Ik geloof best dat iemand het nieuws over Sanders op een tactisch moment aan de WaPo heeft gelekt. Je kunt alleen niet van media verwachten dat ze een paar maanden op het nieuws gaan zitten en netjes wachten totdat de voorverkiezingen van de Democraten zijn afgerond.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:15 schreef Ulx het volgende:
En gaan piepen dat de timing een complot is van de pers is een trucje uit het Trumpkamp. Als die ouwe gek van een Sanders nu ook begint met dit gelul kan hij maar beter kappen.
Je kunt wèl van Sanders verwachten dat hij na de Russische inmenging van 2016 en 2018 openheid geeft over nieuwe pogingen. En helemaal dat hij niet in Trumpiaanse samenzweringen modus schiet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof best dat iemand het nieuws over Sanders op een tactisch moment aan de WaPo heeft gelekt. Je kunt alleen niet van media verwachten dat ze een paar maanden op het nieuws gaan zitten en netjes wachten totdat de voorverkiezingen van de Democraten zijn afgerond.
Jij vind dat hij zelf naar de pers had moeten stappen op het moment dat hij er van op de hoogte was?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt wèl van Sanders verwachten dat hij na de Russische inmenging van 2016 en 2018 openheid geeft over nieuwe pogingen. En helemaal dat hij niet in Trumpiaanse samenzweringen modus schiet.
Hij zit al 30 jaar in het Congres en begint nu te foeteren op "het establishment". Rot toch op.
Bernie heeft dit verkeerd aangepakt.
Yep. Dit klinkt nu als de inmenging proberen te verdoezelen. Kijk naar de tweets van Trump in die periode: behoorlijk pro-Sanders.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij vind dat hij zelf naar de pers had moeten stappen op het moment dat hij er van op de hoogte was?
Dat kan, maar dan opent hij de deur naar speculatie en je ziet wel wat er dan gebeurt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Dit klinkt nu als de inmenging proberen te verdoezelen. Kijk naar de tweets van Trump in die periode: behoorlijk pro-Sanders.
Bernie had Trump verder in de problemen kunnen brengen.
Joh zou je denken, die briefing was al een maand geleden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof best dat iemand het nieuws over Sanders op een tactisch moment aan de WaPo heeft gelekt. Je kunt alleen niet van media verwachten dat ze een paar maanden op het nieuws gaan zitten en netjes wachten totdat de voorverkiezingen van de Democraten zijn afgerond.
Het was toch wel uitgekomen. Sanders had dus beter kunnen kiezen voor de vlucht naar voren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan opent hij de deur naar speculatie en je ziet wel wat er dan gebeurt.
Damned if you do, damned if you don’t.
Er is niks mis met transparantie op zich, de vraag is hoe gaan je tegenstanders inclusief de media er mee om tijdens een campagne.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:26 schreef Ulx het volgende:
Snap ik niet. Leg eens uit hoe transparantie een slecht iets is.
Ik denk dat het hoax gedeelte vooral slaat op de totale invloed van de inmenging.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was toch wel uitgekomen. Sanders had dus beter kunnen kiezen voor de vlucht naar voren.
Zijn reactie op de inmenging was ook sterk. 'Poetin, je moet optyfen' (ik parafraseer). Sanders had er verstandig aan gedaan de briefing zelf naar buiten te brengen, in combinatie met die krachtige stellingname tegen Poetin.
Laat je als kandidaat gelijk zien hoe het ook kan. Trump weigert zich immers al jaren in sterke bewoordingen uit te spreken tegen Russische inmenging. Die lult er omheen of roept dat het allemaal een hoax is. Poetin stevig toespreken laat Trump in ieder geval al jaren na.
Nee, Trump ontkent gewoon dat de inmenging plaatsvindt en weigert er actie tegen te ondernemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat het hoax gedeelte vooral slaat op de totale invloed van de inmenging.
Verder dan wat gekloot op social media is het niet gekomen.
Dit geeft natuurlijk maar weer eens aan dat Bolton gewoon precies beschrijft hoe e.e.a. is gegaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
Het inhoud van het boek van Bolton moet geheim blijven zolang Trump president is
twitter:rgoodlaw twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 02:25:13So let’s get this straight.Trump thinks Bolton’s book contains classified information, that is, until Trump is no longer in office. Then it doesn’t.No, really:“After I leave office, he can do this. But not in the White House,” Trump said.https://t.co/bEgu5UIAZG reageer retweet
Trump wants to block Bolton's book, claiming most conversations are classifiedtwitter:rgoodlaw twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 02:29:22And this:“President Trump has directly weighed in on the White House review ... telling his staff that he views John Bolton as ‘a traitor,’ that EVERYTHING he uttered to the departed aide about national security is classified.” reageer retweet
[..]twitter:tribelaw twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 03:04:59Classified . . . as politically harmful? https://t.co/H1O51oSMQm reageer retweet
Heeft hij de media al de vijand van het volk genoemd?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:23 schreef Chivaz het volgende:
En ook Sanders heeft moeite met de media, het gaat vooral om de timing van het verhaal.twitter:JackPosobiec twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 00:06:18Bernie Sanders just slammed the Washington Post for running Russia conspriacy stories one day before the Nevada primary https://t.co/3pzqzpK4TF reageer retweet
Mee eens. Qua timing zijn er elke week wel weer voorverkiezingen, en Nevada is daarin niet speciaal. Sterker nog, net voor Iowa of NH zou schadelijker zijn geweest, als het uberhaupt al schadelijk is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit vind ik nu weer niet zo slim van Bernie. Het was beter geweest als hij het bij zijn afkeuring van de inmenging door Rusland had gelaten. Nu doet hij hetzelfde als Trump nl suggereren dat er een complot is en dat is precies waarmee je Rusland dus in de kaart speelt. Gaat hij dat ook doen als hij president is? Ik mag toch hopen van niet
Nu ik erover nadenk: waarom is hij daar zelf niet mee gekomen als hij het al een hele tijd weet?
Maar wie schudde de kaarten?twitter:JoyceWhiteVance twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 21:59:27In a Nevada caucus in Reno, a tie was just decided by pulling the high card from a fresh deck. (Pete Buttigieg beat Bernie) So, just in case you think your vote doesn't count, get out there and vote! reageer retweet
Trump via de illegale wegquote:Op zondag 23 februari 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk
Trump OF Sanders wordt het in 2020.
waarom illegaal?quote:Op zondag 23 februari 2020 01:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump via de illegale weg
Sanders via de legale weg
Trump 100%
Opmerkelijk. Of juist niet. Die ouwe ijzervreter is niet bepaald een linkse boomknuffelaar.twitter:NBCNews twitterde op zondag 23-02-2020 om 12:34:02Clint Eastwood distances himself from President Trump: "The best thing we could do is just get Mike Bloomberg in there." https://t.co/3R6s6uCbld reageer retweet
Trump sjoelt nu al buiten de wetten om. Hij moet wel een klap van de molen krijgen en enorm falen in z'n eigen rol als dictator wil hij de verkiezingen "eerlijk" winnen of in dat geval mogelijk verliezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |