SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2020 21:40:14 ]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:37 schreef Coco. het volgende:
Wat is dat allemaal met dat laat fluiten voor buitenspel
Van het eerste heb je alleen de komende twee weken last en van het laatste heb je pas vanaf over twee weken last.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:13 schreef -XOR- het volgende:
Wat hebben jullie liever? Moeten kijken naar wedstrijden Europese wedstrijden van Nederlandse clubs of besmet worden met corona? Je moet kiezen!
Ikzelf neig naar het eerste, daarvan weet je in ieder geval zeker dat je er over twee weken vanaf bent.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het eerste heb je alleen de komende twee weken last en van het laatste heb je pas vanaf over twee weken last.
Noem iemand van AZ die wél goed speelt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Stengs is me toch een potje slecht vandaag, jezus.
Dat is waar, maar van Leeuwin, De Wit of die Haarlemse kabouter verwacht ik bij voorbaat al niet zoveel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem iemand van AZ die wél goed speelt.
Moet echt mee naar het EKquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Stengs is me toch een potje slecht vandaag, jezus.
We zijn deze week niet getrakteerd op mooi voetbal.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Theo zweet frituurvet.
vinnymetfrikandel.png
Haha ik zie AZ eerder doorgaan dan Ajax. Getafe staat niet voor niets 3e in de Spaanse competitie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:44 schreef PSVCL het volgende:
AZ ligt er toch al uit..die gaan niet winnen bij LASK
Ajax gaat het wel omdraaien in eigen huis
scorebordjournalistiekgodquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha ik zie AZ eerder doorgaan dan Ajax. Getafe staat niet voor niets 3e in de Spaanse competitie.
Zo kun je alles wel bagatelliseren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
scorebordjournalistiekgod
kloptquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel bagatelliseren.
quote:
Feyenoord en PSV spelen momenteel het beste voetbal in NL,had denk ik niemand verwacht 2 weken terugquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:09 schreef fetX het volgende:
Ik wil AZ en Ajax bedanken voor deze avond.![]()
Toch fijn dat ik als Feyenoord supporter dan in ieder geval doordeweeks nog NL voetbal kan kijken.
twitter:bartf twitterde op donderdag 20-02-2020 om 23:47:46Getafe is echt buitencategorie. Na 24 speelronden in LaLiga heeft Getafe ruim vijf uur minder zuivere speeltijd gehad dan Barcelona. Dat zijn meer dan drie complete wedstrijden. reageer retweet
dat je het uitgehouden hebtquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:09 schreef fetX het volgende:
Toch fijn dat ik als Feyenoord supporter dan in ieder geval doordeweeks nog NL voetbal kan kijken.
Zonde dat Jaap ons Europese avontuur verneukt heeft. Was op zich geen verkeerde poule.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:09 schreef fetX het volgende:
Ben jij opgenomen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV spelen momenteel het beste voetbal in NL,had denk ik niemand verwacht 2 weken terug
Hahahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV spelen momenteel het beste voetbal in NL,had denk ik niemand verwacht 2 weken terug
Moeten ze jou niet een keer verplicht gaan opnemen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tijdens de loting hoorde ik nog dat Ajax het wel even makkelijk zou redden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:36 schreef leolinedance het volgende:
Getafe gewoon een maatje te groot, is geen schande tegen de nr 3 van La Liga.
42 minuten zuivere speeltijd gisteren, las ik. Bizar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:bartf twitterde op donderdag 20-02-2020 om 23:47:46Getafe is echt buitencategorie. Na 24 speelronden in LaLiga heeft Getafe ruim vijf uur minder zuivere speeltijd gehad dan Barcelona. Dat zijn meer dan drie complete wedstrijden. reageer retweet
Dit kan niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je elk jaar twee of drie van je beste spelers verliest is het lastig om bij de Europese top te 'horen'. Natuurlijk was vorig jaar een piekjaar, net als het seizoen van de EL-finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tijdens de loting hoorde ik nog dat Ajax het wel even makkelijk zou redden.
Door de resultaten van afgelopen jaar zijn er misschien iets teveel mensen gaan geloven dat ajax weer behoort tot de europese top, maar zoals altijd blijkt het dan een piekjaar te zijn geweest.
Niemand die dat zeiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tijdens de loting hoorde ik nog dat Ajax het wel even makkelijk zou redden.
Door de resultaten van afgelopen jaar zijn er misschien iets teveel mensen gaan geloven dat ajax weer behoort tot de europese top, maar zoals altijd blijkt het dan een piekjaar te zijn geweest.
Laatste2 weken sinds PSV het systeem heeft omgegooid ..en Feyenoord speelt ook gewoon stabiel vergeleken met Ajax en azquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:28 schreef Marmal het volgende:
Iets met hoogmoed... ze zouden weer opweg zijn naar de 'wereldtop'... en het varkentje Getafe zou wel even gewassen worden... ja, we hebben het gezien. Kansloos onderuit tegen GETAFE... ja mensen, GETAFE🤣.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze jou niet een keer verplicht gaan opnemen?
doordeweeks wel foutloos PSVquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt wel ..heb het over de laatste 2 weken
WE ARE BACKquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:28 schreef Marmal het volgende:
Iets met hoogmoed... ze zouden weer opweg zijn naar de 'wereldtop'... en het varkentje Getafe zou wel even gewassen worden... ja, we hebben het gezien. Kansloos onderuit tegen GETAFE... ja mensen, GETAFE🤣.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:28 schreef Marmal het volgende:
En toch had PSV alle moeite met Vitesse en hadden ze de arbitrage nodig om te winnen...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste2 weken sinds PSV het systeem heeft omgegooid ..en Feyenoord speelt ook gewoon stabiel vergeleken met Ajax en az
En die storm bereikt Linz dan niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)an-red-bull-salzburg
130km verder, daar lijkt het mee te vallen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die storm bereikt Linz dan niet?
Scheelt dat daar een paar heuveltjes tussen liggen natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die storm bereikt Linz dan niet?
Moeite met Vitesse??quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
En toch had PSV alle moeite met Vitesse en hadden ze de arbitrage nodig om te winnen...
En toch hebben jullie al twee jaar op rij hulp van de arbitrage nodig. Toch gek...quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Moeite met Vitesse??![]()
![]()
De Gelderdome is als een 2e huis voor PSV...nog nooit verloren
Doet het toch vrij aardig bij Porto.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word moe van de Corona hype.
Erg raar om niet aanwezig te zijn omdat hij in zijn eentje naar de wedstrijd kijktquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:12 schreef KingRoland het volgende:
@:dj_day-v
@:onlogisch
@:coco.
René is niet aanwezig omdat hij de wedstrijd met vrienden gaat bekijken
jawel, 0-1quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax verloor niet thuis van Juve Marco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |