abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:49:04 #201
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_191599942
Ben blij dat die man dood is, die was duidelijk toch niet meer te redden. :N
Alleen jammer dat hij zoveel onschuldige slachtoffers heeft gemaakt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_191600116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die waren dan ook echt met een op de man gespeelde hetze bezig tegen Fortuyn,
onzin
pi_191600205
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit wordt is het stuk waarin ze het benoemt. En dat we pas aan het begin zijn van het bestrijden ervan. Wat het zo lastig maakt om het te bestrijden is vanwege de overlap met legale politieke partijen. İnsert de extreem rechtse populisten.

https://jinek.kro-ncrv.nl(...)ubliek-dat-hij-heeft
Bedankt! Helder verhaal.

(Volgens mij is ze geen CU-lid hoor ;) )
Incelfrikandel
pi_191600216
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

onzin
Dat is jouw mening.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:44:27 #205
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191600672
Kijkend naar de foto lijkt me dit geen typische rechts extremist.
Meer een kluizenaar die wat te lang bij zijn moeder op de zolderkamer heeft gewoond.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191600709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:44 schreef Harvest89 het volgende:
Kijkend naar de foto lijkt me dit geen typische rechts extremist.
Meer een kluizenaar die wat te lang bij zijn moeder op de zolderkamer heeft gewoond.
Kortom, het prototype 8chan-gebruiker; niet zelden met extreemrechts gedachtegoed.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191600767
Gezellige gast dit :')
Zelfs zijn eigen moeder doodgeschoten.
Dan ben je echt ubergetikt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 15:53:32 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_191600792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:44 schreef Harvest89 het volgende:
Kijkend naar de foto lijkt me dit geen typische rechts extremist.
Meer een kluizenaar die wat te lang bij zijn moeder op de zolderkamer heeft gewoond.
Hoe ziet een typisch rechtse extremist er volgens jou uit?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:55:42 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191600821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:51 schreef Sigaartje het volgende:
Gezellige gast dit :')
Zelfs zijn eigen moeder doodgeschoten.
Dan ben je echt ubergetikt.
Was dat zijn manier om wraak te nemen op het andere geslacht omdat hij geen vrouw kon krijgen?
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:30:29 #210
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191601242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe ziet een typisch rechtse extremist er volgens jou uit?
Zoals ik zelf vroeger.
Kaalkopje, tattoos, bomber of leren jack, kisten etc.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 16:32:59 #211
319979 Fok-it
All is well
pi_191601267
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zoals ik zelf vroeger.
Kaalkopje, tattoos, bomber of leren jack, kisten etc.
Extreem rechts is tegenwoordig wel wat meer dan het stereotype neonazi
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:35:53 #212
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191601298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Extreem rechts is tegenwoordig wel wat meer dan het stereotype neonazi
Zoals het nationalisme van Hitler volgens Baudet geen zuiver nationalisme was, zo is er blijkbaar ook nog zoiets als typisch extreem rechts en ontypisch extreem rechts. Het aantal slachtoffers wordt niet minder om.
pi_191601370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar moslims moeten zich blijven verantwoorden voor de aanslagen van extremisten. Enigszins krom vind je niet?
Zolang 9 van de 10 (of misschien wel 99 van de 100) terreurdaden vanuit islamitische hoek georganiseerd en uitgevoerd worden moeten ze vooral doorgaan met afstand nemen.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 16:43:49 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_191601386
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:42 schreef quo_ het volgende:

[..]

Zolang 9 van de 10 (of misschien wel 99 van de 100) terreurdaden vanuit islamitische hoek georganiseerd en uitgevoerd worden moeten ze vooral doorgaan met afstand nemen.
Nee hoor. Ik zou niet weten waarom een random moslim afstand moet nemen van iets waar hij niks mee van doen heeft. Heb jij al afstand genomen van Breivik?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:44:54 #215
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191601403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:42 schreef quo_ het volgende:

[..]

Zolang 9 van de 10 (of misschien wel 99 van de 100) terreurdaden vanuit islamitische hoek georganiseerd en uitgevoerd worden moeten ze vooral doorgaan met afstand nemen.
Maar dat is niet zo.
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:50:02 #216
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191601464
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Extreem rechts is tegenwoordig wel wat meer dan het stereotype neonazi
Lijkt me sterk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191601478
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:29 schreef butz0rs het volgende:

Als er weer een zoveelste Jihadistische aanslag is, wordt de schuld ook niet bij de Islam gelegd.
is dat zo? :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191601485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Melkert en Rosenmoller kregen anders wel de schuld van de moord op Fortuyn.
Kogel kwam van links was het toch?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191601525
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Bedankt! Helder verhaal.

(Volgens mij is ze geen CU-lid hoor ;) )
Uit christen Unie magazine,

"Lidmaatschap van de ChristenUnie is voor terrorisme-expert en hoogleraar Beatrice de Graaf een oude familietraditie, en ze ziet geen enkele reden daar van af te stappen."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191601545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:49 schreef deedeetee het volgende:
Ben blij dat die man dood is, die was duidelijk toch niet meer te redden. :N
Alleen jammer dat hij zoveel onschuldige slachtoffers heeft gemaakt.
Ah mooi dat die psycho dood is. Jammer dat die niet gewoon een touw heeft gekocht inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191601579
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

is dat zo? :D
Gerard1945X twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:03:05 Hij zegt het echt. Volgens DENK-fractievoorzitter Tunahan Kuzu hebben de 9/11-aanslagen op de Twin Towers, de moord op Theo van Gogh en de aanslagen op verschillende Europese hoofdsteden helemaal niks te maken met de islam (Tweede Kamer, Algemeen overleg, februari 2020). https://t.co/xmDuOKfirw reageer retweet
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191601692
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:59 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Gerard1945X twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:03:05 Hij zegt het echt. Volgens DENK-fractievoorzitter Tunahan Kuzu hebben de 9/11-aanslagen op de Twin Towers, de moord op Theo van Gogh en de aanslagen op verschillende Europese hoofdsteden helemaal niks te maken met de islam (Tweede Kamer, Algemeen overleg, februari 2020). https://t.co/xmDuOKfirw reageer retweet
Dus de uitspraak van een halve zool, is volgens jou bewijs dat de schuld 'nooit bij de islam wordt gelegd'?

Je weet dat er meer mensen op deze aardbol leven dan alleen de heer Kuzu?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 20 februari 2020 @ 17:09:01 #223
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191601705
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk.
Nee hoor. Die fakkeloptocht in de VS liet dat heel duidelijk zien. Tegenwoordig wordt het vermomd als "een alternatief rechts tegengeluid" tot ze ineens massaal dit soort scènes na gaan spelen:


Om daarna te janken dat ze heus niet zo zijn en oh het onrecht dat ze dáármee geassocieerd worden :'(
  donderdag 20 februari 2020 @ 17:09:13 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191601707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus de uitspraak van een halve zool, is volgens jou bewijs dat de schuld 'nooit bij de islam wordt gelegd'?

Je weet dat er meer mensen op deze aardbol leven dan alleen de heer Kuzu?
Het is vooral bewijs dat Kuzu - inderdaad - een halve zool is.
  donderdag 20 februari 2020 @ 17:11:50 #225
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191601732
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee hoor. Die fakkeloptocht in de VS liet dat heel duidelijk zien. Tegenwoordig wordt het vermomd als "een alternatief rechts tegengeluid" tot ze ineens massaal dit soort scènes na gaan spelen:


Om daarna te janken dat ze heus niet zo zijn en oh het onrecht dat ze dáármee geassocieerd worden :'(
Lol.
Fakkeltochten zijn niet voorbehouden aan nazi's.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191601770
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee hoor. Die fakkeloptocht in de VS liet dat heel duidelijk zien. Tegenwoordig wordt het vermomd als "een alternatief rechts tegengeluid" tot ze ineens massaal dit soort scènes na gaan spelen:


Om daarna te janken dat ze heus niet zo zijn en oh het onrecht dat ze dáármee geassocieerd worden :'(
Koekoek. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191601791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus de uitspraak van een halve zool, is volgens jou bewijs dat de schuld 'nooit bij de islam wordt gelegd'?

Je weet dat er meer mensen op deze aardbol leven dan alleen de heer Kuzu?
Deze "halve zool" heeft heel wat stemmen gekregen.

Spreekt voor zich wat jij vind van de mensen die op hem en zijn partij hebben gestemd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191601883
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Deze "halve zool" heeft heel wat stemmen gekregen.

Spreekt voor zich wat jij vind van de mensen die op hem en zijn partij hebben gestemd.
Je bent inderdaad een halve zool als je Denk stemt. Hoeveel zetels heeft die club trouwens? 2 van de 150?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191601985
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent inderdaad een halve zool als je Denk stemt. Hoeveel zetels heeft die club trouwens? 2 van de 150?
Jij werkt in de journalistiekelarij/media en weet niet precies hoeveel zetels DENK heeft? Werk jij voor de Libelle? Of Mijn Geheim?

3 zetels.

216.147 stemmen.
216.147 stemgerechtigde "halve zolen" dus.

Hoeveel van die "halve zolen" zouden toevalligerwijs ook moslim zijn...?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191602029
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij werkt in de journalistiekelarij/media en weet niet precies hoeveel zetels DENK heeft? Werk jij voor de Libelle? Of Mijn Geheim?

3 zetels.

216.147 stemmen.
216.147 stemgerechtigde "halve zolen" dus.

Hoeveel van die "halve zolen" zouden toevalligerwijs ook moslim zijn...?
Dus als je moslim bent, kun je geen halve zool zijn? Of wat is je punt precies?

En nee, niet de Libelle. Een regionaal dagblad. Als ik voor een artikel moet weten hoeveel zetels Denk heeft, dan zoek ik dat op. Het is niet iets wat mij verder heel erg boeit en wat ik direct moet weten als mij daarnaar wordt gevraagd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191602076
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij werkt in de journalistiekelarij/media en weet niet precies hoeveel zetels DENK heeft? Werk jij voor de Libelle? Of Mijn Geheim?

3 zetels.

216.147 stemmen.
216.147 stemgerechtigde "halve zolen" dus.

Hoeveel van die "halve zolen" zouden toevalligerwijs ook moslim zijn...?
Dat kan ook wel wat vriendelijker tegen koos toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 17:45:44 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191602180
quote:
Politici houden radicaal-rechtse AfD mee verantwoordelijk voor moorden



Veel politici in Duitsland houden de radicaal-rechtse partij Alternative für Deutschland (AfD) onrechtstreeks medeverantwoordelijk voor de moorden in Hanau.

CDU’er Norbert Röttgen, die enkele dagen geleden verrassend naar buiten trad als kandidaat om Angela Merkel op te volgen als kanselier, zei dat de aanslagen van woensdagavond niet “geïsoleerd” bekeken mogen worden. “Wij moeten het gif bestrijden, dat door AfD en anderen in onze samenleving gedragen wordt”, stelde hij tegenover de krant BILD.

“Klimaat van haat”
Volgens Konstantin Kuhle, expert binnenlandse zaken van de liberale partij FDP, is AfD medeschuldig aan het maatschappelijke klimaat in Duitsland. “De AfD draagt medeverantwoordelijkheid voor het klimaat van haat en racisme in Duitsland”, stelde hij in een uitzending van BILD Live.

Ook Konstantin von Notz, politicus bij de Duitse Groenen, wijst met de vinger naar AfD. “We zien dat sinds vele maanden en jaren. Het gestook en het discours in onze samenleving heeft gevolgen. Als je kijkt wat er elke dag aan haat en ophitsing wordt verspreid, dan heeft dat vaak gevolgen, ook dodelijke.” Volgens von Notz is er een “heel groot probleem” met racisme en rechtse terreur in Duitsland.

“Evenwichtige wreedheid”
Katja Kipping, voorzitster van het extreemlinkse Die Linke, nam op Twitter geen blad voor de mond. “De racistische aanslag van Hanau is geen ongeval. Zulke daden worden aangevuurd door een rechtse hetze, die spreekt over ‘evenwichtige wreedheid’ (een verwijzing naar woorden van Björn Höcke, AfD-leider in de deelstaat Thüringen en voorman van de extreemrechtse ‘Flügel’ binnen de partij) en ‘remigratie’ en mensen hun waardigheid ontzegt.”

Annegret Kramp-Karrenbauer, die onlangs aankondigde op te stappen als voorzitter van de CDU, stelde dat de aanslagen in Hanau de noodzaak onderstrepen dat haar partij zich afgrenst van AfD. “Hanau bevestigt mij in mijn houding dat het voor de CDU altijd heel duidelijk moet zijn dat er geen samenwerking met die partij mag zijn, die rechts-extremisten en nazi’s in haar rangen duldt”. En nog: “Hoe belangrijk het is om deze brandmuur te hebben, dat zien we op een dag als Hanau.”

“Daad van een gek”
Jörg Meuthen, voorzitter van AfD, reageerde op Twitter op de beschuldigingen aan het adres van zijn partij. “Dit is noch rechtse noch linkse terreur, dit is de paranoïde daad van een gek. Elke vorm van politieke instrumentalisering van deze verschrikkelijke daad is een cynische vergissing.”

https://www.hln.be/nieuws(...)or-moorden~a4499139/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191602238
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Radicaal-rechtse AFD. :')

Grappig hoe de media en politieke tegenstanders er toch altijd labeltjes op willen plakken omdat ze 0 argumenten hebben. Zou deze partij, samen met partijen zoals de PVV en FvD radicaal of rechts-extremistisch zijn dan was het een zeer kleine moeite om ze via de wet te verbieden, immers onze wetten laten dat toe. Maar blijkbaar zijn ze niet rechts-extremistisch genoeg want wettelijk staan ze in hun recht.

Het zijn ook democratisch gekozen partijen en politici, ze vertegenwoordigen burgers die ook een stem hebben. En we mogen blij zijn met zulke partijen, stel je voor dat "links" haar zin krijgt om zulke partijen te verbieden, miljoenen burgers die niet gehoord worden, miljoenen burgers die genegeerd worden, tja dan kan ik begrijpen dat de irritatie begint toe te nemen en zodra ze niet op een democratische manier hun stem kunnen laten horen ze misschien wel overgaan op geweld.

Dat zet toch te denken over het cordon sanitaire die ze uitroepen over miljoenen burgers, wat zou er gebeurd zijn als zo'n radicaal in de OP wel was gehoord of kartelpartijen de inmiddels alsmaar groter wordende groep burgers die zich identificeren in de klachten die het AFD verwoord wel eens serieus zouden nemen?
pi_191602240
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij werkt in de journalistiekelarij/media en weet niet precies hoeveel zetels DENK heeft? Werk jij voor de Libelle? Of Mijn Geheim?

3 zetels.

216.147 stemmen.
216.147 stemgerechtigde "halve zolen" dus.

Hoeveel van die "halve zolen" zouden toevalligerwijs ook moslim zijn...?
Een stuk minder dan het aantal halve zolen die op de PVV heeft gestemd.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 20 februari 2020 @ 17:54:17 #235
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191602276
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:45 schreef Nikonlover het volgende:
Als je kijkt wat er elke dag aan haat en ophitsing wordt verspreid, dan heeft dat vaak gevolgen, ook dodelijke
Jammer dat ze niet zo'n felle uitspraken durven doen als het gaat om immigratie en islamisering.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191602299
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet zo'n felle uitspraken durven doen als het gaat om immigratie en islamisering.
Daar heb je je vriendjes voor. Koning Baudet en de grote blonde leider. Alleen doen die dat ook op een vijandige manier.
Allah Al Watan Al Malik
pi_191602352
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus als je moslim bent, kun je geen halve zool zijn? Of wat is je punt precies?

En nee, niet de Libelle. Een regionaal dagblad. Als ik voor een artikel moet weten hoeveel zetels Denk heeft, dan zoek ik dat op. Het is niet iets wat mij verder heel erg boeit en wat ik direct moet weten als mij daarnaar wordt gevraagd.
Jij zet het weg als de uitspraak van één halve zool. Daarmee lijk je het te downplayen. Het helpt dan niet echt dat je zijn partij en een achterban van ruim 200.000 stemgerechtigden lijkt te negeren.

Van iedereen die kritisch is over de islam gelooft natuurlijk niemand meer dat terreur, uit naam van de Allah en de profeet welteverstaan, niets met de islam te maken heeft.

Wat andere moslims, één "halve zool", of diens achterban van een paar honderdduizend daarvan ook anderen wijs denken te kunnen maken.

Want wat blijkt; er zijn nog altijd hele intelligente mensen die dan toch nog gewoon blijven denken "ach, das één halve zool die dat denkt en zegt!". :D
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191602369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Ouch. Jij gaat straks beteuterd kijken wanneer je wakker wordt en het verloop van dit topic leest.
Dat was een verrassing ja.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191602411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat was een verrassing ja.
It's OK. Ik zal mensen met een extreem/radicaal-rechtse mening niet verantwoordelijk houden voor de acties van deze terrorist. :*
"Pools are perfect for holding water"
pi_191602415
Gelukkig zijn er nog veul en veul en veul meer mensen die en kritisch zijn en tegelijkertijd ook beseffen dat de Islam zoveel verschillende uitingsvormen heeft, dat het geen zin heeft om moslims over een kam te scheren of per definitie te spreken over 'de' Islam.

Zeg maar de grote intelligente meute, die niet zo snel valt voor termen als islamisering, omvolking of andersoortig bruinhemderig taalgebruik.
Allah Al Watan Al Malik
pi_191602432
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij zet het weg als de uitspraak van één halve zool. Daarmee lijk je het te downplayen. Het helpt dan niet echt dat je zijn partij en een achterban van ruim 200.000 stemgerechtigden lijkt te negeren.

Van iedereen die kritisch is over de islam gelooft natuurlijk niemand meer dat terreur, uit naam van de Allah en de profeet welteverstaan, niets met de islam te maken heeft.

Wat andere moslims, één "halve zool", of diens achterban van een paar honderdduizend daarvan ook anderen wijs denken te kunnen maken.

Want wat blijkt; er zijn nog altijd hele intelligente mensen die dan toch nog gewoon blijven denken "ach, das één halve zool die dat denkt en zegt!". :D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan ook weer te kort door de bocht.

Ik zou stellen dat het er vooralsnog op lijkt dat hij door een bepaalde ideologie / politieke stroming geïnspireerd is, maar dat zelf zodanig doorgetrokken en misvormd heeft dat zijn acties niet meer gezien kunnen worden als een correcte weergave van de initiële ideologie / stroming. Ook al zal die persoon zichzelf wellicht wel als een vertegenwoordiger beschouwen.

Net als bij vele andere gevallen van terrorisme.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191602438
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
Gelukkig zijn er nog veul en veul en veul meer mensen die en kritisch zijn en tegelijkertijd ook beseffen dat de Islam zoveel verschillende uitingsvormen heeft, dat het geen zin heeft om moslims over een kam te scheren of per definitie te spreken over 'de' Islam.

Zeg maar de grote intelligente meute, die niet zo snel valt voor termen als islamisering, omvolking of andersoortig bruinhemderig taalgebruik.
Ja, dit dus. Nette post.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:05:21 #243
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191602451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
Gelukkig zijn er nog veul en veul en veul meer mensen die en kritisch zijn en tegelijkertijd ook beseffen dat de Islam zoveel verschillende uitingsvormen heeft, dat het geen zin heeft om moslims over een kam te scheren of per definitie te spreken over 'de' Islam.

Zeg maar de grote intelligente meute, die niet zo snel valt voor termen als islamisering, omvolking of andersoortig bruinhemderig taalgebruik.
Eens.
En andersom net zo, alt/extreem/radicaal rechts heeft zoveel verschillende uitingsvormen, dat het geen zin heeft om aanhangers over een kam te scheren of per definitie te spreken over rechts.

En voor links net zo.
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:11:11 #244
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191602542
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:05 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Eens.
En andersom net zo, alt/extreem/radicaal rechts heeft zoveel verschillende uitingsvormen, dat het geen zin heeft om aanhangers over een kam te scheren of per definitie te spreken over rechts.

En voor links net zo.
Dat klopt wel, maar als je maar blijft inhakken als politicus of publiek figuur op immigranten alsof het beesten zijn en op de gevestigde orde die je de vreselijkste verwijten maakt, moet je je dan niet een heel klein beeetje afvragen of je misschien enige morele verantwoordelijkheid hebt? Wat er tegenwoordig vanuit rechts geroepen wordt, daar was de linkse Fortuynbash in '02 niets bij.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191602564
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een stuk minder dan het aantal halve zolen die op de PVV heeft gestemd.
Dat mag jij allemaal halve zolen vinden. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
Gelukkig zijn er nog veul en veul en veul meer mensen die en kritisch zijn en tegelijkertijd ook beseffen dat de Islam zoveel verschillende uitingsvormen heeft, dat het geen zin heeft om moslims over een kam te scheren of per definitie te spreken over 'de' Islam.
Ja. Maar bijna allemaal lezen één boek en hangen ze één profeet aan. Verder scheer ik moslims in het algemeen niet over een kam.
quote:
Zeg maar de grote intelligente meute, die niet zo snel valt voor termen als islamisering, omvolking of andersoortig bruinhemderig taalgebruik.
Islamisering zou ik nu niet als bruinhemd taal zien hoor, maar goed. Jij vind dat. Prima.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191602596
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
Gelukkig zijn er nog veul en veul en veul meer mensen die en kritisch zijn en tegelijkertijd ook beseffen dat rechts zoveel verschillende uitingsvormen heeft, dat het geen zin heeft om rechtse mensen over een kam te scheren of per definitie te spreken over rechts 'als' rechts-extremisme.

Zeg maar de grote intelligente meute, die niet zo snel valt voor termen als rechts-extremisme, nazi's, fascisme, xenofoben, racisten of andersoortig wegkijkend, verketterend en discussie-ontwijkend taalgebruik.
Fixed ^O^
pi_191602702
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij zet het weg als de uitspraak van één halve zool. Daarmee lijk je het te downplayen. Het helpt dan niet echt dat je zijn partij en een achterban van ruim 200.000 stemgerechtigden lijkt te negeren.

Van iedereen die kritisch is over de islam gelooft natuurlijk niemand meer dat terreur, uit naam van de Allah en de profeet welteverstaan, niets met de islam te maken heeft.

Wat andere moslims, één "halve zool", of diens achterban van een paar honderdduizend daarvan ook anderen wijs denken te kunnen maken.

Want wat blijkt; er zijn nog altijd hele intelligente mensen die dan toch nog gewoon blijven denken "ach, das één halve zool die dat denkt en zegt!". :D
Dat er mensen zijn die vinden dat 9/11 of andere aanslagen niets met de islam hebben te maken, betekent niet dat daar consensus over bestaat. Je hoeft alleen maar een middagje op FOK! rond te hangen om dat in te zien.

Maar dat is wel wat er werd gesuggereerd. En daar reageerde ik op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191602991
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Uit christen Unie magazine,

"Lidmaatschap van de ChristenUnie is voor terrorisme-expert en hoogleraar Beatrice de Graaf een oude familietraditie, en ze ziet geen enkele reden daar van af te stappen."
Oh! :D
Alleen maar mooi ;)
Incelfrikandel
pi_191603055
Ha kijk, de daders zijn rechts-extremistisch dit keer dus er zijn niet al 30 delen. Geinig.
pi_191603077
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die vinden dat 9/11 of andere aanslagen niets met de islam hebben te maken, betekent niet dat daar consensus over bestaat. Je hoeft alleen maar een middagje op FOK! rond te hangen om dat in te zien.

Maar dat is wel wat er werd gesuggereerd. En daar reageerde ik op.
Als je een middag op fok rond hangt dan zullen sommigen nog proberen de islam of links de schuld van klimaatveranderingen, overbevolking, financiële crashes, of wat dan ook maar negatief is eraan te verbinden.
Dat zien we zelfs in dit topic dat over een aanslag door een rechtse malloot gepleegd is het gepeupel ervan afgeleid moet worden en de moslims weer de schuld van hiervan in de schoenen geschoven moeten worden. :')
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:53:55 #251
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191603090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lol.
Fakkeltochten zijn niet voorbehouden aan nazi's.
Nee. Het is inderdaad puur toeval dat ze erbij stonden te siegheilen en dat het in een gebied was waar deze vaak door de KKK gehouden werden. Pure onschuld, boehoe!
pi_191603123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee. Het is inderdaad puur toeval dat ze erbij stonden te siegheilen en dat het in een gebied was waar deze vaak door de KKK gehouden werden. Pure onschuld, boehoe!
Doe eens normaal joh jeetje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:55:39 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191603125
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
Gelukkig zijn er nog veul en veul en veul meer mensen die en kritisch zijn en tegelijkertijd ook beseffen dat de Islam zoveel verschillende uitingsvormen heeft, dat het geen zin heeft om moslims over een kam te scheren of per definitie te spreken over 'de' Islam.

Zeg maar de grote intelligente meute, die niet zo snel valt voor termen als islamisering, omvolking of andersoortig bruinhemderig taalgebruik.
Wil jij wel eens heel snel ophouden met nuanceren. Straks kun je niet eens meer iedereen overal voor verantwoordelijk houden. We hebben het wel over een minderheid, he :{w
pi_191603154
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Radicaal-rechtse AFD.
Sterk staaltje framing idd.

AfD is wel een smerige partij die de islam in kwaad daglicht probeert te stellen.
Maar als je kijkt in wat voor bizarre complottheorieën deze dader geloofde kan je moeilijk beweren dat hij zich door de AfD heeft laten inspireren.
pi_191603949
MinPres twitterde op donderdag 20-02-2020 om 16:08:58 We staan zij aan zij met onze Duitse buren na de gruwelijke aanslag in #Hanau, waar 9 mensen uit pure haat om het leven zijn gebracht. Ik heb Angela Merkel gecondoleerd en mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van de slachtoffers. Voor extremisme is geen plaats in Europa. reageer retweet
pi_191603987
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
MinPres twitterde op donderdag 20-02-2020 om 16:08:58 We staan zij aan zij met onze Duitse buren na de gruwelijke aanslag in #Hanau, waar 9 mensen uit pure haat om het leven zijn gebracht. Ik heb Angela Merkel gecondoleerd en mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van de slachtoffers. Voor extremisme is geen plaats in Europa. reageer retweet
Nou. Er was eigenlijk wel plaats. Als je even heel realistisch bent.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191604041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
MinPres twitterde op donderdag 20-02-2020 om 16:08:58 We staan zij aan zij met onze Duitse buren na de gruwelijke aanslag in #Hanau, waar 9 mensen uit pure haat om het leven zijn gebracht. Ik heb Angela Merkel gecondoleerd en mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van de slachtoffers. Voor extremisme is geen plaats in Europa. reageer retweet
10 toch? Of was die laatste uit barmhartigheid vermoord? :?
pi_191604098
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:34 schreef Drxx het volgende:

[..]

10 toch? Of was die laatste uit barmhartigheid vermoord? :?
11 met die moeder erbij.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191604142
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

11 met die moeder erbij.
Was het niet 9 + moeder + zelf = 11, dus 10 anderen?
pi_191604232
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:39 schreef Drxx het volgende:

[..]

Was het niet 9 + moeder + zelf = 11, dus 10 anderen?
Oooohhwwwww zo.

Ja, dan 10.

Dus de dader (telt niet mee) heeft zijn moeder en 9 andere mensen dood geschoten.

Maar iemand heeft tegen Mark gezegd, ' ja tweet maar 9"

Carolien had waarschijnlijk vrij. ---->
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191604233
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Oh! :D
Alleen maar mooi ;)
Zeker! Vind het christen Unie zeker geen verkeerde partij. Sterker nog wanneer ik de stemwijzer invul eindigen ze al jaren bij mij in de top en de laatste keer dat ik de stemwijzer invulde stonden ze op nr.2 vlak achter DENK :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191605731
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:43 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Oooohhwwwww zo.

Ja, dan 10.

Dus de dader (telt niet mee) heeft zijn moeder en 9 andere mensen dood geschoten.

Maar iemand heeft tegen Mark gezegd, ' ja tweet maar 9"

Carolien had waarschijnlijk vrij. ---->
Begrijpend lezen gaat steeds lastiger begrijp ik uit de reacties op de tweet van Rutte :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191605905
Valt me op dat Wilders en Baudet er als de kippen bij waren op Twitter om de aanslag te veroordelen net als wanneer er een jihadistische aanslag plaatsvindt :') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:57:52 #264
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_191606188
Ellendige smeerlap. Zijn familie vermoorden en onschuldige burgers omdat ze buitenlands zijn, hoe ziek moet je dan zijn? Wat mij betreft zsm een einde maken aan de uitwassen in de samenleving die een broeinest zijn voor dit soort mensen, linksom of rechtsom. Dus veel scherpere monitoringen aanpak van mensen met dit soort achtergronden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_191606347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:57 schreef VeX- het volgende:
Ellendige smeerlap. Zijn familie vermoorden en onschuldige burgers omdat ze buitenlands zijn, hoe ziek moet je dan zijn? Wat mij betreft zsm een einde maken aan de uitwassen in de samenleving die een broeinest zijn voor dit soort mensen, linksom of rechtsom. Dus veel scherpere monitoringen aanpak van mensen met dit soort achtergronden.
Het lijkt erop dat dit een gevalletje "eenling, niet helemaal 100%, geïndoctrineerd door louche complottheorieën media op internet". Dit soort casussen zijn haast niet te stoppen ben ik bang.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191606348
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:49 schreef Slayage het volgende:
Valt me op dat Wilders en Baudet er als de kippen bij waren op Twitter om de aanslag te veroordelen net als wanneer er een jihadistische aanslag plaatsvindt :') :') :')
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:57 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Sterk staaltje framing idd.

AfD is wel een smerige partij die de islam in kwaad daglicht probeert te stellen.
Maar als je kijkt in wat voor bizarre complottheorieën deze dader geloofde kan je moeilijk beweren dat hij zich door de AfD heeft laten inspireren.
AfD/Wilder/Baudet ideologie en de terreuraanslag tegen moslims komt overeen, dit soort mensen vinden het mooi als moslims/immigranten worden vermoord. Breivik , Tarrant , Tobias , allemaal 1 pot nat. Christenextremisten.
aap
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:08:03 #268
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_191606480
En ik maar denken dat een aanslag slechts 'theater' was? Dat er meer mensen aan een noten/pindaallergie overlijden? Maar nu is het opeens WEL erg? #schizofreen
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_191606516
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat dit een gevalletje "eenling, niet helemaal 100%, geïndoctrineerd door louche complottheorieën media op internet". Dit soort casussen zijn haast niet te stoppen ben ik bang.
Ik begrijp ook wel dat er veel meer mensen doordraaien, als alleen maar de extremen worden benadrukt.

Het zwart wit denken.

Die "fifty shades of grey" vind je alleen nog maar in de bioscoop.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191606720
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:03 schreef Jaap50cent het volgende:

[..]


[..]

AfD/Wilder/Baudet ideologie en de terreuraanslag tegen moslims komt overeen, dit soort mensen vinden het mooi als moslims/immigranten worden vermoord. Breivik , Tarrant , Tobias , allemaal 1 pot nat. Christenextremisten.
Zeg je nu hier dat Wilders en Baudet het mooi vinden als moslims/immigranten worden vermoord?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191606801
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:08 schreef MissGiraffe het volgende:
En ik maar denken dat een aanslag slechts 'theater' was? Dat er meer mensen aan een noten/pindaallergie overlijden? Maar nu is het opeens WEL erg? #schizofreen
Waarom dacht je dat?
Definitely not CIA
pi_191606887
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zeg je nu hier dat Wilders en Baudet het mooi vinden als moslims/immigranten worden vermoord?
Nee tuurlijk niet, die paar dode migranten zet weinig zoden aan de dijk. Wilders en Baudet denken veel grootser, dan pas zullen juichen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191606951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:08 schreef MissGiraffe het volgende:

Dat er meer mensen aan een noten/pindaallergie overlijden? Maar nu is het opeens WEL erg? #schizofreen
Feitelijk klopt het wel natuurlijk. Het is peanuts get aantal doden door terreur als je het vergelijkt met andere doodsoorzaken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191607082
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
Dat er mensen zijn die vinden dat 9/11 of andere aanslagen niets met de islam hebben te maken, betekent niet dat daar consensus over bestaat. Je hoeft alleen maar een middagje op FOK! rond te hangen om dat in te zien.

Maar dat is wel wat er werd gesuggereerd. En daar reageerde ik op.
Als jij vindt dat de aanslag op Theo van Gogh of die op de redactie van Charlie Hebdo niets met islam te maken heeft, evenmin als de mislukte aanslag op en bedreigingen tegen Salman Rushdie dan ben je met alle respect lieve Koos, niet goed bij je hoofd.

Fatwa's hebben zeker ook niets te maken met islam?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 21:44:33 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191607391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:03 schreef Jaap50cent het volgende:

[..]

[..]

AfD/Wilder/Baudet ideologie en de terreuraanslag tegen moslims komt overeen, dit soort mensen vinden het mooi als moslims/immigranten worden vermoord. Breivik , Tarrant , Tobias , allemaal 1 pot nat. Christenextremisten.
Doe ff normaal.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191607525
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:44 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Doe ff normaal.
Jij bent de eerste die na een moslim aanslag roept dat linkse partijen bloed aan hun handen bebben
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 21:55:02 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191607622
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:51 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Jij bent de eerste die na een moslim aanslag roept dat linkse partijen bloed aan hun handen bebben
Nee, dat doe ik nooit. Kom maar met een quote van mij dan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191607638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:09 schreef tesssssssss het volgende:
Die "fifty shades of grey" vind je alleen nog maar in de bioscoop.
Je beklaagt je wel opvallend vaak over je huwelijk in NWS..
pi_191607675
Aanslag uit naam van islam:

Rechts: Ja, zit in het geloof, islam is een verderfelijk geloof.
Links: Nee, het zijn slechts de extremisten die dit soort dingen doen, en die zijn al gek.

Aanslag uit hoek van extreem rechts:

Links: Kijk, dat krijg je met al die theorieën van Baudet en dergelijke figuren.
Rechts: Nee, het zijn slechts de extremisten die dit soort dingen doen, en die zijn al gek.

Tja.
pi_191607749
Overigens las ik net dat de politie mensen verzoekt terughoudend te zijn over of het extreem rechts is; https://www.zdf.de/nachri(...)motiv-hanau-102.html
pi_191607837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Aanslag uit naam van islam:

Rechts: Ja, zit in het geloof, islam is een verderfelijk geloof.
Links: Nee, het zijn slechts de extremisten die dit soort dingen doen, en die zijn al gek.

Aanslag uit hoek van extreem rechts:

Links: Kijk, dat krijg je met al die theorieën van Baudet en dergelijke figuren.
Rechts: Nee, het zijn slechts de extremisten die dit soort dingen doen, en die zijn al gek.

Tja.
Wilders en Baudet zijn natuurlijk ook geroemd om hun denkbeelden mbt satanistisch kindermisbruik in ondergrondse militaire bases in de VS en hun gedachtengoed wordt onderwezen in netwerken van (weekend)scholen waaruit dan met enige regelmaat berichten verschijnen als:

quote:
Turks-Nederlandse jongeren worden in hun denken en doen beïnvloed door een uit Turkije geëxporteerde ‘giftige mix’ van nationalisme en religie. Dit stelde integratiedeskundige en oud-PvdA-Kamerlid Keklik Yücel vanmiddag tijdens de flitsenquête naar ongewenste beïnvloeding vanuit onvrije landen.

In een notitie die ze schreef met het oog op haar verhoor, waarschuwt Yücel dat Turks-Nederlandse jongeren kwetsbaar zijn voor ‘religieus fanatisme’. Dit ‘Turks salafisme’ heeft nauwe banden met het nationalisme van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan, aldus Yücel. Ze wijst erop dat één op de tien jihadgangers uit Nederland Turkse roots heeft.

De Turkse invloed in Nederland neemt volgens haar toe. ,,Er is een te grote groep die zich helemaal identificeert met de Turkse identiteit.” Dat komt doordat de Turkse regering via bijvoorbeeld Diyanet (het ministerie van Religieuze Zaken) in Nederland moskeeën bezit, maar ook omdat Turkse Nederlanders zich niet welkom voelen in Nederland. Ze spreekt van discriminatie en uitsluiting. ,,Als Nederland doen we het niet goed.”

Yücel klaagt over het gebrek aan maatregelen in Nederland nadat in 2014 Turkse Nederlanders een brief op hun deurmat vonden die hen maande op de AKP van Erdogan te stemmen. ,,Die mensen voelen zich in de kou staan.”

Ze werd ook bevraagd over de angst in de Nederlands-Turkse gemeenschap om kritisch te zijn op de Turkse regering en refereerde aan de vele bedreigingen die Turks-Nederlandse politici krijgen wanneer ze kritische vragen stellen over ‘de lange arm van Ankara’. Yücel is voorstander van een verbod op buitenlandse financiering uit onvrije landen.

Pikant is dat ze in haar notitie schrijft dat de huidige fractievoorzitter van Denk, Tunahun Kuzu, toen hij nog in de PvdA-fractie zat met Yücel - haar voortdurend probeerde te dwarsbomen. Kuzu is lid van de onderzoekscommissie die haar verhoorde, maar was zelf niet betrokken bij haar ondervraging. Daarin werd niet gerept van haar kritiek op Kuzu.

Yücel uit zich negatief over de invloed van Koranscholen, die in het weekend leerlingen onderwijzen en hen ‘soms behoorlijk hardhandig’ inprenten dat vragen stellen zeer onbetamelijk is. Ze krijgen ‘ontspoorde opvattingen’ mee. Ter illustratie somt ze citaten van leerlingen op: ,,Bent u joods, juf? Want dan wil ik geen les van u.” En: ,,De doden van Charlie Hebdo zijn verdiend meester, zij hebben Mohammed besmeurd.”
https://www.ad.nl/politie(...)gn=socialsharing_web

De twee zijn echt superduper vergelijkbaar met elkaar! :') 8)7 _O- :W
pi_191607920
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je beklaagt je wel opvallend vaak over je huwelijk in NWS..
Dat was bedoeld als metafoor. De grijsstinten. Dus niet het zwart wit denken. De nuance.

Dat had eigenlijk niks met mijn huwelijk te maken.

Als is mijn man wel Mister Gray 2.0
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191608024
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Als jij vindt dat de aanslag op Theo van Gogh of die op de redactie van Charlie Hebdo niets met islam te maken heeft, evenmin als de mislukte aanslag op en bedreigingen tegen Salman Rushdie dan ben je met alle respect lieve Koos, niet goed bij je hoofd.

Fatwa's hebben zeker ook niets te maken met islam?
Waar zeg ik dat die aanslagen niets met de islam hebben te maken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191608121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat die aanslagen niets met de islam hebben te maken?
quote:
Dat er mensen zijn die vinden dat 9/11 of andere aanslagen niets met de islam hebben te maken, betekent niet dat daar consensus over bestaat. Je hoeft alleen maar een middagje op FOK! rond te hangen om dat in te zien.
Alleen de mogelijkheid van "consensus" over een abjecte onwaarheid/leugen al opperen komt op mij nogal bizar over. Dat je dan over een middagje op Fok! begint in plaats van simpelweg aan te geven dat het evidente onzin is en zelfs jij dat vindt is wel wat suggestief.
pi_191608457
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]


[..]

Alleen de mogelijkheid van "consensus" over een abjecte onwaarheid/leugen al opperen komt op mij nogal bizar over. Dat je dan over een middagje op Fok! begint in plaats van simpelweg aan te geven dat het evidente onzin is en zelfs jij dat vindt is wel wat suggestief.
Je stapt middenin een discussie zonder oog te hebben voor de context. Dat schiet niet op.

Het was een reactie op een user die claimde dat na een jihadistische aanslag de heersende mening is dat het niets met de islam heeft te maken. Daarop maakte ik duidelijk dat daar helemaal geen consensus over bestaat en dat er voldoende vingers richting de islam worden gewezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191608530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je stapt middenin een discussie zonder oog te hebben voor de context. Dat schiet niet op.

Het was een reactie op een user die claimde dat na een jihadistische aanslag de heersende mening is dat het niets met de islam heeft te maken. Daarop maakte ik duidelijk dat daar helemaal geen consensus over bestaat en dat er voldoende vingers richting de islam worden gewezen.
Waarom vind je het zo moeilijk toe te geven dat islam een oorzaak is van dergelijke aanslagen?
pi_191608624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Aanslag uit naam van islam:

Rechts: Ja, zit in het geloof, islam is een verderfelijk geloof.
Links: Nee, het zijn slechts de extremisten die dit soort dingen doen, en die zijn al gek.

Aanslag uit hoek van extreem rechts:

Links: Kijk, dat krijg je met al die theorieën van Baudet en dergelijke figuren.
Rechts: Nee, het zijn slechts de extremisten die dit soort dingen doen, en die zijn al gek.

Tja.
Echt triest dat precies dit gelijk de hele discussie omtrent dingen onmogelijk maakt. Het gaat altijd zo hier...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:41:31 #288
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191608636
quote:
5s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom vind je het zo moeilijk toe te geven dat islam een oorzaak is van dergelijke aanslagen?
Niemand ontkent dat de islamitische geschriften zich nogal makkelijk lenen voor gewelddadige interpretaties, maar evenzo leidt het Europa erwache geroeptoeter van de borealen tot rechtse aanslagen door zolderkamerautisten.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191608677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Niemand ontkent dat de islamitische geschriften zich nogal makkelijk lenen voor gewelddadige interpretaties,
Nou ik lees hier anders een zoveelste, vrij geraffineerde, poging islam (geschriften, geleerden, organisaties en individuele gelovigen) vrij te pleiten van schuld. :')
pi_191608725
Erg triest. Ik wens de nabestaanden van de slachtoffers veel sterkte toe.
pi_191608733
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou ik lees hier anders een zoveelste, vrij geraffineerde, poging islam (geschriften, geleerden, organisaties en individuele gelovigen) vrij te pleiten van schuld. :')
Hoezo praat je over de islam in een topic waar een christenextremist die de nazi ideologie aanhangt , die een terreuraanslag pleegt tegen moslims en immigranten met een ander huidskleurtje?
aap
pi_191608771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef Jaap50cent het volgende:

[..]

Hoezo praat je over de islam in een topic waar een christenextremist een terreuraanslag pleegt tegen moslims en immigranten met een ander huidskleurtje?
Ik reageer o.a. op posts waarin een vergelijking wordt getrokken die mank gaat en leg beknopt uit waarom dat zo is.

Als jij echt "Jaap" heet zou dat mij zeer verbazen, Jaap.
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:48:19 #293
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191608775
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou ik lees hier anders een zoveelste, vrij geraffineerde, poging islam (geschriften, geleerden, organisaties en individuele gelovigen) vrij te pleiten van schuld. :')
Er bestaat niet zoiets als een islam zonder geschriften, geleerden, organisaties en individuele gelovigen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191608801
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Er bestaat niet zoiets als een islam zonder geschriften, geleerden, organisaties en individuele gelovigen.
Dat suggereer ik dan ook op geen enkele manier. :*

@Jaap50cent , Dat ik deze aanslagen evenzeer afkeur als die andere aanslag op een horecagelegenheid (het Bataclan) heb ik eerder al aangegeven.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 22:50:31 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191608821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens las ik net dat de politie mensen verzoekt terughoudend te zijn over of het extreem rechts is; https://www.zdf.de/nachri(...)motiv-hanau-102.html
Zoals ik begrijp uit de tweet van de politie in het nieuwsbericht is het dus nog niet zeker dat het om een extreemrechtse aanslag gaat?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:50:35 #296
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191608822
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dat suggereer ik dan ook op geen enkele manier. :*

@:Jaap50cent , Dat ik deze aanslag evenzeer afkeur als die andere aanslag op een horecagelegenheid (het Bataclan) heb ik eerder al aangegeven.
Jij lijkt in mijn tekst een vrijpleiting te lezen, dat slaat nergens op.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191608839
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Jij lijkt in mijn tekst een vrijpleiting te lezen, dat slaat nergens op.
"geschriften zich nogal makkelijk lenen voor" niets aan die bewoording valt jou op?
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:51:40 #298
8369 speknek
Another day another slay
pi_191608840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Aanslag uit naam van islam:

Rechts: Ja, zit in het geloof, islam is een verderfelijk geloof.
Links: Nee, het zijn slechts de extremisten die dit soort dingen doen, en die zijn al gek.

Aanslag uit hoek van extreem rechts:

Links: Kijk, dat krijg je met al die theorieën van Baudet en dergelijke figuren.
Rechts: Nee, het zijn slechts de extremisten die dit soort dingen doen, en die zijn al gek.

Tja.
:')

1. Er is een probleem met heel de Islam

VS

2. Er is een probleem met extreem rechts.

Zie je het verschil?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:52:22 #299
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191608855
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

"geschriften zich nogal makkelijk lenen voor" niets aan die bewoording valt jou op?
Nee. enlighten me.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191608870
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:51 schreef speknek het volgende:

[..]

:')

1. Er is een probleem met heel de Islam

VS

2. Er is een probleem met extreem rechts.

Zie je het verschil?
Waar haal je 2. vandaan? Volgens mij staat dat nergens in mijn post.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')