Goed idee, moet ik een poll maken?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet ik heel Nederland oversteken....nee dat gaat hem niet worden![]()
Op zich wel een leuk iets om een keer te doen. Ik weet dat er een Pieterpad loopt van Noord naar Zuid. Maar van Oost naar West heb ik eigenlijk nooit iets over gehoord.
@D.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal mee? Ben al aan het wandelschoenen zoekn
Ik wacht even op het volgende topic, ik wil alleen Pieter meetenquote:
quote:
Owquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wacht even op het volgende topic, ik wil alleen Pieter meeten
turqoise o.i.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb sinds vandaag blauwdieopgroenlijkt nagels
quote:
we vinden er wel wat op. Iets met wielen. Kun je rolschaatsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:19 schreef sjampoeh het volgende:
Kun je het Pieterpad ook fietsen?
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met fietsers. Wilt u toch liever fietsen dan wandelen ga dan te rade bij de Stichting Landelijk Fietsplatform te Amersfoort die een netwerk van lange afstand fietsroutes uitgeeft.
Ik niet hoor. Moet eerst eind van deze maand de meet overleven.quote:
Da’s voor mij ook een vereiste hoor, maar je kunt alvast plannenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Moet eerst eind van deze maand de meet overleven.
Nou hele lange etappes wandelen gaat mij niet meer lukken. Kolere voel me ineens heel oud.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s voor mij ook een vereiste hoor, maar je kunt alvast plannen
Sjamp kan mee in de rolstoel van Gbquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
we vinden er wel wat op. Iets met wielen. Kun je rolschaatsen?
Het zijn etappes met verschillende afstanden. De eerste is 11 km. Zou je dat lukken op rustig tempo?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou hele lange etappes wandelen gaat mij niet meer lukken. Kolere voel me ineens heel oud.
Je mag eerst trainen hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou hele lange etappes wandelen gaat mij niet meer lukken. Kolere voel me ineens heel oud.
oh ja goeiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjamp kan mee in de rolstoel van Gb
Nou dat is met die kromme poten van mij al lastig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn etappes met verschillende afstanden. De eerste is 11 km. Zou je dat lukken op rustig tempo?
oh ja was ik even vergeten. Ook maar in het karretje van GB dan maar. Mootie had een briljant ideequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou dat is met die kromme poten van mij al lastig.
de bezemwagenquote:
Wie en wie duwt?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Lees net dat Sjamp en BG het gaan doen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja is ook zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht
Jullie hebben het beste idee van de dag!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, zei wilde gaan lopen, ik maakte er een meet van
Whoohooquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben het beste idee van de dag!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjamp kan mee in de rolstoel van Gb
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat ligt te voor de hand. Ik doe etappe 11 wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet gewoon bij het begin beginnen?
quote:
Om te beginnen, of was dat het?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat ligt te voor de hand. Ik doe etappe 11 wel.
Ja zoiets. Heb artrose...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je bent oud en hebt kromme poten
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
je mag helemaal zelf weten hoe lang je erover doet. Ik ken mensen die er nu 5 jaar over doen. Steeds een paar etappes erbij.
Gekkengetalquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat ligt te voor de hand. Ik doe etappe 11 wel.
dat is wel heel erg veelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:52 schreef Recce het volgende:
Prisha loopt dat hele pad in één keer af natuurlijk.
Dan mag zij de bbq alvast aansteken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:52 schreef Recce het volgende:
Prisha loopt dat hele pad in één keer af natuurlijk.
Nou jong genoeg om in 40+ te kunnen zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ah zokutzooi
hoe oud ben je dan als ik vragen mag
we need lodges onderweg om te eten/slapen en dragersquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag zij de bbq alvast aansteken.
Ja, maar dat riep ik al eerder, dat is voor alles een vereistequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik het overleef natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou jong genoeg om in 40+ te kunnen zitten.![]()
Ben 48.
Voor 40+ kun je toch nooit te oud zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou jong genoeg om in 40+ te kunnen zitten.![]()
Ben 48.
Jij kan makkelijk 9 en 10 erbij doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik het overleef natuurlijk.
Nee daarom ook dat ik jong genoeg ben.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Voor 40+ kun je toch nooit te oud zijn
Als Sjamp en GB opschieten om die bbq aan te leverenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag zij de bbq alvast aansteken.
Ik las dat jij GB ging dragen toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we need lodges onderweg om te eten/slapen en dragers
Nou kom ik al zo oud over?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]dacht dik in de 60
![]()
je bent nog jong
Dat was duwenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat jij GB ging dragen toch?
Moeten we het werk verdelen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk 9 en 10 erbij doen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou zoals je jezelf omschreef,wel![]()
ja doei ..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat jij GB ging dragen toch?
Mag je nordic walken op het Pieterpad?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
Kun je het Pieterpad ook te paard afleggen?
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met ruiters.
ook niet
En Nordic Walken?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met ruiters.
ook niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag je nordic walken op het Pieterpad?
Nou fijn, dan kan je toch meequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
Kan ik het Pieterpad ook met een wandelwagen of buggy lopen?
Ja, mits u een wandelwagen of buggy heeft die geschikt is om mee in het bos te lopen en die af en toe ook kortere stukken zwaarder terrein aankan (bijvoorbeeld mul zand).
quote:
Ben jij mijn zus? Want ik heb dit soort dingen ook heel vaak met mijn zus.quote:
en met de scooter?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
ook niet
Nou ja je bent best fit...één miezerige etappe is toch beneden je kunnenquote:
Ik denk niet dat ik je zus ben, maar helemaal zeker weten doe je dat natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij mijn zus? Want ik heb dit soort dingen ook heel vaak met mijn zus.
Niet eens een beloning? Dan zou ik ook niet meegaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
Zijn er ook stempelkaarten en stempelposten voor het Pieterpad?
Nee. Hoewel het op zichzelf een prestatie is om de bijna 500 kilometer tussen Pieterburen en de Sint Pietersberg te voet af te leggen, is het Pieterpad toch bedoeld als een recreatieve ervaring met de nadruk op natuur en cultuur, en niet als een prestatieloop.
Er is wel een officiële Pieterpad Oorkonde verkrijgbaar. U kunt deze bestellen via deze website, of kopen bij de start- en eindpunten in Pieterburen (Hotel Waddenweelde) en op de Sint Pietersberg (Chalet Bergrust).
#balen
Ik wil wel die oorkonde. Ik heb ook eentje van de Kili,. Dan heb ik er tweequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
Nee. Hoewel het op zichzelf een prestatie is om de bijna 500 kilometer tussen Pieterburen en de Sint Pietersberg te voet af te leggen, is het Pieterpad toch bedoeld als een recreatieve ervaring met de nadruk op natuur en cultuur, en niet als een prestatieloop.
Er is wel een officiële Pieterpad Oorkonde verkrijgbaar. U kunt deze bestellen via deze website, of kopen bij de start- en eindpunten in Pieterburen (Hotel Waddenweelde) en op de Sint Pietersberg (Chalet Bergrust).
#balen
Voor jezelf zo'n oorkonde bestellen is wel redelijk suf.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
#balen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor jezelf zo'n oorkonde bestellen is wel redelijk suf.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je zus ben, maar helemaal zeker weten doe je dat natuurlijk nooit.
Ik zal mijn wandelschoenen mee nemenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:01 schreef D. het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoeveel km ik aan 1 stuk kan lopen
Zodra het mooi weer is eens even testen
Sowieso een goed planquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal mijn wandelschoenen mee nemen
yeahquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
binden we de rolwaggie erachter en gassen maar
Ik heb al lang niet een lange route gelopen. Geen idee wat er gebeurt als ik opeens 30+ km ga lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou ja je bent best fit...één miezerige etappe is toch beneden je kunnen
Kun je het Pieterpad ook per slede afleggen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
Slede door honden voortgetrokken misschien een optie voor Sjamp, GB en Notturna?
Kan die slee wel over dat pad?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
Slede door honden voortgetrokken misschien een optie voor Sjamp, GB en Notturna?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kun je het Pieterpad ook per slede afleggen?
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met sledes.
Linkje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met sledes.
Ja dan houd het op.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gofferquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook niet in 1x. Drie dagen achter elkaar. Of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet een lange route gelopen. Geen idee wat er gebeurt als ik opeens 30+ km ga lopen.Zal wel niet best zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef Recce het volgende:
Kun je het Pieterpad ook per stoomboot afleggen?
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met stoomboten.
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met stoomboten.
Kunnen we niet gewoon zo’n oorkonde bestellen voor elkaar. Dan is het niet zo raarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet een lange route gelopen. Geen idee wat er gebeurt als ik opeens 30+ km ga lopen.Zal wel niet best zijn.
Lijkt me eigenlijk wel een leuke hobby. Je hele huis volhangen met oorkondes van dingen die je niet hebt gedaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon zo’n oorkonde bestellen voor elkaar. Dan is het niet zo raar
Is er ergens een hotel met een terras langs de route... Dan zit ik daar om te zwaaien en aan te moedigenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
#balen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doen het in Nl met karretjes, dat moet lukken
met soepquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is er ergens een hotel met een terras langs de route... Dan zit ik daar om te zwaaien en aan te moedigen![]()
Dat is een strak plan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is er ergens een hotel met een terras langs de route... Dan zit ik daar om te zwaaien en aan te moedigen![]()
ja die zijn er. Een hele lijst met accomodaties ook, voor als je ergens op de route wilt overnachten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
nee...kaas met augurkquote:
Ik wil bovenin!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die zijn er. Een hele lijst met accomodaties ook, voor als je ergens op de route wilt overnachten.
Ze hebben zelfs stapelbedden
Morgen boodschappen doen en dan kip halen. Kluifjes denk ikquote:
Nomnomnom.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen boodschappen doen en dan kip halen. Kluifjes denk ik
Kreeg net bericht van mijn broer, hij heeft eht niet kunnen zien, te laag op de horizon en hij zit in Seattle momenteel. Verder nog niets op Insta of zo gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe.Was je nog iets tegengekomen over de occultatie? Ik heb er nog niet op gezocht.
Vooral kringverjaardagen heb je dat vaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Eergisteren ook nog gehad
Dat krijg je met verjaardagen
Dat was dus mijn avondeten. Geen zin vandaag. Geen energie. Beetje opperdepop.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Eergisteren ook nog gehad
Dat krijg je met verjaardagen
Of kringmeetsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Vooral kringverjaardagen heb je dat vaak.
quote:
Oh die ken ik nog niet, maar goed Haags gebruik?quote:
We zaten aan een rechthoekige tafel, telt dat ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Vooral kringverjaardagen heb je dat vaak.
Ow, dat valt me dan een beetje van je tegenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat was dus mijn avondeten. Geen zin vandaag. Geen energie. Beetje opperdepop.
Eigenlijk niet, want een kring behoort rond te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
We zaten aan een rechthoekige tafel, telt dat ook?
Ik had er ook een cupasoup tomatensoepie bijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat valt me dan een beetje van je tegen
Er stonden een paar kringen op tafel, telt dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want een kring behoort rond te zijn.
Dat maakt veel goedquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had er ook een cupasoup tomatensoepie bij
Ik was er nu naar aan het zoeken, maar geen mooie foto's gevonden. Wel deze van een vorige keer:quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kreeg net bericht van mijn broer, hij heeft eht niet kunnen zien, te laag op de horizon en hij zit in Seattle momenteel. Verder nog niets op Insta of zo gezien.
Oh ja, dan telt het wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Er stonden een paar kringen op tafel, telt dat?
Ik ook niet. Wel een aantal berichten dat het niet echt spectaculair zou zijn. Maar ja. Dat kan van alles betekenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was er nu naar aan het zoeken, maar geen mooie foto's gevonden. Wel deze van een vorige keer:
[ afbeelding ]
quote:
Gaan die niet naar huis als het sluitingstijd is dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dan, blijf ik met die ouwe augurken zitten
Misschien slechte weersomstandigheden? Lijkt me wel grappig om zoiets een keer te zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel een aantal berichten dat het niet echt spectaculair zou zijn. Maar ja. Dat kan van alles betekenen.
Oh, ze staan nu ook alweer bij het Binnenhofquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:24 schreef Charmian het volgende:
@:pullup volgende week woensdag gaan de boeren weer de boer op
Ze mogen niet trekkeren toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:24 schreef Charmian het volgende:
@:pullup volgende week woensdag gaan de boeren weer de boer op
Het lijkt me wel grappig om jou ooit eens achter een telescoop te krijgen eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien slechte weersomstandigheden? Lijkt me wel grappig om zoiets een keer te zien eigenlijk.
nee enkel duwerenquote:
nu? zeker om weer zo'n geweldige optocht aan te kondigen. Ik word nu wel een beetje moe van die lui. Misschien kunnen ze beter een tentenkamp op het malieveld opzettenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, ze staan nu ook alweer bij het Binnenhof
Beterquote:
nee, niet over de snelweg en ook niet het malieveld op. ze hebben het nu op de A44 voorzien.quote:
Oh ja, dat moet ook nog gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het lijkt me wel grappig om jou ooit eens achter een telescoop te krijgen eigenlijk
Gaan ze die inzaaien?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, niet over de snelweg en ook niet het malieveld op. ze hebben het nu op de A44 voorzien.
de A44? wie weet? Gekkies...quote:
Veel meer kunnen ze nietquote:
En voor het coronavirus ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:31 schreef Charmian het volgende:
mja toch ook voor de boeren alleen maar liefde
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:31 schreef Charmian het volgende:
mja toch ook voor de boeren alleen maar liefde
ja, zeker nu het een identiteitscrisis doorgaat...het is misschien wel een malariadingetje en geen griep. Is toch zielig als je niet weet wie je bent.quote:
Ik ben nog aan de malariatabletten....lucky mequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, zeker nu het een identiteitscrisis doorgaat...het is misschien wel een malariadingetje en geen griep. Is toch zielig als je niet weet wie je bent.
https://www.nu.nl/buitenl(...)orzaakte-ziekte.html
hebben ze je wel getest toen je nederland weer binnenkwam?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben nog aan de malariatabletten....lucky me
Prish in de quarantainequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
hebben ze je wel getest toen je nederland weer binnenkwam?
Had ik gelezen. Wel grappig dat het schijnt te werken! Maar het virus is wel een coronavirus en heeft niets met malaria te maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, zeker nu het een identiteitscrisis doorgaat...het is misschien wel een malariadingetje en geen griep. Is toch zielig als je niet weet wie je bent.
Getest op muggen in de bagage?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. Ze waren preventief, niet curatief.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeggen ze nuquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Had ik gelezen. Wel grappig dat het schijnt te werken! Maar het virus is wel een coronavirus en heeft niets met malaria te maken.
Dan mag jij ons straks allemaal verzorgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben nog aan de malariatabletten....lucky me
zustertje Prishquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag jij ons straks allemaal verzorgen.
weet jij veel wat prish daar gegeten heeft...vleermuizen und soquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet jij veel wat prish daar gegeten heeft...vleermuizen und so
quote:
een virus is toch ook een parasiet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, een virus is iets heel anders dan malaria. Dat is een parasiet, geen virus.
In de biologie wordt een virus geen parasiet genoemd, dacht ik. In ieder geval bedoelen ze er verschillende dingen mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
een virus is toch ook een parasiet?
Dat heb ik nog geslikt voor de reuma.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
chloroquine?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heb ik nog geslikt voor de reuma.
dat zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt. De schade aan de gastheer is niet zo groot dat deze aan de relatie ten onder gaat. Als dat wel het geval is dan wordt gesproken van een parasitoïde.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
een parasiet of virus is een organisme dat
Dank voor deze aanvullingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt. De schade aan de gastheer is niet zo groot dat deze aan de relatie ten onder gaat. Als dat wel het geval is dan wordt gesproken van een parasitoïde.
en had je er baat bij? is natuurlijk de belangrijkste vraagquote:
Ik niet, maar het schijnt bij hele volksstammen wel en dat het idd oorspronkelijk voor bij tegen malaria was.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
en had je er baat bij? is natuurlijk de belangrijkste vraag
Malaria is ook niet besmettelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, een virus is iets heel anders dan malaria. Dat is een parasiet, geen virus.
Ja, ze doen ongeveer hetzelfde, maar toch zijn een parasiet en een virus verschillende dingen. Een virus is ook niet echt een organisme.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
1e regel van Google: een parasiet of virus is een organisme dat...
maar reuma is gewoon nasty, en dan ook nog verschillende soorten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik niet, maar het schijnt bij hele volksstammen wel en dat het idd oorspronkelijk voor bij tegen malaria was.
Dat is het zeker!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar reuma is gewoon nasty, en dan ook nog verschillende soorten.
nee, slaapgebrekquote:
zuiden? hier volgende week in het middenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Charmian het volgende:
waar hebben ze nu voorjaarsvakantie?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Charmian het volgende:
hier ook volgende week. stomme boerenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
zuiden? hier volgende week in het midden
Noordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Charmian het volgende:
en wanneer is het verkleedfeestdagen?quote:
daar doen we niet aan hieroquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
en wanneer is het verkleedfeestdagen?
Knaraval bedoel je? Dat begint zaterdag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
en wanneer is het verkleedfeestdagen?
beterquote:
okayquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Knaraval bedoel je? Dat begint zaterdag.
Ellen komt van het weekend langswaaien.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Ellen komt van het weekend langswaaien.
Tot nu toe zie ik in Ellen een storm in glas water. Het word van het weekend tot nu toe een windkracht 5 en dat hebben we bijna al de hele week.quote:
Ik vind carnaval sowieso niks.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het wordt geen prettige Knaraval dat is wel aardig zeker.
Een wijs man genaamd Mario zegt dan : " En in China valt een zak zand om"quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, Liverpool staat achter
De mensen ook daar, momenteel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wijs man genaamd Mario zegt dan : " En in China valt een zak zand om"
Rijst!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wijs man genaamd Mario zegt dan : " En in China valt een zak zand om"
Oh jaquote:
Waar staat Liverpool achter?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, Liverpool staat achter
Ja ik kwam er vorige week nog 3 tegen hierquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:00 schreef TillyB het volgende:
[..]ik miste wel nog een welcome maar good effort
Je had wel een winkeltje kunnen beginnenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik kwam er vorige week nog 3 tegen hier
Het beeld ging pas bewegen nadat ik had gepostquote:
De hond liep snel weg en de kangeroe verloor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het beeld ging pas bewegen nadat ik had gepost
Mooie tepelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:16 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, toch nog iets van die occultatie kunnen vinden:
[ afbeelding ]
Maandag AS?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb t via videoland bekeken, die van maandag a.s. ook al. jij ?
Zit je wel in het goede seizoen? die is er nog niet hoor alleen van gisteren en vandaag, de laatste is volgende weekquote:
jaha.. die van maandag staat er alquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit je wel in het goede seizoen? die is er nog niet hoor alleen van gisteren en vandaag, de laatste is volgende week
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze is al een halve week dood get over it
bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaha.. die van maandag staat er al
dat is ook sneu werk..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog zelfmoord ook, geen terroristische aanslag of zielige ziekte, HANDGEMAKT
ja 14 en 15 zijn van gisteren en vandaag 16 volgende weekquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Live als in nog voordat ie helemaal geupload is?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja 14 en 15 zijn van gisteren en vandaag 16 volgende week
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen, toen ik dat vanmiddag las
Nou, dat wordt niet meer trouwen voor de dames hier.quote:Afspraak artsen: geen hersteloperatie maagdenvlies meer in Nederland
Er is geen vliesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat wordt niet meer trouwen voor de dames hier.
Groeit vanzelf wel weer terugquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat wordt niet meer trouwen voor de dames hier.
Ik volg het verder ook niet , maar ik herkende het een en anderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Er gaat een boel langs me heen.tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |