een virus is toch ook een parasiet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, een virus is iets heel anders dan malaria. Dat is een parasiet, geen virus.
In de biologie wordt een virus geen parasiet genoemd, dacht ik. In ieder geval bedoelen ze er verschillende dingen mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
een virus is toch ook een parasiet?
Dat heb ik nog geslikt voor de reuma.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, zeker nu het een identiteitscrisis doorgaat...het is misschien wel een malariadingetje en geen griep. Is toch zielig als je niet weet wie je bent.
https://www.nu.nl/buitenl(...)orzaakte-ziekte.html
chloroquine?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heb ik nog geslikt voor de reuma.
dat zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt. De schade aan de gastheer is niet zo groot dat deze aan de relatie ten onder gaat. Als dat wel het geval is dan wordt gesproken van een parasitoïde.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
een parasiet of virus is een organisme dat
Dank voor deze aanvullingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt. De schade aan de gastheer is niet zo groot dat deze aan de relatie ten onder gaat. Als dat wel het geval is dan wordt gesproken van een parasitoïde.
en had je er baat bij? is natuurlijk de belangrijkste vraagquote:
Ik niet, maar het schijnt bij hele volksstammen wel en dat het idd oorspronkelijk voor bij tegen malaria was.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
en had je er baat bij? is natuurlijk de belangrijkste vraag
Malaria is ook niet besmettelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, een virus is iets heel anders dan malaria. Dat is een parasiet, geen virus.
Ja, ze doen ongeveer hetzelfde, maar toch zijn een parasiet en een virus verschillende dingen. Een virus is ook niet echt een organisme.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
1e regel van Google: een parasiet of virus is een organisme dat...
maar reuma is gewoon nasty, en dan ook nog verschillende soorten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik niet, maar het schijnt bij hele volksstammen wel en dat het idd oorspronkelijk voor bij tegen malaria was.
Dat is het zeker!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar reuma is gewoon nasty, en dan ook nog verschillende soorten.
nee, slaapgebrekquote:
zuiden? hier volgende week in het middenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Charmian het volgende:
waar hebben ze nu voorjaarsvakantie?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Charmian het volgende:
hier ook volgende week. stomme boerenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
zuiden? hier volgende week in het midden
Noordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:06 schreef Charmian het volgende:
en wanneer is het verkleedfeestdagen?quote:
daar doen we niet aan hieroquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
en wanneer is het verkleedfeestdagen?
Knaraval bedoel je? Dat begint zaterdag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
en wanneer is het verkleedfeestdagen?
beterquote:
okayquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Knaraval bedoel je? Dat begint zaterdag.
Ellen komt van het weekend langswaaien.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Ellen komt van het weekend langswaaien.
Tot nu toe zie ik in Ellen een storm in glas water. Het word van het weekend tot nu toe een windkracht 5 en dat hebben we bijna al de hele week.quote:
Ik vind carnaval sowieso niks.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het wordt geen prettige Knaraval dat is wel aardig zeker.
Een wijs man genaamd Mario zegt dan : " En in China valt een zak zand om"quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, Liverpool staat achter
De mensen ook daar, momenteel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wijs man genaamd Mario zegt dan : " En in China valt een zak zand om"
Rijst!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wijs man genaamd Mario zegt dan : " En in China valt een zak zand om"
Oh jaquote:
Waar staat Liverpool achter?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, Liverpool staat achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |