SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Hier klopt geen reet van.quote:
Dit, dus toch maar Atleti - Liverpool en maar samenvattinkje Dortmund - PSG straksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb alleen Veronica op mijn tv en geen zin om via de Ziggo app te kijken.
Via de telefoon kijken is toch vervelender en ik wil ook FOK!en. Dus inderdaad maar atletiquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, dus toch maar Atleti - Liverpool en maar samenvattinkje Dortmund - PSG straks
Dan is ie daar blijkbaar nog slechter in dan bondscoach van het Nederlands elftal zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Saekerhett het volgende:
Is die commentator blind? Bal komt overduidelijk van de verdediger.
verklaar je nader.quote:
scorenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe moet Liverpool dit omdraaien?
Ze kunnen Origi brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe moet Liverpool dit omdraaien?
HALLO.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Saekerhett het volgende:
Is die commentator blind? Bal komt overduidelijk van de verdediger.
Memphis niet noemenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:10 schreef Bolasie het volgende:
Wat is dat toch met al die kale voetbalmensjes van de laatste weken: Mourinho, Neymar, Kovacic, Rüdiger.
Hij verneukte net wel een kans zeg, allemachtigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit klaar voor een Jadon Sancho masterclass.
vetzakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik krijg zin in lays door die borden
ik zie vurrdjul anders gewoon op het veldquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
TOPIC DOORGESTUURD AAN MODS, KAN DICHT NEDERLANDERS UITGESCHAKELD OVER.
Treinkaping De Punt allenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik zie vurrdjul anders gewoon op het veld
Amerikanenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
MLSPA haalt keihard uit naar ‘manipulatieve’ Ron Jans
Stukje neger
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
MLSPA haalt keihard uit naar ‘manipulatieve’ Ron Jans
Stukje neger
Onzin, als je ziet hoeveel druk ze naar voren uitoefenen hebben ze Atleti bij de keel. Alleen nog even de trekker overhalen.quote:
En half FOK @LordVoldemort zijn moeder na de wedstrijd allenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG gaat even Emre Can naaien
YES WE CANquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG gaat even Emre Can naaien
???? Kijk je wel naar dezelfde wedstrijd?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Onzin, als je ziet hoeveel druk ze naar voren uitoefenen hebben ze Atleti bij de keel. Alleen nog even de trekker overhalen.
Je humor is niet op niveau vandaag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En half FOK @:LordVoldemort zijn moeder na de wedstrijd allen
Ik maak het goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je humor is niet op niveau vandaag.
Whahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CAN er niet zoveel van HAHAHAHAHA
Heerlukkkkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deelt ook het bed met vrouwen las ik. Cameraatje erbij, niets mis mee.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deelt ook het bed met vrouwen las ik. Cameraatje erbij, niets mis mee.
Wel gruwelijk geil denk ik ouwe reus.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zij is toch niks aan? Ook in het echt best irritant vind ik.
Hij was 4e scheids bij WK potje Brazilie - Mexico. Die heeft van dichtbij gezien wat voor n kneus het isquote:
veel carnavalsplaten hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn er nog nieuwe wereldhits uitgekomen van BERK MUSIC GODEN?
Net als Chelsea altijd deedquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:32 schreef Zeroku het volgende:
Atletico lekker de bus parkeren in eigen huis
Log maar uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
99 PACE kan er verder geen klote van ventje
Ook pure aids ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net als Chelsea altijd deed
[ afbeelding ]
Nee. Nederlandse clubs liggen eruit allen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Zijn de meeste hier ook gwn bvb psg aan het kijken?
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
De verstandige mensen kijken datquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
de meestequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Is toch al heel het seizoen zoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een afbraakvoetbal van Atletico.
Kijk vrij weinig Atletico moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch al heel het seizoen zo
176 minuten verdedigen. Lekker man.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een afbraakvoetbal van Atletico.
Al 7 jaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch al heel het seizoen zo
Dit is de CL, niet La Ligaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
Maar als supporter dan... dan hoop je toch iets te bereiken met dit walgelijk saaie spel? Eind van de rit eindig je gewoon weer achter Real en Barca...
Met griezmann had je nog iets van flairquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Pfff er gebeurt niks
[..]
Al 7 jaar?
Weet niet hoe geil ze is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel gruwelijk geil denk ik ouwe reus.
Weet je nu ook gelijk waarom.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk vrij weinig Atletico moet ik zeggen.
Nee ik hoorde het nergens, kwam er zelf mee toen ik Helene Saul hoorde zeggen en de goal zag. Maar in Madrid roepen ze dat dus al tijden?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoor je deze eeuwenoude line nu voor het eerst?
Sinds 2015 al, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik hoorde het nergens, kwam er zelf mee toen ik Helene Saul hoorde zeggen en de goal zag. Maar in Madrid roepen ze dat dus al tijden?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atletico heeft nu tenminste wel een team waar ze niet veel meer mee kunnen dan doodsaai spelen.
Jeetjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sinds 2015 al, maar dat geheel terzijde.
Net als Darren Mattocks met z'n bucket van de KFCquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:02 schreef VeX- het volgende:
Haten op Atleti. Dan heb je van de vele vormen van voetbal niks begrepen. In Italie en Duitsland likken ze hun vingers hierbij af.
Ja leuk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Geloof dat jij het niet erg zou vinden als hij bij jouw clubje komt spelen.
Origi bij Cambuur genot.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die gaat Muhren niet uit de basis spelen.quote:
*clubjesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een van de beste supersubs momenteel
Doe maar niet meer.quote:
FC Porto speelt niet.quote:
Jouw zuurgraad op een dieptepuntquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jouw niveau vanavond is echt ontzettend treurig.
Nee jij voegt wat toequote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker met poepzor matige grapjes maken in een ander topic
Zelfs deze wedstrijd is interessanter dan de gemiddelde post van poepz0rzquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker met poepzor matige grapjes maken in een ander topic
Het is ook niet echt een kutaffiche qua namen.quote:
En PSV?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ajax speelt helaas vanaf nu op den donderdag
Morgen is wel vrij kutquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een kutaffiche qua namen.
Zoveel valt er ook niet te melden.quote:
Je merkt gewoon dat PSG dit niveau nauwelijks tegenkomt in Ligue 1. En dan speelt Dortmund ook niet echt fantastischquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:24 schreef Bolasie het volgende:
Die Gueye kon niet eens aan de bak bij Everton en moet nu even doodleuk tegen uit tegen BVB. Kan totaal niet mee.
Hopelijk zenden ze Atalanta - Valencia uitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
Atalanta - Valencia CF
Tottenham Hotspur - RB Leipzig
Morgen, duidelijk welke we gaan kijken.
Atalantaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
Atalanta - Valencia CF
Tottenham Hotspur - RB Leipzig
Morgen, duidelijk welke we gaan kijken.
Atalantagodenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze Atalanta - Valencia uit![]()
![]()
![]()
![]()
Wel oprecht, tien keer leukerepot.
NEDERLANDERSquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze Atalanta - Valencia uit![]()
![]()
![]()
![]()
Wel oprecht, tien keer leukerepot.
Mooie jongens Alejandro en Josip.quote:
Mooi zo. Wat een schijterige opvatting van PSG deze pot.quote:
Thomas Bergequote:
Die vond ik heel goed spelen tegen Real Madrid. Voor de rest weinig van gezien moet ik er wel eerlijk bij zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:24 schreef Bolasie het volgende:
Die Gueye kon niet eens aan de bak bij Everton en moet nu even doodleuk tegen uit tegen BVB. Kan totaal niet mee.
Maar wie is dan beter?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die moet dan de Ronaldo van Noorwegen zijn
ik heb op de basisschool havo als advies gekregenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen jouw niveau.
Gouden generatiegenotquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Dat Noorwegen heeft sowieso wel een leuk team nu
Moeten we ook niet overdrijven, maar met 4 leuke spelers kun je wel een aardig eind komen op een EK/WKquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Dat Noorwegen heeft sowieso wel een leuk team nu
Mwah, dit team is marginaal beter dan de Zwitsers een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Als ik zou zeggen dat Noorwegen het EK gaat winnen dan zouden jullie mij allemaal uitlachen
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Hoe luidt ook alweer de neymar topicpointer van het wk
Put your money where your mouth isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Als ik zou zeggen dat Noorwegen het EK gaat winnen dan zouden jullie mij allemaal uitlachen
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Hoe luidt ook alweer de neymar topicpointer van het wk
Hoop dat ie zn grote teen stootquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.
Heeft Drizzt toen neergezet geloof ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
@paxconquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haaland is een extreem mooie jongen.
Dat vond ik al aan het begin van dit seizoen.
meesterlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:35 schreef Coco. het volgende:
Noorwegen had ook het leukste ESF lied.
@:mexicanobakker
dolph lundgren hoofdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haaland is een extreem mooie jongen.
Dat vond ik al aan het begin van dit seizoen.
De witte John Carewquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Haaland is bizar goed.
Met welke speler zou je hem kunnen vergelijken? @:koffieplanter goede vriend
Jij bent niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:35 schreef Coco. het volgende:
Noorwegen had ook het leukste ESF lied.
@:mexicanobakker
Moeten die nog niet eerst een play-off spelen tegen Servië?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:36 schreef KingRoland het volgende:
hoeveel is quotering dat Noorwegen het EK wint? @:ripcity @:doublepain
Stijn en Mexi zijn ook de early adopters.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:38 schreef Coco. het volgende:
@:El-stinho en @:mexicanobakker zitten al meer dan een jaar op de Haaland hype trein.
Die lachen ons nu uit.
Meeste tele stemmenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je hoofd.
Bjorn Johnsen speelt Haaland gewoon uit de basis tijdens het EK.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:37 schreef skysherrif het volgende:
Midtsjø is ook een noor toch
Die winnen het ek wel
Mwah, een jaar geleden speelde hij nauwelijks.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:38 schreef Coco. het volgende:
@:El-stinho en @:mexicanobakker zitten al meer dan een jaar op de Haaland hype trein.
Die lachen ons nu uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |