Goed idee, moet ik een poll maken?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet ik heel Nederland oversteken....nee dat gaat hem niet worden![]()
Op zich wel een leuk iets om een keer te doen. Ik weet dat er een Pieterpad loopt van Noord naar Zuid. Maar van Oost naar West heb ik eigenlijk nooit iets over gehoord.
@D.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal mee? Ben al aan het wandelschoenen zoekn
Ik wacht even op het volgende topic, ik wil alleen Pieter meetenquote:
quote:
Owquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wacht even op het volgende topic, ik wil alleen Pieter meeten
turqoise o.i.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb sinds vandaag blauwdieopgroenlijkt nagels
quote:
we vinden er wel wat op. Iets met wielen. Kun je rolschaatsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:19 schreef sjampoeh het volgende:
Kun je het Pieterpad ook fietsen?
Nee. Het Pieterpad is een wandelroute. Bij het ontwerpen is dan ook geen rekening gehouden met fietsers. Wilt u toch liever fietsen dan wandelen ga dan te rade bij de Stichting Landelijk Fietsplatform te Amersfoort die een netwerk van lange afstand fietsroutes uitgeeft.
Ik niet hoor. Moet eerst eind van deze maand de meet overleven.quote:
Da’s voor mij ook een vereiste hoor, maar je kunt alvast plannenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Moet eerst eind van deze maand de meet overleven.
Nou hele lange etappes wandelen gaat mij niet meer lukken. Kolere voel me ineens heel oud.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s voor mij ook een vereiste hoor, maar je kunt alvast plannen
Sjamp kan mee in de rolstoel van Gbquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
we vinden er wel wat op. Iets met wielen. Kun je rolschaatsen?
Het zijn etappes met verschillende afstanden. De eerste is 11 km. Zou je dat lukken op rustig tempo?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou hele lange etappes wandelen gaat mij niet meer lukken. Kolere voel me ineens heel oud.
Je mag eerst trainen hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou hele lange etappes wandelen gaat mij niet meer lukken. Kolere voel me ineens heel oud.
oh ja goeiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjamp kan mee in de rolstoel van Gb
Nou dat is met die kromme poten van mij al lastig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn etappes met verschillende afstanden. De eerste is 11 km. Zou je dat lukken op rustig tempo?
oh ja was ik even vergeten. Ook maar in het karretje van GB dan maar. Mootie had een briljant ideequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou dat is met die kromme poten van mij al lastig.
de bezemwagenquote:
Wie en wie duwt?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Lees net dat Sjamp en BG het gaan doen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja is ook zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht
Jullie hebben het beste idee van de dag!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, zei wilde gaan lopen, ik maakte er een meet van
Whoohooquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben het beste idee van de dag!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjamp kan mee in de rolstoel van Gb
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |