Ja, vroeger vakantiewerk in een slagerij gedaan daar ging eerst het vlees als magere runderlappen /riblappen in de verkoop, dan als rundergehakt en dan het laatste als voorgekruid gehakt.quote:
3 weken terug ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jk. Wanneer gingen we Mario doen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, vroeger vakantiewerk in een slagerij gedaan daar ging eerst het vlees als magere runderlappen /riblappen in de verkoop, dan als rundergehakt en dan het laatste als voorgekruid gehakt.
Ja er zijn dingen tussengekomen 🤷♀️quote:
Hee meissie, hoe voel je je?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja er zijn dingen tussengekomen 🤷♀️
En ik ben er de laatste tijd niet zo vaakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja er zijn dingen tussengekomen 🤷♀️
Zonder het te weten zullen we allemaal vaak zat spul op hebben dat volgens de regels niet meer verkocht had mogen wordenquote:
Haha ja dat geloof ik graag ja..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder het te weten zullen we allemaal vaak zat spul op hebben dat volgens de regels niet meer verkocht had mogen worden![]()
Goed verhitten altijd dus
Had afgekeurd moeten worden..quote:
Ziekquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:38 schreef SoS87 het volgende:
En ik ben er de laatste tijd niet zo vaak
Jong U tegen Jong Ajax gezien?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja dat geloof ik graag ja..
[..]
Had afgekeurd moeten worden..
Ja druk hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ziek![]()
Voor de rest gaat het wel oké hoor. En hoe is het met jou?
[..]
Oh balenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ziek![]()
Voor de rest gaat het wel oké hoor. En hoe is het met jou?
[..]
Ja prachtigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |