SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:
Iddquote:
Save the best for last? Neem aan dat we tegen einde van seizoen lopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik eis een oldschool tokkie aflevering.
Zo te horen zou dat zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik eis een oldschool tokkie aflevering.
Dit, ik zit op het puntje van mijn stoelquote:
Geil ding ook wel. Zou zeker doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is Kim Lian een leuk en lief mens.
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is Kim Lian een leuk en lief mens.
Nee ADD. Dat is niet hetzelfde als ADHDquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:37 schreef leolinedance het volgende:
Aha, uit huis geweest op haar 14e
ADHD
Lijkt me gezellig daar
19.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:36 schreef Lonaa het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk? Dat heb ik gemist.
Verstond ADHD. Geen idee wat het is maar zal wel aardig klote zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ADD. Dat is niet hetzelfde als ADHD
Ze is zelf ook erg knap natuurlijk.quote:
Ik dacht hetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef Mani89 het volgende:
De baby is helaas overleden in de buik.
Gozer zal wel balenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Snap nog steeds niet wat deze gozer in deze chick ziet, moeten wel enorme beer goggles zijn geweest.
Spoilerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh, ik zie op de website bij de exta filmpjes al slecht nieuws.
Niet zo? Daar schop je je hond toch nog vanaf?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:15 schreef Hilzillah het volgende:
Omg HOE DAN?? Hij is best een leuke gozer om te zien. En zij, zeg maar niet zo. 😳
Te dom om te poepen inderdaad. IQ van een visstickjequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:15 schreef Hilzillah het volgende:
Omg HOE DAN?? Hij is best een leuke gozer om te zien. En zij, zeg maar niet zo. 😳
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bibi Breijman en Karin Bloemen in Vier Handen Op Eén Buik
Vijf bekende moeders gaan in het nieuwe seizoen van Vier Handen Op Eén Buik weer aan de slag om tienermoeders bij te staan. Bibi Breijman, Karin Bloemen, Trijntje Oosterhuis, Heleen van Royen en Jaimie Vaes, de vrouw van Lil’ Kleine, zijn in het nieuwe seizoen te zien.
https://www.ad.nl/show/bi(...)en-buik-br~a932b1eb/
Bibi lijkt me leuk. Karin Bloemen vind ik verrassend, maar lijkt me ook leuk. De rest, mwah.
Volgend seizoen moeders Buddenbruck uit een huis vol! Sterker nog, een seizoen met alleen maar moeders uit een huis vol!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]Meh. Patty
![]()
Eigenlijk vind ik alleen Karin en Trijntje sympathiek, die Bibi en Jaimy zitten er waarschijnlijk alleen maar in zodat ze wat aandacht krijgen voor meer followers. Voor mijn gevoel brengen zij nou niet echt een bak ervaring mee ofzo. Jammer vind ik dat.
Dan zou ik liever een onbekende moeder zien die er 7 heeft grootgebracht![]()
En de afgelopen seizoenen waren ook vrij saai met tienermoeders die imo het prima zelf zouden rooien (maar ik herinner het me niet heel goed dus ik kan er naast zitten) en een zachte aanpak.
Ik dacht eigenlijk aan moeder Jelies, die is ook nog eens de rust zelve.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgend seizoen moeders Buddenbruck uit een huis vol! Sterker nog, een seizoen met alleen maar moeders uit een huis vol!![]()
Die maken zich iig niet echt druk om een zwangere 17-jarigequote:Op donderdag 19 november 2020 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgend seizoen moeders Buddenbruck uit een huis vol! Sterker nog, een seizoen met alleen maar moeders uit een huis vol!![]()
Touchéquote:Op donderdag 19 november 2020 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die maken zich iig niet echt druk om een zwangere 17-jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |