Dank jequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Belgen liggen messen standaard in de auto, zodat ze de weg af kunnen snijden
Er zullen erbij zijn die de boete lachend betalen. Daarom een goede hoge boete en/of flinke taakstraf.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Kinderen die messen dragen verplicht laten werken voor de boete. Een flinke taak straf
Ik denk dat dat niet altijd even makkelijk is met dat soort kinderen, al doen ze nog zo hun best.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus goed op hun kinderen letten.
Ook al heb je moeilijke kinderen, dan moet je je als ouder extra inspannen of aan de bel trekken bij een instantiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet altijd even makkelijk is met dat soort kinderen, al doen ze nog zo hun best.
Want dat voelt zo fijn bekendquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we een SNEEUWPOP maken?
We vragen de ouders van Lucile Werner even om advies, daar liep het ook wat mínderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:11 schreef Jippie68 het volgende:
Als je een invalide kind hebt, moet je je als ouder ook extra inspannen dus waarom bij een moeilijk kind niet?
Blijft het feit dat hte dan nog wel eens mis kan gaan en dan krijg je een boete 2500 euro en dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ook al heb je moeilijke kinderen, dan moet je je als ouder extra inspannen of aan de bel trekken bij een instantie
ook interresant.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, boete op dragen van messen.
is vaak al wel zo toch kinderen met ADHD autisme etc zijn ook niet makkelijk voor ouders.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:11 schreef Jippie68 het volgende:
Als je een invalide kind hebt, moet je je als ouder ook extra inspannen dus waarom bij een moeilijk kind niet?
Pappen en nathouden werkt niet Sky. Denk dat het juist het moment van 'vervagende normen' is en juist daarom stevig ingrijpen voordat die kinderen verder afglijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijft het feit dat hte dan nog wel eens mis kan gaan en dan krijg je een boete 2500 euro en dan?
Ik vraag me af of er onderzoek is gedaan wat het effect is van een dergelijke boete op een gezin in de bijstand? Hoe gaan die dat ooit betalen? Die raken daarvan gewoon in de schulden.
Kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is vaak al wel zo toch kinderen met ADHD autisme etc zijn ook niet makkelijk voor ouders.
Maar als ze er maar 1 oppakken dan kan je beter ook al zijn vriendjes ook pakken want die hebben slechte invloed op hem, of hij op hun.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pappen en nathouden werkt niet Sky. Denk dat het juist het moment van 'vervagende normen' is en juist daarom stevig ingrijpen voordat die kinderen verder afglijden.
Hardere straffen om een kern van een probleem aan te pakken vind ik nooit zo effectief.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pappen en nathouden werkt niet Sky. Denk dat het juist het moment van 'vervagende normen' is en juist daarom stevig ingrijpen voordat die kinderen verder afglijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |