9 maanden bedoelde ik. Dit jaar dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Over 2021 is helemaal niets te zeggen. Als bijvoorbeeld Willims de dubbele diffuser her-uitvindt dan rijdt Max er alsnog achteraan
het gaat mij niet zozeer om Duitsers maar meer om de hegemonie van Mercedes te stoppen, het is toch wel kut dat er nog geen enkele andere kampioen is geweest sinds de invoering van de hybrid motoren ook al ligt dat natuurlijk aan de uitdagers.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
9 maanden bedoelde ik. Dit jaar dus.
Sorry maar ik weiger neer te liggen voor Duitsers. Fight the Power en zulks.
Olav..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:41 schreef Slein83 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)or-2020-verbannen-is
De FIA, Brawn, Pirelli, de wedstrijdleiding en de stewards zitten ook in de mix.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat mij niet zozeer om Duitsers maar meer om de hegemonie van Mercedes te stoppen, het is toch wel kut dat er nog geen enkele andere kampioen is geweest sinds de invoering van de hybrid motoren ook al ligt dat natuurlijk aan de uitdagers.
Ik lees het juist als 'het was voor het kalenderjaar 2020 al verboden voor 2021'quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:43 schreef mikieu het volgende:
[..]
Olav..
Vertelde gisteren even stoer hoe het werkt, dat ze van toe-in naar geen toe gaan..
Hij geeft aan dat de teams nu allemaal tijd hebben iets dergelijks voor 2021 te ontwerpen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees het juist als 'het was voor het kalenderjaar 2020 al verboden voor 2021'
Red Bull toch lekker bezig met rondjes rijden, het belangrijkste in de eerste testweek.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:28 schreef Tarado het volgende:[ afbeelding ]twitter:LightsOutF1Blog twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 13:15:00 After two and a half days of #F1Testing, Mercedes still lead the lap count. Renault, Ferrari and Williams are the only teams yet to reach 300 laps. #F1 https://t.co/UwXI5PPVBq reageer retweet
Geloof dat Olav suggereert dat er nu (vandaag) wordt gezegd dat de FIA het niet gaat toestaan dit jaarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees het juist als 'het was voor het kalenderjaar 2020 al verboden voor 2021'
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 12:39:01 @casparterhorst Het is voor 2020 al verbannen horen we hier. Het heet DAS reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 12:46:07 @casparterhorst Nee denk t niet. Rest heeft nu iig tijd im voor 2021 iets in die richting te ontwerpen/ integreren reageer retweet
Zou voor het gemiddelde wel die tweede stint er uit halen bij Max met die rode vlag erin (in ieder geval het deel na de rode vlag). Duurt toch wel een paar ronden voordat je de temperatuur van de auto weer op orde hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:43 schreef Newone82 het volgende:
Racesim Hamilton versus Max.
Gemiddelde Hamilton 1.21.1
Max 1.21.9
https://pbs.twimg.com/med(...)mat=png&name=900x900
Crashjean?quote:
Die foto zegt meer dan welke beelden van de auto dan ook.quote:
Ze rijden de tijden die ze moeten rijden he. Is lastig vergelijking te trekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:43 schreef Newone82 het volgende:
Racesim Hamilton versus Max.
Gemiddelde Hamilton 1.21.1
Max 1.21.9
https://pbs.twimg.com/med(...)mat=png&name=900x900
twitter:NobleF1 twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 15:17:46 Not good news for Ferrari fans. Mattia Binotto says team is on the back foot at this stage https://t.co/uUoibvgvFP reageer retweet
ieder voordeel heeft ook een nadeel, de voorbanden schijnen meer temperatuur te verliezen waardoor je minder grip hebt bij aansnijden bochten, het wordt best wel een gedoe om er echt voordeel uit te halen al zullen ze dat in de simulaties al berekend hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:31 schreef potjecreme het volgende:
Inb4 Hamilton moet record halen en wordt geholpen.
Het gebruik ervan ziet er wel priegelig uit. Ik vraag me ook af hoe veilig het is als je het op het verkeerde moment gebruikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ieder voordeel heeft ook een nadeel, de voorbanden schijnen meer temperatuur te verliezen waardoor je minder grip hebt bij aansnijden bochten, het wordt best wel een gedoe om er echt voordeel uit te halen al zullen ze dat in de simulaties al berekend hebben.
wel extreem ja, het blijven Brittenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:19 schreef Mothzor het volgende:
Ze glibberen allemaal van hun stoel bij F1TV als ze het over Mercedes/Hamilton hebben
En dan ook echt tot in het extreme
Veel zachtere banden vergeleken met Qualy Barcelona. Ze reden daar met de C3 band en de tijd van Bottas nu was op de C5.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:21 schreef ShaoliN het volgende:
Je kan niks met zekerheid zeggen en blablabla. Maar Mercedes ziet er wel tering sterk uit tot nu toe.
Behalve de nieuwe foefjes zijn de longruns echt snel.
En een 1:15,7 op een testdag is ook wel aardig vergeleken met Qualy afgelopen jaar.
En terecht. Knap dat ze weer WK gaan worden met gemak.👍quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:19 schreef Mothzor het volgende:
Ze glibberen allemaal van hun stoel bij F1TV als ze het over Mercedes/Hamilton hebben
En dan ook echt tot in het extreme
Heb je een mooie glazen bol?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En terecht. Knap dat ze weer WK gaan worden met gemak.👍
Racing Point lijkt me duidelijk het vierde team.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:39 schreef Starflyer het volgende:
Ferrari weet nu al dat ze niet gaan winnen in Melbourne. Ze verliezen net zoals vorig jaar te veel tijd in de langzame bochten en lijken op dit moment slechts het vierde team te zijn na Mercedes, Red Bull en Racing Point
https://www.auto-motor-un(...)rne-kein-siegerauto/
Tsja, doodsteek voor de sport in vele landen. Aan het eind van het Schumacher-tijdperk waren er ook velen afgehaakt en dit duurt nog langer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En terecht. Knap dat ze weer WK gaan worden met gemak.👍
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Team Tijd Verschil Mercedes 66,124 0 Red Bull 66,164 0,040 Racing Point 66,443 0,278 Renault 66,738 0,296 McLaren 66,948 0,210 Alpha Tauri 67,005 0,057 Williams 67,075 0,070 Haas 67,223 0,148 Alfa Romeo 67,280 0,057 Ferrari 67,322 0,042 |
Grijpen naar houvast waar het er niet isquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:14 schreef Mansjester het volgende:
Toch leuk. Iedereen die beweert geen conclusies te kunnen verbinden aan testdagen,maar het vervolgens wel doet.
Je hoeft die analyses niet te kijken/luisteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er eigenlijk een beetje moe van dat tegenwoordig alles helemaal dood geanalyseerd wordt en Max na iedere sessie uitgebreid zijn verhaal moet doen bij de pers. Het is echt extreem hoe de media er tegenwoordig bovenop zit. Conclusie hier, conclusie daar, complottheorieën etc.
Vroeger zette je midden in de nacht de tv aan voor de qualifying in Melbourne en wist je bij wijze van spreken nog geeneens hoe de nieuwe Prost of Jordan eruit zag. Nu kunnen we al voorzichtig de conclusie trekken dat Mercedes weer gaat domineren en hebben we alle auto's in actie gezien. Het is allemaal wat minder boeiend, ofzo.
Dat zou ik kunnen proberen maar het is vrijwel onmogelijk om je tot aan Melbourne af te sluiten van dit hele mediacircus.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je hoeft die analyses niet te kijken/luisteren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |