quote:Doden bij schietpartijen in shishalounges Hanau, Duitsland.
HANAU - Bij twee schietpartijen in het Duitse Hanau zijn meerdere doden en gewonden gevallen. In twee shishalounges zouden schoten zijn gelost. Hoeveel slachtoffers er zijn gevallen, is nog niet bekend.
Volgens Duitse media zouden de schutters bij de eerste schietpartij zijn gevlucht en later in een andere shishalounge wederom het vuur hebben geopend. De politie is een grote zoektocht naar de schutters gestart.
Volgens Duitse media zouden de schutters bij de eerste schietpartij zijn gevlucht en later in een andere shishalounge wederom het vuur hebben geopend. De politie is een grote zoektocht naar de schutters gestart.
De eerste schietpartij zou plaats hebben gevonden op het Kurt-Schumacher-Platz. Daarvandaan zouden de schutters de wijk Kesselstadt in gevlucht zijn en vanuit de auto nogmaals hebben geschoten.
https://www.telegraaf.nl/(...)alounges-duits-hanau
twitter:mouarfmouarf1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 00:04:51Première vidéo sur place à #Hanau #Allemagne https://t.co/91aN315KbJ reageer retweet
twitter:SkyNews twitterde op donderdag 20-02-2020 om 00:15:34Germany: Eight people shot dead at shisha bar, according to reports https://t.co/yxtXdHa8td reageer retweet
In Rotterdam doen ze niet zo moeilijk als ze shishalounges dicht willen hebben. Daar gebruiken ze gewoon de tabaksregels om ongewenste shishazaken dicht te krijgen:quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:18 schreef Scarface88 het volgende:
Kunnen ze die shishalounges niet gewoon verbieden? Duitsland heeft het ook voor elkaar gekregen motorclubs en motorclubhuizen te verbieden.. Of gaan ze weer met twee maten meten? Eigenlijk weet ik het antwoord al.
En wietshops mogen welquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Rotterdam doen ze niet zo moeilijk als ze shishalounges dicht willen hebben. Daar gebruiken ze gewoon de tabaksregels om ongewenste shishazaken dicht te krijgen:
NWS / Rotterdam gebruikt tabakswet om ongewenste shishalounges te sluiten
Hopelijk volgen er meer. Het is een broeihaard van criminaliteit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Rotterdam doen ze niet zo moeilijk als ze shishalounges dicht willen hebben. Daar gebruiken ze gewoon de tabaksregels om ongewenste shishazaken dicht te krijgen:
NWS / Rotterdam gebruikt tabakswet om ongewenste shishalounges te sluiten
In wietshops mag je niet roken.quote:
Niet rokenquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In wietshops mag je niet roken.
Maar de tabakswet is natuurlijk gewoon een middel om shishatenten gesloten te krijgen omdat ze gebruikt worden om geld wit te wissen, drugs te dealen en allerlei andere vormen van criminaliteit. Jarenlang lukte het niet om op andere manieren zulke zaken te weren en nu lukt het met de tabakswetgeving wel makkelijk.
Halsema zal deze methode wel nooit gaan gebruiken vanwege ethnisch profileren, maar in Rotterdam doen ze daar niet zo moeilijk over.
Het is niet verboden om te roken of om aan een shishapijp te lurken, maar wel als dat in een openbare horecatent gedaan word. Als jij een coffeeshop of kroeg kent waar binnen gerookt mag worden dan hebben ze gewoon geluk dat er nog geen controleur langs geweest is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet rokenEcht wel, staat er volledig blauw, maakt mij niet uit. Maar het is nogal hypocriet om roken en shisha te verbieden maar wiet te legaliseren, toch?
Lang leve de lol hoor, wmb, maar dan alles legaal.
Roken is verboden vanaf 1 Februari dacht ik in alle openbare ruimtes dus ook kroegen met rookruimtes (apart) . Maar mijn punt is dat ze wiet willen legaliseren (hulde hoor, gaat criminaliteit tegen of misschien ook wel niet ;D) terwijl je nergens meer mag roken. De ironiequote:Op donderdag 20 februari 2020 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is niet verboden om te roken of om aan een shishapijp te lurken, maar wel als dat in een openbare horecatent gedaan word. Als jij een coffeeshop of kroeg kent waar binnen gerookt mag worden dan hebben ze gewoon geluk dat er nog geen controleur langs geweest is.
Shishalounges krijgen tegenwoordig sneller en vaker een controleur langs omdat die ongewenst zijn.
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Shishalounges krijgen tegenwoordig sneller en vaker een controleur langs omdat die ongewenst zijn.
Blijkbaar heeft hij de inzittenden van die Mercedes voor de shishatent ook neergeschotenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:02 schreef boekenplank. het volgende:
Inmiddels iemand opgepakt
https://m.bild.de/news/20(...)9822.bildMobile.html
terroristische aanslag???????quote:Op donderdag 20 februari 2020 05:21 schreef crystal_meth het volgende:
11 doden, waaronder de vermoedelijke dader.
Geen idee. Men had dankzij getuigen de vluchtauto teruggevonden (of het adres van de eigenaar, dunno), in de woning daar vond men nog 2 doden, één ervan de vermoedelijke dader. Moord+zelfmoord?quote:Op donderdag 20 februari 2020 05:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
terroristische aanslag???????
quote:Die Polizei bestätigte gegenüber WELT, dass es sich nach aktuellen Erkenntnissen nur um einen Täter handelt. Zeugenaussagen zu einem flüchtenden Fahrzeug führten die Polizei am Donnerstagmorgen zu einer Wohnanschrift im Stadtteil Hanau/Kesselstadt. Die Beamten hätten das Wohnhaus weiträumig abgesperrt. Im Wohnhaus fanden die Polizisten zwei weitere Leichen, eine davon sei nach Polizeiangaben der mutmaßliche Täter.
Of iets in de familiale/relationele sfeer.quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:18 schreef Twiitch het volgende:
Aanslag op twee doelwitten waar van bekend is dat er vooral mensen zitten van een bepaalde afkomst en dan thuis zelfmoord plegen. Ik zet m'n centen op een extreemrechtse wappie.
Daar zat ik ook aan te denken. En het klinkt niet bepaald willekeurig plus de zelfmoord.quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Of iets in de familiale/relationele sfeer.
Tien (en daarnaast de dader).quote:
Plus heb ik het vermoeden dat als dit uit de rechts-extremistische hoek zou komen we dat allang hadden vernomen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. En het klinkt niet bepaald willekeurig plus de zelfmoord.
Ja het maakt niet uit welke hoek de dader/s kwamen wat zorgelijk dat we dit soort dingen steeds meer meemakenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:05 schreef asco het volgende:
[..]
Plus heb ik het vermoeden dat als dit uit de rechts-extremistische hoek zou komen we dat allang hadden vernomen.
Maar we gaan het horen.
Trieste dag weer voor een hoop mensen in elk geval.
Ja tuurlijk in de populistche onderbuik.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja het maakt niet uit welke hoek de dader/s kwamen wat zorgelijk dat we dit soort dingen steeds meer voorkomen
Blijkbaar heeft men de vader van de dader uit het huis gehaald, dan vraag ik me af wie de tweede dode was, z'n moeder?quote:Nach BILD-Informationen hinterließ der mutmaßliche Täter ein Bekenner-Schreiben und ein Bekenner-Video.
quote:Um 3.02 Uhr erschüttert ein lauter Knall eine Straße in Hanau. Zeugenhinweise führten die Ermittler zu einem Reihenhaus. Das SEK sprengt die Tür und stürmt das Gebäude. Schreie: „Kommen Sie raus“ und „Wo ist ihr Sohn?“
Nach dem Einsatz erfährt BILD aus Ermittlerkreisen, dass der mutmaßliche Täter tot ist. Aus dem Haus wird der Vater des Verdächtigen geführt. Das Auto des mutmaßlichen Täters wird in der Nacht von Spezialisten auf Sprengfallen untersucht. In dem Fahrzeug sollen sich Munition, Magazine und ein Holster befinden. Der Mann besitze einen Jagdschein, erfuhr BILD aus Polizeikreisen. Nach ersten Informationen soll es sich um einen Deutschen handeln.
Waarom quote je mij? Ik reageer op iemand die praat over Amsterdam.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duitser met verwarde opvattingen?
Volgens de krant Bild gaat het om een Duitser en was hij in het bezit van een jachtvergunning. In zijn auto zouden munitie en magazijnen zijn gevonden.
Ook zou de man de verantwoordelijkheid voor zijn daad hebben opgeëist in een achtergelaten brief en een video. Volgens Bild uit de man daarin "verwarde opvattingen", waarvan vele met een rechts-radicale inslag. De politie heeft dit alles niet bevestigd.
Dat hoor je mij nergens zeggen en dat zegt niemand volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee je moet ze overhoop schieten, dat is okay. Of waarom denk je anders dat dit de plek is voor deze discussie?
Ik had inderdaad ook meer het idee dat ik in een Arabisch land was. Wij leken daar ook de enige Europeanen te zijn. Echt bizar om te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat valt mij in Duitsland wel vaker op, maar in Nederland zie je dat ook steeds meer. Mijn vriendin moest laatst naar Amsterdam Osdorp voor haar werk en die zei tegen mij: 'Het leek wel alsof ik in 1 of andere achterbuurt van Casablanca liep.'Er waren werkelijk waar alleen maar hoofddoekjes en Marokkaanse en Turkse winkeltjes te zien. Een heel unheimlich gevoel kreeg ze er van.
Zijn ook allemaal van die verpauperde buurten. Die winkeltjes zijn veelal frontjes om geld wit te wassen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat valt mij in Duitsland wel vaker op, maar in Nederland zie je dat ook steeds meer. Mijn vriendin moest laatst naar Amsterdam Osdorp voor haar werk en die zei tegen mij: 'Het leek wel alsof ik in 1 of andere achterbuurt van Casablanca liep.'Er waren werkelijk waar alleen maar hoofddoekjes en Marokkaanse en Turkse winkeltjes te zien. Een heel unheimlich gevoel kreeg ze er van.
Ik reageerde ook niet op jou, jij zat niet te miepen over dat je het okay moet vinden anders ben je een nazi in een topic over mogelijkerwijs een nazi die ze overhoop geschoten heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:09 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat hoor je mij nergens zeggen en dat zegt niemand volgens mij.Rare conclusies trek jij weer.
Dat klopt zeker in het geval van Osdorp, zit tegen het hopeloze aan: https://www.trouw.nl/nieu(...)dam-osdorp~b80003ec/quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal van die verpauperde buurten. Die winkeltjes zijn veelal frontjes om geld wit te wassen.
foutje inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Waarom quote je mij? Ik reageer op iemand die praat over Amsterdam.
Dat de Duitser uit dit bericht waarschijnlijk rechts of extreem rechts zou zijn, was volgens mij al een beetje duidelijk.(tenminste via de FP had ik dat al in de gaten)
11 doden stond vanmorgen om 6 uur ook al op Bild, maar zijn er nou 11 slachtoffers (en dus 12 doden) of 11 doden in totaal (en dus 10 slachtoffers)?quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:37 schreef InverHouse het volgende:
11 doden.
Police also said another person has died from the first two shootings, taking the total dead in Hanau to 11.
Heel triest. Heb jaren in die buurt gewoond en verpauperde al net voordat ik er vertrok. Politiek heeft weer veel te lang gewacht met aanpakken en hebben er een tweede Bijlmer bijquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:15 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat klopt zeker in het geval van Osdorp, zit tegen het hopeloze aan: https://www.trouw.nl/nieu(...)dam-osdorp~b80003ec/
Maar goed, dit gaat een beetje offtopic.
Ja, of criminelen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Kan ook een aanslag uit extreem rechtse hoek zijn.
Geen extreem rechts , iemand met een pestverledenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:00 schreef Deadre het volgende:
terrorist Tobias R.
[ afbeelding ]
https://www.focus.de/pano(...)sen_id_11684580.html
De man schrijft in zijn eigen brief toch dat hij heeft gehandeld uit rechts-extremistisch motief?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen extreem rechts , iemand met een pestverleden
Zo zien we dat indoctrinatie bij een grote groep van de bevolking goed werkt. Of het nu populistische indoctrinatie is of geloofsindoctrinatie. Alleen de te grote groep geindoctrineerden hebben dat zelf niet door.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:10 schreef speknek het volgende:
Het is bijna alsof, wanneer je voortdurend complottheorien over omvolking en cultuurmarxisme gaat zitten spuien, er verwarde mensen zijn die het gaan geloven.
En ook weer een incel/MGTOW, blijkbaar.
Wie had dit gedacht.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:10 schreef speknek het volgende:
Het is bijna alsof, wanneer je voortdurend complottheorien over omvolking en cultuurmarxisme gaat zitten spuien, er verwarde mensen zijn die het gaan geloven.
Wanneer er openlijk internationale samenwerking gezocht wordt ter bevordering van massa-immigratie in het westen en allerhande tijdschriften "de nieuwe europeanen" bejubelen, er rijkhalzend wordt uitgezien naar een versmelting van alle rassen/wegvallen van raciale verschillen dan... zal iemand met een aluminiumhoedje dat zich vast allemaal maar verbeelden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:10 schreef speknek het volgende:
En waar val jij onder? Noem je jezelf nog gematigd?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wanneer er openlijk internationale samenwerking gezocht wordt ter bevordering van massa-immigratie in het westen en allerhande tijdschriften "de nieuwe europeanen" bejubelen, er rijkhalzend wordt uitgezien naar een versmelting van alle rassen/wegvallen van raciale verschillen dan... zal iemand met een aluminiumhoedje dat zich vast allemaal maar verbeelden.![]()
Dag Speknek, goede post weer hoor!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Snel sluit alle (weekend)scholen waarin extemistische complotdenkers jonge kinderen onderwijzen in het complotdenken en hen de noodzaak aanpraten shisha lounges uit te moorden! Maar vergeet bovenal niet dat er ook heel veel gematigde complotdenkers zijn, die gewoon hun leven willen leiden, meedoen zonder iemand te vermoorden!
Oh wow, extreem verward figuur dus...quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:00 schreef Deadre het volgende:
terrorist Tobias R.
[ afbeelding ]
https://www.focus.de/pano(...)sen_id_11684580.html
quote:Darin sagt der Mann, in den USA existierten unterirdische Militäreinrichtungen, in denen Kinder misshandelt und getötet würden. Dort würde auch dem Teufel gehuldigt. Amerikanische Staatsbürger sollten aufwachen und gegen diese Zustände "jetzt kämpfen".
quote:Er sagt beispielsweise, dass er sein ganzes Leben von Geheimdiensten beobachtet worden sei. Alle Ideen von US-Präsident Donald Trump seien demnach eigentlich seine Ideen, die ihm gestohlen worden seien."
Ik vind het ook altijd jammer dat daders door te sterven hun straf ontlopen. Te gemakkelijk is het zo voor ze.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Verschrikkelijk, weer een hoop levens naar de klote en gezinnen verscheurd door de actie van één gestoorde mafklapper. In zo'n geval vind ik het jammer dat de dader dood is, zo komt hij er te gemakkelijk mee weg. Zo iemand gun ik wel de rest van zijn leven in een gevangenis tussen het "volk" wat hij zo verafschuwt, en voor die gasten dan een vrijbrief om hem een hele "fijne" tijd te geven.
De rode draad is meer dat het nobodies zijn die ontevreden zijn met hun leven, om wat voor reden dan ook. Dat geldt voor incels, racisten, godsdienst fanaten en andere extremisten. Door zoiets te doen heb je opeens je 15 minutes of fame in ruil voor het leven waar je toch al niet meer om gaf.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:10 schreef speknek het volgende:
Nou nee hoor, een mohammed atta bijvoorbeeld ging het best wel prima en het hoofd martelzaken van IS was gewoon het zoontje van de Marokkaanse consul hier in Nederland: https://www.ad.nl/buitenl(...)artelingen~a0a5fdab/quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:23 schreef SeLang het volgende:
godsdienst fanaten en andere extremisten.
Ineens schreeuwen ze moord, over echte moord.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik word een beetje flauw van de dubbele maat die sommigen hanteren dus kom met alle slappe prietpraat van dergelijke mensen maar pas het dan toe op situaties waar zij ineens wél moord en brand over schreeuwen. Vind ik altijd wel aardig.
De eerste goedprater die daadwerkelijk in die onnozelheid gelooft heeft zich al gemeldquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:10 schreef speknek het volgende:
De makkelijke weg he, dat is geen straf ook in mijn ogen hoewel het wel beter is dat we van dat stuk stront verlost zijn. Maar o wat gun ik zo iemand elke dag ellende, want zo iemand laat een hoop gebroken gezinnen achter die de rest van hun leven ook elke dag in de ellende zullen zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd jammer dat daders door te sterven hun straf ontlopen. Te gemakkelijk is het zo voor ze.
Ik las dat het waarschijnlijk z'n moeder wasquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:30 schreef crystal_meth het volgende:
Is al bekend wie de andere dode in de woning was?
Nee, ik wil zeggen dat het hier hameren op jouw denkbeelden/het wegzetten van evidente feiten als complotdenken onzin is. Dat ik alle geweld afkeur mag voor zich spreken. Ik maak een punt van veel lichter ideologisch gedreven geweld toegepast door organisaties als antifa maar ook hun nationalistische tegenhangers en dan zou ik een gestoorde moordpartij op één of andere horecatent ineens goedkeuren, als een 'verzetsdaad'?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ineens schreeuwen ze moord, over echte moord.
Maar goed, het is dus geen complotwappie, maar een verzetsstrijder, is wat je wil zeggen?
Dat klopt wel, en waarschijnlijk zijn de meeste terroristen ook gewoon verwarde, gefrustreerde personen. Maar het lijkt toch net wat makkelijker om de maatschappij wat aan te doen als je bij voorbaat de helft afschrijft omdat het vrouwen of kafirs zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
De rode draad is meer dat het nobodies zijn die ontevreden zijn met hun leven, om wat voor reden dan ook. Dat geldt voor incels, racisten, godsdienst fanaten en andere extremisten. Door zoiets te doen heb je opeens je 15 minutes of fame in ruil voor het leven waar je toch al niet meer om gaf.
Nouja als je omvolking niet een complot vindt maar een feit, dan vind je hem dus waarschijnlijk niet verward. Maar goed om te horen dat jij wel geweld afkeurt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, ik wil zeggen dat het hier hameren op jouw denkbeelden/het wegzetten van evidente feiten als complotdenken onzin is. Dat ik alle geweld afkeur mag voor zich spreken. Ik maak een punt van veel lichter ideologisch gedreven geweld toegepast door organisaties als antifa maar ook hun nationalistische tegenhangers en dan zou ik een gestoorde moordpartij op één of andere horecatent ineens goedkeuren, als een 'verzetsdaad'?
Niet per se omvolking maar dat er allerhande samenwerking gezocht wordt ter bevordering van grootschalige immigratie dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja als je omvolking niet een complot vindt maar een feit, dan vind je hem dus waarschijnlijk niet verward. Maar goed om te horen dat jij wel geweld afkeurt.
ook tragisch zo'n anti-semitische daad, in tijden waar duitse regering juist van dit soort extreem-rechtse gekken niet meer in het land wilquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tragisch zo'n verwarde man. Jammer dat hij zoveel slachtoffers meeneemt en niet alleen zijn zielige zelf.
Dacht dat het in een Shisha lounge was?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ook tragisch zo'n anti-semitische daad, in tijden waar duitse regering juist van dit soort extreem-rechtse gekken niet meer in het land wil
-> BNW.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet per se omvolking maar dat er allerhande samenwerking gezocht wordt ter bevordering van grootschalige immigratie dat is gewoon een feit.
Vrij reizen tussen landen binnen Schengen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Juist ja, wat was schengen ook alweer?
Wacht even, als je omvolking geen complot zou vinden dan vind je iemand die een massamoord pleegt in een random horecazaak niet verward?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:44 schreef speknek het volgende:
Nouja als je omvolking niet een complot vindt maar een feit, dan vind je hem dus waarschijnlijk niet verward.
Ouch. Jij gaat straks beteuterd kijken wanneer je wakker wordt en het verloop van dit topic leest.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:18 schreef Scarface88 het volgende:
Kunnen ze die shishalounges niet gewoon verbieden? Duitsland heeft het ook voor elkaar gekregen motorclubs en motorclubhuizen te verbieden.. Of gaan ze weer met twee maten meten? Eigenlijk weet ik het antwoord al.
Bevechten? Iemand schiet random 9 anderen dood. Dat is niet bevechten...quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Loungen is wel heel erg 2002, dat er uberhaupt nog iemand zat te loungen![]()
Maar wel extreem kut weer ik snap nooit zo goed waarom mensen elkaar altijd zo moeten bevechten.
Afslachten dan.. sowieso waarom zouden mensen andere mensen pijn willen doen, ik begrijp dat nooit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bevechten? Iemand schiet random 9 anderen dood. Dat is niet bevechten...
Schuldig aan het bezoeken van een rooklounge?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |