Nou kom ik al zo oud over?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]dacht dik in de 60
![]()
je bent nog jong
Dat was duwenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat jij GB ging dragen toch?
Moeten we het werk verdelen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk 9 en 10 erbij doen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou zoals je jezelf omschreef,wel![]()
ja doei ..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat jij GB ging dragen toch?
Mag je nordic walken op het Pieterpad?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
Kun je het Pieterpad ook te paard afleggen?
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met ruiters.
ook niet
En Nordic Walken?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met ruiters.
ook niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag je nordic walken op het Pieterpad?
Nou fijn, dan kan je toch meequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
Kan ik het Pieterpad ook met een wandelwagen of buggy lopen?
Ja, mits u een wandelwagen of buggy heeft die geschikt is om mee in het bos te lopen en die af en toe ook kortere stukken zwaarder terrein aankan (bijvoorbeeld mul zand).
quote:
Ben jij mijn zus? Want ik heb dit soort dingen ook heel vaak met mijn zus.quote:
en met de scooter?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |