Babequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh balen
Mwa ben vanmiddag flauwgevallen met mijn hoofd tegen de deurpost dus heb hoofdpijn.. verder wel goed
[..]
Ja prachtig
Wel mooie potquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil graag in de irish pub kijken maar niet zo verstandig.
Ik kijk liever lfc, heb ik al heel lang wat mee. Ga nog een keer mn pa meenemen naar Liverpoolquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beide zijn mooi, op papier Dortmund - PSG ook veel leuker dan Atleti - LFC
Van die clubs ben ik ook voor liverpool hoor, enige club waar ik iets mee heb naast ajax. Werd vorig jaar ook helemaal gek toen LFC barca versloeg, die goals van Wijnaldum, keek in kroeg in Rotterdam, nou het leek bijna alsof Feyenoord de europacup won, was gewoon gekkenhuis.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik kijk liever lfc, heb ik al heel lang wat mee. Ga nog een keer mn pa meenemen naar Liverpool
Gewoon doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil graag in de irish pub kijken maar niet zo verstandig.
Oké dan echt niet doen nee! FOEIquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
weet nu al weer dat ik dan dronken word en ik moet vanavond/vannacht echt studeren
Ben je bij Liverpool-Utreg geweest?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik kijk liever lfc, heb ik al heel lang wat mee. Ga nog een keer mn pa meenemen naar Liverpool
Helaas niet. Uitvak was erg goed te horenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ben je bij Liverpool-Utreg geweest?
Weet ik..quote:
Was echt geweldigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Helaas niet. Uitvak was erg goed te horen
Was je echt zo´n hooligirl?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Weet ik..
[..]
Was echt geweldig
Hoi Skyquote:
Ik wil Dortmund eigenlijk ook wel zienquote:
Oh jeetje! Rustig aandoen jijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh balen
Mwa ben vanmiddag flauwgevallen met mijn hoofd tegen de deurpost dus heb hoofdpijn.. verder wel goed
[..]
Ja prachtig
Haha mwa valt wel mee opzich..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je echt zo´n hooligirl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |