voeren komt al 1400 jaar uit. Ik zie die manifesten van Breivik, die mafklapper uit Nieuw-Zeeland en deze idioot weer toch nergens in een kast staan en nergens zie ik aanhangers de inhoud verdedigen.

Maar ik zou mij drukker maken om keukentrapjes, daar vallen immers nog veel meer doden door, en daarna staat islamitisch en links terrorisme toch nog een stukje hoger dan een gestoorde gast die natuurlijk weer in het rechtse hoekje geschoven dient te worden.
Waarom is het nu ‘alleen’ een gestoorde gast? Zeg je hiermee dat rechts-extremisme überhaupt niet bestaat?en zo niet,wat is rechts-extremisme dan wel?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191617760
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga maar naar facebook met je plaatje, genoeg te vinden op internet dat islamitisch en links terrorisme de laatste 20 jaar toch nadrukkelijker aanwezig is in deze samenleving. Bronnen ga ik je niet geven, die zijn hier immers al duizenden keren geplaatst, en gezien het feit dat je ze die andere keren hebt genegeerd is het nutteloos om ze weer te posten.
pi_191617832
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom is het nu ‘alleen’ een gestoorde gast? Zeg je hiermee dat rechts-extremisme überhaupt niet bestaat?en zo niet,wat is rechts-extremisme dan wel?
Hij heeft zijn moeder vermoord en schreef iets over kinderen in bunkers in Amerika. Klinkt niet echt als de gemiddelde rechts-extremist die de angst heeft dat "allochtonen" zijn land overnemen en daarmee zijn dierbaren onderdrukt en vervolgd worden?

En dan weten we nog niets eens iets over zijn suikerspiegel.

Er wordt hier vaak geopperd dat zodra een moslim een aanslag pleegt dat rechtse users ervan genieten want dan kunnen ze weer los gaan, nou volgens mij zitten er enkelen hier toch sinds gisteren met hun lul in hun handen omdat ze weer los kunnen gaan op democratisch gekozen politici, democratische partijen en hun stemmende kiezers die vooralsnog een democratische weg kiezen om hun problematiek ten gehore te brengen.

Maar ga gerust door allemaal, het komt ooit weer terug op jullie bordje, ik hoop het alleen zelf nog mee te maken.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 17:29:34 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191617844
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ga maar naar facebook met je plaatje, genoeg te vinden op internet dat islamitisch en links terrorisme de laatste 20 jaar toch nadrukkelijker aanwezig is in deze samenleving. Bronnen ga ik je niet geven, die zijn hier immers al duizenden keren geplaatst, en gezien het feit dat je ze die andere keren hebt genegeerd is het nutteloos om ze weer te posten.
Ten eerste: je bent blijkbaar in ontkenning dat deze boy een rechtse was en ten tweede zijn er deze eeuw meer mensen omgekomen bij rechtsextremistische aanslagen dan bij linksextremistische in de Westerse wereld. Racialistisch rechts heeft best een terrorismeprobleempje, dat ontkennen is wat ongeloofwaardig.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 17:31:52 #67
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191617888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hij heeft zijn moeder vermoord en schreef iets over kinderen in bunkers in Amerika. Klinkt niet echt als de gemiddelde rechts-extremist die de angst heeft dat "allochtonen" zijn land overnemen en daarmee zijn dierbaren onderdrukt en vervolgd worden?

En dan weten we nog niets eens iets over zijn suikerspiegel.

Nee, hij schreef uitgebreid over dat hij negatieve ervaringen met kleurlingen had, dat bepaalde 'zuiderse' groepen destructief waren en dood moesten.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191617917
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ten eerste: je bent blijkbaar in ontkenning dat deze boy een rechtse was en ten tweede zijn er deze eeuw meer mensen omgekomen bij rechtsextremistische aanslagen dan bij linksextremistische in de Westerse wereld. Racialistisch rechts heeft best een terrorismeprobleempje, dat ontkennen is wat ongeloofwaardig.
Radicaal-rechts heeft ook een probleempje, zelfs een groot probleem. Buiten dat ik geweld altijd heb afgezworen, en het feit dat het mij ook pijn doet als ik die familieleden met tranen in ogen zie staan, stoort het mij ook dat zulke mafklappers er wederom voor zorgen dat de andere kant weer een argument heeft om iedereen over één kam te scheren en daardoor de discussie kan ontwijken. Bij elke aanslag, elke idioot die overgaat op het geweld verstomt de discussie, hij raakt niet alleen de slachtoffers en nabestaanden, hij raakt ook een zeer grote groep die wel openstaat voor een discussie en echt wel pijnpunten willen aankaarten wat niet gebaseerd zijn op racisme of fascisme. Maar die worden dan weer geschaard bij zo'n doorgedraaide gek waar zijn vader hem beter in de bek van zijn moeder had kunnen spuiten.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 17:35:09 #69
319979 Fok-it
All is well
pi_191617933
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hij heeft zijn moeder vermoord en schreef iets over kinderen in bunkers in Amerika.
?

Hij had het alleen maar over vreemdelingenhaat en omvolking, hij sprak over een grote zuivering. Nou oké,kennelijk geen rechts-extremisme volgens jou, wat is dat dan wel?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191617948
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

?

Hij had het alleen maar over vreemdelingenhaat en omvolking, hij sprak over een grote zuivering. Nou oké,kennelijk geen rechts-extremisme volgens jou, wat is dat dan wel?
Hij was niet lid van een rechts (extremistische) beweging.

Hij was racistisch en geestelijk flink gestoord.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191617966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Nee, hij schreef uitgebreid over dat hij negatieve ervaringen met kleurlingen had, dat bepaalde 'zuiderse' groepen destructief waren en dood moesten.
Hij schreef onder andere dekt de lading beter.

Als ik nu zou doordraaien en een compleet boekwerk zou schrijven over elfjes, sterren die ik voorbij zag schieten in mijn slaapkamer en marsmannetjes wat mij bezochten en één paragraaf zou wijden aan "allochtonen" werd ik gekenmerkt als een "rechts-extremist", voor mij is het gewoon een gestoorde mafklapper. Hij heeft geen achterliggende ideologie, hij heeft geen 1400 jaar boekwerk waar hij zijn opvattingen op gebaseerd heeft, hij heeft geen 1400 jarige geschiedenis van exact dezelfde manier van oorlogsvoering, verovering en vervolging. Daar zit het verschil tussen het moslim terrorist en een lone wolf die zelf in Word wat pagina's typt en op eigen houtje helemaal doordraait.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 17:38:40 #72
319979 Fok-it
All is well
pi_191617972
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hij was niet lid van een rechts (extremistische) beweging.

Hij was racistisch en geestelijk flink gestoord.
Dus je bent alleen een extremist als je lid bent van een beweging?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 21 februari 2020 @ 17:43:54 #73
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191618023
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hij schreef onder andere dekt de lading beter.

Als ik nu zou doordraaien en een compleet boekwerk zou schrijven over elfjes, sterren die ik voorbij zag schieten in mijn slaapkamer en marsmannetjes wat mij bezochten en één paragraaf zou wijden aan "allochtonen" werd ik gekenmerkt als een "rechts-extremist", voor mij is het gewoon een gestoorde mafklapper. Hij heeft geen achterliggende ideologie, hij heeft geen 1400 jaar boekwerk waar hij zijn opvattingen op gebaseerd heeft, hij heeft geen 1400 jarige geschiedenis van exact dezelfde manier van oorlogsvoering, verovering en vervolging. Daar zit het verschil tussen het moslim terrorist en een lone wolf die zelf in Word wat pagina's typt en op eigen houtje helemaal doordraait.
Ja, en Mohammed Atta was fan van Manchester United en spaarde postzegels.

Deze man pleegde niet minder een aanslag vanuit een extreem-rechts (racistisch) motief dan de Bataclan-terroristen vanuit een islamistisch motief.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191618341
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ja, en Mohammed Atta was fan van Manchester United en spaarde postzegels.
Je moeder vermoorden vergelijken met postzegels verzamelen, zucht.

quote:
Deze man pleegde niet minder een aanslag vanuit een extreem-rechts (racistisch) motief dan de Bataclan-terroristen vanuit een islamistisch motief.
Ben ik met je eens hoor, maar deze man is ook niet minder verward dan die keel doorsnijdende moslims in de Europese straten. Met als grote verschil dat al die moslims hetzelfde "manifest" aanhangen.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:13:24 #75
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191618487
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:43 schreef -XOR- het volgende:
extreem-rechts (racistisch)
Hier komt de aap uit de mouw. Als iets racistisch is, is het blijkbaar ook extreem-rechts.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:16:14 #76
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191618530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:13 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Hier komt de aap uit de mouw. Als iets racistisch is, is het blijkbaar ook extreem-rechts.
Als racisme de hoofdcomponent van een politieke ideologie/motivatie is, wordt deze doorgaans onder extreem-rechts geschaard ja.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191618564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Als racisme de hoofdcomponent van een politieke ideologie/motivatie is, wordt deze doorgaans onder extreem-rechts geschaard ja.
Dus 'intersectioneel-feminisme' dat het openlijk nastreeft racisme te institutionaliseren is extreem-rechts?
pi_191618994
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus je bent alleen een extremist als je lid bent van een beweging?
Nee? Maar dat was jouw vraag niet. Ik weet te weinig van rechts extremisme, en over die man bestaat ook nog veel onduidelijkheid. Ik geef alleen de feiten die bij mij bekend zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:43 schreef -XOR- het volgende:
Deze man pleegde niet minder een aanslag vanuit een extreem-rechts (racistisch) motief dan de Bataclan-terroristen vanuit een islamistisch motief.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Ben ik met je eens hoor, maar deze man is ook niet minder verward dan die keel doorsnijdende moslims in de Europese straten. Met als grote verschil dat al die moslims hetzelfde "manifest" aanhangen.
Ben ik het niet mee eens. De bataclan boys werkten in groepsverband, en waren onderdeel van een groter plan van aanslagen.

Anders dan deze ene gek.

Bovendien haalde de bataclan boys hun inspiratie uit een ideologie/religie, die hier voor ondzettend veel reuring zorgt (zie de moskee verhoren), waarvan wij niet het beestje bij de naam durven te benoemen omdat we bang zijn het verwijt te krijgen mede religieuzen over diezelfde terreur kam te scheren.


Bij deze gek is al heel snel de rechts extreme kaart toegespeeld.

Bij Gokmen T, bijvoorbeeld, die beter zou kunnen vergelijken is het na drie maanden nog altijd "gissen", ook al toonde hij gedrag van radicalisering, had hij een handgeschreven briefje (wat weinig te gokken overliet -"Voor mijn moslimvrienden. Allahu Akbar" en wat opvallend lang buiten spel werd gehouden, het werd pas ruim drie maanden later geopenbaard) en erkende onze rechtstaat niet.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 19:06:51 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_191619099
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee? Maar dat was jouw vraag niet. Ik weet te weinig van rechts extremisme, en over die man bestaat ook nog veel onduidelijkheid. Ik geef alleen de feiten die bij mij bekend zijn.
[..]


[..]

Ben ik het niet mee eens. De bataclan boys werkten in groepsverband, en waren onderdeel van een groter plan van aanslagen.

Anders dan deze ene gek.

Bovendien haalde de bataclan boys hun inspiratie uit een ideologie/religie, die hier voor ondzettend veel reuring zorgt (zie de moskee verhoren), waarvan wij niet het beestje bij de naam durven te benoemen omdat we bang zijn het verwijt te krijgen mede religieuzen over diezelfde terreur kam te scheren.


Bij deze gek is al heel snel de rechts extreme kaart toegespeeld.

Bij Gokmen T, bijvoorbeeld, die beter zou kunnen vergelijken is het na drie maanden nog altijd "gissen", ook al toonde hij gedrag van radicalisering, had hij een handgeschreven briefje (wat weinig te gokken overliet -"Voor mijn moslimvrienden. Allahu Akbar" en wat opvallend lang buiten spel werd gehouden, het werd pas ruim drie maanden later geopenbaard) en erkende onze rechtstaat niet.
Nee ik gaf een aantal voorbeelden wat veelvoudig in zijn manifest naar voren kwam en vroeg wat rechts-extremisme dan wel was als die voorbeelden dat niet zijn. Toen kwam jij ermee dat hij niet lid was van een extreemrechtse beweging, maar wat heeft dat hiermee van doen dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 21 februari 2020 @ 19:11:00 #80
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191619144
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat ging over moslims. Dit is een terreurorganisatie.
Ok dus als AFD een aanslag pleegt is het ook niet extreem rechts, want het is dan een terreurorganisatie en geen extreem-rechtse... ofzo? Kan iemand deze logica toelichten?
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 19:13:50 #81
319979 Fok-it
All is well
pi_191619185
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ok dus als AFD een aanslag pleegt is het ook niet extreem rechts, want het is dan een terreurorganisatie en geen extreem-rechtse... ofzo? Kan iemand deze logica toelichten?
Ik had het over de angst voor moslims an sich. Alleen omdat zowel de moslimterrorist als de gematigde moslim beide de islam aanhangen zie ik niet in waarom je voor beide bang moet zijn nee.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191619323
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee ik gaf een aantal voorbeelden wat veelvoudig in zijn manifest naar voren kwam en vroeg wat rechts-extremisme dan wel was als die voorbeelden dat niet zijn. Toen kwam jij ermee dat hij niet lid was van een extreemrechtse beweging, maar wat heeft dat hiermee van doen dan?
Weinig, je hebt gelijk.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191621430
-

[ Bericht 100% gewijzigd door probeer op 21-02-2020 21:32:41 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_191623314
Mij lijkt me dat we moeten ophouden door een daad of 'links', 'rechts' of 'religieus' te noemen. Vanuit alle kanten worden mensen beïnvloed en zijn er labiele gasten die overgaan tot daden.

Het is met name de extremistische vorm van rechts, links en religieus denken die dit veroorzaakt.

Ik veroordeel alle daden van extremistische oorsprong en kan geen enkele sympathie tonen voor welke extreme 'kant' dan ook.

Verder juich ik democratie en vrijheid van meningsuiting toe en sluit niemand uit.

Wie doet mee?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191623375
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 23:22 schreef Montagui het volgende:
Mij lijkt me dat we moeten ophouden door een daad of 'links', 'rechts' of 'religieus' te noemen. Vanuit alle kanten worden mensen beïnvloed en zijn er labiele gasten die overgaan tot daden.

Het is met name de extremistische vorm van rechts, links en religieus denken die dit veroorzaakt.

Ik veroordeel alle daden van extremistische oorsprong en kan geen enkele sympathie tonen voor welke extreme 'kant' dan ook.

Verder juich ik democratie en vrijheid van meningsuiting toe en sluit niemand uit.

Wie doet mee?
Ik zeer zeker niet, er valt genoeg uit te sluiten nog.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_191624076
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

stoort het mij ook dat zulke mafklappers er wederom voor zorgen dat de andere kant weer een argument heeft om iedereen over één kam te scheren en daardoor de discussie kan ontwijken. Bij elke aanslag, elke idioot die overgaat op het geweld verstomt de discussie, hij raakt niet alleen de slachtoffers en nabestaanden, hij raakt ook een zeer grote groep die wel openstaat voor een discussie en echt wel pijnpunten willen aankaarten wat niet gebaseerd zijn op racisme of fascisme.
Als je nou dit heldere inzicht toepast op je eigen berichten:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ga maar naar facebook met je plaatje, genoeg te vinden op internet dat islamitisch en links terrorisme de laatste 20 jaar toch nadrukkelijker aanwezig is in deze samenleving. Bronnen ga ik je niet geven, die zijn hier immers al duizenden keren geplaatst, en gezien het feit dat je ze die andere keren hebt genegeerd is het nutteloos om ze weer te posten.
Far-right terrorism has more than tripled over last four years, report warns
Report: Domestic Terrorism Is Still a Greater Threat Than Islamic Extremism
Most Terrorist Victims Are Muslim
Not all terrorism is treated equally
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191624312
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:13 schreef Chadi het volgende:
omdat dat stukken makkelijker is
Religie leert kinderen al om in hokjes te denken. Het is onderdeel van de religie. Onderdeel van de identiteit. En bij die kutislam nog een stuk erger dan bij het christendom. De haat jegens joden, ongelovigen en homo's zit er al vroeg in.

Maar religie kunnen we niet uitbannen. Stupiditeit ook niet. En alle haat jegens andersdenkenden, van zowel religieuzen als hun tegenstanders, ook niet. Wat we wel kunnen doen is groepen mensen met een totaal andere zienswijze en denkwijze gewoon niet met elkaar vermengen. Zo simpel is het.
pi_191624411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 23:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zeer zeker niet, er valt genoeg uit te sluiten nog.
Uitsluiten is fascistisch.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191625764
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 00:29 schreef matigeuser het volgende:
Wat we wel kunnen doen is groepen mensen met een totaal andere zienswijze en denkwijze gewoon niet met elkaar vermengen. Zo simpel is het.
??
Als individuen zich willen vermengen met mensen die totaal anders denken dan is dat hun zaak.
En met vermengen kun je allereerst verstaan werkrelaties, persoonlijke relaties.
Dat is geen kwestie van "WE " kunnen regelen dat het niet gebeurt.
Of je kan bedoelen dat de staat een apartheidsbeleid moet voeren wbt woonwijken.
pi_191625997
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 00:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Religie leert kinderen al om in hokjes te denken. Het is onderdeel van de religie. Onderdeel van de identiteit. En bij die kutislam nog een stuk erger dan bij het christendom. De haat jegens joden, ongelovigen en homo's zit er al vroeg in.

Maar religie kunnen we niet uitbannen. Stupiditeit ook niet. En alle haat jegens andersdenkenden, van zowel religieuzen als hun tegenstanders, ook niet. Wat we wel kunnen doen is groepen mensen met een totaal andere zienswijze en denkwijze gewoon niet met elkaar vermengen. Zo simpel is het.
Helemaal mee eens.

Helaas krijg je veel weerstand met deze opvatting, het druist in tegen alles wat we op school geleerd hebben. Dat je iedereen naast elkaar kan zetten en dat we dan gezellig hand in hand Kumbayaa zullen zingen. _O-

Het werkt simpelweg niet, de multiculturele samenleving het opgedrongen experiment.

En ik snap dat het voor velen moeilijk is om dat toe te geven. Het is alsof je toegeeft dat een jarenlange droom een keiharde leugen is geweest. Niemand vindt het fijn om ongelijk te krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hoogslaper op 22-02-2020 03:10:42 ]
pi_191626028


[ Bericht 100% gewijzigd door Hoogslaper op 22-02-2020 03:08:03 ]
pi_191626512
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 00:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Religie leert kinderen al om in hokjes te denken. Het is onderdeel van de religie. Onderdeel van de identiteit. En bij die kutislam nog een stuk erger dan bij het christendom. De haat jegens joden, ongelovigen en homo's zit er al vroeg in.

Maar religie kunnen we niet uitbannen. Stupiditeit ook niet. En alle haat jegens andersdenkenden, van zowel religieuzen als hun tegenstanders, ook niet. Wat we wel kunnen doen is groepen mensen met een totaal andere zienswijze en denkwijze gewoon niet met elkaar vermengen. Zo simpel is het.
Religie zoals de islam leert geen haat. Het leert je geduld en empathie. Hokjes denken zoals je nu doet, leer je aan omdat je simpelweg niet in staat bent om anders te denken. Dat zou je eens over moeten reflecteren. Waarom jij zulke dingen doet.
pi_191627677
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 02:59 schreef Hoogslaper het volgende:

Het werkt simpelweg niet, de multiculturele samenleving het opgedrongen experiment.

Nederland 'werkt' prima hoor. En Nederland is geen experiment.
De komst van migranten is ook nooit opgezet als experiment.
pi_191628742
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 10:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nederland 'werkt' prima hoor.
Gelukkig wel, want iedereen laat elkaar in zijn of haar waarde. Andere meningen worden niet opgedrongen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191628868
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 10:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nederland 'werkt' prima hoor. En Nederland is geen experiment.
De komst van migranten is ook nooit opgezet als experiment.
Nee die is idd al van alle tijde . Met ons dietsen bloed en de koning van Spanje die we eren in ons volkslied. Blijkbaar zijn velen hier gespeend van enig historisch inzicht. :P
pi_191629022
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 23:22 schreef Montagui het volgende:
Mij lijkt me dat we moeten ophouden door een daad of 'links', 'rechts' of 'religieus' te noemen. Vanuit alle kanten worden mensen beïnvloed en zijn er labiele gasten die overgaan tot daden.

Het is met name de extremistische vorm van rechts, links en religieus denken die dit veroorzaakt.

Ik veroordeel alle daden van extremistische oorsprong en kan geen enkele sympathie tonen voor welke extreme 'kant' dan ook.

Verder juich ik democratie en vrijheid van meningsuiting toe en sluit niemand uit.

Wie doet mee?
ik zeg doen!

De uitdaging ligt vooral in het feit dat we het lastig vinden om over onze schaduw te stappen, om "de ander" te zien als een gelijkwaardige mens net als jij. Het is dat tribale denken dat ons te vaak nekt.

Links vindt rechts kut. Feyenoordera vinden Ajax kut. Nederlanders vinden Duitsers kut. Japanners vinden Chinezen kut. Sunis vinden sjia kut. PS4 spelers vinden Xbox kut. Pc gamers vinden alle console gamers kut. Etc. Etc.

Wanneer we niet in absolute hokjes denken vervallen beseffen we dat "onze stam" net zo kut of net zo geweldig is als die andere stam en dat het slechts een samenloop van omstandigheden is dat je überhaupt onderdeel bent van een bepaalde "stam" en dat je voor hetzelfde geldt de samenloop van omstandigheden / het lot ervoor had gezorgd dat je lid zou zijn van de "stam" die je zo kut vindt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191629119
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 00:29 schreef matigeuser het volgende:

Religie leert kinderen al om in hokjes te denken. Het is onderdeel van de religie. Onderdeel van de identiteit. En bij die kutislam nog een stuk erger dan bij het christendom. De haat jegens joden, ongelovigen en homo's zit er al vroeg in.

En jij stopt religies, christendom, islam niet in een hokje?

İk als moslim haat ik geen joden ongelovigen of homo's. İk zou niet weten waarom. Sterker nog geen enkele grote religie propageert haat. Zijn er homo, joden haters onder christenen en moslims. Ja zeker. Maar betekent dat dat de islam en het christendom antisemitisch zijn? Zeker niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191629121
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 05:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

Religie zoals de islam leert geen haat. Het leert je geduld en empathie. Hokjes denken zoals je nu doet, leer je aan omdat je simpelweg niet in staat bent om anders te denken. Dat zou je eens over moeten reflecteren. Waarom jij zulke dingen doet.
Kerel, kom op. Ben nou eens eerlijk. Je hebt die boekjes zelf gelezen. Wat staat daar allemaal wel niet in?

Het is gewoon zo. Hoe serieuzer je de religieuze boeken neemt, hoe een grotere hokjesdenker en kwal van een persoon je wordt. Ja er staan ook goede dingen in. Maar dat is een kulargument. Er staat ook letterlijk in dat ongelovigen nog minder waard zijn dan honden. Dat joden dood mogen.

Hier wat voorbeeldjes.
https://www.thereligionofpeace.com/pages/articles/quran-hate.aspx

Maar dat weet je zelf allemaal al wel. Je probeert het goed te praten.

En dan ook nog op de man spelen met dat ikzelf verkeerd bezig ben. Met wat dan?

Ik gooi niemand van gebouwen. Ik ben altijd respectvol tegen iedereen die ik ontmoet. Ik plaats iemand niet in een 'inferieure' of 'superieure' categorie op basis van zijn huidskleur of wat hij wel of niet gelooft. Ik laat daden voor zich spreken.

Maar we moeten ook eerlijk zijn als we naar het grote plaatje kijken. De Islam en het Jodendom mengen niet met elkaar. Dat leidt tot problemen. De islam en het christendom mengen ook niet met elkaar. Teveel verschillen. En atheisme en de islam al helemaal niet. We kunnen het nooit eens worden over bepaalde zaken. Dat zou namelijk bij de 1 moeten leiden tot een 'afstand nemen van hun religie'. Dat gaan ze natuurlijk nooit doen.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over geweldpleging, misdaad en aanslagen. Laat maar zitten ook. Dan trek ik weer een beerput open waaruit blijkt dat we het allemaal zelf verdiend hebben.

Ik verdien niks. En moslims ook niet. Laten we elkaar gewoon met rust laten. Ik ga niet naar Saudi-Arabië want ik zou me daar elke dag kapot ergeren aan bepaalde gebruiken, wat ik en / of mijn vrouw allemaal niet mogen, etc. Gewoon niet doen.

En andersom ook niet. Wil je moslimpje spelen? Blijf dan gewoon in een land waar iedereen dat doet. Dan heb je een veel fijner leven. En wij ook.
pi_191629195
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:36 schreef matigeuser het volgende:

Kerel, kom op. Ben nou eens eerlijk. Je hebt die boekjes zelf gelezen. Wat staat daar allemaal wel niet in?

Het is gewoon zo.
"Het is gewoon zo"

What ever you think, you are right.

Tegenwoordig hebben we zo ontzettend veel islamdeskundigen in het land :Y)

İk weet niet of je het verhaal kent van die PVV er Joran van klaveren, maar die gast had gewoon wereldreligies gestudeerd, dacht een goede islamdeskundige te zijn, maar toen hij zich echt ging verdiepen in de islam kwam hij tot de conclusie dat hij geen benul had wat de islam was, waarop hij zich uiteindelijk bekeerde tot de islam :D

Overigens vervalt ook weer dit topic net als elke andere topic over extreem rechts terrorisme in de gebruikelijke ja maar de islam.

İk begrijp het wel want dan hoeven we het niet te hebben over extreem rechts gedachtegoed dat wijdverspreid is hier op fok.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191629290
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

"Het is gewoon zo"

What ever you think, you are right.

Tegenwoordig hebben we zo ontzettend veel islamdeskundigen in het land :Y)

İk weet niet of je het verhaal kent van die PVV er Joran van klaveren, maar die gast had gewoon wereldreligies gestudeerd, dacht een goede islamdeskundige te zijn, maar toen hij zich echt ging verdiepen in de islam kwam hij tot de conclusie dat hij geen benul had wat de islam was, waarop hij zich uiteindelijk bekeerde tot de islam :D

Overigens vervalt ook weer dit topic net als elke andere topic over extreem rechts terrorisme in de gebruikelijke ja maar de islam.

İk begrijp het wel want dan hoeven we het niet te hebben over extreem rechts gedachtegoed dat wijdverspreid is hier op fok.
Mongolen heb je altijd. Uitzonderingen zeggen niets.

Je hebt mijn post totaal niet gelezen of begrepen als je denkt dat ik extreem rechtse aanvallen goedpraat omdat de Islam het aan zichzelf te danken heeft.

Ik zeg letterlijk dat atheisme en islam niet mixen. Het leidt tot spanningen. Tot racisme. Tot 'moeten kiezen'. Van beide kanten. Door alle mensen van welke religie of zienswijze dan ook.

We 'beledigen' elkaar continu, alleen al door 'normaal' te leven. Een moslim kan natuurlijk nooit accepteren dat wij:
- Varkensvlees eten
- Homohuwelijk als legaal hebben
- Vrouwen in machtsposities (politie, rechters, leraren)
- Ongelovigen in machtsposities. Van voetbalcoach tot leraar tot politieagent.
- Dat wij 'onze' vrouwen halfnaakt op het strand laten zonnen

En ja, daar worden moslims continu mee geconfronteerd. Het raakt ze. Dus blijven ze maar vooral 'onder elkaar'.

En andersom hebben de grotendeels atheïstische Nederlanders problemen met:
- Dat onze normale waarden en manier van leven ineens niet meer geaccepteerd worden. Dat we ineens mensen beledigen door bovenstaande zaken
- Dat vrouwen in een hoofddoek moeten (ze zeggen zelf wilen) lopen
- Dat dieren bruut halal geslacht worden
- Aanslagen tegen ongelovigen
- Dat er na 3-4 generaties nog steeds niet geïntegreerd wordt. De waarden van moslims veranderen niet. Ze kunnen niet kiezen voor een homohuwelijk, dat zou tegen de islamitische waarden ingaan bijvoorbeeld.

En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden meer verzinnen. Het werkt gewoon niet. Je krijgt mini-samenlevingen in andere samenlevingen.

Maar ik zal het je makkelijker maken. Ik kan dit zelfde verhaal ophangen zonder ook maar iets negatiefs over de islam te zeggen. Want het gaat gewoon om twee verschillende culturen met zienswijze die gedelegeerd worden door een hogere macht (overheid en / of religie). Dat gaat nooit werken. Als we miljoenen Nederlanders in Japan zouden plaatsen, dan krijg je precies hetzelfde. De Nederlanders zullen bij elkaar blijven plakken, Nederlands blijven praten, er komt op de hoek van de straat een 'Fret Kroket', etc. En dan zijn wij nog een volk wat zich vrij makkelijk aanpast. Maar het werkt gewoon niet. Stop met die onzin.

Culturen mixen heeft vrijwel geen voordelen en heel veel nadelen.
pi_191629364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:56 schreef matigeuser het volgende:

Culturen mixen heeft vrijwel geen voordelen en heel veel nadelen.
Een dom en discriminerend vooroordeel.
De Nederlandse cultuur is gebouwd op mixen en invloeden van niet-Nederlandse culturen.
pi_191629445
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:56 schreef matigeuser het volgende:

Culturen mixen heeft vrijwel geen voordelen en heel veel nadelen.
Als een ware rechtsextremist gesproken. Zit je toevallig ook op een schietclub?

Overigens je historische besef is ver te zoeken als je dit soort onzin uitkraamt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191630171
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:36 schreef matigeuser het volgende:
Wil je moslimpje spelen? Blijf dan gewoon in een land waar iedereen dat doet. Dan heb je een veel fijner leven. En wij ook.
pi_191630600
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een dom en discriminerend vooroordeel.
De Nederlandse cultuur is gebouwd op mixen en invloeden van niet-Nederlandse culturen.
Jezus wat een aanstelleritus. Direct weer het woord 'discriminatie' erbij halen.

Zonder iets negatiefs over welke cultuur of ras dan ook te zeggen, zeg ik in die zin alleen dat mensen mixen met totaal andere zienswijze die niet te 'overrulen' zijn omdat ze door een hogere macht gestaafd worden, leidt tot problemen.

Niks racistisch aan. Niks discriminerends aan. We 'hoeven' geen ontelbare mensen naar ons land te halen. Dat is geen 'plicht' van ons land en ook geen 'recht' voor de rest van de wereld. Als we daar morgen mee stoppen dan is er niks aan de hand. De wereld draait gewoon door. En vrijwel alle landen ter wereld kom jij en ik nog steeds niet in. Om dezelfde redenen.

Overigens heb ik ook al een voorbeeld gegeven waarin ik illustreer dat Nederlanders niet beter zijn dan andere volkeren. Zie het voorbeeld over wanneer er miljoenen Nederlanders naar Japan zouden verhuizen. Het werkt gewoon niet. Een van de twee culturen moet zich dan altijd aanpassen. Goedschiks of kwaadschiks.

Doe het gewoon niet. Bespaar jezelf een hoop ellende. Én de wereld wordt daar een mooiere plek van. Een échte multiculture wereld. Een wereld met een Japan met Japanse mensen, taal, cultuur en cuisine. En eentje met een Italiaanse versie. Een Iraanse versie. Een Nederlandse versie. Mooi toch? Waarom moeten culturen 'in elkaar opgaan' voor zover dat mogelijk is? Wat is er mooi aan eenheidsworst? En dat opdringen werkt al helemaal averechts. Daar komen, en is gebleken, altijd problemen, oorlogen en geweld bij kijken.

Niks racistisch of discriminerends aan.
pi_191630648
quote:
Ik weet niet wat jij er allemaal bijhaalt maar het raakt kant nog wal als reactie op wat ik zeg.

Ik heb niet per definitie iets tegen het christendom, of de islam. Of het atheïsme. Ik zeg dat het niet werkt om culturen en vooral geen religies te mixen. Op grote schaal. Dat brengt problemen met zich mee.

En als je het dan toch over het christendom hebt. Dat is ook in europa ingevoerd en verspreid met het zwaard en de (dreiging) van grof geweld. Niet bepaald een fijne tijd was dat. En alle verschillende 'substromingen' hebben zich ook weer met geweld afgezet.

Oke, what's done is done. We hebben nu een land met bepaalde cultuur en achtergrond. Let it be.
pi_191630784
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 14:40 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Jezus wat een aanstelleritus. Direct weer het woord 'discriminatie' erbij halen.
Nee hoor .... niet direct.
Dat lijkt zo voor jou omdat je het ontkent dat je bepaalde bevolkinsgroepen denigrerend bekijkt

quote:
Zonder iets negatiefs over welke cultuur of ras dan ook te zeggen, zeg ik in die zin alleen dat mensen mixen met totaal andere zienswijze die niet te 'overrulen' zijn omdat ze door een hogere macht gestaafd worden, leidt tot problemen.
Ik reageerde op je schrijven die ging over andere culturen op zich... dat die allemaal negatief zouden zijn

quote:
Waarom moeten culturen 'in elkaar opgaan' voor zover dat mogelijk is?
Er moet niks persé . Van mij niet. Of je bedoelt het overheidsbeleid en gesteund door de publieke opinie dat in Nederland 2020 het beter is als mensen integreren en assimileren, zodat er meer Nederlandse monocultuur is .
pi_191631055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 14:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor .... niet direct.
Dat lijkt zo voor jou omdat je het ontkent dat je bepaalde bevolkinsgroepen denigrerend bekijkt
[..]

Ik reageerde op je schrijven die ging over andere culturen op zich... dat die allemaal negatief zouden zijn
[..]

Er moet niks persé . Van mij niet. Of je bedoelt het overheidsbeleid en gesteund door de publieke opinie dat in Nederland 2020 het beter is als mensen integreren en assimileren, zodat er meer Nederlandse monocultuur is .
Het gaat niet over bepaalde bevolkingsgroepen hoe ik daar tegenaan kijk. Dat bevestigt alleen jouw eigen wereldbeeld.

Elke bevolkingsgroep zal een normale verdeling hebben als het gaat om intelligentie en dus heb je overal goede mensen, fijne mensen en mongolen. Ook in dit land. Daar gaat het echter helemaal niet om.

Het gaat erom dat sommige culturen niet mixen. Bijvoorbeeld het homohuwelijk. De meeste Nederlanders zijn voor, dus is het ingevoerd. Maar ik durf te stellen dat minimaal 99% van de moslims hier tegen is. Ze kunnen niet anders. Ze kunnen toch niet ingaan tegen hun heilige boek? Dit zal overigens voor de christenen ook een hoog percentage zijn.

En als er zo dus tientallen punten zijn waarbij de ene partij de andere partij onmogelijk tegemoet kan komen, dan zijn er twee opties:

- De ene groep mengt niet met de andere groep. Ze houden zich afzijdig. Behouden hun eigen cultuur, gaan om met hun eigen mensen, eten hun eigen eten, erkennen en respecteren de ander niet.
- Ze gaan in actief verzet. Roepen op tot geweld. Laten zich continu horen dat ze gediscrimineerd worden. Dulden geen autoriteit van de andere groep. Stelen van de andere groep. Etc.

Beiden het gevolg van minachting en onbegrip voor elkaar. En dit zie je overal gebeuren waar de verschillen tussen bepaalde volken te groot zijn en ze toch op een kluitje zitten.

Joden en Palestijnen. Hutu's en Tutsi's. Soennieten en Sjieëten. Japanners en Chinezen. De feitelijke lijst met volkeren die elkaar het licht in de ogen niet gunnen is 102 pagina's met lettertype Arial op groote 9 punten.

Je snapt wel wat ik bedoel. Ik zeg niet dat andere culturen negatief zijn. Dat maak jij ervan zodat jouw wereldbeeld over idioten zoals ik in stand blijft. Maar ik bekritiseer ook mijn eigen cultuur. Die is niet beter ofs superieur aan anderen, maar botst wel met bepaalde andere culturen. En dan komen bovenstaande verschijnselen (afzijdig houden en / of verzet) naar boven. Van beide kanten.

En dus gaan we alleen maar meer schietpartijen zien. Van beide fronten. En alleen maar meer geweldplegingen, van beide fronten. Fijn he, zo'n multiculturele samenleving?

En het 'moet' blijkbaar wel degelijk. Want al onze partijen, behalve PVV en FvD zijn gewoon voor meer massa-immigratie. En meer EU. Die ook weer is voor meer massa-immigratie. Ze doen namelijk niets om dit tegen te gaan. Er zijn zelfs partijen die openlijk claimen meer Afrikanen hier naartoe te willen halen.

Ik beschrijf alleen in algemene zin welke negatieve effecten dit heeft.
pi_191631193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 15:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Het gaat niet over bepaalde bevolkingsgroepen hoe ik daar tegenaan kijk. Dat bevestigt alleen jouw eigen wereldbeeld.

Elke bevolkingsgroep zal een normale verdeling hebben als het gaat om intelligentie en dus heb je overal goede mensen, fijne mensen en mongolen. Ook in dit land. Daar gaat het echter helemaal niet om.

Het gaat erom dat sommige culturen niet mixen. Bijvoorbeeld het homohuwelijk. De meeste Nederlanders zijn voor, dus is het ingevoerd. Maar ik durf te stellen dat minimaal 99% van de moslims hier tegen is. Ze kunnen niet anders. Ze kunnen toch niet ingaan tegen hun heilige boek? Dit zal overigens voor de christenen ook een hoog percentage zijn.

En als er zo dus tientallen punten zijn waarbij de ene partij de andere partij onmogelijk tegemoet kan komen, dan zijn er twee opties:

- De ene groep mengt niet met de andere groep. Ze houden zich afzijdig. Behouden hun eigen cultuur, gaan om met hun eigen mensen, eten hun eigen eten, erkennen en respecteren de ander niet.
- Ze gaan in actief verzet. Roepen op tot geweld. Laten zich continu horen dat ze gediscrimineerd worden. Dulden geen autoriteit van de andere groep. Stelen van de andere groep. Etc.

Beiden het gevolg van minachting en onbegrip voor elkaar. En dit zie je overal gebeuren waar de verschillen tussen bepaalde volken te groot zijn en ze toch op een kluitje zitten.

Joden en Palestijnen. Hutu's en Tutsi's. Soennieten en Sjieëten. Japanners en Chinezen. De feitelijke lijst met volkeren die elkaar het licht in de ogen niet gunnen is 102 pagina's met lettertype Arial op groote 9 punten.

Je snapt wel wat ik bedoel. Ik zeg niet dat andere culturen negatief zijn. Dat maak jij ervan zodat jouw wereldbeeld over idioten zoals ik in stand blijft. Maar ik bekritiseer ook mijn eigen cultuur. Die is niet beter ofs superieur aan anderen, maar botst wel met bepaalde andere culturen. En dan komen bovenstaande verschijnselen (afzijdig houden en / of verzet) naar boven. Van beide kanten.

En dus gaan we alleen maar meer schietpartijen zien. Van beide fronten. En alleen maar meer geweldplegingen, van beide fronten. Fijn he, zo'n multiculturele samenleving?

En het 'moet' blijkbaar wel degelijk. Want al onze partijen, behalve PVV en FvD zijn gewoon voor meer massa-immigratie. En meer EU. Die ook weer is voor meer massa-immigratie. Ze doen namelijk niets om dit tegen te gaan. Er zijn zelfs partijen die openlijk claimen meer Afrikanen hier naartoe te willen halen.

Ik beschrijf alleen in algemene zin welke negatieve effecten dit heeft.
Dit.
pi_191631442
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:36 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Kerel, kom op. Ben nou eens eerlijk. Je hebt die boekjes zelf gelezen. Wat staat daar allemaal wel niet in?

Het is gewoon zo. Hoe serieuzer je de religieuze boeken neemt, hoe een grotere hokjesdenker en kwal van een persoon je wordt. Ja er staan ook goede dingen in. Maar dat is een kulargument. Er staat ook letterlijk in dat ongelovigen nog minder waard zijn dan honden. Dat joden dood mogen.

Hier wat voorbeeldjes.
https://www.thereligionofpeace.com/pages/articles/quran-hate.aspx

Maar dat weet je zelf allemaal al wel. Je probeert het goed te praten.

En dan ook nog op de man spelen met dat ikzelf verkeerd bezig ben. Met wat dan?

Ik gooi niemand van gebouwen. Ik ben altijd respectvol tegen iedereen die ik ontmoet. Ik plaats iemand niet in een 'inferieure' of 'superieure' categorie op basis van zijn huidskleur of wat hij wel of niet gelooft. Ik laat daden voor zich spreken.

Maar we moeten ook eerlijk zijn als we naar het grote plaatje kijken. De Islam en het Jodendom mengen niet met elkaar. Dat leidt tot problemen. De islam en het christendom mengen ook niet met elkaar. Teveel verschillen. En atheisme en de islam al helemaal niet. We kunnen het nooit eens worden over bepaalde zaken. Dat zou namelijk bij de 1 moeten leiden tot een 'afstand nemen van hun religie'. Dat gaan ze natuurlijk nooit doen.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over geweldpleging, misdaad en aanslagen. Laat maar zitten ook. Dan trek ik weer een beerput open waaruit blijkt dat we het allemaal zelf verdiend hebben.

Ik verdien niks. En moslims ook niet. Laten we elkaar gewoon met rust laten. Ik ga niet naar Saudi-Arabië want ik zou me daar elke dag kapot ergeren aan bepaalde gebruiken, wat ik en / of mijn vrouw allemaal niet mogen, etc. Gewoon niet doen.

En andersom ook niet. Wil je moslimpje spelen? Blijf dan gewoon in een land waar iedereen dat doet. Dan heb je een veel fijner leven. En wij ook.
Daar staat in dat je geduld en verdraagzaam moet zijn. Dat jij alles door elkaar haalt, maakt het lastig voor je. Misschien moet je het zelf eens lezen in plaats van websites bezoeken die je vertellen wat erin zit moeten staan. Dat is dezelfde fout als wat de meeste extremisten maken.
pi_191631606
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 16:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Daar staat in dat je geduld en verdraagzaam moet zijn. Dat jij alles door elkaar haalt, maakt het lastig voor je. Misschien moet je het zelf eens lezen in plaats van websites bezoeken die je vertellen wat erin zit moeten staan. Dat is dezelfde fout als wat de meeste extremisten maken.
Taqiyya.

Ga jij nou ontkennen dat de citaten op die website in de Koran staan? Kom op, iedereen kan dit zelf nakijken.

En dat er naast hatespeech ook hele fijne dingen in de Koran en de Hadith staan, dat is dan heel fijn, maar dat doet helaas niks aan bovenstaande af. Er zijn namelijk altijd idioten die 'cherrypicken' en besluiten meer waarde te hechte aan de ene boodschap dan aan de andere.

En dat weten we inmiddels uit ervaring. De extreme hoeveelheid geweldplegingen door moslims komt niet uit de lucht vallen.

Overigens heb ik ooit eens een 'originele koran' gedownload, puur om inderdaad te checken of die hatelijke teksten er wel instaan en het antwoord is volmondig 'ja'. Dit betrof de engelse versie.

Nu zal jij als goede moslim natuurlijk wel weer aanhalen dat de Koran alleen in het Arabisch gelezen mag worden (lekker makkelijk, dan kan 90% van de wereld nooit achterhalen wat er in jullie interne club nou precies wordt gepredikt) en / of dat er met deze versie van de koran gefucked is. Dat een stelletje Joden valse versies van de Koran verspreiden online.

Maar ik hoop dat je je niet laat verlagen tot dit niveau.
pi_191643529
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 16:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Taqiyya.

Ga jij nou ontkennen dat de citaten op die website in de Koran staan? Kom op, iedereen kan dit zelf nakijken.

En dat er naast hatespeech ook hele fijne dingen in de Koran en de Hadith staan, dat is dan heel fijn, maar dat doet helaas niks aan bovenstaande af. Er zijn namelijk altijd idioten die 'cherrypicken' en besluiten meer waarde te hechte aan de ene boodschap dan aan de andere.

En dat weten we inmiddels uit ervaring. De extreme hoeveelheid geweldplegingen door moslims komt niet uit de lucht vallen.

Overigens heb ik ooit eens een 'originele koran' gedownload, puur om inderdaad te checken of die hatelijke teksten er wel instaan en het antwoord is volmondig 'ja'. Dit betrof de engelse versie.

Nu zal jij als goede moslim natuurlijk wel weer aanhalen dat de Koran alleen in het Arabisch gelezen mag worden (lekker makkelijk, dan kan 90% van de wereld nooit achterhalen wat er in jullie interne club nou precies wordt gepredikt) en / of dat er met deze versie van de koran gefucked is. Dat een stelletje Joden valse versies van de Koran verspreiden online.

Maar ik hoop dat je je niet laat verlagen tot dit niveau.
Nou nee, je hebt helemaal niks gelezen internet deskundige.
pi_191643611
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

Extremisten van welke leest dan ook zijn een bedreiging van onze samenleving. Dit klinkt heel redelijk, zou je zeggen, maarja, zal wel aan mij liggen.
De media en politiek zijn in mijn ogen een bedreiging voor Europa. De media die aan selectieve berichtgeving doet. Een extreemrechtse blanke schutter breed uitmeet maar de talloze verkrachtingen en hoge crimerate door importidioten uit bepaalde hoek onderbelicht laat. En de politiek a la merkel die alleen hun gram komen halen en verdrietig speechen wanneer het hun politieke beleid goed uitkomt.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_191643616
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou nee, je hebt helemaal niks gelezen internet deskundige.
Lol. Welles nietes gaan spelen op het internet...

Daarnaast maakt het helemaal niet uit of ik nou wel of niet bevestig dat wat overal online staat geschreven door duizenden mensen, in de koran staat. Zijn dat allemaal liegbeesten die nooit een koran hebben gelezen? Kom toch op zeg.
pi_191643754
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:32 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Lol. Welles nietes gaan spelen op het internet...

Daarnaast maakt het helemaal niet uit of ik nou wel of niet bevestig dat wat overal online staat geschreven door duizenden mensen, in de koran staat. Zijn dat allemaal liegbeesten die nooit een koran hebben gelezen? Kom toch op zeg.
Ik speel geen spelletjes met je. Jij praat anderen na om interessant over te komen. Dat is het punt.
Voor de rest mag je best je mening hebben hoor.
pi_191643811
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik speel geen spelletjes met je. Jij praat anderen na om interessant over te komen. Dat is het punt.
Voor de rest mag je best je mening hebben hoor.
Is helemaal niet waar. En interessant over te komen... Serieus?

Ik zeg dat culturen mixen gevaarlijk is. Ik zeg dat de Islam niet kan mixen met 'onze' cultuur en geef daar steekhoudende argumenten voor.

En dan, als laatste, geef ik nog wat gevaarlijke citaten uit de koran. Waarvan ik er een aantal zelf bevestigd heb, wat jij niet gelooft en daarom mijn hele verhaal maar afdoet als onzin.

Wat een zwaktebod zeg. Je gaat nergens in op mijn argumenten en komt alleen maar met het standaard riedeltje 'Islam is geweldig!'. Terwijl ik veel meer gezegd heb dan 'Islam is kut'. Specifiek ga je er niet op in en vervolgens is het op de man spelen en vingertje wijze.

Je zou bijna zeggen, zoals een echte moslim het betaamt.
pi_191643903
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 14:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Er moet niks persé . Van mij niet. Of je bedoelt het overheidsbeleid en gesteund door de publieke opinie dat in Nederland 2020 het beter is als mensen integreren en assimileren, zodat er meer Nederlandse monocultuur is .
Gesteund door het publieke opinie weet je dat zeker?
Wijs aan waar wie zegt dat dan. Waarschijnlijk zuig je dat uit je duim.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_191643974
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:50 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Gesteund door het publieke opinie weet je dat zeker.
Ja.... zover ik weet overheerst de mening dat mensen zo snel mogelijk moeten integreren , oplossen en dan hoera-hoera... is er weer monocultuur.
of.......
Mensen geven deze mening desgevraagd terwijl ze diep in hun hart anti-integratie zijn maar het niet durven dat openlijk te zeggen
Wie anti-integratie is.... komt tot een oplossing van apartheid of tot een oplossing van massadeportatie. Dat de overheid met geweld mensen 'terugstuurt" .
Natuurlijk werken de landen van herkomst niet mee aan deze discriminerende praktijken.
En wat dan ?
pi_191644263
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:44 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Is helemaal niet waar. En interessant over te komen... Serieus?

Ik zeg dat culturen mixen gevaarlijk is. Ik zeg dat de Islam niet kan mixen met 'onze' cultuur en geef daar steekhoudende argumenten voor.

En dan, als laatste, geef ik nog wat gevaarlijke citaten uit de koran. Waarvan ik er een aantal zelf bevestigd heb, wat jij niet gelooft en daarom mijn hele verhaal maar afdoet als onzin.

Wat een zwaktebod zeg. Je gaat nergens in op mijn argumenten en komt alleen maar met het standaard riedeltje 'Islam is geweldig!'. Terwijl ik veel meer gezegd heb dan 'Islam is kut'. Specifiek ga je er niet op in en vervolgens is het op de man spelen en vingertje wijze.

Je zou bijna zeggen, zoals een echte moslim het betaamt.
Ik zeg dat je onzin uitkraamt en dat culturen mixen al sinds begin van de mensheid gebeurt en gewoon goed gaat.

Je hebt geen argumenten die onderbouwd worden. Als je dat doet is de kans op een zinvolle discussie wat groter. En dat laatste toont weer je intentie en uit welk vat je tapt. Dat is zo anno 1999. Probeer wat anders. Ik ga al wat jaartjes mee.
pi_191644311
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:18 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik zeg dat je onzin uitkraamt en dat culturen mixen al sinds begin van de mensheid gebeurt en gewoon goed gaat.

Je hebt geen argumenten die onderbouwd worden. Als je dat doet is de kans op een zinvolle discussie wat groter. En dat laatste toont weer je intentie en uit welk vat je tapt. Dat is zo anno 1999. Probeer wat anders. Ik ga al wat jaartjes mee.
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_191644915
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:21 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

:')
"Moslims zijn slecht want er staan gemene dingen in de Koran, en als er goede moslims tussen zitten dan liegen ze!" aldus matigeuser.

Belabberd niveau van redenatie. Discriminerend ook.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 14:14:59 #122
8781 crew  Frutsel
pi_191645049
Nou het gaat allang niet meer over de schietpartij maar zoals gewoonlijk hoe kut links/rechts zijn of hoe kut de islam is of hoe kut we elkaar vinden.

Als er weer echt nieuws over is, dan openen we maar weer een nieuw topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')