SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Hier klopt geen reet van.quote:
Dit, dus toch maar Atleti - Liverpool en maar samenvattinkje Dortmund - PSG straksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb alleen Veronica op mijn tv en geen zin om via de Ziggo app te kijken.
Via de telefoon kijken is toch vervelender en ik wil ook FOK!en. Dus inderdaad maar atletiquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, dus toch maar Atleti - Liverpool en maar samenvattinkje Dortmund - PSG straks
Dan is ie daar blijkbaar nog slechter in dan bondscoach van het Nederlands elftal zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Saekerhett het volgende:
Is die commentator blind? Bal komt overduidelijk van de verdediger.
verklaar je nader.quote:
scorenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe moet Liverpool dit omdraaien?
Ze kunnen Origi brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe moet Liverpool dit omdraaien?
HALLO.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Saekerhett het volgende:
Is die commentator blind? Bal komt overduidelijk van de verdediger.
Memphis niet noemenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:10 schreef Bolasie het volgende:
Wat is dat toch met al die kale voetbalmensjes van de laatste weken: Mourinho, Neymar, Kovacic, Rüdiger.
Hij verneukte net wel een kans zeg, allemachtigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit klaar voor een Jadon Sancho masterclass.
vetzakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik krijg zin in lays door die borden
ik zie vurrdjul anders gewoon op het veldquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
TOPIC DOORGESTUURD AAN MODS, KAN DICHT NEDERLANDERS UITGESCHAKELD OVER.
Treinkaping De Punt allenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik zie vurrdjul anders gewoon op het veld
Amerikanenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
MLSPA haalt keihard uit naar ‘manipulatieve’ Ron Jans
Stukje neger
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
MLSPA haalt keihard uit naar ‘manipulatieve’ Ron Jans
Stukje neger
Onzin, als je ziet hoeveel druk ze naar voren uitoefenen hebben ze Atleti bij de keel. Alleen nog even de trekker overhalen.quote:
En half FOK @LordVoldemort zijn moeder na de wedstrijd allenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG gaat even Emre Can naaien
YES WE CANquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG gaat even Emre Can naaien
???? Kijk je wel naar dezelfde wedstrijd?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Onzin, als je ziet hoeveel druk ze naar voren uitoefenen hebben ze Atleti bij de keel. Alleen nog even de trekker overhalen.
Je humor is niet op niveau vandaag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En half FOK @:LordVoldemort zijn moeder na de wedstrijd allen
Ik maak het goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je humor is niet op niveau vandaag.
Whahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CAN er niet zoveel van HAHAHAHAHA
Heerlukkkkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deelt ook het bed met vrouwen las ik. Cameraatje erbij, niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |