Nee joh. Die oefent al jarenlang met mij.quote:
Dat vrijgezel zijn, heeft ze toch zelf in de hand?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef Faxie het volgende:
Kitechickie zegt dat ik haar mee had moeten nemen maar dat het beter uit te leggen was als ze vrijgezel was geweest met een paar engel smileys aargh!
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh. Die oefent al jarenlang met mij.
Klopt. Zo moeilijk is het toch niet? Dump hem, neem mij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vrijgezel zijn, heeft ze toch zelf in de hand?
Precies. Zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Zo moeilijk is het toch niet? Dump hem, neem mij.
quote:Maar ik zei wel dat ik haar gerust mee had genomen als ze het van te voren even aangegeven zou hebben
Huehue, is dat niet juist het probleem?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vrijgezel zijn, heeft ze toch zelf in de hand?
Er was trouwens een surfmeisje bij First Dates, Elin.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Zo moeilijk is het toch niet? Dump hem, neem mij.
Maar ik zei wel dat ik haar gerust mee had genomen als ze het van te voren even aangegeven zou hebben
Was ze lekker?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er was trouwens een surfmeisje bij First Dates, Elin.
Denk dat je er wel een truukje op zou kunnen, maar ze was wel een beetje judgemental. Toch wilde ze het nog wel een keer proberen, maar hij bedankte.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef Faxie het volgende:
Kitechickie zegt dat ik haar mee had moeten nemen maar dat het beter uit te leggen was als ze vrijgezel was geweest met een paar engel smileys aargh!
De harde FaxieleefTMquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef Faxie het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen zo stom altijd?
Pff. Ja, ik bedenk het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen zo stom altijd?
Als ze vrijgezel was had ik haar allang op date gevraagd. Dan werd ik in ieder geval gelijk afgewezen en kon ik weer verder met mn levenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff. Ja, ik bedenk het niet.
Ja, dat zou wel beter zijn dan dit gedraai.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel was had ik haar allang op date gevraagd. Dan werd ik in ieder geval gelijk afgewezen en kon ik weer verder met mn leven
Nou, zolang ze geen vrijgezel is zou ik het als een nee beschouwen als ik jou was..quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:10 schreef Faxie het volgende:
Nouja ze draait niet maar geeft wel vage signalen
Dus ze is niet vrijgezel maar ze wil jou aan t lijntje houden als back-up omdat ze niet alleen kan/wil zijn en op dr gemak wil kijken wie nu de meeste voordelen voor haar oplevert.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef Faxie het volgende:
Ja, dat bedoelde ik, kon alleen even niet op de juiste term komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:10 schreef Faxie het volgende:
Nouja ze draait niet maar geeft wel vage signalen
Altijd leuk natuurlijk als er nog iemand achter je aan loopt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus ze is niet vrijgezel maar ze wil jou aan t lijntje houden als back-up omdat ze niet alleen kan/wil zijn en op dr gemak wil kijken wie nu de meeste voordelen voor haar oplevert.
Jezus Faxie, heb wat zelfrespect.
Meanwhile in Faxie z'n WhatsApp.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan dan toch zelf actief om helderheid vragen of het helemaal laten gaan? Nu klinkt het wel heel erg Fok!kerig.
Oh, wie is bij jou de tweede?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd leuk natuurlijk als er nog iemand achter je aan loopt.
Dat kan je nu ook! Kom op! Grow a pair.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel was had ik haar allang op date gevraagd. Dan werd ik in ieder geval gelijk afgewezen en kon ik weer verder met mn leven
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
Trump is z'n muur aan het bouwen aan de grens van Faxie z'n friendzonequote:Op woensdag 19 februari 2020 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
Meanwhile in Faxie z'n WhatsApp.
[ afbeelding ]
Een beetje van Trump z'n spirit kan Faxie wel gebruiken.... Faxie First.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trump is z'n muur aan het bouwen aan de grens van Faxie z'n friendzone
Inderdaad, zie de interesse gewoon als egoboost, maar verder stikt ze er maar lekker in.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus ze is niet vrijgezel maar ze wil jou aan t lijntje houden als back-up omdat ze niet alleen kan/wil zijn en op dr gemak wil kijken wie nu de meeste voordelen voor haar oplevert.
Lijkt me inderdaad wel beter jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Een beetje van Trump z'n spirit kan Faxie wel gebruiken.... Faxie First.
Brabantse surfer zkt. Sloveense trekpop vr. serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Een beetje van Trump z'n spirit kan Faxie wel gebruiken.... Faxie First.
Zijn die van Sloveense makelij aan te raden ja?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Brabantse surfer zkt. Sloveense trekpop vr. serieus.
Die zijn meer van het schansspringen, bedenk ik mij nu.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn die van Sloveense makelij aan te raden ja?
Ook nietquote:
papiertje nodig?quote:
Ben even geïrriteerdquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben even geïrriteerd![]()
Even 500 euro door de neus geboord
vertel..quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben even geïrriteerd![]()
Even 500 euro door de neus geboord
Een declaratie die eerst wel kon. Die nu opeens sinds 1 januari niet meer kan?quote:
huhquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Een declaratie die eerst wel kon. Die nu opeens sinds 1 januari niet meer kan?
Ja dat dusquote:
Een flinke nog welquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Een declaratie die eerst wel kon. Die nu opeens sinds 1 januari niet meer kan?
Lang verhaal. Maar volgens de secretaresse is het niet meer via deze route mogelijk maar via een andere route die er dus al was en waarbij een ander deel dus al via was gegaan. Dus ipv 2 declaraties op 2 verschillende plekken is er nu maar 1 overquote:
Ja nee. Het is natuurlijk geen declaratie in die zin. Het zijn allemaal kleine “vergoedingen” (500-750) euro als compensatie voor grote kosten zeg maar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:09 schreef rival het volgende:
Nieuwe wetgeving oid? Kan dat dan niet met terugwerkende kracht?
500 euro vind ik wel meer dan een kleine vergoeding..quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja nee. Het is natuurlijk geen declaratie in die zin. Het zijn allemaal kleine “vergoedingen” (500-750) euro als compensatie voor grote kosten zeg maar.
Hangt er natuurlijk helemaal van af hoeveel je verdient.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
500 euro vind ik wel meer dan een kleine vergoeding..
Op een bedrag van 2000 euro vind ik dat mee vallenquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
500 euro vind ik wel meer dan een kleine vergoeding..
voor die 500 euro moet ik toch wel een dag werken hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk helemaal van af hoeveel je verdient.
dat is een kwartquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Op een bedrag van 2000 euro vind ik dat mee vallen
1 dag? ik een halve maand.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor die 500 euro moet ik toch wel een dag werken hoor
Met meerdere van deze kleine vergoedingen kan ik dus uiteindelijk 80% van het bedrag terugkrijgen. Nu dus 500 minder. Hoe je het went op keert, das best een flink bedrag wat ik mis dus.quote:
Is cultuurquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet declaraties goedkeuren, wat je soms voorbij ziet komen
Tikkie volgt via DM zodadelijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt niet per ongeluk een bevestiging ergens op papier dat je dit vergoedt zou krijgen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar volgens de secretaresse is het niet meer via deze route mogelijk maar via een andere route die er dus al was en waarbij een ander deel dus al via was gegaan. Dus ipv 2 declaraties op 2 verschillende plekken is er nu maar 1 overen valt er 500 euro weg.
Nou ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 19 februari 2020 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar volgens de secretaresse is het niet meer via deze route mogelijk maar via een andere route die er dus al was en waarbij een ander deel dus al via was gegaan. Dus ipv 2 declaraties op 2 verschillende plekken is er nu maar 1 overen valt er 500 euro weg.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De hoofd van de afdeling heeft dit inderdaad bevestigd dat ik in aanmerking kwam voor vergoeding. Dit was in november. We hebben met z’n tweeen de secretaresse gemailt( andere collega die in zelfde schuitje zit) en die antwoord nu dat ze erop terug ging komen. Anders dan krijgt mijn oude baas een mailtje om erachteraan te gaan denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je hebt niet per ongeluk een bevestiging ergens op papier dat je dit vergoedt zou krijgen?
Was je daar van tevoren over geïnformeerd? Zodat je alternatieven kon zoeken om minder kosten te hoeven maken oid?
en bijna een week aanwezig zijnquote:
Gewoon logisch dat vervoer naar werk vergoed wordt tijdens een storm en hoog water.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een rubberboot incl buitenmotor kwam laatst voorbij.
Ook gewoon goedgekeurdquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon logisch dat vervoer naar werk vergoed wordt tijdens een storm en hoog water.
Raar als dat niet zo zou zijn.
Losdop werkt voor een kinderopvang en heeft de verantwoordelijkheid om de aanschaf van speelgoed te beoordelenquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
losdop dacht dat het om een speelgoedvariant ging, maar het was een levensgrootte.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Losdop werkt voor een kinderopvang en heeft de verantwoordelijkheid om de aanschaf van speelgoed te beoordelen
Waarom wordt dat niet gelijk op naam van het bedrijf aangeschaft? Is toch veel praktischer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is in aanmerking komen voor hetzelfde als vergoeding krijgen? Gaat hij over die goedkeuring? Dat de regeltjes veranderd zijn, is niet alleen jouw pakkie an lijkt me. Vanuit coulance en niet al te heldere informatieplicht zouden ze je misschien prima vanuit een ander potje tegemoet kunnen komen. Hopelijk komt ze er met leuker nieuws op terug, maar anders je niet te makkelijk af laten schepen hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
De hoofd van de afdeling heeft dit inderdaad bevestigd dat ik in aanmerking kwam voor vergoeding. Dit was in november. We hebben met z’n tweeen de secretaresse gemailt( andere collega die in zelfde schuitje zit) en die antwoord nu dat ze erop terug ging komen. Anders dan krijgt mijn oude baas een mailtje om erachteraan te gaan denk ik
Alles gaat natuurlijk via groothandels en geregistreerde leveranciers met inkoop opdracht. Die hadden dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet gelijk op naam van het bedrijf aangeschaft? Is toch veel praktischer.
Wij zoeken dan gewoon een leverancier die dat wel kan leveren. En hier wordt de huur van een boot gewoon op het project geboekt en de factuur gaat direct naar het bedrijf. Geen raar gedoe met dat mensen dat eerst zelf gaan lopen aftikken en dan declareren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles gaat natuurlijk via groothandels en geregistreerde leveranciers met inkoop opdracht. Die hadden dat natuurlijk niet.
Dit ging om een inspectie van een gebouw aan het water.
Had ook wel gezegd "regel maar wat" tja dan vraag je er ook om
Voor wie? Eerste vrijmibo, mag ik je bootje? Ja maar, het is toch van ons allemaal!quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet gelijk op naam van het bedrijf aangeschaft? Is toch veel praktischer.
Ja! Maar eens idd! Zoals ik zei: ik zal de grote man zelf even benaderen als het vastlooptquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is in aanmerking komen voor hetzelfde als vergoeding krijgen? Gaat hij over die goedkeuring? Dat de regeltjes veranderd zijn, is niet alleen jouw pakkie an lijkt me. Vanuit coulance en niet al te heldere informatieplicht zouden ze je misschien prima vanuit een ander potje tegemoet kunnen komen. Hopelijk komt ze er met leuker nieuws op terug, maar anders je niet te makkelijk af laten schepen hoor.
Potje hueue.
Nee hier ook.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Wij zoeken dan gewoon een leverancier die dat wel kan leveren. En hier wordt de huur van een boot gewoon op het project geboekt en de factuur gaat direct naar het bedrijf. Geen raar gedoe met dat mensen dat eerst zelf gaan lopen aftikken en dan declareren.
Het ging toch om de koop voor het bedrijf niet om de huur van iemand met een bootje? Hoewel het lenen van de boot van een collega hier ook gewoon met een factuur gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Voor wie? Eerste vrijmibo, mag ik je bootje? Ja maar, het is toch van ons allemaal!
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Losdop werkt voor een kinderopvang en heeft de verantwoordelijkheid om de aanschaf van speelgoed te beoordelen
Nee het ging om de inspectie langs de waterzijde.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Het ging toch om de koop voor het bedrijf niet om de huur van iemand met een bootje? Hoewel het lenen van de boot van een collega hier ook gewoon met een factuur gaat.
Succes, al is dat hopelijk niet nodig!quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Maar eens idd! Zoals ik zei: ik zal de grote man zelf even benaderen als het vastloopt
Ja daar lenen wij ook de boot van een collega voor als dat zo uitkomt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee het ging om de inspectie langs de waterzijde.
Wij kopen er een, huren?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja daar lenen wij ook de boot van een collega voor als dat zo uitkomt.
Leg dat maar aan eens uit aan een bepaald allooi collega. Laat staan op een bezopen vrijmiboquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Het ging toch om de koop voor het bedrijf niet om de huur van iemand met een bootje? Hoewel het lenen van de boot van een collega hier ook gewoon met een factuur gaat.
Jij wilt Los in je beschoeiing?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:50 schreef Chia het volgende:
Maar de beschoeiing inspecteren? Zit je een beetje in mijn vaarwater Los?
Jij wil.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze IS veel te grappig.
En ik lees het met de stem van David Attenborough.
hoeveel kost dat?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:14 schreef DjRex89 het volgende:
Moet verdomme opeens betalen voor het ophalen van boodschappen bij Pickup point van de Jumbo
Normaal altijd gratis op di, wo en donderdag..
1,95quote:
Hoeveel kost het om zelf boodschappen te doen?quote:
Uitgedrukt in ergenis?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om zelf boodschappen te doen?
Altijd teveelquote:
Ik ben afgelopen zaterdagmiddag naar de Appie gegaan.quote:
op zaterdag moet je niet naar de supermarkt willen gaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdagmiddag naar de Appie gegaan.![]()
![]()
![]()
Daar heb ik nog steeds spijt van.
Als je op tijd uit je bed komt kan je ook gewoon op zaterdag naar de supermarktquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zaterdag moet je niet naar de supermarkt willen gaan
op zondag is hier in het dorp best te doen.
behalve in het toeristen hoogseizoen
Ja, beginnersfout ditquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdagmiddag naar de Appie gegaan.![]()
![]()
![]()
Daar heb ik nog steeds spijt van.
is ook een optie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als je op tijd uit je nest komt kan je ook gewoon op zaterdag naar de supermarkt
I know, maar er was geen andere optie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zaterdag moet je niet naar de supermarkt willen gaan
op zondag is hier in het dorp best te doen.
behalve in het toeristen hoogseizoen
begraven of de fik erin?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond uitvaartwensen bespreken.
Vrijdagmiddag is het hier ook al drukquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook een optie.
maar ik ga op vrijdagmiddag.
dan kom ik liever op tijd mn nest uit om te gaan fietsen.
Ik vind zelfscannen alleen handig als ik niet zoveel heb.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag is het hier ook al drukNu vind ik het al gauw druk in een supermarkt... Al is zelfscannen wel al een hele verbetering
ik heb al vastgelegd dat de fik er in gaatquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
begraven of de fik erin?
Met je schoonmoeder?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond uitvaartwensen bespreken.
Ja, ik weet het. Moest ook 's middags nog een vriendin ophalen, dus ik dacht dat combineer ik mooi.quote:
Menig man zou juichen.quote:
Geen intrinsieke motivatie hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef Californium het volgende:
Vanavond om 18.00 naar de sportschool een lesje staan maar ik heb ECHT geen zin. Motiveer mij mensen
Kom op je kan het. Nadien voel je je zoveel fitter.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef Californium het volgende:
Vanavond om 18.00 naar de sportschool een lesje staan maar ik heb ECHT geen zin. Motiveer mij mensen
Simpel, denk vooral aan het gevoel dat je krijgt na het sportenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef Californium het volgende:
Ben beetje chagrijnig door geld geneuzel en was vanochtend om kwart voor 7 de deur uit. Dus intrinsieke is idd momenteel niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen intrinsieke motivatie hebben.
Wellicht helpt de standaard R&P motivational.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef Californium het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben beetje chagrijnig door geld geneuzel en was vanochtend om kwart voor 7 de deur uit. Dus intrinsieke is idd momenteel niet.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht helpt de standaard R&P motivational.
[ afbeelding ]
Ik mag toch geen pizza, en ik heb geen ovenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Simpel, denk vooral aan het gevoel dat je krijgt na het sporten
Een andere goede reden om te sporten is zodat je dan weer een extra pizza kan eten deze maand!
Wel waaarrrrquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom op je kan het. Nadien voel je je zoveel fitter.
Toen was Haags al 3 uur ah werkquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben beetje chagrijnig door geld geneuzel en was vanochtend om kwart voor 7 de deur uit. Dus intrinsieke is idd momenteel niet.
Gisteren pizza opquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Simpel, denk vooral aan het gevoel dat je krijgt na het sporten
Een andere goede reden om te sporten is zodat je dan weer een extra pizza kan eten deze maand!
Van wie niet?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Californium het volgende:
Ik mag toch geen pizza, en ik heb geen oven![]()
Mijn darmen waarderen de gluten nietquote:
Rennen met luie kadaver!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef Californium het volgende:
Ik heb dus echt geen idee of ik je nu moet uitlachen of bewonderen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren pizza op
Met bloemkoolbodem, dus gezond
Wutquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren pizza op
Was van New York Pizza, proefde bijna geen verschil, bodem was maar iets zachter. Als niemand me had verteld dat het bloemkoolbodem was, had ik het niet gemerktquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen idee of ik je nu moet uitlachen of bewonderen.
Vertel eens, hoe is die bodem?
Komt omdat er weinig bloemkool in zitquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Was van New York Pizza, proefde bijna geen verschil, bodem was maar iets zachter. Als niemand me had verteld dat het bloemkoolbodem was, had ik het niet gemerkt
Gewoon marketing geblaat
Wel lekker hipsterquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Was van New York Pizza, proefde bijna geen verschil, bodem was maar iets zachter. Als niemand me had verteld dat het bloemkoolbodem was, had ik het niet gemerkt
Gewoon marketing geblaat
Net als courgettespaghettiquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan de broccolirijst, denk dat het daar is misgegaan
Dat was idd ook mijn conclusie na dit culinaire avontuurquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt omdat er weinig bloemkool in zit
Bij mij eerder andersom.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen was Haags al 3 uur ah werk
Ik d enk dat altijd ik ga gewoon en doe heel rustig een training.
Om als een bezwete aap weer thuis te komen.![]()
Rennen niet mijn dingquote:
Maar toch het idee dat je goed bezig bent. Beste van 2 wereldenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn conclusie na dit culinaire avontuur
✔ 37% bloemkoolquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar toch het idee dat je goed bezig bent. Beste van 2 werelden
Als er vanavond toch geen pizza op de agenda staat kan je net zo goed gaan sportenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn darmen waarderen de gluten nietdus van mezelf niet
Wat ben je toch weer goed bezigquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
✔ 37% bloemkool
Aldus hun website.
Gelukkig vandaag aan de salades
Moet je juist niet wel sporten als je pizza op de agenda hebt staan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Als er vanavond toch geen pizza op de agenda staat kan je net zo goed gaan sporten
Juist niet wel of wel niet dat wil ik wel of niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je juist niet wel sporten als je pizza op de agenda hebt staan?
Yv!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rexje![]()
Lang geleden.
En hoe was die 'spaghetti' trouwens?
dan doe die andere dingen met je luie kadaverquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Rennen niet mijn dingenkels naar de tering :
Andere dingen vind ik fantastisch
Je moet het vrijwel rauw door de saus doen dan is het qua structuur lekker. Smaak blijft altijd mwoah maar dat is niet het doel van de pasta. Pasta is een vervoermiddel voor de sausquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Yv!
Klaar voor het nieuwe F1 seizoen?
Nou, op zich niet vies maar beetje slap en smakeloos.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet het vrijwel rauw door de saus doen dan is het qua structuur lekker. Smaak blijft altijd mwoah maar dat is niet het doel van de pasta. Pasta is een vervoermiddel voor de saus
We hadden gisteren al visdag, dus is het vandaag eigenlijk zaterdag.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben wel klaar voor de vrijmibo, me dunkt.
Ga je schamenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet het vrijwel rauw door de saus doen dan is het qua structuur lekker. Smaak blijft altijd mwoah maar dat is niet het doel van de pasta. Pasta is een vervoermiddel voor de saus
Pizza is toch gewoon groente en dus altijd gezond?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren pizza op
Precies.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pizza is toch gewoon groente en dus altijd gezond?
Damn, dan loop ik achter op m'n vrijmibo quotum! Hier gaat iets mis!quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hadden gisteren al visdag, dus is het vandaag eigenlijk zaterdag.
Er gaat nog veel meer mis, want ik ben vandaag op kantoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dan loop ik achter op m'n vrijmibo quotum! Hier gaat iets mis!
https://www.thejournal.ie(...)able-282033-Nov2011/quote:
Je lacht je toch echt je lul uit je broek met die debiele Amerikanenquote:After some debate, Congress voted that anything containing two tablespoons of tomato sauce can be labelled a vegetable, putting pizza into the vegetable category.
Pasta heeft toch niet echt smaak.quote:
Dus als je er maar 2 eetlepels tomatensaus door doet is het groente, dus gezond.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.thejournal.ie(...)able-282033-Nov2011/
[..]
Je lacht je toch echt je lul uit je broek met die debiele Amerikanen
Wat boeit de gezondheid en veiligheid van de jeugd nou? We willen pizza's en wapens verkopen!
Patat met ketchup is dubbel groentequote:Op woensdag 19 februari 2020 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus als je er maar 2 eetlepels tomatensaus door doet is het groente, dus gezond.
FTFYquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Friet met ketchup is dubbel groente
Ik houd alleen niet van ketchup. Ja, ik ben raar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Patat met ketchup is dubbel groente
Kickfitquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan doe die andere dingen met je luie kadaver
Die volkoren ook wel hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pasta heeft toch niet echt smaak.
Ja wel verse, maar die gedroogde die in het gemiddelde huishouden wordt gegeten meh.
Ik zie voor me dat dat iets is wat in combinatie met een voorbind dildo kan.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.thejournal.ie(...)able-282033-Nov2011/
[..]
Je lacht je toch echt je lul uit je broek met die debiele Amerikanen
Wat boeit de gezondheid en veiligheid van de jeugd nou? We willen pizza's en wapens verkopen!
Alles kan in combinatie met een voorbind dildo!quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat dat iets is wat in combinatie met een voorbind dildo kan.
En dan waggelend met insuline spuiten je welfare check cashen omdat je te dik en ongezond bent geworden om te werken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh man ik hoor zo in dat land thuis.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles kan in combinatie met een voorbind dildo!
[ afbeelding ]
Aan een aantal van die dingen voldoe ik al. Beetje 'Murica roepen en en zeggen dat we Vietnam hebben gewonnen en ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan waggelend met insuline spuiten je welfare check cashen omdat je te dik en ongezond bent geworden om te werken?
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Yv!
Klaar voor het nieuwe F1 seizoen?
Nou, op zich niet vies maar beetje slap en smakeloos.
Rammen op een boksbal (met bokshandschoenen of schoppen), buikspier oefeningen etcquote:
En vooral ook wapperen met die vlag, te pas en te onpas!quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Aan een aantal van die dingen voldoe ik al. Beetje 'Murica roepen en en zeggen dat we Vietnam hebben gewonnen en ik ben er helemaal klaar voor.
zou toekijkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Rammen op een boksbal (met bokshandschoenen of schoppen), buikspier oefeningen etc![]()
Je wil niet de boksbal zijnquote:
dat kan ik pas beoordelen nadat ik heb toegekeken.quote:
Die hangt aan het karretje waar ik mij mee voortbeweeg, duh.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vooral ook wapperen met die vlag, te pas en te onpas!
www.werkenbijaeque.nlquote:
quote:
Middenveld was vorig seizoen spannend, ik hoop vanaf dat er daar niemand is afgevallen naar onderen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk vanaf het begin af aan spannend
Williams zal t geheid beter doen dit jaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Middenveld was vorig seizoen spannend, ik hoop vanaf dat er daar niemand is afgevallen naar onderen.
Kan gewoon vanuit huis hoor. Alleen een bank en Netflix nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te ver
(nee Fax, ik betaal geen copyright)
Alsof die het slechter konden gaan doen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Williams zal t geheid beter doen dit jaar
Hopelijk ook aan de top meer spanning.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Middenveld was vorig seizoen spannend, ik hoop vanaf dat er daar niemand is afgevallen naar onderen.
Daaromquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof die het slechter konden gaan doen.
Bottasquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Bottas wordt Wereldkampioen![]()
Meer spanning hoef ik niet
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Bottas wordt Wereldkampioen![]()
Meer spanning hoef ik niet
Gok dat het bij Ferrari iig nog niet is opgelost met twee rijders die beide vinden dat ze 1e rijder zijnquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:42 schreef DjRex89 het volgende:
Ik hoop stiekem dat er meer clashes in teams zullen zijn
vanaf volgende week vrijdagquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:43 schreef DjRex89 het volgende:
Is er trouwens ook al een nieuwe documentaire net als vorig jaar op Netflix? Daarvoor is afgelopen seizoen wel gefilmt.
quote:
ja, vorig seizoen was mooi.quote:
Dat zeg je verkeerd. Moet zijn:quote:
Nee F1quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Moet zijn:
Formule 1
waren we allemaal maar zo gelukkigquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik die niet.
Ben je geen kloonquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik die niet.
Toenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waren we allemaal maar zo gelukkig
Omdat je wel vaker in de war bent?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Waarom denk ik steeds dat het donderdag is
Nee, dit is nog steeds mijn originele en enige account.quote:
Samequote:Op woensdag 19 februari 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dan is het toch gewoon donderdag.quote:
Oke! Bijna weekend dan!quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan is het toch gewoon donderdag.
Dat sowieso, week is alweer doormidden.quote:
Dat heb ik gedaan. Dus dan is t donderdag.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:02 schreef gianni61 het volgende:
als vrijdag vrij pak is het vandaag wel een beetje donderdag
is scandinavisch.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rare naam voor een vrouw. Vrij.
natuurlijk, anders was ze niet scandinavischquote:
Natuurlijk, stomme vraag ook van mequote:Op woensdag 19 februari 2020 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders was ze niet scandinavisch
quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk, stomme vraag ook van me
Ik kan dit beamenquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders was ze niet scandinavisch
Stiekem toch al wel een date met Cali gehad?quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Helemaal leeggezogen vandaag. Pff, echt even bijkomen.
Ik doe het er ook wel een beetje om hequote:Op woensdag 19 februari 2020 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan dan toch zelf actief om helderheid vragen of het helemaal laten gaan? Nu klinkt het wel heel erg Fok!kerig.
Huehuehuehuehuwhuwhuehheuheubeuheuheheheheheubehrebeuquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ze is zo leukquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
Meanwhile in Faxie z'n WhatsApp.
[ afbeelding ]
Confronteer haar met de uitspraak en vraag wat nou het probleem is.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedoel, jij bent duidelijk veel leuker dan haar vriend toch.
Vrij stabiel schat ik inquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef aeque het volgende:
Faxie die achter een bezette vrouw aan zit.... Is ze ook nog labiel of dat deze keer niet?
Idem hier pfffffffquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Smooth.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:17 schreef Faxie het volgende:
Ze vroeg of er leuke dames in de groep waren. Ik zei dat zij er niet was
Op naar de doorzonwoning in de vinexwijk en 2.1 kinderen!quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij maakt er serieus werk van.
Dat gaat me nooit lukken ben ik bangquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op naar de doorzonwoning in de vinexwijk en 2.1 kinderen!
2.1m2 kite bedoel je?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op naar de doorzonwoning in de vinexwijk en 2.1 kinderen!
Snel oordeeltje hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is ze leuk qua uiterlijk? Want qua persoonlijkheid komt ze erg manipulatief over.
Kun je je tepel al in je navel dippen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja. Ik heb geen goede tieten.
wutquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je je tepel al in je navel dippen?
Iedere zingeving in je leven weg nuquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat me nooit lukken ben ik bang
Ik ben er gewoon hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, privé gesprekken hier wanneer de Excel-gekkies er niet zijn
Dat ben je toch ook? Of ben je meer creepie tietenkijker als je met vrouwen praat?quote:
twitter:zomersproetje84 twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 16:56:03@PostNL heeft er letterlijk schijt aan...lekker langs onze auto poepen en afvegen met de we hebben u gemist briefjes. Deze beste man staat vol in beeld met kenteken dus @PostNL neem maar contact met ons op voor meer informatie https://t.co/pR7YusVQI9 reageer retweet
Wow.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:34 schreef Chia het volgende:
twitter:zomersproetje84 twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 16:56:03@:PostNL heeft er letterlijk schijt aan...lekker langs onze auto poepen en afvegen met de we hebben u gemist briefjes. Deze beste man staat vol in beeld met kenteken dus @:PostNL neem maar contact met ons op voor meer informatie https://t.co/pR7YusVQI9 reageer retweet
zoals het duimpje van monchihi-aapjesquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je je tepel al in je navel dippen?
Ik zou je doen hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja. Ik heb geen goede tieten.
Zelfverzekerd, lief en nuchterquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is ze leuk qua uiterlijk? Want qua persoonlijkheid komt ze erg manipulatief over.
Misschienquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook? Of ben je meer creepie tietenkijker als je met vrouwen praat?
Schuldigquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook? Of ben je meer creepie tietenkijker als je met vrouwen praat?
Daarom vroeg ik het ook niet aan jouquote:
Heel vreemd dit.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:34 schreef Chia het volgende:
twitter:zomersproetje84 twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 16:56:03@:PostNL heeft er letterlijk schijt aan...lekker langs onze auto poepen en afvegen met de we hebben u gemist briefjes. Deze beste man staat vol in beeld met kenteken dus @:PostNL neem maar contact met ons op voor meer informatie https://t.co/pR7YusVQI9 reageer retweet
Sommige zaken kunnen niet vaak genoeg worden herhaald.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook niet aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |