quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef Recce het volgende:
Kun je het Pieterpad ook per stoomboot afleggen?
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met stoomboten.
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met stoomboten.
Kunnen we niet gewoon zo’n oorkonde bestellen voor elkaar. Dan is het niet zo raarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet een lange route gelopen. Geen idee wat er gebeurt als ik opeens 30+ km ga lopen.Zal wel niet best zijn.
Lijkt me eigenlijk wel een leuke hobby. Je hele huis volhangen met oorkondes van dingen die je niet hebt gedaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon zo’n oorkonde bestellen voor elkaar. Dan is het niet zo raar
Is er ergens een hotel met een terras langs de route... Dan zit ik daar om te zwaaien en aan te moedigenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
Zijn er ook stempelkaarten en stempelposten voor het Pieterpad?
Nee. Hoewel het op zichzelf een prestatie is om de bijna 500 kilometer tussen Pieterburen en de Sint Pietersberg te voet af te leggen, is het Pieterpad toch bedoeld als een recreatieve ervaring met de nadruk op natuur en cultuur, en niet als een prestatieloop.
Er is wel een officiële Pieterpad Oorkonde verkrijgbaar. U kunt deze bestellen via deze website, of kopen bij de start- en eindpunten in Pieterburen (Hotel Waddenweelde) en op de Sint Pietersberg (Chalet Bergrust).
#balen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doen het in Nl met karretjes, dat moet lukken
met soepquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is er ergens een hotel met een terras langs de route... Dan zit ik daar om te zwaaien en aan te moedigen![]()
Dat is een strak plan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is er ergens een hotel met een terras langs de route... Dan zit ik daar om te zwaaien en aan te moedigen![]()
ja die zijn er. Een hele lijst met accomodaties ook, voor als je ergens op de route wilt overnachten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
nee...kaas met augurkquote:
Ik wil bovenin!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die zijn er. Een hele lijst met accomodaties ook, voor als je ergens op de route wilt overnachten.
Ze hebben zelfs stapelbedden
Morgen boodschappen doen en dan kip halen. Kluifjes denk ikquote:
Nomnomnom.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen boodschappen doen en dan kip halen. Kluifjes denk ik
Kreeg net bericht van mijn broer, hij heeft eht niet kunnen zien, te laag op de horizon en hij zit in Seattle momenteel. Verder nog niets op Insta of zo gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe.Was je nog iets tegengekomen over de occultatie? Ik heb er nog niet op gezocht.
Vooral kringverjaardagen heb je dat vaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Eergisteren ook nog gehad
Dat krijg je met verjaardagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |