10 maanden nog. Zo lang is dat niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Daarom zal hij ook heel lang moeten wachten op zijn 1e WK.
Want nu is hij afhankelijk van anderen.
En de kans op de snelste auto in 2021 is hooguit 1 op 3
Dit jaar kan dat niet want?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet. Daarom zal hij ook heel lang moeten wachten op zijn 1e WK.
Want nu is hij afhankelijk van anderen.
En de kans op de snelste auto in 2021 is hooguit 1 op 3
Over 2021 is helemaal niets te zeggen. Als bijvoorbeeld Willims de dubbele diffuser her-uitvindt dan rijdt Max er alsnog achteraanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
10 maanden nog. Zo lang is dat niet..
ook zonder foefje zijn ze gewoon de favoriet hoor en die nieuwe achterwielophanging is ook wel state of the art, ik hoop wel dat Red Bull en/of Ferrari het spannend kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:17 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dit jaar kan dat niet want?
Beetje sneu, mercedes komt met een simpel foefje en ze zijn ermee alweer WDC.
Testdagen wanneer Ferrari RBR Renault Mclaren of elk ander niet MB team: Tijden zeggen niks!!!!!!
MB doet een glory run en meteen zijn ze alweer WDC..
Vorig jaar hielden ze zich heel chill, rustig, geen snelle tijden en iedereen schreef ze af.
Waarom laten zij juist nu zoveel zien? Ik denk dat ze juist bang zijn, zo radicaal je tactiek van deze dagen omgooien?
Kan wel. Tuurlijk, laten we het hopen. Maar de kans dat ze dit jaar de snelste auto hebben is maximaal 1 op 3. Dat is vrij laag want die kans hadden ze de afgelopen 5 jaar ook. En toch niet één maal gelukt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:17 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dit jaar kan dat niet want?
Beetje sneu, mercedes komt met een simpel foefje en ze zijn ermee alweer WDC.
Testdagen wanneer Ferrari RBR Renault Mclaren of elk ander niet MB team: Tijden zeggen niks!!!!!!
MB doet een glory run en meteen zijn ze alweer WDC..
Vorig jaar hielden ze zich heel chill, rustig, geen snelle tijden en iedereen schreef ze af.
Waarom laten zij juist nu zoveel zien? Ik denk dat ze juist bang zijn, zo radicaal je tactiek van deze dagen omgooien?
de kans dat zo'n team dat uitvindt is wel klein natuurlijk, de echte innovaties zullen van de grote 3 komenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Over 2021 is helemaal niets te zeggen. Als bijvoorbeeld Willims de dubbele diffuser her-uitvindt dan rijdt Max er alsnog achteraan
Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die 2 seconden is toch zo'n beetje het normale verschil tussen hard en soft?
RB draait em ook nog niet vol open. Gaat spannender worden dan menigeen denkt.
twitter:LightsOutF1Blog twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 13:15:00After two and a half days of #F1Testing, Mercedes still lead the lap count. Renault, Ferrari and Williams are the only teams yet to reach 300 laps. #F1 https://t.co/UwXI5PPVBq reageer retweet
Omdat tijden ook nog niks zeggen. Maar kijk eens naar de gehele flow van Mercedes, hoe stabiel die wagen ligt, hoe makkelijk ze mid run inenen een snelle tijd rijden. Hoe verschrikkelijk constant ze zijn. Dat soort signalen doen mij vermoeden dat het een Mercedes feest wordt dit jaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:23 schreef aesop het volgende:
[..]
Dit.
Al die conclusies die al getrokken worden en dan zelfs erbij zeggen "ik weet dat tijden niks zeggen maar..."
Ik geloof in Redbull. Enige zorg die ik heb is die DAS. Maar daarvan verwacht ik dat ie in Melbourne al niet is toegestaan.
9 maanden bedoelde ik. Dit jaar dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Over 2021 is helemaal niets te zeggen. Als bijvoorbeeld Willims de dubbele diffuser her-uitvindt dan rijdt Max er alsnog achteraan
het gaat mij niet zozeer om Duitsers maar meer om de hegemonie van Mercedes te stoppen, het is toch wel kut dat er nog geen enkele andere kampioen is geweest sinds de invoering van de hybrid motoren ook al ligt dat natuurlijk aan de uitdagers.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
9 maanden bedoelde ik. Dit jaar dus.
Sorry maar ik weiger neer te liggen voor Duitsers. Fight the Power en zulks.
Olav..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:41 schreef Slein83 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)or-2020-verbannen-is
De FIA, Brawn, Pirelli, de wedstrijdleiding en de stewards zitten ook in de mix.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat mij niet zozeer om Duitsers maar meer om de hegemonie van Mercedes te stoppen, het is toch wel kut dat er nog geen enkele andere kampioen is geweest sinds de invoering van de hybrid motoren ook al ligt dat natuurlijk aan de uitdagers.
Ik lees het juist als 'het was voor het kalenderjaar 2020 al verboden voor 2021'quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:43 schreef mikieu het volgende:
[..]
Olav..
Vertelde gisteren even stoer hoe het werkt, dat ze van toe-in naar geen toe gaan..
Hij geeft aan dat de teams nu allemaal tijd hebben iets dergelijks voor 2021 te ontwerpen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees het juist als 'het was voor het kalenderjaar 2020 al verboden voor 2021'
Red Bull toch lekker bezig met rondjes rijden, het belangrijkste in de eerste testweek.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:28 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LightsOutF1Blog twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 13:15:00After two and a half days of #F1Testing, Mercedes still lead the lap count. Renault, Ferrari and Williams are the only teams yet to reach 300 laps. #F1 https://t.co/UwXI5PPVBq reageer retweet
Geloof dat Olav suggereert dat er nu (vandaag) wordt gezegd dat de FIA het niet gaat toestaan dit jaarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees het juist als 'het was voor het kalenderjaar 2020 al verboden voor 2021'
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 12:39:01@casparterhorst Het is voor 2020 al verbannen horen we hier. Het heet DAS reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 12:46:07@casparterhorst Nee denk t niet. Rest heeft nu iig tijd im voor 2021 iets in die richting te ontwerpen/ integreren reageer retweet
Zou voor het gemiddelde wel die tweede stint er uit halen bij Max met die rode vlag erin (in ieder geval het deel na de rode vlag). Duurt toch wel een paar ronden voordat je de temperatuur van de auto weer op orde hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:43 schreef Newone82 het volgende:
Racesim Hamilton versus Max.
Gemiddelde Hamilton 1.21.1
Max 1.21.9
https://pbs.twimg.com/med(...)mat=png&name=900x900
Crashjean?quote:
Ze rijden de tijden die ze moeten rijden he. Is lastig vergelijking te trekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:43 schreef Newone82 het volgende:
Racesim Hamilton versus Max.
Gemiddelde Hamilton 1.21.1
Max 1.21.9
https://pbs.twimg.com/med(...)mat=png&name=900x900
twitter:NobleF1 twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 15:17:46Not good news for Ferrari fans. Mattia Binotto says team is on the back foot at this stage https://t.co/uUoibvgvFP reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |