NEDERLANDERSquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze Atalanta - Valencia uit![]()
![]()
![]()
![]()
Wel oprecht, tien keer leukerepot.
Mooie jongens Alejandro en Josip.quote:
Mooi zo. Wat een schijterige opvatting van PSG deze pot.quote:
Thomas Bergequote:
Die vond ik heel goed spelen tegen Real Madrid. Voor de rest weinig van gezien moet ik er wel eerlijk bij zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:24 schreef Bolasie het volgende:
Die Gueye kon niet eens aan de bak bij Everton en moet nu even doodleuk tegen uit tegen BVB. Kan totaal niet mee.
Maar wie is dan beter?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die moet dan de Ronaldo van Noorwegen zijn
ik heb op de basisschool havo als advies gekregenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen jouw niveau.
Gouden generatiegenotquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Dat Noorwegen heeft sowieso wel een leuk team nu
Moeten we ook niet overdrijven, maar met 4 leuke spelers kun je wel een aardig eind komen op een EK/WKquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Dat Noorwegen heeft sowieso wel een leuk team nu
Mwah, dit team is marginaal beter dan de Zwitsers een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Als ik zou zeggen dat Noorwegen het EK gaat winnen dan zouden jullie mij allemaal uitlachen
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Hoe luidt ook alweer de neymar topicpointer van het wk
Put your money where your mouth isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Als ik zou zeggen dat Noorwegen het EK gaat winnen dan zouden jullie mij allemaal uitlachen
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Hoe luidt ook alweer de neymar topicpointer van het wk
Hoop dat ie zn grote teen stootquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |