SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2020 21:40:14 ]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:37 schreef Coco. het volgende:
Wat is dat allemaal met dat laat fluiten voor buitenspel
Van het eerste heb je alleen de komende twee weken last en van het laatste heb je pas vanaf over twee weken last.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:13 schreef -XOR- het volgende:
Wat hebben jullie liever? Moeten kijken naar wedstrijden Europese wedstrijden van Nederlandse clubs of besmet worden met corona? Je moet kiezen!
Ikzelf neig naar het eerste, daarvan weet je in ieder geval zeker dat je er over twee weken vanaf bent.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het eerste heb je alleen de komende twee weken last en van het laatste heb je pas vanaf over twee weken last.
Noem iemand van AZ die wél goed speelt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Stengs is me toch een potje slecht vandaag, jezus.
Dat is waar, maar van Leeuwin, De Wit of die Haarlemse kabouter verwacht ik bij voorbaat al niet zoveel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem iemand van AZ die wél goed speelt.
Moet echt mee naar het EKquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Stengs is me toch een potje slecht vandaag, jezus.
We zijn deze week niet getrakteerd op mooi voetbal.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Theo zweet frituurvet.
vinnymetfrikandel.png
Haha ik zie AZ eerder doorgaan dan Ajax. Getafe staat niet voor niets 3e in de Spaanse competitie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:44 schreef PSVCL het volgende:
AZ ligt er toch al uit..die gaan niet winnen bij LASK
Ajax gaat het wel omdraaien in eigen huis
scorebordjournalistiekgodquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha ik zie AZ eerder doorgaan dan Ajax. Getafe staat niet voor niets 3e in de Spaanse competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |