ieder voordeel heeft ook een nadeel, de voorbanden schijnen meer temperatuur te verliezen waardoor je minder grip hebt bij aansnijden bochten, het wordt best wel een gedoe om er echt voordeel uit te halen al zullen ze dat in de simulaties al berekend hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:31 schreef potjecreme het volgende:
Inb4 Hamilton moet record halen en wordt geholpen.
Het gebruik ervan ziet er wel priegelig uit. Ik vraag me ook af hoe veilig het is als je het op het verkeerde moment gebruikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ieder voordeel heeft ook een nadeel, de voorbanden schijnen meer temperatuur te verliezen waardoor je minder grip hebt bij aansnijden bochten, het wordt best wel een gedoe om er echt voordeel uit te halen al zullen ze dat in de simulaties al berekend hebben.
wel extreem ja, het blijven Brittenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:19 schreef Mothzor het volgende:
Ze glibberen allemaal van hun stoel bij F1TV als ze het over Mercedes/Hamilton hebben
En dan ook echt tot in het extreme
Veel zachtere banden vergeleken met Qualy Barcelona. Ze reden daar met de C3 band en de tijd van Bottas nu was op de C5.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:21 schreef ShaoliN het volgende:
Je kan niks met zekerheid zeggen en blablabla. Maar Mercedes ziet er wel tering sterk uit tot nu toe.
Behalve de nieuwe foefjes zijn de longruns echt snel.
En een 1:15,7 op een testdag is ook wel aardig vergeleken met Qualy afgelopen jaar.
En terecht. Knap dat ze weer WK gaan worden met gemak.👍quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:19 schreef Mothzor het volgende:
Ze glibberen allemaal van hun stoel bij F1TV als ze het over Mercedes/Hamilton hebben
En dan ook echt tot in het extreme
Heb je een mooie glazen bol?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En terecht. Knap dat ze weer WK gaan worden met gemak.👍
Racing Point lijkt me duidelijk het vierde team.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:39 schreef Starflyer het volgende:
Ferrari weet nu al dat ze niet gaan winnen in Melbourne. Ze verliezen net zoals vorig jaar te veel tijd in de langzame bochten en lijken op dit moment slechts het vierde team te zijn na Mercedes, Red Bull en Racing Point
https://www.auto-motor-un(...)rne-kein-siegerauto/
Tsja, doodsteek voor de sport in vele landen. Aan het eind van het Schumacher-tijdperk waren er ook velen afgehaakt en dit duurt nog langer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En terecht. Knap dat ze weer WK gaan worden met gemak.👍
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Team Tijd Verschil Mercedes 66,124 0 Red Bull 66,164 0,040 Racing Point 66,443 0,278 Renault 66,738 0,296 McLaren 66,948 0,210 Alpha Tauri 67,005 0,057 Williams 67,075 0,070 Haas 67,223 0,148 Alfa Romeo 67,280 0,057 Ferrari 67,322 0,042 |
Grijpen naar houvast waar het er niet isquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:14 schreef Mansjester het volgende:
Toch leuk. Iedereen die beweert geen conclusies te kunnen verbinden aan testdagen,maar het vervolgens wel doet.
Je hoeft die analyses niet te kijken/luisteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er eigenlijk een beetje moe van dat tegenwoordig alles helemaal dood geanalyseerd wordt en Max na iedere sessie uitgebreid zijn verhaal moet doen bij de pers. Het is echt extreem hoe de media er tegenwoordig bovenop zit. Conclusie hier, conclusie daar, complottheorieën etc.
Vroeger zette je midden in de nacht de tv aan voor de qualifying in Melbourne en wist je bij wijze van spreken nog geeneens hoe de nieuwe Prost of Jordan eruit zag. Nu kunnen we al voorzichtig de conclusie trekken dat Mercedes weer gaat domineren en hebben we alle auto's in actie gezien. Het is allemaal wat minder boeiend, ofzo.
Dat zou ik kunnen proberen maar het is vrijwel onmogelijk om je tot aan Melbourne af te sluiten van dit hele mediacircus.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je hoeft die analyses niet te kijken/luisteren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |