haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
ivm storing monitor de laatst tussenstand:quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1804 / 5165
2. aKboR / 1061 / 4526
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 633 / 2014
5. dud0r / 502 / 2385
6. Jippie68 / 492 / 2963
7. Dr.Mikey / 486 / 2731
8. InverHouse / 482 / 3269
9. hemarookworst / 437 / 1674
10. FreshFruit / 333 / 2051
11. engine / 330 / 1704
12. mario390 / 330 / 2197
13. noodgang / 308 / 1644
14. skysherrif / 250 / 1314
15. Filosoofert / 228 / 1318
16. madam-april / 180 / 1185
17. Grrrrrrrr / 167 / 834
18. Mrsloveable / 150 / 796
19. Pumpalov / 101 / 469
20. PP_Sound / 87 / 208SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
best wel gezellig weer de laatste tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
twitter:ofnaitdan twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 18:18:48Mag Tom Egbers het n-woord zeg- https://t.co/vAv76fjFta reageer retweet
![]()
succesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed ik ga even naar huis lopen. Tot laterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bye bye Tom dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:24 schreef skysherrif het volgende:
twitter:ofnaitdan twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 18:18:48Mag Tom Egbers het n-woord zeg- https://t.co/vAv76fjFta reageer retweet
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
is monitor kapoet ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeggen 'niet meer doen' helpt zeker niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hardere straffen om een kern van een probleem aan te pakken vind ik nooit zo effectief.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
wat is ditquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:30 schreef engine het volgende:
Die hockeyster is ook wel lekker bezig![]()
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zij wilde eigenlijk een bericht aan haar vriend stuurde maar stuurde dat per ongeluk naar die argentijnse fan. Die plaatste dat natuurlijk weer online en nu wordt ze misschien gestraft.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
zo fat is die dame niet gewoon curvy niks mis meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dom dom domquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Zij wilde eigenlijk een bericht aan haar vriend stuurde maar stuurde dat per ongeluk naar die argentijnse fan. Die plaatste dat natuurlijk weer online en nu wordt ze misschien gestraft.![]()
oke apart.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
welke hockeyster?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:30 schreef engine het volgende:
Die hockeyster is ook wel lekker bezig![]()
[ afbeelding ]![]()
Ja beetje wel he. Maar zo'n heisa is ook weer wat overdreven.quote:Van Laarhoven. Ken haar niet maar speelt wel in Oranje las ik.quote:
https://www.nu.nl/sport-o(...)-mogelijk-straf.htmlEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
2500 euro boetequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje wel he. Maar zo'n heisa is ook weer wat overdreven.
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)-mogelijk-straf.html![]()
![]()
ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Van Laarhoven. Ken haar niet maar speelt wel in Oranje las ik.
https://www.nu.nl/sport-o(...)-mogelijk-straf.html![]()
doog?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:50 schreef PlymouthFury het volgende:
Je moet wel eten anders ga je doog![]()
Is een optie, maar mijn vader heeft "gekookt" dus dat zou beetje een belediging zijn voor hem.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
gedoe om niksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Van Laarhoven. Ken haar niet maar speelt wel in Oranje las ik.
https://www.nu.nl/sport-o(...)-mogelijk-straf.htmlThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nina ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doet het weer toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:52 schreef Jippie68 het volgende:
Toch apart dat je je stand niet kan checken![]()
Dan hoop ik maar dat het lekker isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is een optie, maar mijn vader heeft "gekookt" dus dat zou beetje een belediging zijn voor hem.
Wat heeft ie gekookt![]()
snoetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gebakken krieltjes met varkensshnitzel (kotsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:53 schreef skysherrif het volgende:
Dan hoop ik maar dat het lekker is
Wat heeft ie gekookt) en een groente denk ik
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Heb nog nooit een gehaktbal geproefd dat ik dacht; ah yeah, dit is puur smaakorgasme.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ligt eraan hoe je het klaar maakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog nooit een gehaktbal geproefd dat ik dacht; ah yeah, dit is puur smaakorgasme.![]()
Uitjes erin meegebakken. Lekkuuuuuhhhquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog nooit een gehaktbal geproefd dat ik dacht; ah yeah, dit is puur smaakorgasme.![]()
idd jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Uitjes erin meegebakken. Lekkuuuuuhhh![]()
![]()
jammer ik welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog nooit een gehaktbal geproefd dat ik dacht; ah yeah, dit is puur smaakorgasme.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef InverHouse het volgende:
Ligt eraan hoe je het klaar maakt.Ja dat doe ik maar, nee. En kan over het algemeen toch echt goed koken hoor..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef PlymouthFury het volgende:
Uitjes erin meegebakken. Lekkuuuuuhhh'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
andere kruiden doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja dat doe ik maar, nee. En kan over het algemeen toch echt goed koken hoor..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wedden dat je mijn gehaktballen niet lekker vindt.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja wedden dat je mijn gehaktballen niet lekker vindt.![]()
Gewoon pakje gehakt kruiden erdoor en een eitje zeker doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja dat doe ik maar, nee. En kan over het algemeen toch echt goed koken hoor..![]()
Eitje idd en beschuit...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon pakje gehakt kruiden erdoor en een eitje zeker doen![]()
Dat doe ik allemaal 😂quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:03 schreef PlymouthFury het volgende:
Gewoon pakje gehakt kruiden erdoor en een eitje zeker doen'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Collega van mij doet dat ook ja. Moet ik eens proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik deed wit brood in melk dopen dat wat uitlekken en gebruikte dat'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Idd, een echte cafebal noem ik dat. Ook lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik deed wit brood in melk dopen dat wat uitlekken en gebruikte dat![]()
Al maak ik toch liever hamburgers zelfquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, een echte cafebal noem ik dat. Ook lekker.![]()
![]()
Ja, is ff werk. Maar eigen roem stinkt niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al maak ik toch liever hamburgers zelf![]()
misschien heb je wel hele lekkere ballen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja wedden dat je mijn gehaktballen niet lekker vindt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien werkt hetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Collega van mij doet dat ook ja. Moet ik eens proberen.![]()
Zijn zoveel keuzes in, ieder zijn eigen recept. Was die van sky ff vergeten met dat brood erdoor, best lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien heb je wel hele lekkere ballen.![]()
klopt iedereen kan dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn zoveel keuzes in, ieder zijn eigen recept. Was die van sky ff vergeten met dat brood erdoor, best lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoorde het. Misschien is bondage ermee bezig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is de stand van 15.50 (uit mijn hoofd) niet de actuele stand![]()
ja beetje experimenterenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mooie rol heeft BingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
straks kan mono niet gefixed worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier ook. Dat gekruide gehakt is vaak niet lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:19 schreef skysherrif het volgende:
Half om Half gehakt meestal bij gehaktballen heb ik![]()
ik kruid het zelf welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:19 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Hier ook. Dat gekruide gehakt is vaak niet lekker.![]()
![]()
eetse.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Ga mijn bal eten, tot later strijders.![]()
enjoyquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Ga mijn bal eten, tot later strijders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat gekruide gehakt is vaak het oudste vlees.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:19 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Hier ook. Dat gekruide gehakt is vaak niet lekker.![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat gekruide gehakt is vaak het oudste vlees.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja, vroeger vakantiewerk in een slagerij gedaan daar ging eerst het vlees als magere runderlappen /riblappen in de verkoop, dan als rundergehakt en dan het laatste als voorgekruid gehakt.quote:![]()
3 weken terug ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jk. Wanneer gingen we Mario doen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, vroeger vakantiewerk in een slagerij gedaan daar ging eerst het vlees als magere runderlappen /riblappen in de verkoop, dan als rundergehakt en dan het laatste als voorgekruid gehakt.![]()
![]()
Ja er zijn dingen tussengekomen 🤷♀️quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Hee meissie, hoe voel je je?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja er zijn dingen tussengekomen 🤷♀️![]()
En ik ben er de laatste tijd niet zo vaakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja er zijn dingen tussengekomen 🤷♀️![]()
![]()
vluchten kan niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zonder het te weten zullen we allemaal vaak zat spul op hebben dat volgens de regels niet meer verkocht had mogen wordenquote:![]()
Goed verhitten altijd dus
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Haha ja dat geloof ik graag ja..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder het te weten zullen we allemaal vaak zat spul op hebben dat volgens de regels niet meer verkocht had mogen worden![]()
Goed verhitten altijd dusHad afgekeurd moeten worden..quote:![]()
![]()
Ziekquote:![]()
Voor de rest gaat het wel oké hoor. En hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:38 schreef SoS87 het volgende:
En ik ben er de laatste tijd niet zo vaak
Jong U tegen Jong Ajax gezien?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja dat geloof ik graag ja..
[..]
Had afgekeurd moeten worden..![]()
![]()
Ja druk hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ziek![]()
Voor de rest gaat het wel oké hoor. En hoe is het met jou?
[..]![]()
![]()
Oh balenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ziek![]()
Voor de rest gaat het wel oké hoor. En hoe is het met jou?
[..]
Mwa ben vanmiddag flauwgevallen met mijn hoofd tegen de deurpost dus heb hoofdpijn.. verder wel goedJa prachtigquote:![]()
![]()
Babequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh balen
Mwa ben vanmiddag flauwgevallen met mijn hoofd tegen de deurpost dus heb hoofdpijn.. verder wel goed
[..]
Ja prachtig
Wel mooie potquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil graag in de irish pub kijken maar niet zo verstandig.![]()
Ik kijk liever lfc, heb ik al heel lang wat mee. Ga nog een keer mn pa meenemen naar Liverpoolquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beide zijn mooi, op papier Dortmund - PSG ook veel leuker dan Atleti - LFC![]()
![]()
Van die clubs ben ik ook voor liverpool hoor, enige club waar ik iets mee heb naast ajax. Werd vorig jaar ook helemaal gek toen LFC barca versloeg, die goals van Wijnaldum, keek in kroeg in Rotterdam, nou het leek bijna alsof Feyenoord de europacup won, was gewoon gekkenhuis.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik kijk liever lfc, heb ik al heel lang wat mee. Ga nog een keer mn pa meenemen naar Liverpool![]()
Gewoon doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil graag in de irish pub kijken maar niet zo verstandig.Zonder wrijving geen glans![]()
Oké dan echt niet doen nee! FOEIquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
weet nu al weer dat ik dan dronken word en ik moet vanavond/vannacht echt studerenZonder wrijving geen glans![]()
Ben je bij Liverpool-Utreg geweest?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik kijk liever lfc, heb ik al heel lang wat mee. Ga nog een keer mn pa meenemen naar Liverpool![]()
Helaas niet. Uitvak was erg goed te horenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ben je bij Liverpool-Utreg geweest?![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weet ik..quote:Was echt geweldigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Helaas niet. Uitvak was erg goed te horen![]()
![]()
![]()
Was je echt zo´n hooligirl?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Weet ik..
[..]
Was echt geweldigZonder wrijving geen glans![]()
Hoi Skyquote:
Ik wil Dortmund eigenlijk ook wel zienquote:
Liverpool en Dortmund, beide mijn cluppies.Zonder wrijving geen glans![]()
Oh jeetje! Rustig aandoen jijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh balen
Mwa ben vanmiddag flauwgevallen met mijn hoofd tegen de deurpost dus heb hoofdpijn.. verder wel goed
[..]
Ja prachtig
Haha mwa valt wel mee opzich..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je echt zo´n hooligirl?![]()
![]()
![]()
Auw. Niet meer doen hè 🌹quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha mwa valt wel mee opzich..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van die laurier drop eten. Die echte waar je ook dropwater van kan maken. Helpt heel goed tegen een lage bloeddruk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee is niet de bedoelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Hey plymquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi dot, zit lekker serie te kijken met vrouwtje. Dacht ff Bolkje tussendoor. Succes en laters meid.quote:![]()
A gezellig. Veel,kijk plezier. Gr aan je vrouwtjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoi dot, zit lekker serie te kijken met vrouwtje. Dacht ff Bolkje tussendoor. Succes en laters meid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig niet ha ha haquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zei de verloskundige idd ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van die laurier drop eten. Die echte waar je ook dropwater van kan maken. Helpt heel goed tegen een lage bloeddruk.dankje
![]()
Heeft mij goed geholpen. Mijn bloeddruk was 90/60quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat zei de verloskundige idd ookdankje
ja heel rustigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die van mij is iets te hoog.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft mij goed geholpen. Mijn bloeddruk was 90/60
[..]
ja heel rustig![]()
Je kan hem dan beter iets te laag hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef Dotteke het volgende:
Je kan hem dan beter iets te laag hebben.![]()
![]()
Die van mij was vanmiddag 86/57..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft mij goed geholpen. Mijn bloeddruk was 90/60
[..]
ja heel rustig![]()
Ja, ik heb altijd al een hele lage bloeddruk maar door de zwangerschap is hij nog lager dan normaal..![]()
SNap ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:45 schreef madam-april het volgende:
Ja, ik heb altijd al een hele lage bloeddruk maar door de zwangerschap is hij nog lager dan normaal..Zonder wrijving geen glans![]()
Hmmmquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk was vanmiddag 86/57Zonder wrijving geen glans![]()
Zo dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die van mij was vanmiddag 86/57..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat niet gevaarlijk voor je baby, of valt dat mee?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Daardoor was ik dus ook flauwgevallen..![]()
Alleen als ik mijn arm er achterin duwquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:38 schreef dud0r het volgende:
Denk het wel
[..]
Trage quote.
@:filosoofert zeggen jouw koeien wel eens miauwOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Nee helemaal niet, lage bloeddruk is vervelend maar niet gevaarlijk.. alleen het flauwvallen kan wel gevaarlijk zijn, dus ik moet wel rustig aan doen..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk voor je baby, of valt dat mee?![]()
Heb je mooi wat te doen en is het hier lekker rustigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ben fotoś aan het overzetten van mijn oude telefoon
Handig....gaat bij mij automatisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ben fotoś aan het overzetten van mijn oude telefoon![]()
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, lage bloeddruk is vervelend maar niet gevaarlijk.. alleen het flauwvallen kan wel gevaarlijk zijn, dus ik moet wel rustig aan doen..![]()
Ja normaal gesproken hier ook maar het laatste gedeelte pakt hij nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Handig....gaat bij mij automatisch.
Arme jijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn telefoon is gekoppeld met mijn chroombook, als ik een foto maak staat deze ook op mijn chromebook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken hier ook maar het laatste gedeelte pakt hij niet![]()
Dat is irritant..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken hier ook maar het laatste gedeelte pakt hij niet![]()
Dat gebruik ik nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Belangrijke foto’s zet ik altijd op een sticky.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slim idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:53 schreef Dotteke het volgende:
Belangrijke foto’s zet ik altijd op een sticky.![]()
Geen waarde aan ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:53 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Meer dan de helft is onzin. Kijk ik toch nooit meer.Zonder wrijving geen glans![]()
Jupquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:53 schreef Dotteke het volgende:
Belangrijke foto’s zet ik altijd op een sticky.Zonder wrijving geen glans![]()
JupWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedenavond allen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey ff dat is lang geledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht alquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:58 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Foto's met waarde bewaar ik uiteraard
Hij zei ook. Onzin foto’s weggooienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zag hetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei ook. Onzin foto’s weggooienZonder wrijving geen glans![]()
ik las lijken. verkeerd. Dacht wat zegt hij nu loch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan een leuk werkje zijn toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nu je het zo zegtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
ik las lijken. verkeerd. Dacht wat zegt hij nu loch.![]()
![]()
Ah vers fruit is er ook weer
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Kwartje moest ff vallen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Present.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Dud en NoodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij gescoord?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Of tegen?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
F*ck,verkeerd geteld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2020 21:14
1. Dotteke / 1854 / 5254
2. aKboR / 1083 / 4602
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 649 / 2090
5. dud0r / 592 / 2560
6. InverHouse / 575 / 3491
7. Jippie68 / 511 / 3034
8. Dr.Mikey / 506 / 2806
9. hemarookworst / 437 / 1679
10. engine / 348 / 1742
11. FreshFruit / 337 / 2057
13. noodgang / 311 / 1657
14. skysherrif / 278 / 1358
15. Filosoofert / 233 / 1332
16. madam-april / 188 / 1210
17. Grrrrrrrr / 167 / 835
18. Mrsloveable / 151 / 807
19. Pumpalov / 107 / 477
20. PP_Sound / 87 / 208SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2020 21:14
1. Dotteke / 1854 / 5254
2. aKboR / 1083 / 4602
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 649 / 2090
5. dud0r / 592 / 2560
6. InverHouse / 575 / 3491
7. Jippie68 / 511 / 3034
8. Dr.Mikey / 506 / 2806
9. hemarookworst / 437 / 1679
10. engine / 348 / 1742
11. FreshFruit / 337 / 2057
13. noodgang / 311 / 1657
14. skysherrif / 278 / 1358
15. Filosoofert / 233 / 1332
16. madam-april / 188 / 1210
17. Grrrrrrrr / 167 / 835
18. Mrsloveable / 151 / 807
19. Pumpalov / 107 / 477
20. PP_Sound / 87 / 208Hij leeft nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Monitor!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En hoe?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HelaasEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Rip deze man.
Jemig, wat erg.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
@:dud0r
Pas je op met water.
[ afbeelding ]![]()
Ha. De plaatjes man is backWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben er weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:22 schreef PlymouthFury het volgende:
Goedenavond fresh fruit. Tijdje terug alweer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: