Zo kun je alles wel bagatelliseren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
scorebordjournalistiekgod
kloptquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel bagatelliseren.
quote:
Feyenoord en PSV spelen momenteel het beste voetbal in NL,had denk ik niemand verwacht 2 weken terugquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:09 schreef fetX het volgende:
Ik wil AZ en Ajax bedanken voor deze avond.![]()
Toch fijn dat ik als Feyenoord supporter dan in ieder geval doordeweeks nog NL voetbal kan kijken.
twitter:bartf twitterde op donderdag 20-02-2020 om 23:47:46Getafe is echt buitencategorie. Na 24 speelronden in LaLiga heeft Getafe ruim vijf uur minder zuivere speeltijd gehad dan Barcelona. Dat zijn meer dan drie complete wedstrijden. reageer retweet
dat je het uitgehouden hebtquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:09 schreef fetX het volgende:
Toch fijn dat ik als Feyenoord supporter dan in ieder geval doordeweeks nog NL voetbal kan kijken.
Zonde dat Jaap ons Europese avontuur verneukt heeft. Was op zich geen verkeerde poule.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:09 schreef fetX het volgende:
Ben jij opgenomen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV spelen momenteel het beste voetbal in NL,had denk ik niemand verwacht 2 weken terug
Hahahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV spelen momenteel het beste voetbal in NL,had denk ik niemand verwacht 2 weken terug
Moeten ze jou niet een keer verplicht gaan opnemen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tijdens de loting hoorde ik nog dat Ajax het wel even makkelijk zou redden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:36 schreef leolinedance het volgende:
Getafe gewoon een maatje te groot, is geen schande tegen de nr 3 van La Liga.
42 minuten zuivere speeltijd gisteren, las ik. Bizar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:bartf twitterde op donderdag 20-02-2020 om 23:47:46Getafe is echt buitencategorie. Na 24 speelronden in LaLiga heeft Getafe ruim vijf uur minder zuivere speeltijd gehad dan Barcelona. Dat zijn meer dan drie complete wedstrijden. reageer retweet
Dit kan niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je elk jaar twee of drie van je beste spelers verliest is het lastig om bij de Europese top te 'horen'. Natuurlijk was vorig jaar een piekjaar, net als het seizoen van de EL-finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tijdens de loting hoorde ik nog dat Ajax het wel even makkelijk zou redden.
Door de resultaten van afgelopen jaar zijn er misschien iets teveel mensen gaan geloven dat ajax weer behoort tot de europese top, maar zoals altijd blijkt het dan een piekjaar te zijn geweest.
Niemand die dat zeiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tijdens de loting hoorde ik nog dat Ajax het wel even makkelijk zou redden.
Door de resultaten van afgelopen jaar zijn er misschien iets teveel mensen gaan geloven dat ajax weer behoort tot de europese top, maar zoals altijd blijkt het dan een piekjaar te zijn geweest.
Laatste2 weken sinds PSV het systeem heeft omgegooid ..en Feyenoord speelt ook gewoon stabiel vergeleken met Ajax en azquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:28 schreef Marmal het volgende:
Iets met hoogmoed... ze zouden weer opweg zijn naar de 'wereldtop'... en het varkentje Getafe zou wel even gewassen worden... ja, we hebben het gezien. Kansloos onderuit tegen GETAFE... ja mensen, GETAFE🤣.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze jou niet een keer verplicht gaan opnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |