SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:
Iddquote:
Save the best for last? Neem aan dat we tegen einde van seizoen lopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik eis een oldschool tokkie aflevering.
Zo te horen zou dat zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik eis een oldschool tokkie aflevering.
Dit, ik zit op het puntje van mijn stoelquote:
Geil ding ook wel. Zou zeker doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is Kim Lian een leuk en lief mens.
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is Kim Lian een leuk en lief mens.
Nee ADD. Dat is niet hetzelfde als ADHDquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:37 schreef leolinedance het volgende:
Aha, uit huis geweest op haar 14e
ADHD
Lijkt me gezellig daar
19.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:36 schreef Lonaa het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk? Dat heb ik gemist.
Verstond ADHD. Geen idee wat het is maar zal wel aardig klote zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ADD. Dat is niet hetzelfde als ADHD
Ze is zelf ook erg knap natuurlijk.quote:
Ik dacht hetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef Mani89 het volgende:
De baby is helaas overleden in de buik.
Gozer zal wel balenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Snap nog steeds niet wat deze gozer in deze chick ziet, moeten wel enorme beer goggles zijn geweest.
Spoilerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh, ik zie op de website bij de exta filmpjes al slecht nieuws.
Niet zo? Daar schop je je hond toch nog vanaf?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:15 schreef Hilzillah het volgende:
Omg HOE DAN?? Hij is best een leuke gozer om te zien. En zij, zeg maar niet zo. 😳
Te dom om te poepen inderdaad. IQ van een visstickjequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:15 schreef Hilzillah het volgende:
Omg HOE DAN?? Hij is best een leuke gozer om te zien. En zij, zeg maar niet zo. 😳
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bibi Breijman en Karin Bloemen in Vier Handen Op Eén Buik
Vijf bekende moeders gaan in het nieuwe seizoen van Vier Handen Op Eén Buik weer aan de slag om tienermoeders bij te staan. Bibi Breijman, Karin Bloemen, Trijntje Oosterhuis, Heleen van Royen en Jaimie Vaes, de vrouw van Lil’ Kleine, zijn in het nieuwe seizoen te zien.
https://www.ad.nl/show/bi(...)en-buik-br~a932b1eb/
Bibi lijkt me leuk. Karin Bloemen vind ik verrassend, maar lijkt me ook leuk. De rest, mwah.
Volgend seizoen moeders Buddenbruck uit een huis vol! Sterker nog, een seizoen met alleen maar moeders uit een huis vol!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]Meh. Patty
![]()
Eigenlijk vind ik alleen Karin en Trijntje sympathiek, die Bibi en Jaimy zitten er waarschijnlijk alleen maar in zodat ze wat aandacht krijgen voor meer followers. Voor mijn gevoel brengen zij nou niet echt een bak ervaring mee ofzo. Jammer vind ik dat.
Dan zou ik liever een onbekende moeder zien die er 7 heeft grootgebracht![]()
En de afgelopen seizoenen waren ook vrij saai met tienermoeders die imo het prima zelf zouden rooien (maar ik herinner het me niet heel goed dus ik kan er naast zitten) en een zachte aanpak.
Ik dacht eigenlijk aan moeder Jelies, die is ook nog eens de rust zelve.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgend seizoen moeders Buddenbruck uit een huis vol! Sterker nog, een seizoen met alleen maar moeders uit een huis vol!![]()
Die maken zich iig niet echt druk om een zwangere 17-jarigequote:Op donderdag 19 november 2020 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgend seizoen moeders Buddenbruck uit een huis vol! Sterker nog, een seizoen met alleen maar moeders uit een huis vol!![]()
Touchéquote:Op donderdag 19 november 2020 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die maken zich iig niet echt druk om een zwangere 17-jarige
Bibi Breijman is een Nederlandse mediapersoonlijkheid, zangeres, vlogger en presentatrice. Ze kreeg vooral naamsbekendheid door haar deelname aan het RTL 5-programma Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet niet eens wie die Bibi is![]()
![]()
Uiteraard had ik na die post al gezocht wie het was. Ik heb nooit naar Oh Oh Cherso gekeken en ook Waylon probeer ik, afgezonderd van The Voice, zoveel mogelijk te negeren...quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:40 schreef Aardbei55 het volgende:
[..]
Bibi Breijman is een Nederlandse mediapersoonlijkheid, zangeres, vlogger en presentatrice. Ze kreeg vooral naamsbekendheid door haar deelname aan het RTL 5-programma Oh Oh Cherso.
Ze heeft een relatie met Waylon. Samen hebben ze dochtertje Teddy.
Heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
Ik schakel iets te laat in, maar ze is dus helemaal opgegroeid bij haar oma?
Niet helemaal. Toen haar opa overleed is ze in woongroepen geplaatst.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
Nee eerst nog hij haar verslaafde moeder waarvoor ze 2x de ambulance heeft moeten bellen na een zelfmoordpogingquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
Oh jeetjequote:Op dinsdag 1 december 2020 20:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee eerst nog hij haar verslaafde moeder waarvoor ze 2x de ambulance heeft moeten bellen na een zelfmoordpoging
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet helemaal. Toen haar opa overleed is ze in woongroepen geplaatst.
Thnx, helderquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee eerst nog hij haar verslaafde moeder waarvoor ze 2x de ambulance heeft moeten bellen na een zelfmoordpoging
Ja boeit hem weinigquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar hij zegt het alsof die andere niet meer leeft
'Heb een kleine gehad'
Ben je mooi klaar mee. Richting kind 2 is de boodschap daardoor ook impliciet dat zijn liefde voorwaardelijk is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar hij zegt het alsof die andere niet meer leeft
'Heb een kleine gehad'
Ze raakte zwanger toen ze 3 maanden iets hadden. Weet niet hoe ver ze nu precies is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Even gemist hoelang ze relatie hebben.
Wat ik begreep is dat ze na 3 maanden relatie zwanger raakte. Dus ik gok 11 maanden?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Drie maanden.. Jeetjequote:Op dinsdag 1 december 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze raakte zwanger toen ze 3 maanden iets hadden. Weet niet hoe ver ze nu precies is.
Eén volledige zwangerschap.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is ze niet eens zwanger maar gewoon heel dik.
Heftigquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat ze na 3 maanden relatie zwanger raakte. Dus ik gok 11 maanden?
Ben benieuwd of ie überhaupt wat doetquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat doet die kerel eigenlijk voor de kost? Is dit al te sprake gekomen?
Eskimo?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat doet die kerel eigenlijk voor de kost? Is dit al te sprake gekomen?
Red Bull drinkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie überhaupt wat doet
Sowieso Brabanderquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:46 schreef Bluedisplay het volgende:
Die gast praat zoals Michael van Gerwen
In ieder geval iemand die liefde kan geven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
Niet dat zij nu het beste flesje uit het kratje is maar je gunt haar toch meer dan die lamlul?
Of ergens een derde kind verwekken...quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:50 schreef Chia het volgende:
Heb niet het idee dat deze knakker een vorm van steun kan bieden. Die gaat vlak voor de bevalling ook nog snel even een peukie doen.
Ja niet, dit is geen match from heaven. Zij gaat alleenstaande moeder worden denk ik.quote:
Ze komt op mij heel lief en kwetsbaar over. Zij verdient dit idd echt niet...quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
Niet dat zij nu het beste flesje uit het kratje is maar je gunt haar toch meer dan die lamlul?
Dat is ze waarschijnlijk al...quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja niet, dit is geen match from heaven. Zij gaat alleenstaande moeder worden denk ik.
Vroeg ik me ook af idd. Denk het op zich wel, want meestal zijn zulke types ook wietverslaafd als ze werkeloos zijn en daar heb ik nog niks van gezien.quote:
Ze gingen naar de kringloop voor meubels.Dus als hij al werkt is het zeker geen vetpot. Zij werkte voorheen bij een apotheek btw..quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Niet! Geen keizersnede omdat die lamlul niet thuis wil blijven
Heel triestquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Niet! Geen keizersnede omdat die lamlul niet thuis wil blijven
Xaviquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:57 schreef JohnBercow het volgende:
Was er al een naam van de baby bekend?
Alleen de i en y omgedraaid, maar dat kan je slecht horen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Wow jij verstond het gewoon in 1x goed
Had hij voor de bevalling alquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Zo lekker pappabuikje heeft die lamlul al.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja daarom nam ze geen keizersnede, want hij wilde niet lang thuis blijven
Ik probeerde het bejaardenhuis te herkennen, maar kwam me niet bekend voor. Ook het straatnaambordje kon ik niet lezen...quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wandeling op de Stratumse heide zo te zien. Leuk stukje bos.
Ik dacht het aan het parkeerterrein te zienquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik probeerde het bejaardenhuis te herkennen, maar kwam me niet bekend voor. Ook het straatnaambordje kon ik niet lezen...
Ze wonen in Maarheeze zie ik nu op de Facebookpagina... Ben ik dus niet bekend..quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht het aan het parkeerterrein te zien
Dan kon ik wel eens gelijk hebben. Ze zitten sowieso aan de goede kant van Eindjequote:Op dinsdag 1 december 2020 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze wonen in Maarheeze zie ik nu op de Facebookpagina... Ben ik dus niet bekend..
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan kon ik wel eens gelijk hebben. Ze zitten sowieso aan de goede kant van Eindje
Ja Fajah zei tenminste rechtuit waar het op stond en schroomde niet om uit te vliegen tegen de zoveelste domme tienermoeder.quote:
Zo te lezen had ie beter anal-fabeet kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef Ace1 het volgende:
Ze waren ook beide analfabeet volgens mij... Alles wat op die hartjes stond was fout gespeld.
Volgens Facebook is ze nog steeds getrouwd met die kerel. Kinderen zien er goed uit op de foto's die ze gepost heeft.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:12 schreef Aardbei55 het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk met die Aline. Die kreeg vier kinderen bij drie vaders en trouwde later met een veel oudere donkere man. Weet iemand dat?
Woont ze nog in dat flatje?quote:Op woensdag 2 december 2020 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens Facebook is ze nog steeds getrouwd met die kerel. Kinderen zien er goed uit op de foto's die ze gepost heeft.
Dat denk ik ook. De moeder komt er wel. Wel echt naar om te horen dat ze helemaal niks aan haar ouders heeft gehad.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:27 schreef Samhain het volgende:
Ik heb vanmiddag teruggekeken. Had echt te doen met oma.
Denk dat de mama een goede mama gaat zijn maar aan de papa gaat ze niks hebben.
Ik las idd al zoiets op de Insta/Fbquote:Op woensdag 2 december 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Kunnen jullie hem wel nog terugkijkenIk krijg de melding 'niet meer beschikbaar'
Nou stomquote:
Heb sinds kort NLZiet door het overstappen van energieleverancier (quote:Op woensdag 2 december 2020 18:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou stomHet lukt indd via NPO en Ziggo Go niet
Volgende keer maar live kijken dan
![]()
Zal wel ter bescherming van moeder&kind zijn, maar toch
Oh mijn PostNL pakje is te laat geleverd dus nu mag ik gratis NLZiet, maar dacht wat ga ik daar nou op kijkenquote:Op woensdag 2 december 2020 18:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb sinds kort NLZiet door het overstappen van energieleverancier (heel random) en daar staat hij nog wel.
Ik kan bureau 040 ook aanbevelen.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mijn PostNL pakje is te laat geleverd dus nu mag ik gratis NLZiet, maar dacht wat ga ik daar nou op kijkenNou ik weet t nu
Thanks!quote:
Oh ik ookquote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks!
4HOEB lukt ook dáár nietOp de laptop blijft 'ie maar laden en op de telefoon krijg ik een melding dat afspelen niet lukt, gaat lekker
Nee logisch ook wel. Het gekke is dat het hele vorige seizoen wel beschikbaar lijktquote:Op woensdag 2 december 2020 18:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik ook(had afspelen niet aangeklikt
)
Maar NPO wil voor dit programma wel standaard alles weer offline kunnen halen, dus op zich logisch dat er niet een bepaald medium buiten schot blijft.
Ja ze doen weleens tijdelijk offline en na de 'storm' weer online.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee logisch ook wel. Het gekke is dat het hele vorige seizoen wel beschikbaar lijkt
Nou hè?quote:Op woensdag 2 december 2020 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De moeder komt er wel. Wel echt naar om te horen dat ze helemaal niks aan haar ouders heeft gehad.
Nou, de moeder kennelijk ook niet, want ze had al sinds vier maanden zwangerschap ontslag genomen ivm bekkenpijn en had dus zelf geen inkomen daarna, haar volkomen halfgare verwekker van haar kind dacht nog wel aan zijn (en haar en kind) inkomen en wilde niet te lang uit de running zijn na de bevalling, logisch.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:43 schreef Samhain het volgende:
[..]
Nou hè?
Ik ben wel benieuwd naar zijn achtergrond, hij heeft duidelijk ook geen goed voorbeeld van een gezonde relatie meegekregen.
Vandaar dat ik zei dat hij blijkbaar óók geen goed voorbeeld heeft gehad.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, de moeder kennelijk ook niet, want
Ik las dat ze vast heeft gezeten maar weet niet waar voor.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens Facebook is ze nog steeds getrouwd met die kerel. Kinderen zien er goed uit op de foto's die ze gepost heeft.
Dat kon ook niet anders. Wat is haar FB? Kan het niet vindenquote:Op donderdag 3 december 2020 08:49 schreef praadje het volgende:
Desteney en haar vriend/man zijn uit elkaar. Bericht van FB;
wat leuk je hier tegen te komen daan en ik zijn helaas uit elkaar maar met djaivy en mij gaat het super goed dankjewel voor alles die dag
14 uur geleden
Hoe vervelend ook, waarschijnlijk beter.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:49 schreef praadje het volgende:
wat leuk je hier tegen te komen daan en ik zijn helaas uit elkaar maar met djaivy en mij gaat het super goed dankjewel voor alles die dag
14 uur geleden
quote:Op donderdag 3 december 2020 08:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Blijkbaar staat hij weer online lees ik op FB.
Oh mooi.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:49 schreef praadje het volgende:
14 uur geleden
Dit.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh mooi.Had bij dit meisje nog wel het idee dat ze in haar eentje wel in staat is iets op te bouwen (bijv. op een gegeven moment ook zelf weer gaan werken bij de apotheek), maar had niet het idee dat dat van de grond zou komen zo lang ze nog bij die vriend was.
Nou dit zag je ook echt niet aankomen.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:49 schreef praadje het volgende:
14 uur geleden
Het was al een klein wonder dat de relatie niet eindigde tijdens de opnamesquote:Op donderdag 3 december 2020 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dit zag je ook echt niet aankomen.
Dat van haar eigen vader vond ik ook wel ronduit bizar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef DumpTruck het volgende:
Die vriend is echt zo een stuk verdriet niet normaal, zo emotieloos omgaan met de moeder van je kind, en dan later ook je kind.
De vrouw zelf is ook typisch geval slechte keuzes gemaakt, maar die heeft wel het nodige trauma meegemaakt dus dat snap ik beter. Oma (deels terecht) overbezorgd maar wel goed hart.
Moeder, kind en Oma komt wel goed denk ik, Destineienieieneee zoek aub wel therapie zodat je geen slechte relaties meer aangaat met lamlullen. De vader zit waarschijnlijk de volgende vagijn volk te pompen, fuck hem.
Echt toffe serie, beter dan het 'origineel' .Lieve mensen wel.quote:Op maandag 7 december 2020 00:19 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ht-uit-huis-na-ruzie
limburgsquote:
lijkt ontstoken?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Die microdermal bij haar oog ziet er niet goed uit.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
Weer te laat ingeschakeld, maar lees in de beschrijving dat ze denkt dat ze in het zwembad zwanger is geraakt?
quote:
Lijkt alsof ze een dikke ontstoken puist heeft laten piercen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Die microdermal bij haar oog ziet er niet goed uit.
ja wel door haar vriend, geen random zaad of zoquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
Weer te laat ingeschakeld, maar lees in de beschrijving dat ze denkt dat ze in het zwembad zwanger is geraakt?
Goeie afleiding dat ze al een kind heeft van een andere vaderquote:
Want buiten het zwembad hadden ze nooit seks? of toen is er geen condoom gebruikt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef yosander het volgende:
[..]
ja wel door haar vriend, geen random zaad of zo
Tatum is een topper.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
En wéér een kinderwagen van Tatum. Wat een gulle meid is dat toch...
geen ideequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Want buiten het zwembad hadden ze nooit seks? of toen is er geen condoom gebruikt?
Zegt genoeg toch.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef Chia het volgende:
Het zijn wel vaak Brabo's en Limbo's in dit programma hè. En dan nog een paar uit paupersteden elders in het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |